Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
jaa onko fight night 4 pamahtanu nyt kauppoihin??? pakko ostoshan tuo on siitä ei pääse mihkään.
Peli julkaistaan 2. heinäkuuta Suomessa, fiilistelyt koskevat demoa, jonka voi ladata koodilla toistaiseksi.
Saa vai? Itekkin oon varannut jumbosta tuon FNR4:sen, kävin pari viikkoa sitten.GameStopista, jos on ennakko varannut pelin. Jumbossa taisi olla 5 muuta onnellista minun lisäksi.
Saa vai? Itekkin oon varannut jumbosta tuon FNR4:sen, kävin pari viikkoa sitten.
Meen vaan sinne ja näytän varauslapun, ne antaa sen demo-koodin?
Ei ne kontrollit loppujen lopuksi ole kovin vaikeita. Itseäni häiritsi nuo kontrollit aluksi, mutta nyt ne tuntuvat jo ihan hyvältä. Ne lähtee silloin satunnaisesti jos sulla on esim L1 pohjassa ja yrität tehdä koukkua ja tähtäät päähän, niin se meneekin bodyyn.Nyt muutaman erän otelleena voin todeta, että miten ihmeessä kontrollit on voitu pilata näin totaalisesti? Iskut lähtee hyvinkin satunnaisesti eikä samanlaista napakkuutta näistä löydy kuten fnr3:sta. Tähän on foorumi huhujen mukaan onneksi tulossa korjauksia.
Ei ne kontrollit loppujen lopuksi ole kovin vaikeita. Itseäni häiritsi nuo kontrollit aluksi, mutta nyt ne tuntuvat jo ihan hyvältä.
Ihme. Itse laitoin Pacmanilla hattonin kanveesiin peräti kolme kertaa ensimmäisen erän aikana, ja jokaisella kerralla nousi ylös. Kolmannella kerralla nousi yhdeksännellä sekunnilla ylös, joten oli hieman huonoa tuuriakin. Tyrmääminen alkaa tuntua itse asiassa aika helpolta, kun tottuu tietokone-vastustajaan. Ensimmäiset 10 peliä kun tuota demoa pelasin, voitin ne jokaisen pistelaskulla. Nyt siitä eteenpäin alkaa tulla pelkkiä tyrmäysvoittoja. Mitä tuohon heikosti toteuttamiseen tulee, niin.. Ei se olisi kovin mukavaa jos tyrmäisit aina heti ensimmäisellä kanveesiin laittamisella, koska silloin ottelut kestäisivät todella vähän. Mielestäni ensimmäisestä luvunlaskusta ei saa vielä tyrmäystä, mutta ehkä toisesta jos on saman erän aikana. Sitten taas jos saat laitettua kanveesiin 5-10 erässä, niin ehkä sitten? koska silloin ottelijat ovat jo hieman väsyneempiä. Itse muista Fight night 2004, oli joskus todella ärsyttävää. Chris Byrdia vastaan ottelin ja se juoksi koko ajan karkuun, joten oli todella vaikea osua. Iskin jotain 8 kertaa kanveesiin, ennen kuin sai tyrmäyttyä. Sekin oli jossain 9 erässä.Molemmilla olen kokeillut pelkillä haymakereillä mäiskimistä ja parhaimillani olen saanut Hattonin kanveesiin ensimmäisessä erässä. Silloin Hatton ei noussut ensimmäisen tyrmäyksen jälkeen. Silloin Hatton ei noussut ensimmäisen tyrmäyksen jälkeen. Tämä on mielestäni erittäin heikosti toteutettu sama oli edellisen osan kanssa.
Mitä tuohon heikosti toteuttamiseen tulee, niin.. Ei se olisi kovin mukavaa jos tyrmäisit aina heti ensimmäisellä kanveesiin laittamisella, koska silloin ottelut kestäisivät todella vähän.Molemmilla olen kokeillut pelkillä haymakereillä mäiskimistä ja parhaimillani olen saanut Hattonin kanveesiin ensimmäisessä erässä. Silloin Hatton ei noussut ensimmäisen tyrmäyksen jälkeen. Silloin Hatton ei noussut ensimmäisen tyrmäyksen jälkeen. Tämä on mielestäni erittäin heikosti toteutettu sama oli edellisen osan kanssa.
Pitänee itse todeta, että mielestäni mukavaa vaihtelua kun kaveri voi jäädä sillä ekalla kerrallakin kanveesiin. FN3:ssa ainakin tuntui, että vastustaja nousee aina pari kertaa ylös, ihan sama miten tyrmäsi. Tosiaan tuo vaikeustaso kiinnostaisi, toiv. se on luokkaa 2/6 tjsp. koska jos se on sieltä vaikeimmasta päästä, niin kone tuntuu vähän tumpelolta.
Update: 05-15-2009
Couple of quick things that I can speak about right away. First, for those interested timelines, the demo was locked down about 7 weeks ago in early, early April. As you might imagine, the final weeks of development is when a lot of the fine tuning and polishing gets completed. For example, off the top off my head:
1. Stamina. Stamina loss is a little higher and stamina regeneration is a little slower.
2. Punch connections. Landed punch collisions are cleaner and hit reactions have more intensity.
3. Cuts and Swelling. The onset is very fast in the demo. In the final version, depending on your susceptibility to damage you find that you might have several fights without incurring any significant damage - but then when it does happen, it really affects the way your fight plays out between rounds.
4. Punch Animations. Tweaks on many punches occurred after the demo was out the door to address performance/technique issues.
5. Gameplay Audio. The mix in the demo is not great and we know that. Lots of audio work was done in the final 6-7 weeks and it sounds much better.
6. Counter Punch Window. The counter window is roughly the same length, maybe a little shorter in the final version. But we tuned how often you can open it up. They don't happen as often overall.
7. AI Difficulty & Exploits. The final weeks were spent heavily invested in finding AI exploits like the hook spamming, body punch spamming, haymaker spamming, etc. It's tightened up quite a bit. Difficulty on the demo is pretty low, but we did that on purpose so people wouldn't get annihilated their first few fights.
8. Foot Speed & Locomotion. Little bit faster overall, but also behaves much better changing directions and maintaining distance to opponent when moving laterally.
9. HUD & Settings. There is an option to turn off HUD in final game. Options to change camera too. Gameplay sliders to adjust power, damage, speed and CPU behaviors.
10. Miscellaneous Hatton has his new tattoos. Shane Mosley's name is spelled correctly. As mentioned previously, several of the boxers overall ratings have been updated/balanced.
Todennäköisesti, siis jos saa laittaa omat sisääntulomusiikit. Tietääkseni peliin on laitettu sisääntulomusiikkien valikointi ja laaja sellainen. En sitten tiedä saako itse laittaa musiikkia, mutta toivottavasti. Onlinessa se varmasti on.Tähän kun saa omat kehäbiisit, niin toimivatko ne myös onlinessa?
Todennäköisesti, siis jos saa laittaa omat sisääntulomusiikit. Tietääkseni peliin on laitettu sisääntulomusiikkien valikointi ja laaja sellainen. En sitten tiedä saako itse laittaa musiikkia, mutta toivottavasti. Onlinessa se varmasti on.