Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]
Muutaman matsin demoa testasin, mutta en ollut erityisen tyytyväinen. Vaikeustaso oli varmaan säädetty melkoisen matalalle, sillä ihan silkalla random-hosumisellakin joka kerta irtosi pistevoitto. Tyrmäyksistä ei voinut edes puhua, sillä vaikka annoin oman kaverini seistä käytännössä koko kolmannen erän paikallaan, ei AI-pugilisti siltikään saanut lopullista tyrmäystä aikaiseksi. Kokeilin tuota varmuuden vuoksi kahdesti, mutta molemmilla kerroilla sama juttu; kerran kävin nopeasti kanveesissa, mutta silti ottelun lopputuloksissa tuli tasapeli. Aivan käsittämätöntä.
Sarjan kolmatta osaa olen pelannut käytännössä vain yhtenä iltana vuosia sitten, joten kunnon vertailuja siihen on mahdotonta tehdä. Siihen olin silti tyytyväinen, että nyt nyrkkeilijät eivät enää vaihtaneet animaatiosta toiseen lähes valonnopeudella, vaan sellainen pienehkö inertia ja illuusio massasta oli olevinaan. Siltikin luulen, että edes tuon kaliiberin jässikät, eivät nyrkkiä viuhuttele tuohon tahtiin.
Tuomio? Nyrkkeily ei ole meikun laji edelleenkään. Kaunishan tuo oli katsella, mutta se ei yksinään kanna riittävän pitkälle.