Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Final Fantasy antology

Peoplez

Member
Joo elikkä ajattelin tilata tuon pelin jenkeistä mutta en meinaa löytää mistään kohtuupostikuluilla. Dvdboxofficessa ei oo postikuluja, mutta siellä peli on "unavailable", siis ei out of stock vaan not available. :confused: Tää ois pakko saada joten mistä te ootte sen tilannu jos joku on!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peoplez
Joo elikkä ajattelin tilata tuon pelin jenkeistä mutta en meinaa löytää mistään kohtuupostikuluilla. Dvdboxofficessa ei oo postikuluja, mutta siellä peli on "unavailable", siis ei out of stock vaan not available. :confused: Tää ois pakko saada joten mistä te ootte sen tilannu jos joku on!


Kokeile www.videogameimports.com
Vähän kallistahan siellä on mutta eipähän ainakaan jää tulliin (liike sijaitsee englannissa). Olen itse tilannut tuolta monta kertaa ja luotettava paikka on.
 
Jep jep! erittäin hyvä uutinen:)
Huono uutinen et oon vetäny ton läpi:(
Import versio saattaisi olla parempi...siinä sisältää FF 5-6 musa cd:D
en tiedä tuleeko pal versios musa cd:tä...

Toi FF Anthlogy USA on todella vaikea löytää...siitä saattaa pulittaa kivan hinnan...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pexi
Jep jep! erittäin hyvä uutinen:)
Huono uutinen et oon vetäny ton läpi:(
Import versio saattaisi olla parempi...siinä sisältää FF 5-6 musa cd:D
en tiedä tuleeko pal versios musa cd:tä...

Toi FF Anthlogy USA on todella vaikea löytää...siitä saattaa pulittaa kivan hinnan...


Toivotaan että musiikki CD on mukana... Siitä USA versiosta saa pulittaa n. 500mk.
 
Re: Re: FF Anthology eurooppaan!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper


Toihan on hieno uutinen! :)
Voiskos joku valaista minua, että mitkä pelit tuossa tarkalleen on tuossa Anthologyssä?

V & VI
 
Aivan loistavaa! Rupesi vähän epäilyttämään mikä onkaan Egmontin lähde kun ei missään muualla näy Euroopan julkaisu listoilla, mutta loppujen lopuksi täältä löytyi.

Julkaisupäiväksi on arvioitu 1.3.2002.
 
Olisihan tuo kiva,mutta minkä kortin vaatii että voisi tilata jenkeistä tai yleensäkin muualta pelinsä ja mitä vaatimuksia tämä kortti pitää sisällään (ylimääräisiä kuukausimaksuja)..
 
EI JUMALAUTA!

Tuohan on vuoden paras uutinen. Eiku vuosikymmenen! Mä olin jo ostaa jenkkipleikkarin ton pelin takia. Ei onneksi tarvi:D JEEEEEEE!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan quak3r
Olisihan tuo kiva,mutta minkä kortin vaatii että voisi tilata jenkeistä tai yleensäkin muualta pelinsä ja mitä vaatimuksia tämä kortti pitää sisällään (ylimääräisiä kuukausimaksuja)..

Luottokortti vai? VISA voisi olla sopiva, vaatimukset:

Visa Classic -maksuaikakortin voi hakemuksesta saada 20 vuotta (Visa Gold-kortin 25 vuotta) täyttänyt, säännöllisiä tuloja nauttiva henkilö, joka tunnetusti hoitaa raha-asiansa hyvin ja jolla ei ole rekisteröityjä maksuhäiriöitä. Luottokunta tekee päätöksen kortin myöntämisestä hakijan taloudellisen tilan kokonaisarvioinnin perusteella.

Yliopisto-, korkeakoulu- ja ammattikorkeakoulupiskelijoille erityissopimus.

16 vuotta täyttänyt voi saada rinnakkaiskortin.
Hakemuksen voit tehdä pankissasi, josta se toimitetaan Luottokuntaan.

Korttitilin avaamisen yhteydessä sovitaan käyttörajasta. Hyväksytty käyttöraja ilmoitetaan kortin toimituskirjeessä ja laskulla.

Korttitiliä avattaessa ja kortteja uudistettaessa laskutetaan tilikohtainen vuosimaksu. Pankkiryhmän vaihtuessa laskutetaan uusi vuosimaksu, ellei vaihto tapahdu kortin uusintakuukauden aikana.

Lisää:
http://www.luottokunta.fi/visa.html
 
Juu, ja Luottokunta vaatii muistaakseni, että on ollut vähintään vuoden työsuhteessa ja tienaa vähintään 100000 mk vuodessa, eli nykyään kai sitten jotain 17000 euroa.

Sama juttu Eurocardin kanssa kaiketi, vaikka sen pitäisikin olla vähän helpommin hommattavissa.
 
Re: Re: FF Anthology eurooppaan!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fahrenheights

Ei jumalauta, mahtavaa! Vielä kun toisivat FF Chronicles:n myös tänne pohjolaan.

