Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA10 [PS3]

Vastaus: FIFA10 [PS3]

Nyt kun noi päivitykset tuli, niin onko ne päivitykset käytössä jo aloitetussa manager modessa? Ei oikein tohtis alusta aloittaa :/

FIFA:N foorumilta luin että eivät olisi, että itselläkin valitettavasti sitten sama asia edessä. Eli uudelleen aloittaminen...
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Miksi manager modessa kaikkien pelaajien form on aina nuoli alaspäin, yhtä/kahta poikkeusta lukuun ottamatta? Teenkö jotain väärin vai onko tuokin paskana?
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Miksi manager modessa kaikkien pelaajien form on aina nuoli alaspäin, yhtä/kahta poikkeusta lukuun ottamatta? Teenkö jotain väärin vai onko tuokin paskana?

Se liittyy pelaajien arvosanoihin/suorituksiin edellisissä otteluissa. Ja tosiaan numerot ja/tai form on turhan heikkoa. Päivityksessä tuota kai vähän korjataan, kun PS3:lle tuo päivitys jo tuli, niin suosittelen asentamaan ja ainakin kokeilemaan uutta MM:ää ja onko eroa.
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Se liittyy pelaajien arvosanoihin/suorituksiin edellisissä otteluissa. Ja tosiaan numerot ja/tai form on turhan heikkoa. Päivityksessä tuota kai vähän korjataan, kun PS3:lle tuo päivitys jo tuli, niin suosittelen asentamaan ja ainakin kokeilemaan uutta MM:ää ja onko eroa.

Mjoo, no tuosta päivityksestä innostuneena mä sen koko manager moden aloitinkin, kun päätin odottaa, että pahimmat ötökät korjataan.. Eihän tuossa touhussa ole mitään järkeä, kaikki pelaajat koko ajan vaisuina. Testasin vielä, että huijasin pari 10-0 peliä putkeen (vaihtamalla joukkuetta) , jotta näkee onko vielä formit alhaalla. Jeps, lähes joka jannulla?
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Mjoo, no tuosta päivityksestä innostuneena mä sen koko manager moden aloitinkin, kun päätin odottaa, että pahimmat ötökät korjataan.. Eihän tuossa touhussa ole mitään järkeä, kaikki pelaajat koko ajan vaisuina. Testasin vielä, että huijasin pari 10-0 peliä putkeen (vaihtamalla joukkuetta) , jotta näkee onko vielä formit alhaalla. Jeps, lähes joka jannulla?

Ilmeisesti ei sitten vaikuta kuitenkaan enää fyysisiin ominaisuuksiin? Näin ainakin väittivät.
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Itse hankin fifan tänään paikallisesta anttilasta 70e...
Pelaamaan en ole vielä päässyt, kun on ollut ongelmia tämän santiago bernabeun kanssa.
Stadionin pääsee valitsemaan Exhibition matseissa, mutta manager modessa santigoa ei pysty valitsemaan/pelaamaan?
Tiedän, että tässä ketjussa on puhuttu aiheesta, mutta viitsisikö joku auttaa:(
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Itse hankin fifan tänään paikallisesta anttilasta 70e...
Pelaamaan en ole vielä päässyt, kun on ollut ongelmia tämän santiago bernabeun kanssa.
Stadionin pääsee valitsemaan Exhibition matseissa, mutta manager modessa santigoa ei pysty valitsemaan/pelaamaan?
Tiedän, että tässä ketjussa on puhuttu aiheesta, mutta viitsisikö joku auttaa:(

Oisit hihkassu, niin oisit saanu multa 50 eurolla ja ois tullu seuraavan päivän postissa :/ Sen verta kovan v-käyrän on alkanut nostaa. Edelleenkin ainut hyvän fiiliksen antava pelimuoto manual-matsit tuttuja vastaan..
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Itse hankin fifan tänään paikallisesta anttilasta 70e...
Pelaamaan en ole vielä päässyt, kun on ollut ongelmia tämän santiago bernabeun kanssa.
Stadionin pääsee valitsemaan Exhibition matseissa, mutta manager modessa santigoa ei pysty valitsemaan/pelaamaan?
Tiedän, että tässä ketjussa on puhuttu aiheesta, mutta viitsisikö joku auttaa:(

