Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Final Fantasy VI + FFX Demo

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja WoPe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
JEA!!! FFX oli L-O-I-S-T-A-V-A *drool*.
Aluks hämäs ATB-mittarin puuttuminen, mutta sitten tajusin tappeluiden vuoropohjaisuuden loistavuuden. Eli eikös se siinä oikeassa yläkulmassa näkyvä ikkuna, ole vuorojen näkeminen?
Ja hienosti toimi myös hahmon vaihto kesken tappelun, JEA!
Ainoa mikä jäi demosta häiritsemään, oli ettei valikkoihin päässyt :(
Olisihan niitä ollut hauska räläillä ja tutkia, mutta ei kun ei.

FFVI on tähän mennessä hyvältä vaikuttanut, pari tuntia olen pelannut. Mutta totta, latausajat ovat hirveät.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan dXe
Onko teillä ollut save ongelmia tossa pelissä, minulla nimittäin on, ongelma on se että kun yritän tallentaa pelin niin se väittää että minun PS1 muistikortissa ei ole tilaa, mutta kumma juttu siellä on 74kb vapata tilaa.

Miten tämmösen ongelman ratkaisis :confused:

Final Fantasy VI on PSX:n peli. 74kb oletan että pelaat PS2:sella.

Jolloin FFVI:n tallentamista varten tarvitset PSX:n muistikortin. PS2:sen muistikortille et voi tallentaa peliä.
 
Eipä ne lainausajat niin pahoilta tunnu ku ei ole pelannu originaalia, ja onhan niihin tottunut jo pleikkari-fantasioissa;) Ei tunnu yhtään pitemmiltä tässä kutosessakaan. Eikä mua koskaan oo käyny mustat palkit harmittamaan, ennen ymmärrä kuin porukat jaksaa aina itkeä niistä.
 
Come on people!!

ONKO FFVI mitään uutta paitti CG videot?
Kuten Chrono Triggerin uusinta painoksessa oli jotain extra loppuja....
ja onko se ilmestyny vai pelaako kaikki jotain NTSC versioo?
 
Hmm... hauskaa lukea samoja juttuja kuin Final Fantasy Anthology threadistä... No minkäs sille voi. Laitanpa minäkin sitten jotain.

Eli siis olenko ymmärtänyt oikein että FFVI vie 2 CD:tä? Jostain luin niin. Aika kumma juttu jos SNES-peli ei mahdu yhdelle CD:lle. Tai sitten joku oli kääntänyt tekstin väärin ja ei tajunnut toisen levyn olevan FFX-demo.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper
Hmm... hauskaa lukea samoja juttuja kuin Final Fantasy Anthology threadistä... No minkäs sille voi. Laitanpa minäkin sitten jotain.

Eli siis olenko ymmärtänyt oikein että FFVI vie 2 CD:tä? Jostain luin niin. Aika kumma juttu jos SNES-peli ei mahdu yhdelle CD:lle. Tai sitten joku oli kääntänyt tekstin väärin ja ei tajunnut toisen levyn olevan FFX-demo.

Eikä vie kahta cd:tä! Toinen on FFX:n demo. Ja on kyllä pakko sanoa että helvetin hyvältä vaikutti tuo FFX. Mitä nyt tosiaan tuo Grieverin mainitsema seikka, että valikoita ei saanut rämplätä, harmitti hiukan. Ja sitten nuo ääninäyttelijät ei oikein vakuuttanut... Tai siis ei ne nyt niin huonot ollu mutta ne ei meinannu sopia niihin hahmojen eleisiin tai jotain sinne päin:p
Huomas että oli tehty Japsikielelle ne eleet ja suun liikkeet! Tuttu ongelma näissä peleissä :(
Mutta Final Fantasy VI rokkaa kuin hirvi tottakai! Pelasin jo tässä illalla sinne metsään ja sinne missä on se kummitusjuna! HUUU! Ei ne latausajat nyt NIIN pitkät ole kuin olin pahimmissa painajaisissani pelännyt, mutta HIEMAN ärsyttävät kuitenkin!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peoplez


Eikä vie kahta cd:tä! Toinen on FFX:n demo.

Mutta Final Fantasy VI rokkaa kuin hirvi tottakai! Pelasin jo tässä illalla sinne metsään ja sinne missä on se kummitusjuna! HUUU! Ei ne latausajat nyt NIIN pitkät ole kuin olin pahimmissa painajaisissani pelännyt, mutta HIEMAN ärsyttävät kuitenkin!

Niin vähän arvelinkin...

