Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

Athletic-Blackburn katkes 53min. kohdalla tilanteessa 1-0. Aivan käsittämätöntä miten pallot ei ikinä pompi maaliin näissä tiukemmissa peleissä. Ja tietenkin Athleticin maali tuli aivan surkuhupaisan pomppimisen jälkeen, Suomi-Unkari -styleen. Täytyy sanoo et ikinä ennen ei oo Fifaa pelatessa näin lähellä ollu itkupotkuraivari/housuun paskominen.

Eikö pelata tuo loppu eli 37 min sillä tuskin haluat luovuttaa kun olin ihan kusessa :D
Maali oli aivan käsittämätön flipperi jonka päätteeksi Llorente siirsi pallon maaliin. Mulla tais olla ylärima ja ZseZcillä jotain 5 tolppaa ja kerran pallo kävi maaliviivalla. Nyt vois pelata vielä ne 37 min jos oot onlinessa
 
Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

Nyt ketuttaa ehkä eniten: Pleikkari hajos. Olis ehkä mahkut jopa jatkopeleihin, mut tiedä sitten kuinka monta vuotta toi on huollossa. Joku rauta siin on rikki.

Eli TJ, kauan saan armon aikaa?

Edit: tänään varmaan käyn hakee uuden. Rahaa : on.
 
Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

Nyt ketuttaa ehkä eniten: Pleikkari hajos. Olis ehkä mahkut jopa jatkopeleihin, mut tiedä sitten kuinka monta vuotta toi on huollossa. Joku rauta siin on rikki.

Eli TJ, kauan saan armon aikaa?

Edit: tänään varmaan käyn hakee uuden. Rahaa : on.
Hyvä sitten saadaankin pelattua meidän pelit pois.
 
Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

Huomio!

Liigan tähänastinen pisteautomaatti Galatasaray linjoilla tänään tästä hetkestä n klo 15 asti, sit illalla n. 23--> eli ne jotka ei mua vastaan ole pelanneet niin toivoisin linjoille...
 
Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

Eikö pelata tuo loppu eli 37 min sillä tuskin haluat luovuttaa kun olin ihan kusessa :D
Maali oli aivan käsittämätön flipperi jonka päätteeksi Llorente siirsi pallon maaliin. Mulla tais olla ylärima ja ZseZcillä jotain 5 tolppaa ja kerran pallo kävi maaliviivalla. Nyt vois pelata vielä ne 37 min jos oot onlinessa

Joo tottakai. Vois vaikka tänään illalla ottaa Friendlynä ne vikat 37min(+lisäaika ;p)... tosta sun listasta puuttu itseasiassa vielä mun rankkari, jonka Dunn rässäs jostain syystä melkein keskelle --> seuraavan vetää sitten vaikka MichelSalgado perkele.
 
Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

Dortmund linjoilla heti järjestelmäpäivityksen jälkeen. Jos kukaan ei oo nyt linjoilla, niin tod. näk. vaihdan GT5, että pistäkää privaa psn:Ch0zander
 
Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

Dortmund linjoilla heti järjestelmäpäivityksen jälkeen. Jos kukaan ei oo nyt linjoilla, niin tod. näk. vaihdan GT5, että pistäkää privaa psn:Ch0zander
Ch0zander, tänään matsia siinä n. kello 21 aikaan ? Katon nyt 17:45 Suomen salibandyottelun ja sitten pääsisin. Samon takapihal mukaan jos pääset :D
 
Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

Liigassa taas viimeinen paikka vapaana. psn: win2win5 ilmoitti että luopuu leikistä.
 
Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

Ch0zander, tänään matsia siinä n. kello 21 aikaan ? Katon nyt 17:45 Suomen salibandyottelun ja sitten pääsisin. Samon takapihal mukaan jos pääset :D

Siihen aikaan ei onnistu ennen kun kotiteatteriremontti on valmis, kun on vaan yks ruutu ja se on aina varattu 20:30-22:30
 
Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

Dortmund 2-2 Ajax (2-2)

Oli taas aika hirvee peli. Alkaa mennä usko FIFAn teko älyyn Toppari antaa pallon mennä jalkojensa vierestä ja Emanuelsson yksin läpi. Onneks nyt sain sentäs tasotettua ja molemmat maalit oli ihan hienoja.
 
Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

Noniin pelaamaan nyt niin saadaan joskus runkosarja pelattua
 
Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

Ajax - Schalke 2-3

Tää oli taas niitä pelejä, kun mikään ei onnistunut ja läpiajoja oli varmaan lähemmäs sata ja yks pilkkukin tuhrittiin. Rupes sitten niin v******maan.

Schalke - Ajax 4-1

Koko ekan jakson olin 0-1 häviöllä ajaxille. Paikkoja oli, mutta tuttuun tyyliin ensimmäisen pelin tapaan ajaxin (jokin) kirous kesti ja mun epäonni jatkui. Toisen jakson alus otin kärjestä pois Farfanin ja Raulin. Tilalle tuli Edu ja Jendrisek. Sieltä vasta löytyi sitä ratkaisun halua. Loppupelistä rupesin ottamaan hieman hallintaa ja tein 4 maalia. Ajaxin olisi kyllä ehdottomasti pitänyt pelillisesti voittaa tämä matsi. Multa aivan järkyttävää peliä ja ajax olis kyllä saanut voittaa.

Ch0zander ja Ozzery. Teitä vastaan olis vielä pelit. Ch0zanderia vastaan 2 peliä ja Ozzeryä vastaan 1 :) Sitten on mun runkosarja pelattu :)

Päivitetty sarjataulukko

Näytä liitetiedosto 5985
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

Juu tuli eilen hyvä olo kun tajusi että pystyy sarjakärjenkin haastamaan :) Jotenkin vaan hyydyn kun oon johtoasemassa. No, vielä lisää treenii!

Tänään illalla jengiä linjoilla?
 
Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

PSG-Blackburn 2:3 (2:2)
- ehkä ensimmäinen kunnon tiukka peli josta pystyi voiton repimään. Helpolla se ei todella tullut, Jake meni vartin sisällä jo 2-0 johtoon, kun Kalinicille ei kelvannut 2min. kohdalla lähes tyhjä maali, vaan puski ylärimaan. Taktiikanvaihdos toi eloa peliin, ja pitää näköjään jatkossakin lähteä kahdella kärjellä heti alusta asti.
 
Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

Tulisko joku haastamaan galatasarayn vielä tänään? Oon kohta online...

jurppii kun porukka on niin passiivista ettei pelit maistu. Itse olin (allekirjoittaneesta johtuen ;)) reilun viikon pois liigasta, mutta mulla silti jo 16 matsia alla... häntäpäässä monella vain muutama.

Mitä mieltä TJ on, olisko joku aikaraja kehiteltävissä johon mennessä pelit pitäisi olla pelattu?
 
Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

Tulisko joku haastamaan galatasarayn vielä tänään? Oon kohta online...

jurppii kun porukka on niin passiivista ettei pelit maistu. Itse olin (allekirjoittaneesta johtuen ;)) reilun viikon pois liigasta, mutta mulla silti jo 16 matsia alla... häntäpäässä monella vain muutama.

Mitä mieltä TJ on, olisko joku aikaraja kehiteltävissä johon mennessä pelit pitäisi olla pelattu?
Sivusta huutelen kyllä, mutta minun mielestä ehdottomasti joku raja. Saadaan muuten venailla kyllä aika kauan, että kaikki loputkin saavat pelinsä pelattua. Itseltähän pelaamatta enää 3 peliä :D

ps. Ja mieluiten voitaisiin mennä tää sarja loppuun 16 joukkueella. Täs nyt on jo kuitenkin suurimmalla osalla pelejä jo niin paljon kasassa, että joutuisi odottamaan niin kauan, että muut ovat pelanneet.
 
Ylös Bottom