Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA10 [PS3]

Vastaus: FIFA10 [PS3]

Nyt kun muistan, niin kysyn. Eli, voiko be a pro muodossa se joukkue, jossa pelaat, ostaa uusia pelaajia joukkueeseen? Kiitoksia vastauksista jo ennakkoon.
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Miten Ultimate teamissa voi vaihtaa pelaajien numeroita? Ja kun pelaajien sopimukset on ilmoitettu esim. 7, niin tarkoittaako tuo että se kestää 7 peliä?
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Nyt kun muistan, niin kysyn. Eli, voiko be a pro muodossa se joukkue, jossa pelaat, ostaa uusia pelaajia joukkueeseen? Kiitoksia vastauksista jo ennakkoon.

Ei pysty. Mutta Mangager mode sisältää kaipaamasi. Eli pystyt tuossa siirtämään oman heppusi 'manageroimaasi' joukkueeseen ja sitten ei kun pelaajakaupoille!
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Voiko Be a Pro - hahmolla luoda joukkueen kavereiden kanssa samalla tavalla kuin NHL10:ssä EASHL?
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Voi tehdä.

Sitten kysymys:

Manager modessa menin aluksi Real Madridiin. Olin siellä pari kautta, sitten lähin tekeen ton trophyn, missä piti nostaa 2 tähde joukkue 5 tähden joukkueeksi. Sitten liityin sen jälkeen takas Realiin ja mitä olikaa tapahtunut. Seura yli 2 miljardia miinuksella ja palkatkin melkein miinuksella 200000. Sitten kaikki ne päivitykset, mitä olin tehnyt sinne oli kadonnut. Ja siten noi rahat ei lähde tuolta miinuksilta mitenkään :O Joka pelistä tulee kokoajan väh. 500k rahaa, mutta lukema ei muutu mitenkään. Sitten pisti ihmetyttään se vielä, että koitin ostaa Messiä, niin ainut missä se valitti oli se, että mulla oli palkat miinuksella. Näytti siltä, että pystyin isään siirtosummaa vaikka 2 miljardia ja tappiot pienenivät kokoajan??

Eli onko edellinen manageri tehnyt mulel kivat ja jättänyt konkurssi seuran mulla, vai onnko se joku bugi. Ja voisi joku sitten kertoa, että miten noi miinukset sais pois??
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Eli onko edellinen manageri tehnyt mulel kivat ja jättänyt konkurssi seuran mulla, vai onnko se joku bugi.

Bugihan tämä, tapahtunut aika monella (mukaanlukien minä). Sitä on koitettu korjata mutta ilmeisesti EA ei (yllätys yllätys) ole onnistunut.
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Uutena pelurina kaipaisin hieman apuja pariin asiaan, liittyen tohon Be A Pro-seasoniin.


Eli aloitin pelaamaan joukkueella X ja sen pelaajalla Y, miksei tämän pelaajan tekemät maalit näy "maalipörssissä", siellä näkyy pyöreä nolla vaikka maaleja on jo useampi. Samaten tein itse pelaajan, jolla ilmeni sama ongelma.



Mistä toi johtuu?
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Oolrait, kiitos nopeasta vastauksesta. Onko toi sitten automaattista, että ihan sama minkä pelaajan valitsee niin "aloittaa" reservistä. Valitsin nimittäin kyllä ihan avauskokoonpanon pelaajan.


Ja osaisko joku antaa "pikakurssin" noihin harhautuksiin?


Oon nimittäin viimeks pelannut futispeliä 10v sitten, Fifa 2000, on näköjään HIEMAN fudispelit kehittyneet sittemmin...:D
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Kyllä ainakin itsellä selvät avauskokoonpanot miehet pelaavat avauksessa ihan alusta asti. Kunhan aloitat tarpeeksi tasokkaalla niin kyllä pääsee ihan liigaa pelaamaan.

Ja noihin harhautuksiin, että suurin osa toimii että L2+johonkin suuntaa oikean puoleista "tattia". Valikoista löytyy kattavat ohjeet harhautuksiinkin, sieltä vaan opettelemaan ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Oolrait, kiitos nopeasta vastauksesta. Onko toi sitten automaattista, että ihan sama minkä pelaajan valitsee niin "aloittaa" reservistä. Valitsin nimittäin kyllä ihan avauskokoonpanon pelaajan.
Ja osaisko joku antaa "pikakurssin" noihin harhautuksiin?



