Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fight Night Round 4 [PS3]

Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Tuolta pystyy ladata muiden tekemiä ottelijoita, kun menee Online -> Boxer Share -> Siihen ilmestyy lista, jossa näkyy pelaajien tekemiä ottelijoita.

Ite latasin just Wladimir Klitschon ja Ivan Dragon :D Klitscho on tosi hyvin tehty, vois ehkä sillä alottaa legacyn joskus.

E: Kun täällä porukka alkaa saamaan pelin, kertokaa mitä ootte mieltä tosta trainingista? Itellä ainakin alussa hankalaa, mutta eiköhän nuokin opi jos jaksaa treenata niitä.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Mistäs ostit?

Amazon.co.uk

Valikoissa on Fight Night Store, saa nähdä ,mitä tarjottavaa tulee ajan kanssa.

Ei toi Asikainen oo kyllä yhtään itsensä näköinen :) , niin kuin täällä on aiemmin ollut puhetta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

ei oo asikaisella ihan niin painava vasen ku oikeasti. ihan hyvä peli mitä on tämän päivän mättäny, ainakin paljon aidompi kuin 3. Mutta tuo erien välissä oleva corner touhu on pelleilyä. kerätä nyt pisteitä että voi korjata jtn ominaisuutta.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Ite odotan vesi kielellä ylipositiivisena jos huomenna olis jo postiluukussa... tuskinpa vaan, mutta aina voi toivoa! Ite kattonu etukäteen noita ladattavia muiden tekemiä ukkoja ja tosi hieno ominaisuus tää, koska porukka osaa tehdä tosi aidon näköisiä. Itellä menee ainakin Klitshko ja Haye heti lataukseen, koska muistaakseni olin lukevinani, että Legacy modeen saa lisättyä näitä omia ukkoja eli haluan näitä kovia messiin mitkä tästä puuttu. Mayweather myös pitää tietysti ottaa.

Kattelin tuolta http://www.easportsworld.com/en_US/games/fightnight tilastoja niin ykkösellä jo se ~500 nettiottelua takana. WTF?!?!? :D
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Siinähän se päivä menikin rattosasti uutta FNRää pelaillen. Legacyn aloitin pro-tasolla kelläs muullakaan kuin Tysonilla. Tilasto tällä hetkellä 11-1, eli ihan hyvin on päässyt jo peliin mukaan. Kyllä tämä nyt kevyesti kolmososan voittaa, sillä tämä sentään muistuttaa jo ihan oikeaa touhua. Kokemusta on.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Nyt alkaa jo training sujumaan pikku hiljaa. Maize bag vaatii vielä hieman treeniä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Itellä menee ainakin Klitshko ja Haye heti lataukseen, koska muistaakseni olin lukevinani, että Legacy modeen saa lisättyä näitä omia ukkoja eli haluan näitä kovia messiin mitkä tästä puuttu. Mayweather myös pitää tietysti ottaa.
Kyllä. Ladattavia hahmoja pystyy importtaamaan legacy-moodiin. Itse laitoin sinne huvikseni myös Rockyn, Apollo Greedin, Ivan Dragon ja Clubber Langin oikeiden nyrkkeilijöiden lisäksi. :p Seuraavan legacyn voisi aloittaa sitten ilman legendoja ja fiktiivisiä hahmoja.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

onko mulla joku asetus pielessä kun ei tuu mitään ruhjeita naamaan? vrt 3 jossa veri valu silmiin.

mulla on täysillä ainaki se physical damage tai vastaava
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Kyllä. Ladattavia hahmoja pystyy importtaamaan legacy-moodiin. Itse laitoin sinne huvikseni myös Rockyn, Apollo Greedin, Ivan Dragon ja Clubber Langin oikeiden nyrkkeilijöiden lisäksi. :p Seuraavan legacyn voisi aloittaa sitten ilman legendoja ja fiktiivisiä hahmoja.

Joo, no ite en noita fiktiivisiä hahmoja kyllä jaksa laittaa :D. Tosin tekis mieli pelaa "realistisesti" eli ottaa noi legendatki ulos, mutta en kyllä taida jaksaa. Oishan se kiva ottaa matsia Tysonia vastaan. Ite aattelin heti tehdä kyllä oman ukon ja aloittaa sillä Legacy.

E: Arszi tilas play.comista, kuten itsekkin, päivää myöhemmin tosin.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Joo, no ite en noita fiktiivisiä hahmoja kyllä jaksa laittaa :D. Tosin tekis mieli pelaa "realistisesti" eli ottaa noi legendatki ulos, mutta en kyllä taida jaksaa. Oishan se kiva ottaa matsia Tysonia vastaan. Ite aattelin heti tehdä kyllä oman ukon ja aloittaa sillä Legacy.

E: Arszi tilas play.comista, kuten itsekkin, päivää myöhemmin tosin.


itsellä vie kyllä ilon legacystä jos siellä kaiken maailman rockeja ja clubbereita on :D Ainoat nyrkkeilijät jotka lataan on kyllä oikeita pugilisteja
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

itsellä vie kyllä ilon legacystä jos siellä kaiken maailman rockeja ja clubbereita on :D Ainoat nyrkkeilijät jotka lataan on kyllä oikeita pugilisteja

Kyllä mä varmaan lataan ainaki Rockyn, Apollon ja itse herran Ron Burgundyn, nehän pitää sitten siis lisätä erikseen jos ne Legacyyn haluaa, mutta kaveria vastaan vois olla ihan kiva välillä fiilistellä Rocky vs. Apollo tai Clubber Lang :)
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Muistutan vielä kerran, että ne "ostin pelin kaupasta X, se tuli jo / ei oo tullut vielä" -viestit voi suosiolla mutustella omassa päässään. Tästä ketjusta ne nimittäin poistetaan. Keskitytään siis puhumaan pelistä, ei sen odotuksesta tai mistä kaupasta tätä saa jo tai ei vielä saa.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Online on oikeastaan ihan mukavaa ajanvietettä :D Ite hävisin eilen kaksi ensimmäistä ottelua, mutta ne olivat sellaisia pelaajia joiden recordissa kukoisti yli 50 matsia.
Tänään harjoittelin hieman legacy moden avulla, tuli tiukkoja matseja kaikki 2-10 erää kesti. Record legacyssa nyt 14-0 (14KO) :D
Onlinessa nyt kuuden ottelun voittoputki. Record 6-2 (6KO) Käytän onlinessa usein George Foremania tai Ray Robinsonia.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

GT Video-Review = 8.9

Tossa ku katttelin ni tossa Championship online-modessa niin ilmeisesti vaan yks vyö/painoluokka riippumattaa maasta. Aikamoinen kunnia pitää sitä. Varmaan saa suhkot paljon hakata, että pääsee edes top50, puhumattakaan, että pääsis titteliotteluun. Luulis, sen verta paljon pelaajia kumminkin.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Tietääkös kukaan onko tulla gamestopissa nyt jonkinnäköinen vaihtotarjous tuosta fight nightista?
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Kyllähän siellä on. Itse otin pelin juuri sitä kautta. 3 peliä vaihdossa ja saat sen ilmaiseksi + 10 euron lahjakortin.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Olis tähän voinu muunkinlaista musiikkia laittaa ko tuota tummien miesten juttelua, varsinkin, kun ei voi tehdä custom soundtrackeja. Muuten kyllä hyvä peli.
 
Ylös Bottom