Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fight Night Round 4 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nikki
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Nyt muutaman erän otelleena voin todeta, että miten ihmeessä kontrollit on voitu pilata näin totaalisesti? Iskut lähtee hyvinkin satunnaisesti eikä samanlaista napakkuutta näistä löydy kuten fnr3:sta. Tähän on foorumi huhujen mukaan onneksi tulossa korjauksia.
Kehä kissat ovat näyttäviä kuten aina ja erien välillä näitä tulee mieluusti tiirailtua samalla, kun hengähtää. Grafiikka on muutenkin erittäin hienon näköistä.

Erien välillä ei enää voi omaa pelaajaa paikkailla edellisen osan tavoin vaan turvotukset tasoitellaan pisteillä joita saa hyvin menneestä erästä. Kuten jos olet upottanut yli 60% iskuista saat äijää korjata 20:llä pisteellä tai jos olet torjunut yli 55% iskuista, niin jonkin verran napsahtaa lisä pisteitä. Itse ainakin viihdyin FNR3:n minipelien kanssa.

Yksi mikä itseäni häiritsi olu tuon älyttömän hien ja veren määrä joka pelissä lentää. Itse en ole tästä tykännyt ja edellisessä osassa tämä oli jotenkin hillitympää. Nyt on menty hieman ylitse tässä ja toivonkin, että näitä voidaan optioneista säätää.

Omaa ukkelia tehdessä saa sille asennettua oman virtuaali naaman ja tämä on epäilemättä hieno homma kaikille wannabee nyrkkeilijöille. Kaikki vaattet on täysin kustomoitavissa värien mukaan ja kaiken lisäksi saa asetettua oman sisääntulo musiikin josta ilmeisesti tulee kaiken lisäksi trophy?
Kausi menee nykyään dynastynä ja valittavana on 8 eri painoluokkaa ja lukuisia titteleitä saavutettavaksi?

Kaiken kaikkiaan hienon näköistä ja viihdyttävää nyrkkeilypeliä on tiedossa heinäkuussa.

Amin arvo on 79 ja Tysonin 88, muutama 93 overallkin tuolla oli.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

jaa onko fight night 4 pamahtanu nyt kauppoihin??? pakko ostoshan tuo on siitä ei pääse mihkään.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

jaa onko fight night 4 pamahtanu nyt kauppoihin??? pakko ostoshan tuo on siitä ei pääse mihkään.

Peli julkaistaan 2. heinäkuuta Suomessa, fiilistelyt koskevat demoa, jonka voi ladata koodilla toistaiseksi.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Peli julkaistaan 2. heinäkuuta Suomessa, fiilistelyt koskevat demoa, jonka voi ladata koodilla toistaiseksi.

Onko Suomessa sitten eri päivä kuin UK:ssa? Kun Play.comissa näyttää julkaisu olevan 26.6. vai onko siellä väärää infoa. Tuoltahan vois irrota tuo peli jopa hiukka aikasemmin sitten kuin Suomesta jos näin on.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

GameStopista, jos on ennakko varannut pelin. Jumbossa taisi olla 5 muuta onnellista minun lisäksi.
Saa vai? Itekkin oon varannut jumbosta tuon FNR4:sen, kävin pari viikkoa sitten.

Meen vaan sinne ja näytän varauslapun, ne antaa sen demo-koodin?
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Saa vai? Itekkin oon varannut jumbosta tuon FNR4:sen, kävin pari viikkoa sitten.

Meen vaan sinne ja näytän varauslapun, ne antaa sen demo-koodin?

Juu itelle tuli sieltä soitto ja sen sai käydä noutamassa. Soita sinne ja varmista onko niillä sitä antaa.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Noniin nyt on tullut myös testattua tuota FNR4 demoa. Kontrollit ovat hieman erilaiset, joten ne ovat vähän vaikea omaksua. Tyrmäyksen saaminen on todella vaikeaa, mutta pitää ottaa huom. Hattonin ja Pacmanin powerit ovat vain 48. Raskaassarjalaisella se on varmasti 80-100.

Paremmat krafiikat kuin aiemmissa osissa, iskut ovat nopeampia ja yksi lyönti voi muuttaa koko suunnan. Nyt ei voi koko ajan mätkiä pelkkää haymeikkeriä, mutta yleensä haymeikkeriä tarvitaan tyrmäykseen.

