Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIN Vs RUS (TO KLO 22:00 SVER -> Paikalle väh. aikasemmin)

Vastaus: FIN Vs GRE (SU KLO 20:30 SVER -> Paikalle väh. aikasemmin)

mulle oikeestaan käy parhaiten sunnuntaista - torstaihin.. mutta kyllä noi vloputkin jotenkin käy

-siiimoseetä
 
Vastaus: FIN Vs GRE (SU KLO 20:30 SVER -> Paikalle väh. aikasemmin)

Tottakai voidaan myös Valorin puolella pelata, kun kerran on sinnekin hahmot tehtynä. Eikä ne aseet sen huonompia ole.
 
Vastaus: FIN Vs GRE (SU KLO 20:30 SVER -> Paikalle väh. aikasemmin)

Ylihuomenna viel itse pääsen pelaamaan, sen jälkeen 10pv todennäköisesti tavoittamattomissa.
Tämän viikon PE voin juuri ja juuri onnistua itseni paikalle raahaamaan, riippuen monelta pitäisi pelailla.
Vaan ei se sota yhtä miestä kaipaa.

Valorin M31 vaatii ehkä yhden luodin enemmän käytettäväks mut on huomattavasti tarkempi, ainakin omissa käsissä.
Tamsenilla eilen sabossa 32 tappoa ja 23 avustusta. Ei ollu kaasuja eikä muutakaan, se ei vaan suostu enää tappamaan ketään.
Ja vika ei todellakaan ole pelaajassa! :D

Ens kerralla videoin kyllä itsekin matsit, tulee jokaiselle opiskeltavaks "kämppimisen A,B,C"....


EDIT:
Toi Kreikkalaisten hyökkääminen näytti aika lohduttomalta teidän puolella..
Meil ei ollu B:n puolella ku yks hiljainen hetki ja sillon ne tais kaikki hyökkiä A:lle. Sit menetittekin A:n ja me siirrettiin 4-5 äijää vartioimaan B:n oikeaa reunaa, josta ne sitten tulikin pariin otteeseen jonkunlaisella rynnistyksellä.
Mutta tosiaan, ei se ihan noin surkeelta se niiden hyökkääminen näyttäny B:llä kuin mitä A:lla, vaikka ei se nyt kummoista meidänkään puolella ollut.

Wildlag, ens kerral sit tähtäile hyökkäyksessä niitä kaasuja sinne kohteen eteen tai sivuille, älä suoraan B:n yläkertaan kun kohde on jo tulossa ;)
 
Vastaus: FIN Vs GRE (SU KLO 20:30 SVER -> Paikalle väh. aikasemmin)

Joo, ihan mukava olisi pelata Valorilla vaihteeksi. Pitää vaan muistaa uusia b-slotin tilaus kun näytti vanhentuneen: taala lisää Zipperin irtisanomisrahastoon. :rolleyes:
Loppuviikosta sopii oikeastaan mikä aika tahansa.
 
Vastaus: FIN Vs GRE (SU KLO 20:30 SVER -> Paikalle väh. aikasemmin)

EDIT:
Toi Kreikkalaisten hyökkääminen näytti aika lohduttomalta teidän puolella..
Meil ei ollu B:n puolella ku yks hiljainen hetki ja sillon ne tais kaikki hyökkiä A:lle. Sit menetittekin A:n ja me siirrettiin 4-5 äijää vartioimaan B:n oikeaa reunaa, josta ne sitten tulikin pariin otteeseen jonkunlaisella rynnistyksellä.
Mutta tosiaan, ei se ihan noin surkeelta se niiden hyökkääminen näyttäny B:llä kuin mitä A:lla, vaikka ei se nyt kummoista meidänkään puolella ollut.

Wildlag, ens kerral sit tähtäile hyökkäyksessä niitä kaasuja sinne kohteen eteen tai sivuille, älä suoraan B:n yläkertaan kun kohde on jo tulossa ;)

Jep, ensimmäisen viiden minuutin jälkeen mulla oli neljä tai viisi tappoa, kun ei niitä vihollisia vaan ollut. Taisinkin todeta siinä alkuvaiheessa meidän ryhmäläisille, että tämä on tylsempi matsi kuin suurin osa randomeita vastaan pelattavat. Onneksi loppua kohden sitten vähän edes petrasivat tuota yritystä. Välillä meillä meinas vähän pakka hajota tuon takia, kun porukka lähti turhan eteen höökimään. Mutta kyllä tuosta silti voi kiitettävän antaa loppuarvosanaksi. Saksaa vastaan onkin sitten luultavasti ihan eri meno.

