Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fight Night Round 4 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nikki
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Kokeilinpa itsekin demoa eilen. Ensimmäinen nyrkkeilypeli sitten C64:n ja ihan hyvältä maistui. Ihan hyvä, että iskujen tekeminen on tehty nappien painamista vaikeammaksi, ei pelkkä rämpytys tehoa niin hyvin.

Itsellä murtui nilkka ja tuli 6 viikkoa sairaslomaa. Siihen kesälomat päälle ja peliaikaa alkaa kertymään. Eli eiköhän tämäkin peli tule hommattua kesäiltojen ratoksi. :)
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

ea suomi ilmoittaa julkaisupäivän olevan 2.7. :)

Se on vanha tieto, huomaat että sitä sivua ole päivitetty viikkoihin. Julkaisupäivän piti olla alunperin 30. päivä jenkeissä ja 2 päivä suomessa. Nyt se on 25 päivä jenkeissä ja 26 päivä suomessa.

Voi olla, että jotkut liikkeet ovat tilanneet tuolen pelin 2. heinäkuuta. Mutta vantaalla Vpd myy tuon pelin jo 26. kesäkuuta: Pelikauppa VPD - Fight Night Round 4 PS3 - PS 3 : Playstation 3-peli - Konsolipeli - Pelikauppa VPD
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Onpas kyllä sekavaa tuon julkaisupäivämäärän kanssa. EA Suomen edustaja hetki sitten mailasi, että peli ilmestyy Suomessa 2. heinäkuuta.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Onpas kyllä sekavaa tuon julkaisupäivämäärän kanssa. EA Suomen edustaja hetki sitten mailasi, että peli ilmestyy Suomessa 2. heinäkuuta.

Ja Discshop näyttää julkaisupäiväks 4.7

Eiköhän se ehdi vielä ainakin 4 kertaa vaihtua ennen kuun loppua... :D
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Voidaan varmaan sopia, että arvuuttelu julkaisupäivästä loppuu tältä erää tähän. Sitten kun joku oikeasti on pelin jostain suomalaisesta kaupasta käsiinsä todistettavasti saanut, sitten voi ilmoittaa, mikä päivä ja mikä paikka oli kyseessä.

PS. Ilmoitus pelin postituksesta ei vielä riitä, koska jotkut saattavat postittaa pelin jo ennen virallista julkaisupäivää.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Nappeja ei oo tulossa tietääkseni peliin. Sehän on aivan nössöä, jos ei osaa pelata kuin haymeikkeriä rämpyttämällä. Hyvä vain, että napit otettiin pois. Tietääkseni napeista ei olisi enää hyötyä, kun haymeikkerin tehoa aiotaan hieman vähentää.
:D No napeilla sai kyllä lyötyä muitakin lyöntejä. Tuo tattiohjaus kun ei aina (minulla ainakaan) tee mitä haluaa. Kauppaan jää, jos ei nappienrämpytystä tule.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

napitha on iha huiput ja paljon helpompi pelata niil ja saa lyönnit nopeemmin. ja tääl mitää haymaykereit ees käytetä turpiin vaa napeilla.aluks tää peli tuntu kyl iha sika huonolt mut ehkä se oliki tost ohjauksest ku tatil piti vaa heiluttaa ei toimi ainakaa täälä ollenkaa. sais jäädä koko peli tulemat.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

IMO online menis pilalle, jos siellä olis kaikenmaailman napinrämpyttäjiä...
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Toi tatilla pelaaminen tota olis ihan läppä.. Mä en vaan tajuu miks porukka tykkää lyödä tolla tatilla.. Musta se oli ihan vitsi sen pelattavuus varsinkin tolla tatilla.. Napeillakin pelaaminen on paljon fiksumpaa ku jollain tatilla huitoo.. Ei vaan voi käsittää miks toi on pilattu tollein.. Jos sä liikuttelet tatilla niin tarvii vielä vähemmän käyttää päätä ku napeilla aina vaan huidot tatilla eteen toisella alas / ylös.. Huhhuuh.. Kysyn vaan kuka tota peliä jaksaa huitoo tolla tatilla pahemmassa tapauksessa 12-erää.. Mä en jaksanu edes 2-erää ku lopetin jo demon kesken.. Ihan kauheeta kuraa..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Toi tatilla pelaaminen tota olis ihan läppä.. Mä en vaan tajuu miks porukka tykkää lyödä tolla tatilla.. Musta se oli ihan vitsi sen pelattavuus varsinkin tolla tatilla.. Napeillakin pelaaminen on paljon fiksumpaa ku jollain tatilla huitoo.. Ei vaan voi käsittää miks toi on pilattu tollein.. Jos sä liikuttelet tatilla niin tarvii vielä vähemmän käyttää päätä ku napeilla aina vaan huidot tatilla eteen toisella alas / ylös.. Huhhuuh.. Kysyn vaan kuka tota peliä jaksaa huitoo tolla tatilla pahemmassa tapauksessa 12-erää.. Mä en jaksanu edes 2-erää ku lopetin jo demon kesken.. Ihan kauheeta kuraa..