Toi Bernabeau mulla ainakin menee sillain että Manager Modessa se ei näy valikoissa, mutta kun tulet itse peliin, näkyy stadionina Santiago Bernabeau...
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Moi. En tiedä mistä tämä, johtuu, mutta vituttaa ihan sikana. Aloitin neljännen kauden asenalilla ja ihan normaalisti alko,mutta budjetti näytää -223,134,987,80. Siis en YMMÄRRÄ MITEN TOI VOI OLLA MAHDOLISTA. Viime kauden loppussa oli jotain 13,000,00, mutta nyt tämä. Oon vaihtanut jengiäkin, mutta sama juttu. Mista voi johtua, PÄIVITYS?
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Moi. En tiedä mistä tämä, johtuu, mutta vituttaa ihan sikana. Aloitin neljännen kauden asenalilla ja ihan normaalisti alko,mutta budjetti näytää -223,134,987,80. Siis en YMMÄRRÄ MITEN TOI VOI OLLA MAHDOLISTA. Viime kauden loppussa oli jotain 13,000,00, mutta nyt tämä. Oon vaihtanut jengiäkin, mutta sama juttu. Mista voi johtua, PÄIVITYS?

Taidettiin mainita jossain päivityksen yhteydessä. Mutten ole kyllä varma ollenkaan että onko korjattu. Nopeasti kun vilkaisi noita päivityksen kohteita, niin ei tainnut tuota olla korjattuna tuon mukaan.
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Onko teidän Fifa10 kopiossa suomenkieltä?
Entä manuaalissa?

Peli on englanninkielinen ja manuaalikin on englanninkielinen.
Ja parempi niin, koska Nhl 10 suomennokset on kamalia. Esim: Battle for the cup=pokaalitaisto.
Repesin tolle nimelle hieman.:D
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Oisit hihkassu, niin oisit saanu multa 50 eurolla ja ois tullu seuraavan päivän postissa :/ Sen verta kovan v-käyrän on alkanut nostaa. Edelleenkin ainut hyvän fiiliksen antava pelimuoto manual-matsit tuttuja vastaan..

Haha, itekki myin just pois neljälläkympillä.. Pitäs laittaa oma thread niille, jotka on myynyt fifan pois.. ;)
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Haha, itekki myin just pois neljälläkympillä.. Pitäs laittaa oma thread niille, jotka on myynyt fifan pois.. ;)

Niin paljon kuin se harmittaakin myöntää: älytön pettymyshän tämä demon jälkeen on. Mä suorastaan rakastin sitä demoa ja sen mahtavaa, välitöntä tuntumaa ja erilaisten maalien variaatioita ja AI:n peliä.

Sitten täällä kirjoiteltiin, että itse peli on jotain aivan muuta. No en ottanut väitteitä tosissaan ja tilasin pelin. Opinpahan läksyni kantapään kautta. Pelit-lehti on näemmä ainut, jonka arvostelijoilla on jo sen verran kokemusta, että osaavat arvostella pelejä kriittisesti, hillittömästä hypetyksestä huolimatta.

Tokihan peli noin 75-80 pisteen arvoinen on. Paljon hyvää ja EOM:ää Fifa09:stä, mutta jää pelattavuudeltaan niin keskinkertaiseksi, etten jaksa. Esimerkki: pelaat hyvää ja viihdyttävä futista 80min tekoälyä vastaan ja olet ihan fiiliksissä. Sitten vastustaja heittää sen pakollisen puolikentän keskityksen, player switch ei toimi, et pysty pelaajaasi hallitsemaan ja seuraat vieressä vastustajan tuulettelua. Jää niin verisen paskan maku suuhun, että tekee mieli heittää levy seinään, minkä tekemistä estää ainoastaan GameStopin lupaama 33,90e.
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Eli,pitääkö aloittaa uusi mode?
Kiinnostaisi itseänikin tietää, että onko siis varmasti niin, että jotta saisi viimeisimmän päivityksen Manager Mode -korjaukset voimaan, niin täytyy aloittaa koko Manager Mode alusta? Tuli nimittäin pelattua tuossa julkaisun jälkeen niin ahkerasti sitä, että ensimmäinen kausi Newcastlella on jo takana ja nousu Valioliigaan tuli saavutettua kauden jälkeen. Ei välttämättä siis huvittaisi pelata niitä about 50 matsia uudestaan, mikäli päivitys vaikuttaa jo meneillä oleviin Manager Mode -tallennuksiin. Eli jos tähän on varma vastaus, että täytyy aloittaa alusta, niin sitten ei mahda mitään. Olisi vain hyvä tietää se... :p
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Kiinnostaisi itseänikin tietää, että onko siis varmasti niin, että jotta saisi viimeisimmän päivityksen Manager Mode -korjaukset voimaan, niin täytyy aloittaa koko Manager Mode alusta? Tuli nimittäin pelattua tuossa julkaisun jälkeen niin ahkerasti sitä, että ensimmäinen kausi Newcastlella on jo takana ja nousu Valioliigaan tuli saavutettua kauden jälkeen. Ei välttämättä siis huvittaisi pelata niitä about 50 matsia uudestaan, mikäli päivitys vaikuttaa jo meneillä oleviin Manager Mode -tallennuksiin. Eli jos tähän on varma vastaus, että täytyy aloittaa alusta, niin sitten ei mahda mitään. Olisi vain hyvä tietää se... :p

