Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

Borussia Dortmund-West Ham 1-4
Oli kyll aika omituinen peli. Pallonhallinta tais olla 70-30 mulle ja vedotkin voitin jtn. 16-5. Sit Green venytti kerran kun oli tyhjä maali ja pistin keskelle. 2 puskin metrin pääst yli, vedin 3-4 ohi avopaikast ja saman verran green dyykkas.
Oli kyll aika hyvä veto ottaa Obinna avauksee. Oli ärsyttävän nopee ja vahva. Muutenki oli ihan kummalisen kankeita noi pelaajat. Eka kosketus as ina jonnekki iha perseeseen ja sit mont kertaa omat pelaajat törmäili sähläten pallon vastustajalle. Noh, kyllähän näin käy aina välillä.
 
Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

Blackburn Rovers 1 - Palermo 2

Alkaa näyttää playoffeja ajatellen aika huolestuttavalta... periaatteessa kaikki tiukat pelit yhtä lukuunottamatta oon hävinnyt. Yleensä vielä tällä tavalla yhdellä maalilla (Palermo iski 89. minuutilla). Nyt pitää todella selvittää onko se Mame Biram Diouf vai ZseZc jolla valuu jotain ruskeaa lahkeesta kun pitäisi ratkaista pelejä. :rolleyes:
E: Mulla on vielä pelejä jäljellä näitä joukkueita vastaan:
-Sampdoria, 2
-Galatasaray, 2
-Sunderland, 2
-Fiorentina, 1
-Bolton, 1
Nyt vk-loppuna ois hyvin aikaa pelata... pistäkää pleikkarin kautta viestii, oon pyytänyt teitä kaikkii kaveriks
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

Palermo 3-1 Dortmund (3-0)
Alun sairas kämy vei pelitatsin, eikä kunnon takaa-ajoo syntyny. Lahjat meni tasan, kun Palermon veska anto nappisyötön Kagawalle kolmeenkymppiin. Siitä oli helppo pistää. Että hyvää joulua vaan!

Dortmund 2-3 Hoffenheim (1-2)

Tää kruunas tän päivän. Tiukka peli, ni 86. minuttilla Kehl päättää pistää omiin veskan jalkojen välistä. Taidokas maali. Olikohan Hoffenheimin omistaja-miljonääri heittäny pari tonttuu Kehlille puoliajal, ihan varmuuden vuoks?

Toivottavasti mun joululahjat on nyt tässä sarjassa jaettu, mulle kyllä saa antaa.
 
Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

Pelasin Marttia vastaan rästimatsin, johdin 5 - 0 30min pelin jälkeen ja yhteys katkesi tai martti ei jaksanut pelata loppuun?joten mulle kai luovutusvoitto Athletic Club 3 - 0 West Ham

Netti katkesi:( et sulle siitä voitto.
 
Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

Palermo 3-1 Dortmund (3-0)
Alun sairas kämy vei pelitatsin, eikä kunnon takaa-ajoo syntyny. Lahjat meni tasan, kun Palermon veska anto nappisyötön Kagawalle kolmeenkymppiin. Siitä oli helppo pistää. Että hyvää joulua vaan!

Eipä kannata kovinpaljoa syötellä siksakkia pakeilla, jos oma puolustuslinja on puolen kentän tuntumassa :D Aavistin, että syötät takaisin Hummelssille ja siitä sitten pääsin syötönkatkoon. Hernandez ravasi puoli kentää topparin kanssa käsikynkässä, mutta onneksi veto upposi oikeaan yläkulmaan :)

Kagawan maali oli kyllä hieno. Moken purkuyritys meni suoraan kyseisen herran jalkaan ja omissa soi. Noh, yksi maali sinne ja toinen tänne :D
 
Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

Mulla (Hoffenheim) on pelejä pelaamatta Ajaxin x2, Sampdorin x2, Galatasarayn x2, West Hami x2, Fiorentinan x2, Palermon x2 ja x1 vs Bolton, Lazio, Bor Dortmund ja Sun'land.

