Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA10 [PS3]

Vastaus: FIFA10 [PS3 Hype]

Mitä ihmettä foorumilla ei uusia viestejä yli 2 tuntiin..???

Onko se uusi FIFA 10 mukamas niin hyvä kuin KAIKKI väittävät? :eek:
Ei ole. Alkutunnelmien perusteella demosta on menty alas PALJON. Ei lähellekkään samanlainen, vedot on pilalla ja muutenkin peliä huononnettu onnistuuneesti.
 
Vastaus: FIFA10 [PS3 Hype]

On kyllä hyvä peli, tosiaan toi Pelit -lehden arvostelu oli kyllä aika juostenkustu! Siinä valitettiin että syöttöjä ei voi suunnata vieläkään kunnolla, ehkä kannattais kokeilla manual asetuksia.:confused:
Lisäks tuntu että muutenkin jäi kaikki mainitsemisen arvoinen sanomatta. Mielenkiintosta kattoo mitä PES 2010:lle arvotaan arvosanaks.

Tullut muutamia pelejä jauhettua netissä, ja varsinkin tuo tuuppiminen lisää fiilistä kummasti. Paremmin saa jotenkin syöttöjä katkottua nykyään, sekä peli fyysisempää. Johtuuko kenties 360asteen ohjauksesta? Muutaman tunnin testauksen perusteella 9/10.
 
Vastaus: FIFA10 [PS3 Hype]

Jos käyttää syötöissä, laukauksissa ym. manual asetuksia, niin vaikuttaako pelaajien stasit miten syötöt, laukaukset ym. lähtee vai onko se vain minusta kiinni kuinka hyvin osaan suunnata ne?
 
Vastaus: FIFA10 [PS3 Hype]

itse olen ennakkotilannut anttilasta ps3:lle mutta ei vielä tänään tullu , onkohan muille tullut ketkä ovat tilanneet netanttilasta ? niin ja kiinnostaisi liittyä joukkueeseen jos jollakin sellainen on ? Omasta mielestäni olen aika hyvä pelailemaan :)
 
Vastaus: FIFA10 [PS3 Hype]

Jahas, omat taktiikat (custom tactics) on sitten näköjään tiputettu ranked multiplayerista, ainoasta pelimuodosta jota pelaan.

Ihan kiva että seitsemän puolustajan huoraajat saavat keksiä uusia juttuja mutta for fuck sake, itselleni kovin juttu futispelissä on nimenomaan omien taktiikoiden laatiminen, "peli voitetaan jo ennen alkuvihellystä". Olen aina tykännyt pelailla jollain pikkujoukkueilla barca-poikia vastaan, ja omat taktiikat ovat aina olleet pääosassa siinä leikissä. Voi jeesus minkä tekivät.

Custom formations on vielä olemassa mutta sillä ei pitkälle pötkitä.
 
Vastaus: FIFA10 [PS3 Hype]

Tulee tämmönen error GAME FACE BETAssa aivan viimeisessä vaiheessa kun uploadataan kuvat ja on määritetty kasvojen pisteet:

onUploadIOErrorHandler: [IOErrorEvent type="ioError" bubbles=false cancelable=false eventPhase=2 text="Error #2032"]

edit. kolme kertaa yritin hyväksyttää, mut ei menny läpi kunnes kokeilin muokata sivuprofiilin asetuksia niin hyväksyikin kuvan, joten olkaa tarkkoina

edit2: mutta aivan viimeisessä vaiheessa kun lärvi on jo ruudussa tulee "Server Not Responding" ja tässä ollaan ja jumissa
 
Vastaus: FIFA10 [PS3 Hype]

Mites noi puskut saa maaliin tai edes maalia kohti? Ei meinaa millään onnistua, viime vuoden versiossa sujui hyvin.

Ja edelleen se tuomari viheltelee pilliin kun pallo menee sivurajasta yli, hohhoijaa :)
 
Vastaus: FIFA10 [PS3 Hype]

Mites noi puskut saa maaliin tai edes maalia kohti? Ei meinaa millään onnistua, viime vuoden versiossa sujui hyvin.

