Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fight Night Round 4 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nikki
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Eikös se Hitman tipahtanu toisessa :D

Juu, tokaa taisi olla jäljellä 8 sekuntia kun Hattonin päämajasta pimeni valot. En ole tosiaan pitkään aikaan nähnyt kenenkään putoavan niin totaalisesti kuin Hitman.


hatton3JoP_ur.jpg



On topic: Itse en ole fight nighteja pelannut, mutta olen kuullut pelkkää hyvää. Saattaa hyvinkin mennä hankintaan.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Onko toi FNR 4 tulossa oikeasti Storeen huomenna? Luin jostain että jollain oli se demo jo (Gamestopin kkoodilla) ja tulossa huomenna Storeen ja boxille..:confused:

E: http://www.youtube.com/watch?v=za189qYEPXc
Joku tyrmäys video löytyi juu. Eli Hitman Ja Pac-man kaippa sitten ovat demossa.

E: sen verran laittaisin vielä eli: "When you preorder Fight Night: Round 4 from gamestop (online or in-store) you get the chance to have the demo 2 weeks before it officially comes out." http://www.n4g.com/ps3/News-298019.aspx
Eli sittenkin 2 viikkoa vielä???
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Onko toi FNR 4 tulossa oikeasti Storeen huomenna? Luin jostain että jollain oli se demo jo (Gamestopin kkoodilla) ja tulossa huomenna Storeen ja boxille..:confused:


?

Ne jotka tilas sen pelin ennakkoon Gamestopin sivustoilta, saavat demon kaksi viikkoa ennen muita. Boxille FNR4 demo tulee 28th tätä kuuta ja PS3 storeen se on tulossa 4th kesäkuuta.

Voit toki yrittää saada sitä demoa jo nyt, jos joku kertoo sulle demo-koodin.

Lue tuolta: FIGHT NIGHT ROUND 4 DEMO NOW AVAILABLE - Fight Night Round 4
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Ne jotka tilas sen pelin ennakkoon Gamestopin sivustoilta, saavat demon kaksi viikkoa ennen muita. Boxille FNR4 demo tulee 28th tätä kuuta ja PS3 storeen se on tulossa 4th kesäkuuta.

Voit toki yrittää saada sitä demoa jo nyt, jos joku kertoo sulle demo-koodin.

Lue tuolta: FIGHT NIGHT ROUND 4 DEMO NOW AVAILABLE - Fight Night Round 4

Joo. Korjasin sitä omaa tekstiä melkein heti kun lueskelin vähän lisää. :p
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Onko joku saanut täällä koodia tuolta gamestopista? Pitäsköhän sinne soittaa ja kysyä tuota koodia.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Tiiätkö muuten saako sen tilata Jumbon Gamestopista ennakkoon ja silleen sais ton demon myös aikaisemmin?

Itse ennakkovarasin tuon juuri Jumbosta n. kuukausi sitten. Pitää huomenna soitella ja kysellä onko Suomessa jaossa näitä koodeja.

Aika perseestä... V***ut täältä mitään koodeja saa. Aika nakkari toi gamestoppi... Vissiin vaan jenkeissä saa ne koodit.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Kesäpäivää..

Onko nyt tietoa saako tähän peliin omat sisääntulo musat? Olis hemmetisti kivempi pelaa jos onlinessakin sais omat musat sisääntulossa.. Oikeastaan mitään muuta en kaipaa niin paljoa, koska pelattavuushan näissä on ihan ok..

Paljon täällä keskustellaan aminin näköisyydestä tai ei näköisyydestä.. Silti olen sitä mieltä, että entinen euroopanmestarin olis voinu tehdä hieman paremmin, mutta se on vain minun mielipiteeni.. Lisäksi moni täällä arvostelee aminin panosta nyrkkeilylle, niin olen ehdottomasti eri mieltä, että amin ei olis tehnyt karhun palvelusta suomalaisella / kansainvälisellä nyrkkeilylle..

Jokainen voi miettiä mikä tilaisuus on toukokuun 30pvä.. Suomessa ensimmäinen nyrkkeilyn maailmanmestaruus ottelu! Mielestäni kertoo että suomalainen nyrkkeily on oikealla tiellä ja juurinkin aminin ansiosta. Joten jättäkää ne negatiiviset mielipiteenne omaksi tiedoksenne! Hieman ärsyttävää luettavaa, kun joku vähättelee entistä euroopanmestaria, että ketä se kiinnostaa vain 1000-suomalaista.. Mielestäni todella pikkumaista puhetta!
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Kesäpäivää..