Ehtiikö kukaan pelaamaan illalla? Mielellään ennen kello yhtätoista.
 
Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

Blackburn-Fiorentina 5:1 (2:0)
-en tiedä kuinka paljon tyypit on maalaillut vapareista, mutta tästä saa ottaa mallia ;)
Gamst Pedersen - 2:0

Hieno oli veto. Kävi työtapaturma enkä hypännyt muurilla kuten yleensä. Viime aikoina on Fiorentinan pelit valitettavasti menneet aika kehnosti muutenkin.

Tässä välipalaksi toinen vapari mikä mulla onnistui tuolla pro clubs puolella taannoin:
Replay 4fk online | EA SPORTS

Ja nyt Atletico - Deportivo telkkarista... saa nähdä katkeaako Atleticon tappioputki.
 
Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

Ja nyt Atletico - Deportivo telkkarista... saa nähdä katkeaako Atleticon tappioputki.

Totta kai se katkeaa. Parempi kysymys onkin loppuuko nyt alkava voittoputki tänä vuonna?

Edit: Kuinkas moni muuten aikoo jatkaa tässä sarjassa ens kaudelle? Ite ainakin houkuttais pelata jotain manual-sarjaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

PSG tänään linjoilla vähintäänkin 16-19. Varmaan kuitenkin pelailen GT5 niin pistäkää vaan PSN kautta viestiä/lisätkää kaveriksi jos haluatte pelata niin vaihdan fifaan. :)
 
Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

Totta kai se katkeaa. Parempi kysymys onkin loppuuko nyt alkava voittoputki tänä vuonna?

Edit: Kuinkas moni muuten aikoo jatkaa tässä sarjassa ens kaudelle? Ite ainakin houkuttais pelata jotain manual-sarjaa.
Tuolla futisforum2 puolellahan on manual-sarja jonne ilmeisesti aika montaa pelaajaa on täältä pyydetty (?). Itse pelaan siellä tammikuussa alkavalla kaudella, mutta jos täällä saadaan tarpeeksi pelaajia jatkamaan, niin jatkan myös täällä ei-manuaali -sarjassa.
KARATEMAURIn kanssa sovittiin tänään klo 15 pelit, mutta kaveri oli käynyt klo 13 onlinessa, eikä sen jälkeen oo näkyny :rolleyes:
 
Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

Fiorentina - Genoa 1-0

Hyvä peli. Paikkoja oli kyllä useampaankin :)
 
Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

Täältä on tainnut jäädä yksi Palermon ja Fiorentinan välisen pelin tulos ilmoittamatta,

Palermo 8 - Fiorentina 1
Borussia Dortmund 1 - Palermo 2
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

Borussia Dortmund 1 - Palermo 2

Hienosti Kehl taas päästi pallon jalkojensa kärkiä hipoen Miccolille, 2-1. Katoin highlightseista, kuinka se oikein jarrutti, et ei osunu palloon. On kapteeneis vähä eroa, tai no ainakaan Kehl ei kapteenina näytä esimerkkiä, toisin kuin Miccoli.

Nii kyl mäkin varmaan meen sinne FF2sen sarjaan, ni näyttää vähä siltä, et tääl ei oo hirveesti osallistujia. Itse en ainakaan ehi pelaan kahta sarjaa.


Dortmund ei ole vielä kohdannut: Schalke, Bolton, Sampdoria, Sunderland ja Lazio Koti- ja vieraspelit, sekä Fiorentina ja PSG kotipelit, että Hoffenheim vieraspeli. Voisitte ilmotella millon voitais pelata. Mulle ei käy enää tänään, eikä juuri koskaan klo 20- eteenpäin. Muut ajat kyllä sopii.

Ois kiva saada sarja päätökseen vaikka tällä viikolla.
 
Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

Ch0zander, matsia huomenna - loppuviikolla 15.30 eteenpäin ? Jos vaikka huomenna sovittais 16.30 matsit
 
Ylös Bottom