Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Final Fantasy antology

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper


Eli kömmähdys tapahtui Egmontilla. Minkäs sille voi (muuta kuin lähettää pirusti palautetta, eikä sitä kauneinta mahdollista ;))?

Vahinkoja sattuu, mutta tässä tapauksessa Sony ilmoitti ensin väärin Egmontille(Eli kuten Guardian Viper kirjoitti, Jospa Egmontilla oli tapahtunut kömmähdys ja eivät tienneet että vitonen jää paketista pois?). Tosin Egmontin sivujen päivitys tuntuu laahaavan jäljessä reippaasti !!

Kuitenkin Final Fantasy Anthology voidaan unohtaa sellaisena kun se jenkeissä ilmesty.

Elikkä ensiksi Suomeen tulee FF6+FF10((pelattava demo). FF6 toimii PSX:llä ja PS2:sella. FF10 demo vain PS2:sella.) Nämä siis tulevat samassa paketissa.

FF5 taas tulee "ehkä" kevään/kesän aikana.

Näin siis Sony ja Square ovat päättäneet ja hyvä että edes näin tulevat Eurooppaan. Mikäli nämä menevät kaupaksi, niin voi olla mahdollista että saamme nauttia muistakin klassikoista.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ei vittu, kyllä pistää vihaksi, FFV:n jää kokematta (ainakin toistaiseksi). Kuka näitä pelien julkaisuja säätää?Nyt riippuu paketin hinnasta, jääkö hyllyyn.

FFX:n demo varmaan heitettiin mukaan, että porukka saadaan ostamaan Final Fantasy Anthology. Massat saattaisivat jättää FFA:n muuten hankkimatta, (vrt. Zone Of Enders/MGS2 demo) kukapa nyt niitä wanhoja FF:a pelaisi
 
sillä ffx:n demolla ei oo mulle mitään merkitystä meinaa kyllä sitä ffx saa sitten pelata kun se tulee ja voihan sitä odotellessa pelata muita hyviä roolipelejä kuten grandia...tai toisinsanoen jättäisivät sen ffx:n demon pois ja alentaisivat pelin hintaa...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fahrenheights
FFX:n demo varmaan heitettiin mukaan, että porukka saadaan ostamaan Final Fantasy Anthology. Massat saattaisivat jättää FFA:n muuten hankkimatta, (vrt. Zone Of Enders/MGS2 demo) kukapa nyt niitä wanhoja FF:a pelaisi

No ei tuota voi mitenkään verrata tuohon ZOE/MGS2 demoon. Zoe oli IMHO aika turha peli, kun taas FFVI on MESTARITEOS! Mutta siis ostakaa sitte perkele sitä VI:ta niin saadaan muitaki Squaren pelejä tänne eurooppaan:) Ei mutta oikeasti, toivottavasti peli myisi hyvin! PEUKUT PYSTYYN!
 
FFX:n demo jos tulisi jollain muulla levyllä niin mikäs siinä, mutta että FFV jää pois ikään kuin sen takia perskeles. Europorukan syrjintä alkaa mennä jo hieman pitkälle. :mad: FF Anthology + euroviivästys herkkuna FFX:n demo samoissa kansissa olisi ollut ihan mukava.

Paketilla olisi paras olla ainakin kohtuu hinta, niin mieli vähän parantuisi. Jos se on jotain 369mk, niin #%&%!
 
Infoa

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Eltsi
Paketilla olisi paras olla ainakin kohtuu hinta, niin mieli vähän parantuisi. Jos se on jotain 369mk, niin #%&%!

