Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fight Night Round 4 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nikki
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Sais kyllä tulla ne omat musat, koska vaikka olis kuinka laaja musiikkivalikko pelissä, niin eihän siinä ikinä kumminkaan voi olla semmosia biisejä mitä itse haluis käyttää kehämusana.. Itse hankin tämän pelin jos tähän saa ne sisääntulomusat itse laittaa esim, ps:n kovalevyltä.. Mun mielestä sisääntulot on nyrkkeilyssä ylipäätänsä sitä show:ta mitä kuuluu oleellisena osana nyrkkeilyyn.. Enkä usko et sitä on edes vaikea toteuttaa.. Jäädään odottamaan miten käy..
Totta kai se olisi kiva lisä, mutta eikös se pelaaminen ole tärkeämpää. Moni pelaaja varmaankin hostina laittaisi autoskipin online-otteluun, jolloin et voi kuulla musiikkiasi. Eikä se koko kappale siinä kuuluisi, ehkäpä 30 sekuntia siitä kappaleen alusta.

Ja mitä tuohon demoon tulee, ei ne kontrollit ole vaikeita. Niihin pitää vain tottua ja tietääkseni tuohon on tulossa korjaus niin kuin Blirix mainitsi. Ainut miinus kontrolleissa on tuo, että välillä yrittää runkoon koukkuja niin se vetääkin päähän... Mutta tosiaan kontrolleihin on tulossa pieni parannus. Tietääkseni myös vanhan lyöntisysteemin saa siinä pelissä muutettua optioneista.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Fight Night Round 4 demo on ainakin aivan kuraa, UFC on paljon parempi.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Demoa tuli tos kokeiltua ja omasta mielestäni melkoista kuraa, tippu kyl minun hankinta listalta toi peli. Hype oli kova mut karvas pettymys ainaki demon osalta:mad:
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Sain demokoodin gamestopista mutta mistä löydän kyseisen demon mihin koodi syötetään? löytyykö storesta?
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Sain demokoodin gamestopista mutta mistä löydän kyseisen demon mihin koodi syötetään? löytyykö storesta?
Sieltäpä juuri. Yläreunan valikosta löytyy kohta Redeem Code.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

ok.yritin just sieltä mut ei kelvannu koodi:)
Ei kelvannut? Minkä virheilmoituksen tarkalleen ottaen sait? Entä yritithän syöttää koodia nimenomaan suomalaisella PSN-tunnuksella?
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

syötin koodin missä on 4 kirjaina kolmeen eri laatikkoon,mutta se herjaa: The code you entered may not be correct or may no longer be valid.
Jos koodi on varmasti oikein kirjoitettu (eli esim. O-kirjain ei ole vaihtunut 0:ksi tai G-kirjain 6:ksi), kyllä sen pitäisi toimia. Tosin on tietenkin vielä sellainen mahdollisuus, että koodit aktivoituvat käyttöön vasta tiettynä päivänä (kuten esim. Uncharted 2:n moninpelibetan kohdalla). Kehotan siis kääntymään Gamespotin puoleen ja selvittämään tilanteen (tai pyytämään uuden koodin).
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Jos koodi on varmasti oikein kirjoitettu (eli esim. O-kirjain ei ole vaihtunut 0:ksi tai G-kirjain 6:ksi), kyllä sen pitäisi toimia. Tosin on tietenkin vielä sellainen mahdollisuus, että koodit aktivoituvat käyttöön vasta tiettynä päivänä (kuten esim. Uncharted 2:n moninpelibetan kohdalla). Kehotan siis kääntymään Gamespotin puoleen ja selvittämään tilanteen (tai pyytämään uuden koodin).

soitin ja sain uuden koodin mutta eipä auttanu. pystytkö kokeilemaan itse toimiiko tää koodi jos annan sen sulle?
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

soitin ja sain uuden koodin mutta eipä auttanu. pystytkö kokeilemaan itse toimiiko tää koodi jos annan sen sulle?
Pystyn toki, mutta vasta iltapäivällä. Mutta laita se ensin saamasi koodi mulle privaviestillä, niin kokeilen sitä kotiin päästyäni.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Se demo tulee tänään PS3 storeen kaikille ladattavaksi, joten ei hätää.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Sain demokoodin gamestopista mutta mistä löydän kyseisen demon mihin koodi syötetään? löytyykö storesta?

tietenkin voihan sitä samaa kokeilla sieltä Käyttäjätietojen Hallintakohdalta XMB:stäkin :)
 
Ylös Bottom