Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIN Vs RUS (TO KLO 22:00 SVER -> Paikalle väh. aikasemmin)

Vastaus: FIN vs USA LAUANTAI KLO 18:00 (Tulkaa paikalle 17:30)

Oot sentää päässy palvelimelle...
Mä en pääse sinnekkään:mad:
 
Vastaus: FIN vs USA LAUANTAI KLO 18:00 (Tulkaa paikalle 17:30)

Eikös meidän +1000h pelanneiden pitäny olla etusijalla matseihin? Ja muutenkin mikä helvetin lineuppi meillä oikeen on, en ite tunnista porukasta viidesosaakaan vaikka tullut melkein joka päivä pelattua? :D
 
Vastaus: FIN vs USA LAUANTAI KLO 18:00 (Tulkaa paikalle 17:30)

MAG Ei päästä servereille saatanaaaaa:mad::mad::mad::mad::mad:
 
Vastaus: FIN vs USA LAUANTAI KLO 18:00 (Tulkaa paikalle 17:30)

Ensimmäinen matsi USA vs FIN turpaan kolmessa minsassa. Eniten Sverillä tappoja KILLICATILLA JA ZERANILLA! MITÄ ****** EI NÄIN POJAT!

-Z
 
Vastaus: FIN vs USA LAUANTAI KLO 18:00 (Tulkaa paikalle 17:30)

Älä itke Zeran, pääsit sentään peliin asti v*ttu...
 
Vastaus: FIN vs USA LAUANTAI KLO 18:00 (Tulkaa paikalle 17:30)

Ensimmäinen matsi USA vs FIN turpaan kolmessa minsassa. Eniten Sverillä tappoja KILLICATILLA JA ZERANILLA! MITÄ ****** EI NÄIN POJAT!

-Z

Alkaa huolestuttaan tän porukan taso.... :D

-Killi Von Elikko-
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIN vs USA LAUANTAI KLO 18:00 (Tulkaa paikalle 17:30)

Joo, kyllä oli hianoo!!! Kiitoksia.

Ei ilman kunnon suunnitelmaa voi pärjätä kellekään, ei ees selvinpäin.

Toivottavasti ei kaaduta yhtä pahasti Kreikalle, Italialle ja muille huonommille, voi ruveta ihan siis oikeesti **tuttaan!
 
Vastaus: FIN vs USA LAUANTAI KLO 18:00 (Tulkaa paikalle 17:30)

Ei ollut paras alku näille kisoille. Siellä on saksalaisilla ollut samaa ongelmaa. Ja venäläiset olivat sitten päättäneet että Saksa hävis 4-0 heille, kun Saksan klaaniaula ei toiminut.. :D ei helvetti hah.
 
Vastaus: FIN vs USA LAUANTAI KLO 18:00 (Tulkaa paikalle 17:30)

No Joo... Kylläpäs ketuttaa toi magin toimimattomuus!! Mutta turpaanhan siinä olisi kuitenkin tullut mutta, noin selvää ylijuoksua en yllä odottanut... Noh omalta osaltani pelit menivät päin vit...a kun ei päässyt vanha yhtään lämmittelemään vaan kylmiltään usaa vastaan ja tuloksena Yksi tappo! Sori siittä herra Sivaltaja!
Tulivat jenkitkin ihan tavallisesti 2ryhmän voimin per kirjain. Mutta ei me paskoille hävitty vaikka parannettavaa onkin hurjasti! :)

Jenkkien kuvaamana
http://www.youtube.com/watch?v=reZ6FsJaXXc&feature=player_embedded
 
Vastaus: FIN vs USA LAUANTAI KLO 18:00 (Tulkaa paikalle 17:30)

Olihan se tosiaan melkoista kyytiä, itellä heti alotukseen väärä loadoutti ja ei ne kaasut näköjään edelleenkään oo meikäläisen juttu. Mutta pidetään nyt kuitenkin mielessä, että vastassa oli kisojen kovin joukkue. Ensi viikolla on luvassa vastustajat sitten sieltä toisesta ääripäästä ja sitten on aika masentua, jos ne pelit hävitään. Toivotaan vaan, että peli toimii.