Tuorein saamamme tieto löytyy tästä uutisesta eli voipi olla, että pääsemme nauttimaan legendasta suht edullisesti. Toivotaan parasta ja pelätään pahinta :cool:



PS. kaikille niille, jotka eivät mua vielä tunne millään tavalla niin jonkinasteisen kuvan saa varmasti profiilistani ja lueskelemalla viimeaikaisia viestejäni. Aiemmin en ole tänne ehtinyt kaikilta kiireiltäni vielä rekkaamaan, kun tuo päänikkini Teme, jona mut yleensä tunnetaan, on ollut kaiken kukkuraksi varattuna. Katsotaan josko jatkossa liikenisi enemmän aikaa... Mutta en tämän enempää nyt läppää tähän ensimmäiseen viestiini heitä, ettei mene ihan kokonaan aiheen vierestä =)
 
20 euroa on käytännössä ilmainen peli ja ostaisin varmasti FFVI tohon hintaan ilman sitä demoakin mutta en kyllä todellakaan usko että peli lähtisi tuohon hintaan...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Neidhart
20 euroa on käytännössä ilmainen peli ja ostaisin varmasti FFVI tohon hintaan ilman sitä demoakin mutta en kyllä todellakaan usko että peli lähtisi tuohon hintaan...


Olisko Egmont saanut sitten jälleen hieman epämääräistä tietoa, kuten tuossa "Anthology" -nimen tapauksessa? Liian edulliselta se mustakin kuulostaa ja voipi olla, että halvimmillaan se lähtee jossain päin Eurooppaa tuolla tasolla, Suomi, kun tuppaa olemaan hintavertailujen kärjessä :(

Ainakin lohduttavaa olisi, jos se asettuisi siihen PSX pelien halvempaan hintakategoriaan :rolleyes:
 
sinun ei edes tarvitse alkaa tilaamaan sitä jenkeistä koska se on tulossa tänne meille suomeen.
paitsi että siihen ei tule FF V:tä mukaan mutta sen lisäksi siihen tulee FF X:n demo.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan celebration
sinun ei edes tarvitse alkaa tilaamaan sitä jenkeistä koska se on tulossa tänne meille suomeen.
paitsi että siihen ei tule FF V:tä mukaan mutta sen lisäksi siihen tulee FF X:n demo.

Huomaan että olet uusi tyyppi täällä, mutta anteeksi pieni nipotus: mutta tuo on jo ilmoitettu aikoja sitten... kannattaa lukea kaikki threadin viestit ennen postausta :) Ihan vain vinkiksi tulevaisuutta varten :)
 
Finnish Final Fantasy Forum:
"Tällä hetkellä 27.2.2002 täällä Euroopassa PSX:lle julkaistava Final Fantasy VI + FFX Demo(vain PS2) tulee näillä näkymin kuulumaan edullisempien pelien joukkoon 20 euron hujakoilla olevalla suositushinnallaan. Päivämäärää ei ole vielä lyöty aivan lukkoon, joten kaupoista peliä löytänee viimeistään maaliskuun alussa. Hinta tuntuu kyllä erittäin edulliselta ja varmasti madaltaa ostokynnystä, jos tulee tuossa pysymään. Final Fantasy V jää odottamaan myöhempää julkaisuajankohtaa. Kiitokset tiedoista Egmont-Interactivelle."


Toivottavasti tuo viitososakin joskus tänne asti löytäisi, ehkä sitten FFXI:n demon mukana?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan celebration
sinun ei edes tarvitse alkaa tilaamaan sitä jenkeistä koska se on tulossa tänne meille suomeen.
paitsi että siihen ei tule FF V:tä mukaan mutta sen lisäksi siihen tulee FF X:n demo.

Joo aattelin tosiaan tilata sen kunnes kuultiin tää hyvä uutinen joka sitten paljastuki vaan kutoseksi mutta ostan mieluummin pal-version ja pelkän kutosen tällä erää.
 
Yaryar... lisätietoja tästä FFVI paketista täältä!(hei c'mon, olkaa nyt iloisia, kun edes FFVI pääsi tänne asti... vaikka odotin minäkin tuota FFV:ta enemmän...)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Laiska-Mato
Yaryar... lisätietoja tästä FFVI paketista täältä!(hei c'mon, olkaa nyt iloisia, kun edes FFVI pääsi tänne asti... vaikka odotin minäkin tuota FFV:ta enemmän...)