Onko nyt tietoa saako tähän peliin omat sisääntulo musat? Olis hemmetisti kivempi pelaa jos onlinessakin sais omat musat sisääntulossa.. Oikeastaan mitään muuta en kaipaa niin paljoa, koska pelattavuushan näissä on ihan ok..

Paljon täällä keskustellaan aminin näköisyydestä tai ei näköisyydestä.. Silti olen sitä mieltä, että entinen euroopanmestarin olis voinu tehdä hieman paremmin, mutta se on vain minun mielipiteeni.. Lisäksi moni täällä arvostelee aminin panosta nyrkkeilylle, niin olen ehdottomasti eri mieltä, että amin ei olis tehnyt karhun palvelusta suomalaisella / kansainvälisellä nyrkkeilylle..

Jokainen voi miettiä mikä tilaisuus on toukokuun 30pvä.. Suomessa ensimmäinen nyrkkeilyn maailmanmestaruus ottelu! Mielestäni kertoo että suomalainen nyrkkeily on oikealla tiellä ja juurinkin aminin ansiosta. Joten jättäkää ne negatiiviset mielipiteenne omaksi tiedoksenne! Hieman ärsyttävää luettavaa, kun joku vähättelee entistä euroopanmestaria, että ketä se kiinnostaa vain 1000-suomalaista.. Mielestäni todella pikkumaista puhetta!

Olen kassasi aivan samaa mieltä. Ainiin kysyit että saako peliin
omat sisääntulo musat ja vastaus on KYLLÄ... Sitten vielä oman hahmon voi
tehdä valokuvasta photo gamefacen ansiosta.:)
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Olen kassasi aivan samaa mieltä. Ainiin kysyit että saako peliin
omat sisääntulo musat ja vastaus on KYLLÄ... Sitten vielä oman hahmon voi
tehdä valokuvasta photo gamefacen ansiosta.:)

Loistavaa! Hieno homma kerrassaan.. Kyllähän nyrkkeilyssä on hyvin tärkeää sisääntulot, koska se on psykologista "sodan-käyntiä", kun toinen tekee jäätävän sisääntulon, niin kyllähän se vastustajan alitajuntaan voi vaikuttaa.. Nyt puhun oikeasta nyrkkeilystä. Se tuo paljon todenmukaisuutta myös itse peliin.. Tuo photo gameface on upeaa plussaa myös.. Varmasti tästä tulee kautta aikojen paras nyrkkeilypeli.. Mahtavaa!
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Kuva Amininsta

AMIN

En kyl tiedä oisko tosta saanu vielä vähemmin tunnistettavaa, ei tosta kyllä saa aminia...
bad job...
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Kuva Amininsta

AMIN

En kyl tiedä oisko tosta saanu vielä vähemmin tunnistettavaa, ei tosta kyllä saa aminia...
bad job...

Joo no tää on jo käyty läpi et eihän se Aminilta näytä. Mutta perskeles! Näyttääpä upealta muuten!
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Joo no tää on jo käyty läpi et eihän se Aminilta näytä. Mutta perskeles! Näyttääpä upealta muuten!
Aminin overall on pelissä muutenkin 79, eli toisiksi huonoin. Aminiin ei siis ole panostettu ollenkaan. Ei se mitään haittaa vaikkei se näytä Aminilta, kunhan vain muistuttaa hieman. Itse en usko että tulen pelaamaan netissä paljon Aminilla, jonkun matsin varmasti, mutta ehkä näillä huipuilla kuitenkin tulee pelattu enemmän esim. Ali, Tyson, Frazier, Roy Jones Jr, Foreman, Pacmanilla jne..
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Taas uusi traileri, tai (4 päivää sitten addattu) YouTube - Fight Night Round 4 - Exclusive Graphics Doc

Toivottavasti tyrmäyksissä tuomari keskeyttää heti ottelun, kun vastustaja saa yliotteen. esim. Lyöt koko ajan päähän, ja vastustaja ei lyö takaisin.

Ihmetyttää kyllä suuresti, että miksi tuomaria ei ole kehässä ottelun aikana? tuomari ilmestyy vain kun ottelu loppuu.

Olisi aika hauskaa, jos kumpikaan ei lyö yhtään niin yleisö alkaa heittelemään roskia kehään :)
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Onko kenelläkään mitään tietoja tulevista trophyistä?
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Jesh... Nyt saapi meillekin koodit, jotta sen demon saa ladattua.
 
Ylös Bottom