Update Discussion - Electronic Arts UK Community

No en tiedä voiko varmempaa varmistusta kuin tuo saada, voit toki käydä itse kysymässä EA:n tekijöiltä henkilökohtaisesti jos ei riitä.
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Update Discussion - Electronic Arts UK Community

No en tiedä voiko varmempaa varmistusta kuin tuo saada, voit toki käydä itse kysymässä EA:n tekijöiltä henkilökohtaisesti jos ei riitä.
Oolrait. Kiitoksia pikaisesta vastauksesta. Vaikuttaisi tosiaan siltä, että uusiksi menee. Perhana! Pitää katella jaksaako tota Championshipia tahkota enää uusiksi kun tuo Valioliiga (sekä tietty La Liga, Serie A jne.) on vaan niin paljo mielenkiintoisempaa. :)
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Oolrait. Kiitoksia pikaisesta vastauksesta. Vaikuttaisi tosiaan siltä, että uusiksi menee. Perhana! Pitää katella jaksaako tota Championshipia tahkota enää uusiksi kun tuo Valioliiga (sekä tietty La Liga, Serie A jne.) on vaan niin paljo mielenkiintoisempaa. :)

Kyllä pelin suola toisaalta on tuossa MM.ssä se että voi rakentaa sen joukkueen "tuhkasta timanteiksi". Siinä sitten mukava katsoa onnistuuko scouttaukset ja esim. ostokset ja jääkö jopa joukkueen alkuperäisestä rungosta paljon sinne ns. huipulle saakka. Kaverin kanssa varmaan pitää aloitella nyt uudestaan tuota MM:ää ja varmaan juuri aloitetaan Segundasta(tai Ligue 2 tai Serie B).
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Kyllä pelin suola toisaalta on tuossa MM.ssä se että voi rakentaa sen joukkueen "tuhkasta timanteiksi". Siinä sitten mukava katsoa onnistuuko scouttaukset ja esim. ostokset ja jääkö jopa joukkueen alkuperäisestä rungosta paljon sinne ns. huipulle saakka. Kaverin kanssa varmaan pitää aloitella nyt uudestaan tuota MM:ää ja varmaan juuri aloitetaan Segundasta(tai Ligue 2 tai Serie B).
Totta. Itsellä on vaan niin monesti tullut pelattua jollakin "kökömmällä" joukkueella, että ei jaksaisi jälleen kerran uudestaan aloittaa. Aloitin tuossa äskettäin kaljahuuruissa Arsenalilla, mutta pitää katsella, että kyllästyttääkö sillä sitten pitemmän päälle pelailla kun on kuitenkin kyseessä TOP4-joukkue valioliigasta. Onhan se Arsenalkin tunnettu hyvästä pelaajien kehittämisestään, joten voihan scouttailun onnistumisia tarkastella silläkin. ;)

EDIT: Itselläni pelin suolana myös se oli alkujaan, että kun menestyisi heikommalla joukkueella (noh, Newcastle Championshipin tasolla huipputiimi) niin tulisi tarjouksia sitten aikanaan näistä mahtiseuroista. Olisi kiva kiivetä managerihierarkiassa ylöspäin kunnes lopulta jo itse suuri ja mahtava Real Madrid olisi perässäsi. :D
 
Ylös Bottom