Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fight Night Round 4 [PS3]

Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

vituttaa aivan älyttömästi tuo tyrmäyksestä nousu. tuntuu ihan ku ei ois mitn väliä mihin suuntaan tattia kääntää. Aivan perseestä, oon noussu häviämässäni matseissa vain kerran ja toisella ei enää nouse.kun vastustaja nousee 3-4 kertaa
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

vituttaa aivan älyttömästi tuo tyrmäyksestä nousu. tuntuu ihan ku ei ois mitn väliä mihin suuntaan tattia kääntää. Aivan perseestä, oon noussu häviämässäni matseissa vain kerran ja toisella ei enää nouse.kun vastustaja nousee 3-4 kertaa
Tähän niin sama! Pistää vituttamaan tosi paljo. Muttamutta, pitää reenata hearttia.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Nyt on varmaankin rapakon toisella puolella maantieto vähän hukassa. Legacyssä tuli vastaan kaveri, jonko kotipaikkakunta oli "Guantanamo, Finland"........

Vaikeutta voisi lisätä seuraavaan Legacyyn perustasosta pykälän kovemmalle. Rekordi on tällä hetkellä 20(15)-0-0, rank 18 ja raskaansarjan Conterderina mennään. Matsit ovat olleet ihan tasaisia tähän asti, mutta melkein jokaisella vastustajalla on ollut minua paremmat statsit. Vähän tyhmästi jokaiselle ottelijalle myös uppoavat samat konstit, vaikka takakannen mukaan niiden pitäisi oppia pelaajan tyyliä matsin aikana.

Kohta pitää varmaan ottaa mm. Tommy Morrisonia vastaan matsia, jolla on vasemman käden voima 100. Itsellä se taitaa olla 63. Olen (yllättäen) antanut tietokoneen hoitaa treenaamisen tähän asti.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Typerästi tehty tämä recovery period, ei ole mitään merkitystä tyrmäätkö vastustajasi ensimmäisessä erässä vai saatko itse kuonoosi viimeisessä erässä, recovery period tuntuisi silti älyttömän pitkältä. On myös outoa että ammattinyrkkeilijä mukamas treenaa vain kerran viikossa.

Hauskaa on myös jos pelaajan nyrkkeilijä lyödään levyksi ja tuomari levittelee käsiään, niin pim vain sekunnin päästä ukko onkin jo pystyssä omassa nurkassaan ja valmentaja taputtelee selkään.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Hauskaa on myös jos pelaajan nyrkkeilijä lyödään levyksi ja tuomari levittelee käsiään, niin pim vain sekunnin päästä ukko onkin jo pystyssä omassa nurkassaan ja valmentaja taputtelee selkään.
Tai jos käyttää vastustajaa lattiassa ja se samalla sotkeutuu kehäköysiin, nousee se keskellä rinkiä. . .
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Joku osaava seppä voisi tehdä tähän peliin Jarkko Ruudun! Siinä olisi aika kova iskijä Fight Nightiin :D
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

no onhan tossa muutakin pientä silmään pistävää.. esim jos tyrmäät vastustajan johonkin niin seuraavassa pätkässä ku tuomari laskee vastustaja on ihan eri asennossa tai erinpäin ku tyrmätyksi tullessa. ja pari kertaa oon tyrmänny vastustajan lyönnillä joka on menny metrin ohi naamasta.. silti osu :D

nettipeli täs on ihan shaissea. ei mitään tolkkua kun nopeutettu kolmososasta iskunopeuksia nii nettipelissä ei oo käytännössä mahdollista taktikoimaan muutenku vasta 5 erän jälkeen kun molemmat on väsyneitä.
tai ainakaan itse en osaa niin hyvin pelata et pystyis joka iskuun väistöllä tai oikeanaikaisella blokilla.

joten oma mielipide on et kunhan ufc saa päivityksensä ja korjaavat nettipiuhan repijät tappioiksi. nii ufc on sata kertaa parempi peli netissä ja urassa.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

tässä nyt pari päivää aikalailla menny tota pelaillessa. Muutamia huomioita

ensinäkin, aivan liikaa on nyt tuo counter punch teho, osittain myös omaa huonouttani mutta tuntuu että muut iskut eikä edes haymaikerit tee mitään tuhoa, mut auta armias ku kone pamauttaa yhen suoran counterillä niin samantien nähää tähtiä. Ärsyttävää, kyllähän nyt oikeassa nyrkkeilyssä heimeikker koukku leukaan pudottaa tai horjuttaa ainaki on se vastapalloon tai ei.