Paras asia on todellakin tuo, että tyrmäyksen saaminen on paljon vaikeampaa. Ottelut tulevat täten kestämään paljon pitempään. Health tippuu ottelun aikana, joten mitä pidemmälle ottelu menee, sen todennäköisempää on saada tyrmäys. Ihan hyvä, vaikka demon musiikit pätkivät latauskohdissa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Nyt muutaman erän otelleena voin todeta, että miten ihmeessä kontrollit on voitu pilata näin totaalisesti? Iskut lähtee hyvinkin satunnaisesti eikä samanlaista napakkuutta näistä löydy kuten fnr3:sta. Tähän on foorumi huhujen mukaan onneksi tulossa korjauksia.
Ei ne kontrollit loppujen lopuksi ole kovin vaikeita. Itseäni häiritsi nuo kontrollit aluksi, mutta nyt ne tuntuvat jo ihan hyvältä. Ne lähtee silloin satunnaisesti jos sulla on esim L1 pohjassa ja yrität tehdä koukkua ja tähtäät päähän, niin se meneekin bodyyn.

Se vanha kontrolli-systeemi tulee varmasti ohjainasetuksiin siinä pelissä. Haymeikkeri tehdään kuitenkin samalla systeemillä, eli R2 pohjassa. Napeilla en ainakaan usko tuon tulevan..
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Ei ne kontrollit loppujen lopuksi ole kovin vaikeita. Itseäni häiritsi nuo kontrollit aluksi, mutta nyt ne tuntuvat jo ihan hyvältä.

Tämän huomasin nyt itsekin, kun jaksoi vaan peliä tahkota. Ohi lyöntejä tulee todella paljon tai iskut ei lähde ollenkaan jos rämpyttää samalla tavalla, kuin FNR3:ssa. Nyt lyöntien ajoitus on todella tärkeää samoin kuin itse iskujen väistelykin.

Molemmilla olen kokeillut pelkillä haymakereillä mäiskimistä ja parhaimillani olen saanut Hattonin kanveesiin ensimmäisessä erässä. Silloin Hatton ei noussut ensimmäisen tyrmäyksen jälkeen. Tämä on mielestäni erittäin heikosti toteutettu sama oli edellisen osan kanssa.
Hatton tulee heti erän alussa voimakkaasti päälle ja saa olla koko ajan tönimässä sitä pois iholta, mutta muutaman kunnon iskun jälkeen sekin ymmärtää ottaa hieman etäisyyttä ja peruuttelee, kun koukkua satelee...

Ainoa mikä ärsyttää on se, että tietokone aivan liian selvästi torjuu samalla hetkellä, kun itse olet pöräyttänyt tatista jonkun iskun. Normaali ihminen ei kerkeäisi reagoida alle nanosekunnin reaktio ajalla.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Molemmilla olen kokeillut pelkillä haymakereillä mäiskimistä ja parhaimillani olen saanut Hattonin kanveesiin ensimmäisessä erässä. Silloin Hatton ei noussut ensimmäisen tyrmäyksen jälkeen. Silloin Hatton ei noussut ensimmäisen tyrmäyksen jälkeen. Tämä on mielestäni erittäin heikosti toteutettu sama oli edellisen osan kanssa.
Ihme. Itse laitoin Pacmanilla hattonin kanveesiin peräti kolme kertaa ensimmäisen erän aikana, ja jokaisella kerralla nousi ylös. Kolmannella kerralla nousi yhdeksännellä sekunnilla ylös, joten oli hieman huonoa tuuriakin. Tyrmääminen alkaa tuntua itse asiassa aika helpolta, kun tottuu tietokone-vastustajaan. Ensimmäiset 10 peliä kun tuota demoa pelasin, voitin ne jokaisen pistelaskulla. Nyt siitä eteenpäin alkaa tulla pelkkiä tyrmäysvoittoja. Mitä tuohon heikosti toteuttamiseen tulee, niin.. Ei se olisi kovin mukavaa jos tyrmäisit aina heti ensimmäisellä kanveesiin laittamisella, koska silloin ottelut kestäisivät todella vähän. Mielestäni ensimmäisestä luvunlaskusta ei saa vielä tyrmäystä, mutta ehkä toisesta jos on saman erän aikana. Sitten taas jos saat laitettua kanveesiin 5-10 erässä, niin ehkä sitten? koska silloin ottelijat ovat jo hieman väsyneempiä. Itse muista Fight night 2004, oli joskus todella ärsyttävää. Chris Byrdia vastaan ottelin ja se juoksi koko ajan karkuun, joten oli todella vaikea osua. Iskin jotain 8 kertaa kanveesiin, ennen kuin sai tyrmäyttyä. Sekin oli jossain 9 erässä.