Muuten tuosta yhden kirjaimen puolustuksesta. Montako kertaa se on toiminut, yhdesti? Tuossakin pelissä vihut pääsi niin helposti B:ltä tulemaan sivustaan ja selkään, että heikompaa hirvitti.

Saksalla oli tosiaan sama ongelma klaaniaulan kanssa Venäjää vastaan ja nyt foorumeilla on menossa hirveä intto. Saa nähdä josko tuo pistesysteemikin jotenkin tässä vielä muuttuu, jos tällaisia sattuu lisää.
 
Vastaus: FIN vs USA LAUANTAI KLO 18:00 (Tulkaa paikalle 17:30)

Kiva lukea magin foorumeilta, että FIN-klaani luovuttaa pelit, edes pelaamatta niitä. Itse olen käyttänyt omaa aikaani ihan helvetisti tämän eteen, ja vaikka en edes itse pystynyt tähän peliin osallistumaan, niin olen yrittänyt tehdä kaikkeni, että te voisitte nauttia tästä / osallistua tähän kilpailuun. Jos oikeasti porukkaa ei kiinnosta pelata näitä pelejä, niin laittakaa ilmoitusta, niin en tuhlaa omaa aikaani järjestelyihin.

Klaani-aulan kanssa oli vissiin ongelmia, hope se on nyt se syy miksi näin on sitten käynyt. Silti olisi ollut toivottavaa, että olisitte saaneet USA:lle viestin perille, että miksi on toimittu niin kuin on.

Hävitään tai voitetaan, ollaan silti niin selkärangallisia, että pelit pelataan. Perskeles toivon, että kun pääsen vihdoin itsekkin näihin osallistumaan, niin tälläistä ei enää tapahdu!

Prkl.
 
Vastaus: FIN vs USA LAUANTAI KLO 18:00 (Tulkaa paikalle 17:30)

Kiinostais varmaan kaikkia pelata. Mutta kun peli ittessään pistää hanttiin.

Monet oli taistellut jo kirjautumis vaiheessa,päästäkseen edes lobbyyn asti.
Klaaniaula ei päästänyt peliin, tehtiin pari ryhmää. Siinä olisi jo tarvittu isompaa apua että oltaisiin silloin saatu oikea peli,oikealla porukalla päälle.

Mitä meidän olisi siinä pitänyt tehdä? Oi suuret ja viisaat kertokaa...

-KilliCat the kypsä-
 
Vastaus: FIN vs USA LAUANTAI KLO 18:00 (Tulkaa paikalle 17:30)

Kiva lukea magin foorumeilta, että FIN-klaani luovuttaa pelit, edes pelaamatta niitä. Itse olen käyttänyt omaa aikaani ihan helvetisti tämän eteen, ja vaikka en edes itse pystynyt tähän peliin osallistumaan, niin olen yrittänyt tehdä kaikkeni, että te voisitte nauttia tästä / osallistua tähän kilpailuun. Jos oikeasti porukkaa ei kiinnosta pelata näitä pelejä, niin laittakaa ilmoitusta, niin en tuhlaa omaa aikaani järjestelyihin.

Klaani-aulan kanssa oli vissiin ongelmia, hope se on nyt se syy miksi näin on sitten käynyt. Silti olisi ollut toivottavaa, että olisitte saaneet USA:lle viestin perille, että miksi on toimittu niin kuin on.

Hävitään tai voitetaan, ollaan silti niin selkärangallisia, että pelit pelataan. Perskeles toivon, että kun pääsen vihdoin itsekkin näihin osallistumaan, niin tälläistä ei enää tapahdu!

Prkl.

Kyseessä ei tosiaan ole kiinnostuksen puute, vaan se, että peli/ PSN tosiaan on tällä hetkellä rikki ja pahasti.
Saksalla oli sama ongelma kuin meillä, ja juuri äsken myös Espanjan edustaja kirjoitti, että eivät pystyneet pelaamaan tänään Italian kanssa. (Italialla ei puolestaan ollut ongelmia) ja sopivat siirtävänsä peliään.