Kyllä varmaan pitää ottaa se 20 euroa säästöistä ja käydä ostamassa tämä nyt vielä kun sitä saa... Kyllä ensi perjantaihin mennessä sen rahamäärän saa kuitenkin takaisin (jolloin tulee se kauan odotettu peli nimeltä MGS2)....
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava


Final Fantasy VI on PSX:n peli. 74kb oletan että pelaat PS2:sella.

Jolloin FFVI:n tallentamista varten tarvitset PSX:n muistikortin. PS2:sen muistikortille et voi tallentaa peliä.

Kyllä minulla on PS1 muistikortti(ei sonyn muistikortti) , se ei vaan jostain syystä tue tuota FF VI, joten kävin kaupassa hakemassa sonyn virallisen ps1 muistikortin ja nyt tallentaminen onnistuu mainiosti. Ja minulla ei ainakaan ole ollut mitään suuria ongelmia latausajoissa.
 
jes tänään keskiviikkona se tuli..FFVI ja sen mukana FFX demo..kutosen laitoin heti kaverille lainaan..eipä ne lataus ajat oikeen viehättäneet..miten hitossa né oli saanu sen tunaroitua?
mutta kyllä siinä kutosessaki on kai jotain kivaa..ei vaan kiinnoosta. mutta kymppi oli ihan eri luokkaa..lääh lääh. ainut asia oli se, ettei päässyt niihin valikkoihin..niinkuin joku tässä mainitsikin. Erityisesti ilahduin taisteluista, parasta mitä olen vuoro pohjaisissa random-tappelu pelissä ikinä nähnyt, todella nopeata ja sulavaa toimintaa. mutta demo on vaan lyhyt..se zanakarsrsdrs on vaan video klippii..mutta hienoo klippii..ja sitte se toinen on vaan tappeluu..ja laadukasta tappeluu onkin..kuka on muuten käyny jo uimassa FFX:ä? :)

edit: unen sävyttämät virheet korjattu suurimmaksi osaksi
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan maagiset
Miten pitkä peli toi FFVI on pelitunteina mitattuna tai muihin PS:n pal FF peleihin verrattuna?

Kutosen läpäisee n. 30 tunnissa.
Vertauksena seiskan pelaaminen vei minulta 40-50 tuntia.

Xenorautaffa:
Kävin samassa paikassa eilen ostamassa pelin, eli eiköhän se siellä nyt ole.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia
jes tänään keskiviikkona se tuli..FFVI ja sen mukana FFX demo..kutosen laitoin heti kaverille lainaan..eipä ne lataus ajat oikeen viehättäneet..miten hitossa né oli saanu sen tunaroitua?
mutta kylläs iinä kutosessaki on kai jotain kivaa..ei vaan kiinnoosta. mutta kymppi oli ihan eri luokkaa..lääh lääh. ainut asia oli se, ettei päässyt niihin valikkoihin..niinkuin joku tässä mainitsikin. Erityisesti ilahduin taisteluista, parasta mitä olen vuoro pohjaisissa random-tappelu pelissä ikinä nähnyt, todella nopeata ja sulavaa toimintaa. mutta demo on vaan lyhyt..se zanakarsrsdrs on vaan viedeo klippii..mutta hienoo klippii..ja sitte se toinen on vaan tappeluu..ja laadukasta tappeluu onkin..kuka on muuten käyny jo uimassa FFX:ä? :)

Suosittelen kyllä tuota kutosta sullekin että pelaat vaan, jäät varmasti koukkuun! On imho paras Final Fantasy. Ja tää pleikkariversiokaan ei oo huono. Tietty paras on Snesillä:)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peoplez


Suosittelen kyllä tuota kutosta sullekin että pelaat vaan, jäät varmasti koukkuun! On imho paras Final Fantasy. Ja tää pleikkariversiokaan ei oo huono. Tietty paras on Snesillä:)
hehe! SNES versio on paras! PS versios latausajat on pyllystä revittyä:(
FFVI=paras FF-sarja:D
 
Re: Re: No...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peoplez
Ja turha selittää että joo pc vaan kiinni telkkaan ja padi käteen, se on LIIAN KÖYKÄISTÄ! Ja piste. Ei mikään voita sitä kun makoilet löhölinnassa tai mukavassa sohvassa ja pelaat väh. 28-tuumasella töllöllä ja siemailet nautintojuomia siinä samalla ja tyttöystävä haluaa tullaan mun kainaloo pelaamaan:D
Jää siinä pc toiseksi...