Eli mitkäs FF:t siinä sitten on? Vai oliko tuo se paketti jossa on jonkun FF:n lisäksi Chrono Trigger?

BTW: Tämmönen kymysys, jota olen kysynyt jo jossain mutta kukaan ei vastannut tähän...:
Jos USAn FF3 on japanilainen FF6 ja USAn FF2 on japsien FF4, niin eikö sitten viitoista ole julkaistu Anthologya aikaisemmin jenkeissä? Ja mitäs japsi-FF:ää sitten USAn FF1 vastaa?
Oliko liian sekavasti? :D Hope not...
 
Miksette vaan yksinkertaisesti imuta SNES versiot netistä, ei maksa penniäkään. Mitä siitä jos jotkut FMV:t menettää (eihän noissa muuta uutta ole). Hyviä pelejä molemmat edelleen muuten.
 
Guardian Viper:

FF Chronicles sisältää Chrono Triggerin ja Final Fantasy IV:n.

Ei ole vitosta julkaistu FF Antologya ennen jenkeissä, tai ylipäätään englanninkielisenä. (epävirallinen fani-käännös on tehty jo aiemmin)

Ensimmäinen FF mikä USA:ssa ilmestyi oli FFI joka oli NES-peli. USA:ssa pelin julkaisi ja markkinoi Nintendo. Kahta NES:lle tehtyä jatko-osaa ei käännetty englanniksi, eli näitä ei USA:ssa nähty. Seuraava USA:ssa ilmestynyt FF-sarjan peli oli FFII (eli tämä Japanin FFIV), joka tuli SNES-konsolille. Tätä seurasi FFIII (tai VI, miten vaan). FFV oli tarkoitus kääntää myös, nimellä FF Extreme (nimi tuli siitä, että FFV oli huomattavasti monimutkaisempi kuin edeltäjät), mutta se kai koettiin liian haastavaksi ja hyllytettiin länsimaiselta yleisöltä. Eli FF Anthology on FFV:n "ensi-ilta" englantia ymmärtävälle yleisölle.

Historian tunti on päättynyt, kaikki välitunnille!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tomba
Miksette vaan yksinkertaisesti imuta SNES versiot netistä, ei maksa penniäkään. Mitä siitä jos jotkut FMV:t menettää (eihän noissa muuta uutta ole). Hyviä pelejä molemmat edelleen muuten.

Etupäässä siksi ettei FFV:ta taida löytyä englanninkielisenä SNES-versiona, jota hakea. Olen kyllä FF6:a emulaattorilla pelannut, mutta näppiksellä pelaaminen on typerää ja vaikeaa, kun on konsolin säätimeen tottunut. Lisäksi kaikkia FF6 Romeja joita olen kokeillut eivät ole toimineet oikein... yhdessä puuttuu maailmankartalta se pikkukartta alakulmasta. Toisessa ei näkyny tekstit ja mitä muita niitä onnettomia näperryksiä olikaan. Ja minun hienolla koneellani ei pyöri mitkään emulaattorit... Ja pitäähän noin hienoista peleistä kuin FF:t maksaa Squarelle, että he pystyvät rahoittamaan uusien pelien tekemistä.:D

Edit: korjailin vähän.
 
Wake up! FF5 on käännetty englanniksi fanien toimesta jo ajat sitten. :)
Ja molemmat toimivat emulaattoreilla aivan täysin.
Lisäksi emulla pelattaessa on tietysti kätevä ominaisuus tallentaa missä ja milloin tahansa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fahrenheights

Historian tunti on päättynyt, kaikki välitunnille!

Kiitän... tuo olikin jo kauan askarruttanut minua :)


Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tomba
Wake up! FF5 on käännetty englanniksi fanien toimesta jo ajat sitten.
Ja molemmat toimivat emulaattoreilla aivan täysin.
Lisäksi emulla pelattaessa on tietysti kätevä ominaisuus tallentaa missä ja milloin tahansa.

Ainakaan minun koneella ei toimi koko emulaattori-ohjelma, laatukone kun on :D ja kaverin koneelle kun hain, niin ei toiminut jo aiemmin mainitsemillani tavoilla. Säästä sinä vain, minä tahdon laatua, enkä mitään emulaattori-tekelettä :D
 
Ainakaan minun koneella ei toimi koko emulaattori-ohjelma, laatukone kun on :D ja kaverin koneelle kun hain, niin ei toiminut jo aiemmin mainitsemillani tavoilla. Säästä sinä vain, minä tahdon laatua, enkä mitään emulaattori-tekelettä :D

Mitä tarkoitat "emulaattori-tekeleellä", ne ROM tiedostothan ovat juuri alkuperäisiä SNES kaseteilta ripattuja imageja.
Enemmän ne laatua ovat kuin nuo PS käännökset joissa on kaikenlisäksi ollut kuulemma kaikenlaista ongelmaa esim. äänien kanssa. :p
Ja muuten, nuo fanien käännökset englanniksi ovat usein Squaren omia, avuttomia, kirjoitusvirheitä viliseviä tekeleitä parempia (erinomaisena esimerkkinä FF4).
 
Ylös Bottom