Ja edelleen se tuomari viheltelee pilliin kun pallo menee sivurajasta yli, hohhoijaa :)

Puskemalla maalia kohti ja niin että molari ei ehdi saamaan palloa kiinni ;) Ja äsken tuli ilmoitus EA:ltä että tulossa mega-päivitys joka poistaa tuomarilta pillin ja tilalle hän saa poikkihuilun :D
 
Vastaus: FIFA10 [PS3 Hype]

Puskemalla maalia kohti ja niin että molari ei ehdi saamaan palloa kiinni ;) Ja äsken tuli ilmoitus EA:ltä että tulossa mega-päivitys joka poistaa tuomarilta pillin ja tilalle hän saa poikkihuilun :D

No sepä kiva :D Nojoo, tuntuu jotenkin että mentiin vähän väärään suuntaan tässä päivityksessä demosta itse peliin. En tiedä olenko ainut mutta kyllä tämäkin hauskaa on, mutta jotain on otettu demo-versioista pois kyllä. P.S. Santiago Bernabeau on jo ladattavissa jos joku ei ole vielä huomannut.
 
Vastaus: FIFA10 [PS3 Hype]

aivan viimeisessä vaiheessa kun lärvi on jo ruudussa tulee "Server Not Responding" ja tässä ollaan ja jumissa
Noh, taitaa olla serveri nurin, olen itsekin tota yrittänyt tänään muutamaan otteeseen. Ehkä huomenna sitten (paitsi kun kaikki alkavat julkaisun myötä tuolla säätämään, niin mennee entistä pahemmin solmuun)...
 
Vastaus: FIFA10 [PS3 Hype]

Noh, taitaa olla serveri nurin, olen itsekin tota yrittänyt tänään muutamaan otteeseen. Ehkä huomenna sitten (paitsi kun kaikki alkavat julkaisun myötä tuolla säätämään, niin mennee entistä pahemmin solmuun)...

Joka kerta kun kokeilen Game Face betaa EA:n saitilla, niin pc:eeni vaan kaatuu joka kerta. Perkele.
 
Vastaus: FIFA10 [PS3 Hype]

Jahas, omat taktiikat (custom tactics) on sitten näköjään tiputettu ranked multiplayerista, ainoasta pelimuodosta jota pelaan.

Ihan kiva että seitsemän puolustajan huoraajat saavat keksiä uusia juttuja mutta for fuck sake, itselleni kovin juttu futispelissä on nimenomaan omien taktiikoiden laatiminen, "peli voitetaan jo ennen alkuvihellystä". Olen aina tykännyt pelailla jollain pikkujoukkueilla barca-poikia vastaan, ja omat taktiikat ovat aina olleet pääosassa siinä leikissä. Voi jeesus minkä tekivät.

Custom formations on vielä olemassa mutta sillä ei pitkälle pötkitä.
Siis mitä helv.... nyt ei kyllä mene tajuntaan, että miks on toi poistettu, itekkin pelailen vaan ranked pelejä ja justiinsa custom tacticseilla sai aika hyvin estettyä jatkuvat c.ronaldon läpijuoksut. Vois kuvitella että EA saa aikapaljon nega palautetta tuosta, jospa vaikka päivityksellä korjaisivat...
 
Vastaus: FIFA10 [PS3 Hype]

Pari matsia Manager Modessa Liverpoolilla takana. Vaikealta tuntuu saada maaliakohti vedot(puhumattakaan, että menis sitten kulmiin) edes tuolla semi-modella, aina viuhuu hiukan ohi. Toinen homma on nuo harhautukset, ne vissiin pitäs opetella kunnolla, että tässä voi pärjätä? Tai ainakin tuntuu aika vaikealta tuo eteneminen, kun ei osaa oikein harhautella. Muutaman kerran pääsin kivasti pakista ohi, kun tsägällä sain tattilla veivattua toimivan harhautuksen :rolleyes:

Kaikenlaiset vinkit olis tarpeen, että ei muutakun pojat vinkkejä tännepäin!
 
Vastaus: FIFA10 [PS3 Hype]

Rakkaat ystävät - I need help...

Olen erittäin köyhä pitkäaikaistyötön,,,,, huomenna aion vakavasti harkita FIFA 10 ostoa, koska en ole ostanut pelejä 2 vuoteen.. suurien talousvaikeuksien vuoksi.

- Asia on kuitenkin tämä? Minusta foorumistit antavat eriäviä mielipiteitä, ihan kuin peli olisi mennyt huonompaan suuntaan demosta. (en hyväksy tällaisia väitteitä)

- Haluan ostaa pelin. MUTTA?! Voitteko laittaa lyhyesti esim. teidän mielestä parhaat:

+ ja - -listat .. kiitos!


esim.

+ Es Stadio Santiago Bernabeu (Madrid, Spain)

- Huonompi kuin demo?

jne. kiitän ja unet.
 
Ylös Bottom