Peli on paljon parempi kuin FNR3, koska se on nopeempaa. Hatton ja Pacman ovat samanmittaisia, joten se on pelkkää mäiskintää. Sitten kun taas on esim. 10 sentin pituusero, korostuu tämä ulottuvuus.

Kesällä nähdään minkälaista on otella tuossa pelissä Ali vs tyson, tai Foreman vs Frazier. Toivottavasti ei ole pelkkää mätkimistä lähietäisyydeltä.

Tässä on muutama video Ali vs Tyson testistä:

Part 1: YouTube - Fight Night Round 4 - (HD) Developer Walkthrough Part 1 of 2
Part 2: YouTube - Fight Night Round 4 - (HD) Developer Walkthrough Part 2 of 2

Kaksi kaveria pelaa Foreman vs Frazier:

http://www.youtube.com/watch?v=qJVMB2eLKC8&feature=related
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Molemmilla olen kokeillut pelkillä haymakereillä mäiskimistä ja parhaimillani olen saanut Hattonin kanveesiin ensimmäisessä erässä. Silloin Hatton ei noussut ensimmäisen tyrmäyksen jälkeen. Silloin Hatton ei noussut ensimmäisen tyrmäyksen jälkeen. Tämä on mielestäni erittäin heikosti toteutettu sama oli edellisen osan kanssa.
Mitä tuohon heikosti toteuttamiseen tulee, niin.. Ei se olisi kovin mukavaa jos tyrmäisit aina heti ensimmäisellä kanveesiin laittamisella, koska silloin ottelut kestäisivät todella vähän.

Tällä tarkoitin lähinnä tuota haymakerin iskemistä, kun sitä voi jaella 3 erää käytännössä väsymättä ollenkaan. Nyt olen tätä metodia jaellut useammassa pelissä ja yleensä vastustaja ottaa sen kolme kertaa lukua ensimmäisessä erässä, mutta kunnolla, kun saa vastapalloon haymakerin iskettyä niin vastustaja jää siihen. Puolitoista erää maksimissaan jaksaa vastapuoli pysyä tolpillaan, kun se on kanveesissa lopullisesti.
Kaksin pelissä tämä tuskin on ongelma, koska peri erää otettu vastakkain ja nämä haymakerit on näköjään aika helposti torjuttavissa. Oikein ajoitetuilla iskuilla takaisin saa vastustajan todella hyvin liriin. Eli kaksin peleissä tämä haymakerin jakelu ei tule kysymykseenkään ja tämän takia odotan todella paljon tämän pelin verkkopeliä.
Tietysti tässäkään demossa ei ole tietoa vaikeustasosta, mutta näin alustavasti kovin helpolta tuntuu.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Pitänee itse todeta, että mielestäni mukavaa vaihtelua kun kaveri voi jäädä sillä ekalla kerrallakin kanveesiin. FN3:ssa ainakin tuntui, että vastustaja nousee aina pari kertaa ylös, ihan sama miten tyrmäsi. Tosiaan tuo vaikeustaso kiinnostaisi, toiv. se on luokkaa 2/6 tjsp. koska jos se on sieltä vaikeimmasta päästä, niin kone tuntuu vähän tumpelolta.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Pitänee itse todeta, että mielestäni mukavaa vaihtelua kun kaveri voi jäädä sillä ekalla kerrallakin kanveesiin. FN3:ssa ainakin tuntui, että vastustaja nousee aina pari kertaa ylös, ihan sama miten tyrmäsi. Tosiaan tuo vaikeustaso kiinnostaisi, toiv. se on luokkaa 2/6 tjsp. koska jos se on sieltä vaikeimmasta päästä, niin kone tuntuu vähän tumpelolta.

Itse olen huomannut myös, että kun kerran laittaa kanveesiin ensimmäisessä erässä, ei se nouse. Välillä taas joutuu laittamaan 3 kertaa kanveesiin, ennen kuin voitat. Vaihtelee vaihtelee, mutta niin se menee oikeastikkin. Se kyllä ihmetyttää miksei se voi pysyä siellä maassa, kun tykittää haymeikkerillä ihan täysillä päähän ja osuukin täydellisesti.