Tottakai me ollaan ilosia kutosesta! Ei epäilystäkään! Mutta toivottavasti tuo nyt sitte on halpa ja vitonenki julkastas ja seki olis halpa ettei ihan kusetukseksi mee:)
 
Taidan ehkä saada SNESSIN jossa on adapteri....mutta sanokaapa onkohan se ihan järkevää hommata siihen final fantasy III/6 joka maksaa markoissa jotain 600mk.Mielestäni se oli aika hyvä idea kääntää tämä mahatava peli myös pleikkarille.Mutta jos totta puhutaan niin kyllä minä sen pelin ennemmin snessille ostaisin.......mut se maksaa vaan niin hiton paljon!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tiduk
Taidan ehkä saada SNESSIN jossa on adapteri....mutta sanokaapa onkohan se ihan järkevää hommata siihen final fantasy III/6 joka maksaa markoissa jotain 600mk.Mielestäni se oli aika hyvä idea kääntää tämä mahatava peli myös pleikkarille.Mutta jos totta puhutaan niin kyllä minä sen pelin ennemmin snessille ostaisin.......mut se maksaa vaan niin hiton paljon!

Heh aika hyvä sattuma! Mä oon nimittäin hommaamassa just samaa. Kun naapurin penikka tai joku myis Snesin 50 eurolla. Mukana tulis kaheksen peliä plus adapteri. Mutta tuo Final Fantasy 3/6 maksaa tosiaan lähemmäs 100 euroa. Paitsi Ebaysta saattas saada halvemmalla. Mutta pitää se pleikkariversioki ostaa koska siinä tulee alku- ja loppuvideot!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peoplez


Heh aika hyvä sattuma! Mä oon nimittäin hommaamassa just samaa. Kun naapurin penikka tai joku myis Snesin 50 eurolla. Mukana tulis kaheksen peliä plus adapteri. Mutta tuo Final Fantasy 3/6 maksaa tosiaan lähemmäs 100 euroa. Paitsi Ebaysta saattas saada halvemmalla. Mutta pitää se pleikkariversioki ostaa koska siinä tulee alku- ja loppuvideot!

He hee, meikäläiseltä kyseinen peli SNesille löytyy ja sitä tuli pelailtua viimeksi Marraskuussa.

Mutta silti tuo tuleva peli on pakko ostos meikäläiselle ainakin. Ja onhan siinä ne uudet videot.
 
kyllä ehdottomasti kannattaa meinaa snessillä on ihan toista pelata noita legendaarisia rpg-pelejä ku ps2:lla...ja tossa pleikkaversiossahan on jotain latausaikoja...saatan olla väärässäkin...
 
SNESSSSSSSS....!

Minua välttämättä ne loppuvideot ei kiinnosta tärkein pelissä on se pelattavuus ei loppuvideot......jos saan Snessin niin kyllä minä sen sille hommaan vaikka maksais.......200 EUROA.....kunnon fffani tekee niin..KUKA ON SAMAA MIELTÄ!?
 
Re: SNESSSSSSSS....!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tiduk
Minua välttämättä ne loppuvideot ei kiinnosta tärkein pelissä on se pelattavuus ei loppuvideot......jos saan Snessin niin kyllä minä sen sille hommaan vaikka maksais.......200 EUROA.....kunnon fffani tekee niin..KUKA ON SAMAA MIELTÄ!?

Minä olen samaa mieltä! Mutta kyllä tosifani haluaa nähdä ne videotki:) Damn mulla oli penikkana Aito amerikkalainen Snes ja kaikki Zeldat ja Chronot ja Mega Man X:t sun muut ja myin sen. :( Nyt pitää metsästää kissojen ja koirien kanssa tuota adapteria ja noita harvinaisa pelejä kun yhtäkkiä iski hinku pelata niitä. Ja emulaattorit sukkaa sen voin sanoa heti! Tunnelma aivan pilalla.

Ja Xshava, olen erittäin KATEELLINEN sinulle kun omistat tuon klassikon...
 
Ylös Bottom