Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fight Night Round 4 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nikki
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Demoa tuli tos kokeiltua ja omasta mielestäni melkoista kuraa, tippu kyl minun hankinta listalta toi peli. Hype oli kova mut karvas pettymys ainaki demon osalta:mad:

Parannuksia tullaan tekemään tuohon peliin. Hien ja veren määrä vähenee, suuntautuu samalla myöhempiin eriin. Haymeikkerin mätkiminen vähenee.

Mitä tarkoitit että kuraa? Onko tyrmääminen liian helppoa? Omasta mielestäni se vaikeustaso on liian helppo, mutta peliin on tulossa useampi vaikeustasoaste.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Eipä toiminut timpeltä saamani koodi. Voi olla, että koodit ovat yksinkertaisesti jo vanhentuneet, jos demo todella tulee tänään Storeen kaikkien iloksi.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Olipa kyllä pettymys tämä demo... Lyönnit lähtee miten sattuu ja hikeä lentää niinkuin amazonilla konsanaan. Tiedetään että tullaan korjaamaan mutta hauskaa se on silti. Ehkä tuo pelitempo on liian nopea meikäläiselle tai se on vaan tottumiskysymys. tuo uus total punch control on vaan hanurista
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Juuri testasin demoa. Ikinä en oo mitään nyrkkeilypeliä pelannut mutta kyllä tää oli aika kivaa. Tuntu tosin aika helpolta kun ekakin ottelu päättyi vain tasapeliin - vaikka kyllä vastustaja iski mut lattiaan toisessa erässä. Joku kymmenkunta ottelua ja kaikki paitsi yhden voitin (lukuunottamatta tota ekaa) ja tässä hävityssä yritin vain lyödä vastustajan kanveesiin, jossa onnistuin sitten lopulta seuraavassa pelissä. :D

Ohjaaminen oli kyllä hieman hankalaa kun mulla ei ole mitkään maailman tarkimmat tattisormet. Sitten kun sai hieman rauhallisuutta toimintaan niin homma alkoi luistamaan vähän paremmin ja saikin oikean iskun aikaiseksi.

Voi hyvinkin olla kyllä, että menee tämä hankintaan, kun ilmestyy kesä-heinäkuun vaihteessa. Erityisesti Legacy moodi kiinnostaa.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Onko kellään muulla sellasta ongelmaa et menee pleikkarista tuuletin "overdrive" moodiin parin matsin jälkeen?

En tiedä et mistä se johtuu mut ei tarvi kuin pari ottelua ottaa ja tuuletin sekoo ihan täysin. Ja ei sieltä pleikan takaa edes tuu mitään kuumaa ilmaa ulos... :confused:
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Omituisen paskalta tuntu toi demo...? Graffat jotenki kuppaset, iskuissa ei oo munaa ja ne mimmitkin on ku suoraan Vice Citystä. :mad:
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

olipa huono peli. eikä sää lyöntejä tehtyä x ja ympyrä näppäimil pelaan aina niil. mut vanha fight night 3 on kyl kymmenen kertaa parempi peli.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Omituisen paskalta tuntu toi demo...? Graffat jotenki kuppaset, iskuissa ei oo munaa ja ne mimmitkin on ku suoraan Vice Citystä. :mad:

Täällä mennään samoilla mielipiteillä... hauskaa ainoastaan kahestaan. En sitten tiedä, että puuttuuko koko versiostakin tärinät, mutta ainakin demo jätti siltä osalta kylmäksi, vedät minkälaisia lyöntejä tahansa, ni tuntuu, että mitään ei käy, vaikka kuinka koukkua olisikin ja varsinkin, kun sua päin lyödää kunnon osuma, niin äijä pysyy paikallaan, eikä ite pelaaja (siis sinä siinä) ni tunne mitään... No eipä tuu ostettua...

Ai nii, näytti se Amini paljon enemmän nytte itteltää ku niistä kuvissa :p
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Onhan tuo kuitenkin paljon parempi kuin FNR3. Krafiikat voisivat olla hieman paremmat(?), mutta hyvät ne ovat silti. Itse jaksoin parissa päivässä pelata tuon demomatsin yli 50 kertaa, jonka jälkeen alkaa jo kyllästyttämään. Omituista, että täällä vain suurin osa haukkuu demoa. Kontrollit ja kaikki muut ovat vain tottumiskysymys, kun vain pelaa paljon niin ne tyrmäykset alkaa tulemaan sieltä. Paras tapa on väistää lyönti ja pommittaa upparilla leukaan. Vähän ajan päästä syttyy punainen valo vastustajan healthiin ja siitä vain uppareita pommittamaan. Health tippuu tyrmäyksen jälkeen reilusti, joten kannattaa heti pommittaa ihan täysillä. Staminaa kannattaa pitää kuitenkin korkealla, koska jos vastustaja lyö haymeikkerin kun staminasi on alhaalla voit joutua itse pahimmassa tapauksessa tyrmätyksi.