tosiaan tuo tyrmäyksestä nousu on ihan perseestä

corner touhu ei oo siistiä, ei näy kunnon ruhjeita ja se 3 oleva paikkaus/jäädytys homma oli kivempi, sitäpaitsi ei voi olla mahdollista että jos otat pullon vettä niin condition nousee mutta stamina ei , vaikka saat istahtaa hetkeksi ja sua hierotaan käsistä ja hartioista.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

nettipeli täs on ihan shaissea. ei mitään tolkkua kun nopeutettu kolmososasta iskunopeuksia nii nettipelissä ei oo käytännössä mahdollista taktikoimaan muutenku vasta 5 erän jälkeen kun molemmat on väsyneitä..

Netipelistä täysin samaa mieltä, jopa raskassarjalaiset hutkivat aivan järkyttävällä nopeudella ja taktikoinnista ei toivoakaan. Mielestäni edellinen versio oli parempi, myöskään hehkutettu legacy mode ei ole kovinkaan kummoinen. Jos ottaa huomioon että peliä kehitettiin lähes pari vuotta niin lopputulos on lähestulkoon surkea.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

On kyllä harvinaisen huonosti toteutettu nettipeli noiden kestävyyksien ja lyöntinopeuksien kohdalla. Näyttää enemmän tuulimyllysimulaattorilta kuin nyrkkeilysimulaattorilta.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Ainoa fiksu asia tuossa nettipelissä on se että, kun vastustaja katkaisee yhteyden niin saa itse voiton. On tuolla ameriikoissa aika heikoilla hangilla nämä yhteydet:D
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Luin toiselta foorumilta, että kaveri oli saanu voiton, kun oli kaatumassa tyrmäyksestä, mutta tuomari samaan aikaan sit vihels pelin poikki ja tyrmätty sai voiton, kun tuomari katkas ottelun vastustajan haavan takia :D
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

corner touhu ei oo siistiä, ei näy kunnon ruhjeita ja se 3 oleva paikkaus/jäädytys homma oli kivempi, sitäpaitsi ei voi olla mahdollista että jos otat pullon vettä niin condition nousee mutta stamina ei , vaikka saat istahtaa hetkeksi ja sua hierotaan käsistä ja hartioista.

Tästä aikalailla samaa mieltä. Eli tuo kulmasysteemi kyllä mennyt selvästi taaksepäin oikeastaan. Mielestäni muutenkin tyhmää että kulmauksessa saa sen mukaan apuja miten erä mennyt ja voit edellisestä erästä säästää pisteitä... paljon parempi että cutmanin jne. mukaan saisi äijää kondikseen. Eli jos olisit saanut hyvän nurkkauksen avuksi, niin sitten paremmin saataisiin haavoja tyrehtymään jne. Aluksi voisi olla vaan se yksi valmentaja joka koittaisi tyrehdyttää ja myöhemmin kun pääsisi ns. superstariksi niin sitten häärisi ammattilaisia cutmaneina jne.

Treenauksessa on hyvää ja huono. Hyvää on se, että treenipelit ovat monipuolisia ja niitä on erilaisia sekä se että ne ovat lähellä oikeaa treenausta tai ainakin sitä "tunnelmaa". Huonoa onkin sitten itse toteutus. Siis se, että pisteitä saa todella nihkeästi ja on fiksumpaa pistää auto-train kun itse koittaa treenata. Toki on ihan hyvä että alussa se on vaikeaa, mutta mielestäni sitten olisi voinut jättää sen autotrainin kokonaan pois jos treenauksesta ei ole tarkoituskaan aluksi saada kuin muutama piste plussaa.