Tässäpä noi ohjeet boxille, mutta samat namiskat toimii myös PS3:ssa.
Oliko tälle jo Suomalaisia testaajia?

FIFA online
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Tietääkö kukaan miten voi niitä pelaajia kehittää siinä ultimate team:issa???

Ei niitä pysty :)

Ultimate Teamin ideanahan on, että joukkueestaan saa paremman keräämällä aina vain parempia pelaajakortteja. Poikkeuksena joistakin pelaajista on julkaistu erikoiskortteja, joissa pelaajien ominaisuuksia on parannettu (esim. Arjen Robbenin kokonaisuus normaalikortissa taisi olla 86 -> erikoiskortissa 90)
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Moi! Pari kysymystä Ultimate teamistä
1. voiko tuota logoa vaihtaa kun on tehnyt tiimin?
2. Miten kauan yksi pelaaja on joukkueessa? Esim. Ostan Arjen Robenin tai saan korttien kautta. Nyt pitää melkein kokoajan uusia sopimus ja sitten se sopimus kortti lähtee jo parin pelaajan takia niin pitääkö esim. Robbenin sopimusta uusia kokoajan vai voiko itse laittaa kuinka kauan robbenin sopimus kestää. (sekava?) :rolleyes:
3. Jos olen saanut pelaajan tai ostanut niin pysyykö pelaaja niinkauan joukkueessa kuin haluan ellen myy sitä?
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Moi! Pari kysymystä Ultimate teamistä
1. voiko tuota logoa vaihtaa kun on tehnyt tiimin?
2. Miten kauan yksi pelaaja on joukkueessa? Esim. Ostan Arjen Robenin tai saan korttien kautta. Nyt pitää melkein kokoajan uusia sopimus ja sitten se sopimus kortti lähtee jo parin pelaajan takia niin pitääkö esim. Robbenin sopimusta uusia kokoajan vai voiko itse laittaa kuinka kauan robbenin sopimus kestää. (sekava?) :rolleyes:
3. Jos olen saanut pelaajan tai ostanut niin pysyykö pelaaja niinkauan joukkueessa kuin haluan ellen myy sitä?

1. Haluamasi logon voit ostaa trade marketista kolikoilla.
2. Sopimukset loppuvat joka pelaajalta pelikohtaisesti. Joudut ostamaan joko samaisesta trade marketista tai pakoista pronssi-, hopea- tai kultasopimuksia, kun sopimus on loppunut. Kultasopimus antaa Robbenille n. 24 ottelua lisää. Hopea ja pronssi luonnollisesti vähemmän.
3. Aivan oikein, pelaaja ei katoa joukkueesta mihinkään.
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Kiitoksia Paljon!Vielä tohon, että voiko kultasopimuksen käyttää vain yhteen esim.kultapelaajaan ja kahteen hopeapelajaan. Vai voiko kulaistasopimusta käyttää moneenkin kultaiseen pelaajaan?
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Kiitoksia Paljon!Vielä tohon, että voiko kultasopimuksen käyttää vain yhteen esim.kultapelaajaan ja kahteen hopeapelajaan. Vai voiko kulaistasopimusta käyttää moneenkin kultaiseen pelaajaan?

Kultasopimuksen tai minkätahansa sopimuksen pystyy käyttämään vain yhteen tiettyyn pelaajaan. Pelaaja voi olla myös pronssinen tai hopeinen. Mitä arvokkaaman sopimuksen heikommalle pelaajalle antaa, sitä pidempi sopimus tulee olemaan. Päinvastoin pronssisopimus antaa esim. Robbenille tai Cesc Fabregasille vain yhden ottelun pituisen sopimuksen.
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

ootteko saanu noista korttipakoista esim. yli 83 kokonaisuuden pelaajia, kun itse saan vaan aina alle 80 tai 80? voiko niistä saada esim rooneyn tai van persien?
 
Ylös Bottom