Anyway, legacy mode on varmasti hyvä. Ei oo toivottavasti samanlaista tynkkää harjoittelua, niin kuin UFC:ssä :)
Nyt on paljon enemmän taitoja, joita kehittää. Toivottavasti saisi sitten oman ukon online-kehiin.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

No just, olipas surkeeta mättöä. Jotenkin munatonta ja mautonta. Iskut löysiä ku kaalikeiton jälkenen vatsa ja iholla roikkumista liikaa. No sitähän se nyrkkeily on, mutta olis saanu olla vähemmän realistinen. Meinasin jopa ostaa tämän, mutta onneks tuli testailtua demo. Kyllä vanhemmissa nyrkkeilypeleissä oli enemmän sitä jotain.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Pakko myöntää että itse olin pettynyt demoon.. Ei voi edes samana päivänä verrata ufc:n.. Mun mielestä toi fnr4 näytti lähinnä joltain lasten nyrkkeilypeliltä.. Se oli toteutettu ulkoasultaan tosi lapsellisesti.. Valtava pettymys! Jää ainakin mun osalta hyllyyn tämä fnr4. :(
Mun mielestä veren / hien tai syrjen lentäminen siinä oli lähinnä huvittavaa, enkä missään vaiheessa pystyny ottaa koko demoa edes tosissaan.. Ihan kauheeta shittiä! Enää olis puuttunut ku nyrkkeilijöiden sijasta ne hahmot olis ollu jotain nyrkkeileviä nalleja, ei hyvää päivää.. Nyrkkeilijöillä oli epärealistiset liikkeet vielä kaiken "hyvän" päälle :mad:

Tämmöstä toteutusta vois odottaa käsikonsolille, mutta ei ps3:lle!



Miks ihmeessä toi on pilattu noin???

Ps.. Missäs oli semmonen tuntematon kaveri ku Klitschko? Eihän se kaveri ku hallitse mennen tullen raskasta-sarjaa.. Sitten siel on joku pikku mike tyson heti demossa :confused:

Jos mä hommaan nyrkkeilypelin niin mielummin vaikka ps2:n on parempi nyrkkeilypeli kun tämä!
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Ps.. Missäs oli semmonen tuntematon kaveri ku Klitschko? Eihän se kaveri ku hallitse mennen tullen raskasta-sarjaa.. Sitten siel on joku pikku mike tyson heti demossa

Tuolla ykkös sivulla sanoin jo tosta Klitschkosta... Ja siihen JanRei vastaskin näin.

Voi olla Vallulle suoritettava korvauskin 3:n mestaruuden mukainen:D Nyrkkeilijät on tunnetusti nii pirun ahnetta porukka, että ei olis ihme jos pyytäis pärstän käytös miljoonia.
Toivotaan, toivotaan...

On tainnu EA:lle tulla "palkkakatto" vastaan... :p
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Pelin julkaisupäivä on muutettu muuten 23. tätä kuuta.

Hyvä homma! Jenkkeihin tuo tulee 23. tätä kuuta, ja eurooppaan se tulee 26. päivä.

Mahtaako se julkaisupäivä olla silti edelleen 2. heinäkuuta Suomessa? Meinaan, jos suomalaiset kaupat ovat tilanneet tuon pelin juuri siihen päivään :(

Onko jollain tietoa muuttuiko julkaisupäivä nyt myös suomessa? Voisi esim. gamestopista kysyä. Alun perinhän tuo julkaisupäivä oli 30.kesäkuuta.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Joo, mulle tää demo tykitti täysillä. Ainoat huonot puolet olivat se ihmeellisen näkönen hiki,ja veri. Ja se jännä kumi naama. Niissä kolmonen kyllä voittaa. Oli FNR3 moninpelinä, mutta tämän career moodi on ainakin kuulemani mukaan paaaljon parempi

PS. UFC:tä kun pelasin niin siinä se vasta tuntuikin, että mikään lyönti ei tee kipeää. Tässä se kuitenkin minusta näkyy (ja aika selvästi)
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Joo, mulle tää demo tykitti täysillä. Ainoat huonot puolet olivat se ihmeellisen näkönen hiki,ja veri. Ja se jännä kumi naama. Niissä kolmonen kyllä voittaa. Oli FNR3 moninpelinä, mutta tämän career moodi on ainakin kuulemani mukaan paaaljon parempi


FN3:ssa veri ja sylki lensi aina samallatavalla. Muutenkin peli oli selvästi "purkitetumpi", kuin tämä uusin. Joten ehkä tuo uusi näyttää oudolta, mutta se kuitenkin on tehty selvästi fysiikan mukaan enemmän ja ei purkitettuna.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

FN3:ssa veri ja sylki lensi aina samallatavalla. Muutenkin peli oli selvästi "purkitetumpi", kuin tämä uusin. Joten ehkä tuo uusi näyttää oudolta, mutta se kuitenkin on tehty selvästi fysiikan mukaan enemmän ja ei purkitettuna.
Fnr3:sessa ei pystynyt lyömään lyöntejä suojauksen läpi. Nyt tämä on mahdollista Fnr4:sessa! Kun block menee alas, pystyt lyömään suojauksen läpi. (näkyy vihreällä tekstillä pelin aikan

Hiki ja veri suunnataan muihin eriin. Demo on vain 3 erää, joten voi olettaa, että kaikki staminat + healthit tippuisivat jos jatkuisi esim. 12 erään.

Tietääkseni Hattonia on haukuttu demossa läskiksi. Tämä tullaan korjaamaan peliin. Läskit welterweightit muutetaan painon nähden normaalimmaksi.
 
Ylös Bottom