Sellainenkin huomautus Wildlagille, että saattaisi niille pisteille klaanimatsissa parempaa käyttöäkin löytää kuin nopeampi ammusten kerääminen :D Melko rankasti on tainnut se mökkireissu mieheen vaikuttaa, kun ensin pelailee ilman medikittiä ja nyt käyttää vielä pisteitä tuohonkin. Jopa minä respekkasin ennen pelejä pois nuo ammusten keräämisnopeudet.
 
Vastaus: FIN Vs GRE (SU KLO 20:30 SVER -> Paikalle väh. aikasemmin)

No niin!! tere taas kaikki hulttiot!!! itsellä meni pikkasen tylsäksi odottelu eilen kun toi klaani-Aulan älämölö ei tänne asti tullut? en tiedä tuliko omituiset höpötykset taas sinnepäin. no sellaista se joskus on!!
mutta itse taistoon: otin teemaksi tuon tutun turvallisen flash,flash,bang,bangin. ja mikäs siinä oli ammuslaatikolta heittäessä vasempaan reunaan teltoille päin niin loppui se rymistely vuohenrakastelijoilta sieltä suunnasta ja tietenkin teidän kaikkien muiden ryhmäläisten tuki auttoi paljon asiaan. vastapuoli käytti fläsyä aluksi kohteelle myös ja siitä sen IDEAN sain ihan vaan vittuillakseni (taisi muuten Tukukin päästää jotain manailua suustaan niiden flasheista)
sama homma hyökkäyksessä ja mielestäni en paljon sokaissut omia(voi korjata jos olen väärässä, mutta en se minä ollut vaan Jul...:D) mutta avustuksia tuli ihan kivasti eli taisi tehota b-osastolla?
mutta hauskaa oli eilen:) harmi vaan ainaiset jonotus\pois hyppimiset jotka vie aikaa mutta ainahan se on seen väärti(vonkaaminen+taksi ja itse akti);) eli se siitä aiikajanasta.
 
Vastaus: FIN Vs GRE (SU KLO 20:30 SVER -> Paikalle väh. aikasemmin)

Joo hienot pelit oli eilen vaikka vastustajilla puhti ei ihan riittänyt viimeisille minuuteille asti siinä puolustuksessa. Seuraavista peleistä taas sen verran ,että mukana ollaan varmasti jos la-su. Perjantai on vähän kysymysmerkkiä vielä.
 
Vastaus: FIN Vs GRE (SU KLO 20:30 SVER -> Paikalle väh. aikasemmin)

Haha tuossa teinkin jo uudetaan nuo pisteet ja vaihoin mokomat ammusten keruu pisteet pois ja harjoittelin hetken 4x tähtäimellä pelaamista.
Ja mitä noihin kaasuihin tulee niin ne lentelee minne sattuu kun panikoi :-D


edit:;:;:;
Niin ja eiköhän kaikki päivät käy, ei minulla taida muutakaan tekemistä olla.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIN Vs GRE (SU KLO 20:30 SVER -> Paikalle väh. aikasemmin)

Jep, ensimmäisen viiden minuutin jälkeen mulla oli neljä tai viisi tappoa, kun ei niitä vihollisia vaan ollut.

Itselläni oli muutaman ensimmäisen minuutin jälkeen jo jotain +15 tappoa, jonka jälkeen viholliset loppuivat kuin seinään. Itsekkin keskityin sen alkuryntäyksen jälkeen seuraamaan karttaa ja topputtelemaan omaa ryhmääni (ja itteeni) ettei painuta liian syvälle. Omalle ryhmälle vielä erityiskiitos, kukaan ei lähtenyt aitojen taakse pelleilemään vaan pysyttiin tiiviisti b:llä vaikkei siellä aina ketään ollutkaan. Ja jos A:lle tuli paine, koko ryhmä painoi b:n oikealle puolelle varmistamaan, ettei sieltä vuoda kreikan pojat. Olin jo luovuttaa nämä rj:n natsat näistä peleistä, mutta jos näin hyvin ryhmä tottelee jatkossa, saatanpa niitä vielä pitääkkin.

Itse pääsen peleihin aina torstai iltaan asti, mutta pe-su en pelikentille pääse. Jos torstai illalle esimerkiksi on vastustajaa ja meiltä halukkaita pelaajia, niin ääni sinne. Toki järjestelen teille myös viikonlopuksi peliä / pelejä vaikken tosiaan itse pääsisikään.
 
Vastaus: FIN Vs GRE (SU KLO 20:30 SVER -> Paikalle väh. aikasemmin)

Torstai alkuilta olis kyllä passeli päivä seuraavaa peliä ajatellen, kun tulevana viikonloppuna ei telvision ääreen välttämättä kerkiä.
 