Ottelijoiden kokoerojen, tyylierojen ja taktisten erojen mallinnus on toistaiseksi ollut mielestäni pelin parasta antia oman ottelijan tekemisen lisäksi. Näille iso plussa. Toistaiseksi vikoineenkin antaisin pelille luokkaa 8+ tai 8½. Lähin vertailukohta olisi UFC jolle antaisin ehkä 8½ myös, koska pelissä subitus on onnistuttu konetta vastaan ryssimään muuten pelin ollessa erinomaista viihdettä, mutta se onkin sitten toisen otsikon asia.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Treenauksessa on hyvää ja huono. Hyvää on se, että treenipelit ovat monipuolisia ja niitä on erilaisia sekä se että ne ovat lähellä oikeaa treenausta tai ainakin sitä "tunnelmaa". Huonoa onkin sitten itse toteutus. Siis se, että pisteitä saa todella nihkeästi ja on fiksumpaa pistää auto-train kun itse koittaa treenata. Toki on ihan hyvä että alussa se on vaikeaa, mutta mielestäni sitten olisi voinut jättää sen autotrainin kokonaan pois jos treenauksesta ei ole tarkoituskaan aluksi saada kuin muutama piste plussaa.

Ootko kattonu youtubesta noita opetusvideoita? Itse en tiedä, kun peli ei vieläkään ole postiluukusta kolahtanut, että miten toi sitten käytännössä onnistuu, mutta kyllä se kaveri ainakin sitä championship ja contender levelia hakkaa noissa reeneissä. En sitten tiedä onko se jo ns. hyvällä kaverilla eli helpompi saada vai noviisilla ukolla liikkeessä.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Minä treenaan yleensä sparrilla ja säkinlyönnillä, niistä saa maximit. Muut teen automaattisella.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Maize bag on myös todella helppo saada maksimi pinnat, ja sparraus kuten yllä mainittu. Se heavy bag push on ihan hanurista vaikka katsoin mallivideonkin:)
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Itseäni ärsyttää se, että ukkeleiden naamassa ei damage enää juuri näy. Pelasin yhtä ottelua 4 erää ja vastustaja oli käynyt kanveesissa jo 3 kertaa ja ottanut ties kuinka monta haymakeria samaan kohtaan. Ottelun lopussa vastatustajalla oli naamassa hieman punoitusta. Edellisessä versiossa vauriot oli paljon parempaa. Sit vielä siitä heavy bag combosta. Onko se ohjaimesta vai pelaajasta kiinni, että peli jatkuvasta valittaa, että oli väärä lyönti. Välistä pelkkä oikealle alaviistoon on tajuttoman vaikee saada. Tuntuu, että siinä on 1 asteen marginaali missä se pitää olla. Tuollanen rehellien alaviistoon veto ei tunnu kelpaavan.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Itseäni ärsyttää se, että ukkeleiden naamassa ei damage enää juuri näy. Pelasin yhtä ottelua 4 erää ja vastustaja oli käynyt kanveesissa jo 3 kertaa ja ottanut ties kuinka monta haymakeria samaan kohtaan. Ottelun lopussa vastatustajalla oli naamassa hieman punoitusta. Edellisessä versiossa vauriot oli paljon parempaa. Sit vielä siitä heavy bag combosta. Onko se ohjaimesta vai pelaajasta kiinni, että peli jatkuvasta valittaa, että oli väärä lyönti. Välistä pelkkä oikealle alaviistoon on tajuttoman vaikee saada. Tuntuu, että siinä on 1 asteen marginaali missä se pitää olla. Tuollanen rehellien alaviistoon veto ei tunnu kelpaavan.

Mielestäni tässä kasvojen vauriomallinnus on lähempänä todellisuutta kuin aiemmissa osissa. Ottelijoilla alkaa näkyä kasvoissa vaurioita, kun ottelijoiden lyöntivoimat kasvavat (riippuen myös slidereista). Muutaman kunnon haavan olen aiheuttanut, mutta usein tulee nyrkkeilylle tyypillisempiä turvonneita silmäkulmia ja poskipäitä.