Kummallista ettei ne oo vieläkään tajunnut laittaa tuomareita kehään. Tuomari tulee aina ottelun alussa ja lopussa. Olis tosi siistiä, jos tuomari keskeyttäisi kehässä ottelun toisen saadessa yliotteen tyrmäystilanteissa tai tulisi aina välillä ottelijoiden väliin, kun otetaan "Clinchiä". Toivottavasti ne on laittanut sen sitten siihen peliin, joka julkaistaan Suomessa heinäkuun 2. päivä. Ei tuomarin oikeastaan tarvitsisi edes tehdä siellä kehässä kauheasti mitään, seuraa vain ottelua. Se olisi vain aidompaa, kun tuomarikin löytyisi sieltä.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Update: 05-15-2009

Couple of quick things that I can speak about right away. First, for those interested timelines, the demo was locked down about 7 weeks ago in early, early April. As you might imagine, the final weeks of development is when a lot of the fine tuning and polishing gets completed. For example, off the top off my head:

1. Stamina. Stamina loss is a little higher and stamina regeneration is a little slower.

2. Punch connections. Landed punch collisions are cleaner and hit reactions have more intensity.

3. Cuts and Swelling. The onset is very fast in the demo. In the final version, depending on your susceptibility to damage you find that you might have several fights without incurring any significant damage - but then when it does happen, it really affects the way your fight plays out between rounds.

4. Punch Animations. Tweaks on many punches occurred after the demo was out the door to address performance/technique issues.

5. Gameplay Audio. The mix in the demo is not great and we know that. Lots of audio work was done in the final 6-7 weeks and it sounds much better.

6. Counter Punch Window. The counter window is roughly the same length, maybe a little shorter in the final version. But we tuned how often you can open it up. They don't happen as often overall.

7. AI Difficulty & Exploits. The final weeks were spent heavily invested in finding AI exploits like the hook spamming, body punch spamming, haymaker spamming, etc. It's tightened up quite a bit. Difficulty on the demo is pretty low, but we did that on purpose so people wouldn't get annihilated their first few fights.

8. Foot Speed & Locomotion. Little bit faster overall, but also behaves much better changing directions and maintaining distance to opponent when moving laterally.

9. HUD & Settings. There is an option to turn off HUD in final game. Options to change camera too. Gameplay sliders to adjust power, damage, speed and CPU behaviors.

10. Miscellaneous Hatton has his new tattoos. Shane Mosley's name is spelled correctly. As mentioned previously, several of the boxers overall ratings have been updated/balanced.

Tässä on tällä hetkellä tulevat muutokset tuohon peliin ja olen tyytyväinen, että tämä haymaker iskujen jatkuva takominen on pantu kuriin, sekä vaikeus tasoa saa muutettua.
Haavojen tulemiset on jätetty myöhemmälle.

Hienolta kuulostaa.
Tässä pelissä pitää kyllä ottaa KonsoliFinin välinen turnaus ja katsoa kuka on saitin kunkku.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Tähän kun saa omat kehäbiisit, niin toimivatko ne myös onlinessa?
Todennäköisesti, siis jos saa laittaa omat sisääntulomusiikit. Tietääkseni peliin on laitettu sisääntulomusiikkien valikointi ja laaja sellainen. En sitten tiedä saako itse laittaa musiikkia, mutta toivottavasti. Onlinessa se varmasti on.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Todennäköisesti, siis jos saa laittaa omat sisääntulomusiikit. Tietääkseni peliin on laitettu sisääntulomusiikkien valikointi ja laaja sellainen. En sitten tiedä saako itse laittaa musiikkia, mutta toivottavasti. Onlinessa se varmasti on.

Sais kyllä tulla ne omat musat, koska vaikka olis kuinka laaja musiikkivalikko pelissä, niin eihän siinä ikinä kumminkaan voi olla semmosia biisejä mitä itse haluis käyttää kehämusana.. Itse hankin tämän pelin jos tähän saa ne sisääntulomusat itse laittaa esim, ps:n kovalevyltä.. Mun mielestä sisääntulot on nyrkkeilyssä ylipäätänsä sitä show:ta mitä kuuluu oleellisena osana nyrkkeilyyn.. Enkä usko et sitä on edes vaikea toteuttaa.. Jäädään odottamaan miten käy..
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Demo ladattavissa Hong Kongin storesta. Ei ole ainakaan vielä EU-storessa.

Kokoa on palttiarallaa 770Mb

Edit: Ei ollu mitenkään mullistava tuo demo. Ohjaustuntuma oli jotenkin huonompi kuin FNR3:ssa, vaikka se on luultavasti tottumuskysymys.
Verta ja hikeä lensi joka hipasusta, mikä oli vähän huvittavaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom