Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA10 [PS3]

Vastaus: FIFA10 [PS3]

Tuli koitettua World Cup 2010:n demoa ja sen pelattavuus pyyhki FIFA 10:lla lattiaa. Pieniä parannuksia lisää ja FIFA 11 onkin jo menneisyyden Pessien tasoa.
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Laitan nyt tämän PS3:n FIFA 10 -ongelmani tänne kun en parempaa paikkaa löytänyt. Pahoittelut jos meni täysin metsään.

Peli jumittuu todella usein alun areenaan kun pallo menee maaliin tai yli rajojen. Tämän jälkeen ei voi muuta tehdä kuin lopettaa peli, aloittaa alusta ja toivoa parasta. Alkuvalikkoon pääsen ehkä kerran kymmenestä yrityksestä. Vika hellitti hieman kun vaihdoin areena-pelaajan Fabregasista Henryyn, mutta peli jämittää silti edelleen (eli ei aina vain alussa) silloin kun areenassa sattuu olemaan poikkeuksellisesti Arsenal-peluri.

Myös Arsenalin joukkueessa, jolla yleensä pelaan ilmenee hämminkiä. Ainakin neljä pelaajaa (esim. Gallas ja van Persie) on kadonnut ja jokaisen tilalle on tullut numerosarja, joka on merkitty maalivahdiksi.

Kun samainen ongelma tuli aikoinaan ilmi ensimmäisen kerran, se kaikkosi päivityksellä, mutta ei tällä kertaa. Voisiko pelaamani manager mode jotenkin sekoittaa peliä, onko kyseessä ylitsepääsemätön bugi vai onko peli vaan yksinkertaisesti mäsänä?

Hermot menee ratkaisua etsiessä ja olisi kiva päästä taas valioliigan kimppuun. Kiitos todella paljon vaivannäöstä sille, joka toivottavasti vaivautuu vastaamaan!
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Onko jollain antaa neuvoja rabonen tekemiseen? Näppäinyhdistelmä on tiedossa ja fake rabona onnistuu jokaisella yrittämällä, mutta itse rabona ei sitten millään. Sitä yrittäessä onnistumissuhde on luokkaa 1/20 eikä vieläkään ole selvillä mikä tuon onnistumiseen vaikuttaa.
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Onko jollain antaa neuvoja rabonen tekemiseen? Näppäinyhdistelmä on tiedossa ja fake rabona onnistuu jokaisella yrittämällä, mutta itse rabona ei sitten millään. Sitä yrittäessä onnistumissuhde on luokkaa 1/20 eikä vieläkään ole selvillä mikä tuon onnistumiseen vaikuttaa.

Ei oo mitään nappia vaan se tulee randomilla.
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Ei oo mitään nappia vaan se tulee randomilla.
Tarkoitin nappiyhdistelmällä sitä, että se onnistuu vain roikkupalloa yrittämällä. Ilmeisesti tuohon ei kuitenkaan ole mitään tiettyä pelaajan asentoa tai painallusjärjestystä jolla sen saisi siis aina onnistumaan.

Rabona näyttää vain niin helpolta, kun katsoo youtubesta muiden videoita.:rolleyes:
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Myös Arsenalin joukkueessa, jolla yleensä pelaan ilmenee hämminkiä. Ainakin neljä pelaajaa (esim. Gallas ja van Persie) on kadonnut ja jokaisen tilalle on tullut numerosarja, joka on merkitty maalivahdiksi.

Kun samainen ongelma tuli aikoinaan ilmi ensimmäisen kerran, se kaikkosi päivityksellä, mutta ei tällä kertaa. Voisiko pelaamani manager mode jotenkin sekoittaa peliä, onko kyseessä ylitsepääsemätön bugi vai onko peli vaan yksinkertaisesti mäsänä?

Hermot menee ratkaisua etsiessä ja olisi kiva päästä taas valioliigan kimppuun. Kiitos todella paljon vaivannäöstä sille, joka toivottavasti vaivautuu vastaamaan!


Mulla on käyny samalla tavalla Mexikon maajoukkueella. Homma ratkesi, kun poistin savet ja alotin alusta.

Tohon, että peli jäätyilee areenassa, niin muuta en keksi, kun että kato onko pelilevyssä naarmuja, tai onko se likainen.
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Teoriassa kuulostaa hyvältä. Käytännössä saat odotella tunnin jos toisenkin löytääksesi jonkun muunkin joka haluaa pelata Manual-asetuksilla.

Jep, ootanki innolla jos nää sais uutee FIFAA ne lobbyt näille semi/manuaaleille ja sitä kautta sais nopeammin kun tunnissa pelin.
Ite pelaan semeillä ja en oo koskaa saanu vastustajaa niillä hakutermeillä. Tosin en ole monesti yrittänytkään kun en oo koskaa onnistunu niin se ei oo motivoitunu kokeilee uudestaa.

Parasta FIFAA ehkä toistaseks oli tossa yks lauantai serkun ja sen serkun kanssa 20 euron pelipanoksilla ja nousuhumalassa. Tienasin 90 euroo. :D
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Peli jumittuu todella usein alun areenaan kun pallo menee maaliin tai yli rajojen. Tämän jälkeen ei voi muuta tehdä kuin lopettaa peli, aloittaa alusta ja toivoa parasta.!
Mielenkiintoista että muillakin on tätä samaa probleemaan. Itse kirjoittelin jo tuonne PS3-vikaosioon, kun FIFA10 tuntuu jumittuvan aina areenassa pallottelessa. Olen jo vaihtanut harjoituskenttää ja pelaajaa, mutta kumpikaan ei ole auttanut joten vika lienee kuitenkin konsolissa itsessään. Saa nähdä milloin tuo laite kosahtaa sillä tuntuu, että tilttaamista tapahtuu yhä useammin... Sinulla ilmeisesti kuitenkin PS-nappi toimii jolloin voit lopettaa pelin ilman konsolin sammuttamista.

Täytyy vielä poistaa tallennukset jos se vaikka poistaisi ongelman. Mitä olen muualta lukenut niin jostain syystä MM-savet sekottavat peliä aika hyvällä prosentilla.
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Rabonan tekemiseen auttaa manuaalit muuten. Silloin sitä pystyy pikkaisen ns. hakemaan. Itse en kauheasti noita kikkoja käytä, niin ei sinänsä itselle iso juttu. Ennemminkin tuo mukavampaa kun niitä tulee harvemmin, niin huomaa ne sitten paremmin ja ei tule "turtumista" niihin.
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Mielenkiintoista että muillakin on tätä samaa probleemaan. Itse kirjoittelin jo tuonne PS3-vikaosioon, kun FIFA10 tuntuu jumittuvan aina areenassa pallottelessa. Olen jo vaihtanut harjoituskenttää ja pelaajaa, mutta kumpikaan ei ole auttanut joten vika lienee kuitenkin konsolissa itsessään. Saa nähdä milloin tuo laite kosahtaa sillä tuntuu, että tilttaamista tapahtuu yhä useammin... Sinulla ilmeisesti kuitenkin PS-nappi toimii jolloin voit lopettaa pelin ilman konsolin sammuttamista.

Täytyy vielä poistaa tallennukset jos se vaikka poistaisi ongelman. Mitä olen muualta lukenut niin jostain syystä MM-savet sekottavat peliä aika hyvällä prosentilla.

Ei mulla konsolissa/ohjaimessa tunnu olevan mitään vikaa ja pelikin toimii ihan hyvin muuten, mutta Arsenal sekoilee. Nyt oon onneksi kuitenkin päässyt pelaamaan manager modea joka yrityksellä kun vaihdoin areenan pelaajaa, mutta näytösotteluita ei viitsi pelata Arsulla kun syömähampaat puuttuu (tämä on tosin aika totuudenmukainen tilanne:rolleyes:).

Tallennuksia en viitsisi millään poistaa ainakaan nyt kun kausi on pahasti kesken ja peli kulkee.
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

FIFA:ssa on nyt alkanut ärsyttää rajalliset mahdollisuudet säätää taktiikoita. Puolustuslinjaa, leveyttä, prässiä yms ei voi kunnolla muuttaa sillä nuolinäppäin komennot kesken pelin eivät toimi mielestäni kovinkaan fiksusti. Kuinka esimerkiksi voin laskea puolustuslinjani niin alas, että siitä ei mennä aina läpisyötöllä ohi? Puolustusvoittoisempi peli ei auta eikä paitsioansakaan pelaa kunnolla sillä aina joku puolustajista jää alemmas koomailemaan.

Josko sitten seuraavaan versioon saisi muuttaa jokaista kentän osa-aluetta mieleisekseen...
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Jatketaan kysymyslinjalla eli kuinka voin käyttää tekemiäni erikoistilannevariaatioita? Muutaman kerran on tullut eteen sellainen pieni ruutu josta voi nuolinäppäimillä valita tallennukset, mutta tuo tulee vain aniharvoin. Jollain näppäimellähän nuo saa valittavaksi, mutta millä...
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Jatketaan kysymyslinjalla eli kuinka voin käyttää tekemiäni erikoistilannevariaatioita? Muutaman kerran on tullut eteen sellainen pieni ruutu josta voi nuolinäppäimillä valita tallennukset, mutta tuo tulee vain aniharvoin. Jollain näppäimellähän nuo saa valittavaksi, mutta millä...

Kyllä ne niistä ihan samoista nuolinäppäimistä aina tulevat. Sinun pitää vaan tehdä ne kaikille eri alueille. Alueitahan taitaa olla joku 8. Niihin sitten jokaiseen 4 eri variaatiota. Kaverin kanssa tehty aikamoinen lyhyen kulman kuvio, jolla tehty varmaan ~20maalia ja pohditaan jo soveltuvuutta alasarjoihin omissa peleissä;)
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Kyllä ne niistä ihan samoista nuolinäppäimistä aina tulevat. Sinun pitää vaan tehdä ne kaikille eri alueille. Alueitahan taitaa olla joku 8. Niihin sitten jokaiseen 4 eri variaatiota. Kaverin kanssa tehty aikamoinen lyhyen kulman kuvio, jolla tehty varmaan ~20maalia ja pohditaan jo soveltuvuutta alasarjoihin omissa peleissä;)
Olen kyllä tehnyt kulmapotkuihin muutaman eri variaaton, mutta ne saa otettua käyttöön vain todella harvoin peleissä. Tuskin se nyt siitä on kiinni, että yksi tallennuspaikka neljästä on jätetty vielä tyhjäksi...
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Kysyisin tosta trophustä eli voita 100 ranked classic matchs ja just sain sen 100 eikä tullu. pääosin olen pelannut tota kautta mist pääseen pelin ottaa suoraan, eikä lobbien eli aulan kautta?
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Kysyisin tosta trophustä eli voita 100 ranked classic matchs ja just sain sen 100 eikä tullu. pääosin olen pelannut tota kautta mist pääseen pelin ottaa suoraan, eikä lobbien eli aulan kautta?

Tää 100 voiton trophy laskee voitoiks vain loppuun pelatut matsit, eli jos kaveri lopettaa 0-6-tilanteessa kesken (eli kuten noin ½ matseista tapahtuu :() niin sitä ei lasketa voitoksi. Sama juttu Good Form -trophyssa. Mutta kyllä se sieltä ennen pitkää tulee ;)
 
Ylös Bottom