Itelläkin oli alkuun reilusti vaikeuksia tossa heavy bag combossa. Siinä pitää vetää analogitatti enemmänkin suoraan alas tai ylös kuin sivulle. Eli siis esim oikea alakoukku, niin vetäise jonnekkin 225 ja 275 asteen väliin eli ihan reilusti sinne alaviistoon. Vaikea selittää, mutta käy harjoittelemassa legacyn ulkopuolella. Itse aina kuvittelin liikuttavani tattia kuvan osoittamalla tavalla, mutta tarkemmin seurattuani liike olikin lähempänä sivukoukkua. Toki ongelmana voi olla myös ohjain.

Ottelijan kehittäminen on yleisesti aika hanurista, enkä ymmärrä miksei hyvin menneistä otteluista/vuosista voisi tulla kehityspisteitä. Nyt olen itse legacyssa top 15 tienoilla overalilla 72. Kiva otella jatkuvasti 10-20 pinnaa parempia ottelijoita vastaan. Joskin tappiottomalla 19(16)-0-1 rekordilla mennään.

Kokonaisuudessaan ihan komea peli ja muistuttaa oikeaa nyrkkeilyä enemmän kuin mikään aikaisempi. Silti olisin odottanut enemmän, koska kehitystyötä tehtiin suht kauan.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Ottelijan kehittäminen on yleisesti aika hanurista, enkä ymmärrä miksei hyvin menneistä otteluista/vuosista voisi tulla kehityspisteitä. Nyt olen itse legacyssa top 15 tienoilla overalilla 72. Kiva otella jatkuvasti 10-20 pinnaa parempia ottelijoita vastaan. Joskin tappiottomalla 19(16)-0-1 rekordilla mennään.
Olen saanut keploteltua itseni sijalle 12, mutta seinä alkaa tulla jo vastaan.

Oman ukkelin statsit ovat 70:n molemmin puolin ja on kiva otella nyrkkeilijöitä vastaan, joiden statseissa joka toinen luku on 90+. Oikeastaan yhtään kunnon osumaa ei kaveri kestä pökertymättä ja mestaruutta pitäisi tavoitella. Kun yrität oikeaa suoraa, niin ennen kuin saat iskun perille, on vastaan tullut jo 2-4 nopeaa lyöntiä. Vikkelät vastustajat luistelevat iskujen alta pois, vaikka pääsisi lyömään yllättäen vastaan. Jos sattuu osumaan counterilla puhtaasti upparilla leukaan, niin ilmekään ei värähdä... Rekordi taitaa olla 25(19)-1-0, mutta eiköhän kohta ala tappioita tulemaan. Pari edellistä matsia ovat olleet jo todella tiukkoja, mutta pakoon juoksemalla sekä jabia viljelemällä olen onnistunut vakuuttamaan tuomarit.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Olen saanut keploteltua itseni sijalle 12, mutta seinä alkaa tulla jo vastaan.

Oman ukkelin statsit ovat 70:n molemmin puolin ja on kiva otella nyrkkeilijöitä vastaan, joiden statseissa joka toinen luku on 90+. Oikeastaan yhtään kunnon osumaa ei kaveri kestä pökertymättä ja mestaruutta pitäisi tavoitella. Kun yrität oikeaa suoraa, niin ennen kuin saat iskun perille, on vastaan tullut jo 2-4 nopeaa lyöntiä. Vikkelät vastustajat luistelevat iskujen alta pois, vaikka pääsisi lyömään yllättäen vastaan. Jos sattuu osumaan counterilla puhtaasti upparilla leukaan, niin ilmekään ei värähdä... Rekordi taitaa olla 25(19)-1-0, mutta eiköhän kohta ala tappioita tulemaan. Pari edellistä matsia ovat olleet jo todella tiukkoja, mutta pakoon juoksemalla sekä jabia viljelemällä olen onnistunut vakuuttamaan tuomarit.

Kuulostaa kovin tutulta. Itse viljelen jabia ja tulisia iskuja kroppaan. 2-4 iskun sarjoissa ja sitten taas etäisyyttä. Pitää vain yrittää malttaa mielensä, eikä hakea tyrmäyksiä. Kaikkein kovimpia vastustajia vastaan lähden aina suoraan siitä olettamuksesta, että pisteille mennään. Toki siellä 7 erän tienoilla tulee yleensä se fiilis, että ei tätä uskalla jättää tuomareiden ratkaistavaksi :D
 
Ylös Bottom