Sulla on ilmeisesti vaikeuksii tottua pelaamaan tatilla?? :rolleyes:

Mut joo...

Kyllähän uudet kontrollit tuntu alkuun hieman omituisilta. Mut muutaman erän jälkeen rupes jo homma toimii, niin ei ne nyt enään tunnu niin kauheilta...

Tää on vähän sama juttu kun sillon joskus joutu opettelemaan NHL:n skill stick systeemin...
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Sulla on ilmeisesti vaikeuksii tottua pelaamaan tatilla?? :rolleyes:

Mut joo...

Kyllähän uudet kontrollit tuntu alkuun hieman omituisilta. Mut muutaman erän jälkeen rupes jo homma toimii, niin ei ne nyt enään tunnu niin kauheilta...

Tää on vähän sama juttu kun sillon joskus joutu opettelemaan NHL:n skill stick systeemin...

Ei pidä paikkaansa nyrkkeilypelissä ei tatit sovi ollenkaan.. Änärissä kylläkin! Tässä nfr4 tuli mieleen c64-ajat vain paremmat grafiikka, muuten pelattavuus oli ihan kauheeta luokkaa.. Pelattavuus samanlaista tikun hakkaamista, kauheaa.. Enkä tiedä miksi luulet, että mä en ole tottunu Stick systeemillä pelaamaan? Kumminkin tässä on pelattu aikas monta vuotta stick systeemillä, mutta joihinkin peleihin se ei vaan sovi..
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Ei pidä paikkaansa nyrkkeilypelissä ei tatit sovi ollenkaan.. Änärissä kylläkin! Tässä nfr4 tuli mieleen c64-ajat vain paremmat grafiikka, muuten pelattavuus oli ihan kauheeta luokkaa.. Pelattavuus samanlaista tikun hakkaamista, kauheaa.. Enkä tiedä miksi luulet, että mä en ole tottunu Stick systeemillä pelaamaan? Kumminkin tässä on pelattu aikas monta vuotta stick systeemillä, mutta joihinkin peleihin se ei vaan sovi..

Toi mun "vaikeuksia pelata tatilla?" sutkautus oli tarkotettu enemmänkin vitsiksi. Sen takia se ":rolleyes:" siellä perässä...

Oma mielipide on vieläkin, et vaatii vaan uudet kontrollit totuttelua...
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Eikös se ole sama siirtyä takaisin 8 bittiseen nintendoon ja punch outtiin, jos ei nykyaikaiset menetelmät kiinnosta. Kai se nyt on koko pelisarjan juju ja hienous siinä, että tateilla vatkataan.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

miten kontrollit saa laitettua napeille? ihan mielenkiinnosta testaisin, että miten tyhmää pelaaminen sitten olisi tässä pelissä.:)
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

miten kontrollit saa laitettua napeille? ihan mielenkiinnosta testaisin, että miten tyhmää pelaaminen sitten olisi tässä pelissä.:)
Demossa ei saa. Siksi kysyinkin onkohan tuota ohjaustapaa lopullisessa pelissä?
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Silti mä ihmettelen ku jaksaa pelaa tätä 12-erää tateilla eteenpäin toisella ylös/alas, hoh.. Ei ainakaan vaadi kovinkaan paljon järkeä toi tatin liikuttelu :p Mun mielestä tohon olis pitäny tulla nappinäppäimet ja Ylänapeilla samanaikaisesti painamalla sais komboja tms.. Ei tästä sen enempää.. :rolleyes:
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Pelin tekijä on sanonut, että he ovat miettineet nappien mukaan ottamista ladattavissa paketeissa. Eli napinrämpyttäjillä on elossa vielä pieni toivo. Itse en tätä kyllä halua...
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Pelin tekijä on sanonut, että he ovat miettineet nappien mukaan ottamista ladattavissa paketeissa. Eli napinrämpyttäjillä on elossa vielä pieni toivo. Itse en tätä kyllä halua...

tietenkin EA rahastaa, etttä storesta saa ostettua nappi kontrollit, hinta 10 :D
 
Ylös Bottom