-Meille on ehkä suunnilleen ok, että USA sai nuo toiset 2 pistettä
-Saksa ei varmasti hyväksy pistemenetystään kun eivät päässeet lainkaan peliin
-Espanja ja Italia sopivat siirtävänsä peliä kun ESP ei päässyt peliin

Ihan täysi farssihan tämä turnaus on ollut tähän asti sääntömuutoksineen (ja murilkan sekoiluineen), ja nyt vielä servereiden totaalinen sekoaminen.
Satanolla tuli USAlta takkiin ensimmäisessä matsissa, enkä epäile etteikö näin olisi käynyt myös hyökkäyksessä, mutta aivan varmasti jokainen olisi halunnut tuon pelin pelata jos siihen olisi ollut mahdollisuus.

MAGin klaanitaistelusysteemi, tai oikeammin sen olemattomuus, ei myöskään ainakaan auttanut.

Tämän kaiken kun saisi jokainen Mag-foorumilla paskaa puhuva jenkki, venäläinen, ynnämuu, sisäistettyä niin maailma olisi paljon parempi paikka. ;)
Keskustelu jatkunee kiivaana, tämänhetkinen tilanne ei ainakaan ole reilu.

[/avautuminen]
 
Vastaus: FIN vs USA LAUANTAI KLO 18:00 (Tulkaa paikalle 17:30)

Nyt oot Sharkonen ymmärtänyt tän homman ihan väärin. Siellä on Espanjalla, Saksalla ja meillä ollut sama ongelma. Saboa ei pääse yksinkertaisesti pelaamaan. Se ei yhdistä peliin klaaniaulan kautta. Oltiin koitettu vaikka mitä jippoja, mutta mikään ei toiminut. Sitten taas kahdella eri ryhmällä samaan peliin pääseminen ei yksinkertaisesti vaan onnistunut. Espanja ja Italia oli koittanut sitä kahden tunnin ajan tuloksetta. Ei meillä ollut muuta mahdollisuutta kuin sanoa että me ei voida nyt pelata sitä toista peliä. Näin ovat tehneet myös siis Saksa ja Espanja, eli luovuttaneet teknisten ongelmien takia.

Mut venäläiset vetää nyt ihan omaa showta siellä. Nyt ne antaa muka mahdollisuuden Espanjalle uusintapeleihin, mutta eivät Saksalle. Entäs meidän toinen peli? Miksi me ei saada sitä uusia. Eli tää alku meni kaikinpuolin päin *ersettä. Ja jos jatkossa tulee samanlaisia ongelmia, niin mun osalta pelit on sit siinä. En jaksa säätää sen enempää. *ituttaa vaan lukea että me muka ollaan luovutettu, koska ei muka viittitty pelata sitä toista matsia, vaikka syy on ihan toinen. (näin joku jenkki meni heti sinne kirjoittelemaan)
 
Vastaus: FIN vs USA LAUANTAI KLO 18:00 (Tulkaa paikalle 17:30)

Sharkonen haukkuu nyt väärää puuta, ois kannattanu eka selvittää missä vika ennenkuin rupeet meitä syyttelee että "ette vaan halunnu pelata".
Oisit vaikka Ampulle soittanu ja kysyny että mikäs on homman nimi.

-Z
 
Vastaus: FIN vs USA LAUANTAI KLO 18:00 (Tulkaa paikalle 17:30)

Itse pääsin MAG-serverille puolen tunnin yrittämisen jälkeen ja sain nauttia 5min klaani aulasta(tosin ilman ääniä) ennen kuin tuli jälleen joko 11:1, 4:3, 10:4, 5:5 ja varmasti kaikki muutkin numeroyhdistelmät.
Eli 17.00 aloitin yrittämisen ja ensimmäiseen peliin pääsin n. klo 20.00.
klo 21.30 lopettelin ja yhteensä pääsin pelailemaan 2 puolikasta peliä ja yhden kokonaisen.
Että semmonen ilta...
 
Vastaus: FIN vs USA LAUANTAI KLO 18:00 (Tulkaa paikalle 17:30)

Jep, kyllä meistä varmaan jokainen olisi halunnut pelata sen toisenkin matsin. Itse ostin b-hahmon tätä kisaa varten ja pistin melkein 40 h että sain sen pelikuntoon. Nyt jännittää miten tässä käy. Jos nimittäin Mag-serverit jatkaa bugitusta niin taitaa jäädä kisat kesken.
 
Ylös Bottom