Vastaus: FIN Vs GRE (SU KLO 20:30 SVER -> Paikalle väh. aikasemmin)

Itelläki ois parempi tuo torstai kun viikonloppuna tuskin oon pleikkarin ääressä
 
Vastaus: FIN Vs GRE (SU KLO 20:30 SVER -> Paikalle väh. aikasemmin)

Saksaa vastaan peli on jo varmistunut perjantaiksi. Aikataulu ei ole vielä lukkoon lyöty, mutta luultavasti klo 20. Torstai näyttäisi monelle sopivan ja yritänkin saada pelin Espanjaa vastaan siihen väliin, mutta sieltä päin ei ole vielä kuulunut vastausta.
 
Vastaus: FIN Vs GRE (SU KLO 20:30 SVER -> Paikalle väh. aikasemmin)

Tänään ja huomenna mahdollista olla tulilla. Seuraavaksi sitten ehkä sunnuntai-iltana vasta.
 
Vastaus: FIN Vs GRE (SU KLO 20:30 SVER -> Paikalle väh. aikasemmin)

Ei tainnu tänään tulla epsanjaa vastaan? No huomenna pyyhitään saksalla lattiaa!
 
Vastaus: FIN Vs GRE (SU KLO 20:30 SVER -> Paikalle väh. aikasemmin)

Nyt varmistui tuo alkamisajankohta huomiseksi eli kello 20. Muistakaa että pelataan Valorin puolella eli nyt alkaa olla viimeiset hetket nostaa leveleitä. Vaikka sillä 5 levelilläkin jo tulee toimeen, niin kyllä näissä peleissä jokaisesta pisteestä on hyötyä. Tulen itse taas varmaan n. tuntia aiemmin paikalle ja avaan chatin, johon sitten joku saa tulla laskemaan. Vastassa on sitten huomattavasti kovempi vastus kuin viikko sitten. Tiukka puolustus ja kommunikointi kuntoon, niin kyllä meillä on mahdollisuuksia. Pistän vielä loppuun pari videota, jos joku haluaa tutustua Saksan pelitapaan.

Edit: Harjoitukset tällä hetkellä käynnissä Valorin puolella lähes voittamattomalla viiden miehen ryhmällä. Tulkaahan muutkin mukaan.

Puolustus Espanjaa vastaan, voitto Saksalle.
[video=youtube;ZkgF3cALVlw]http://www.youtube.com/watch?v=ZkgF3cALVlw&list=UUTN3jVW92ijX1pTpim6Q2iA&index=1&feature=plcp[/video]

Hyökkäys CW:tä vastaan, tappio Saksalle.
[video=youtube;zL4yvhoS9Kg]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=zL4yvhoS9Kg[/video]
 
Vastaus: FIN Vs GER (PE KLO 20:00 VALOR -> Paikalle väh. aikasemmin)

Tänään päästään kurittamaan lederhoseneita. Saksan pojat onkin harjoitellut jo kovasti tulevaa matsia varten.

[video=youtube;ZTAKCdh4tf0]http://www.youtube.com/watch?v=ZTAKCdh4tf0[/video]


[video=youtube;BpUakJWUUB0]http://www.youtube.com/watch?v=BpUakJWUUB0[/video]


Tässä perjantai kevennys, onneksi on MAG :D
[video=youtube;zHm6pfj_MXs]http://www.youtube.com/watch?v=zHm6pfj_MXs[/video]

-TJT
 
Vastaus: FIN Vs GER (PE KLO 20:00 VALOR -> Paikalle väh. aikasemmin)

jeah! messissä.. mutta päivän aikataulut menny päin vihantia, niin mun pitää käydä vielä kaupoolla jossa menee enemmän tai vähemmän aikaa.. pyrin kuitenki päästä viimeistään kaheksaksi

-Simoseta
 
Vastaus: FIN Vs GER (PE KLO 20:00 VALOR -> Paikalle väh. aikasemmin)

Viime kerralla meillä Kreikan peleissä ja lähtöyrityksissä meni yhteensä tunti aikaa. Joten kaikki ketkä nyt pääsee tänään pelailemaan, niin kentille vaan. Toivotaan että saadaan taas se 32 pelaajaa kokoon. Saksa on kuitenkin paljon vaikeampi vastus kuin Kreikka.
 
Vastaus: FIN Vs GER (PE KLO 20:00 VALOR -> Paikalle väh. aikasemmin)

Pitihän sen ennemmin tai myöhemmin tapahtua, mutta että tällaisessa vaiheessa voi &!?#"%&". Huomenna vissiin uuden pleikkarin ostoon.
 
Vastaus: FIN Vs GER (PE KLO 20:00 VALOR -> Paikalle väh. aikasemmin)

Mites pelit menee / meni ? Itse en ole Oulussa (tänäkään) vkloppuna ja en päässyt täten peleihin. Amppukukin vissiin joutui jättämään leikit sikseen. Kai te silti urhoollisesti taistelitte saksalaisia vastaan ja otitte ylimääräiset pisteet pyörimästä meille!
 
Ylös Bottom