Siis jos ajatellaan teoriassa niin millä tavalla se, että isket PC:n kiinni tollaseen "vähintään 28-tuumaiseen" televisioon ja nappaat padin kouraan, eroaa tuosta sinun visiostasi? Tuskin tuo PSX sohvaa, limua ja tyttöystävää automaattisesti mukanaan tuo.
No joo kyllähän minullakin tuo emu on ollut jo pitkään, mutta korkkaamatta on. Jos tässä kevään mittaan saisi rahaa jostain niin voisihan tuon ostaa. On se kumma miten paljon oikea kotelo vaikuttaa pelinautintoon ja omatuntoon. Muuten olen peleissä ja musiikissa luopunut piraateista täysin jo aikapäiviä sitten, mutta emulaattorit ovat vielä jääneet roikkumaan. Paha minä.
 
im worried....

Se FF X vaikutti tosi hyvältä, mutta se graffa oli aika känkeröö:
SAHALAIDAT! voi hyvänen aika..
ja se vauhti! Tidus meni niinku etana...ja se alku introkin oli mitätön verrattuna mitä oon nähny esim IGN videoista.
Jenkkiversio on paljon nopeemman näkönen...
IM SAD! toivottavasti se on vaan huono demo käännös muuten hyvästä pelistä..
FFVI en oo vielä pelannu....

Nyt on kysymys että pitäiskö hankkia Modchip vai hankkia peräti uus NTSC laite...
Ku ne modchipitkin tuntuu maksavan päälle 200 euroo asennuksen kanssa...=(
 
Re: im worried....

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Xenorautaffa

Nyt on kysymys että pitäiskö hankkia Modchip vai hankkia peräti uus NTSC laite...
Ku ne modchipitkin tuntuu maksavan päälle 200 euroo asennuksen kanssa...=(
Kun "kyseistä" mod-piiriä on erittäin vaikea saatavilla, suosittelen jenkki-masiinaa. Mä maksoin piiristä ja asennuksesta 250 !
Mul on myös jenkki PS2:D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peoplez


Suosittelen kyllä tuota kutosta sullekin että pelaat vaan, jäät varmasti koukkuun! On imho paras Final Fantasy. Ja tää pleikkariversiokaan ei oo huono. Tietty paras on Snesillä:)
joo. mutta snessi hajos jo muutama vuosi sitte, ja emut imee pelin viehätyksen ja PSone versio suckaa..mutta kaverilla(jolle myös lainasin PSone version) on snessi, ja sillä se kutonen..on se aika hauska.:)
 
Re: Re: Re: No...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Käly


Siis jos ajatellaan teoriassa niin millä tavalla se, että isket PC:n kiinni tollaseen "vähintään 28-tuumaiseen" televisioon ja nappaat padin kouraan, eroaa tuosta sinun visiostasi? Tuskin tuo PSX sohvaa, limua ja tyttöystävää automaattisesti mukanaan tuo.
No joo kyllähän minullakin tuo emu on ollut jo pitkään, mutta korkkaamatta on. Jos tässä kevään mittaan saisi rahaa jostain niin voisihan tuon ostaa. On se kumma miten paljon oikea kotelo vaikuttaa pelinautintoon ja omatuntoon. Muuten olen peleissä ja musiikissa luopunut piraateista täysin jo aikapäiviä sitten, mutta emulaattorit ovat vielä jääneet roikkumaan. Paha minä.

No joo mutta pc sucks kuitenkin ihan sama mitä sanot:D Liian moni asia on konsolin hyväksi tällä hetkellä mun päässä! Mutta ei emut silleen oo mitenkään pahoja, pelikokemus ei vain tunnu samalta!
 
Re: im worried....

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Xenorautaffa
Se FF X vaikutti tosi hyvältä, mutta se graffa oli aika känkeröö:
SAHALAIDAT! voi hyvänen aika..
ja se vauhti! Tidus meni niinku etana...ja se alku introkin oli mitätön verrattuna mitä oon nähny esim IGN videoista.
Jenkkiversio on paljon nopeemman näkönen...
IM SAD! toivottavasti se on vaan huono demo käännös muuten hyvästä pelistä..
FFVI en oo vielä pelannu....

Nyt on kysymys että pitäiskö hankkia Modchip vai hankkia peräti uus NTSC laite...
Ku ne modchipitkin tuntuu maksavan päälle 200 euroo asennuksen kanssa...=(

Ja aivan järkyttävät palkit! En usko että asia korjaantuu kokoversioon mennessä, onhan se nähty jo miten Square nää pelit kääntää(FF8, hrrrr:eek: ). Oon miettiny just samaa että jos hommais ton jenkkikoneen, kun nuo moditkin on aika huonosti saatavilla ja hintakaan ei paljon naurata... Vituttaa lievästi etten jo alunperin hommanut jenkki-konetta! Mutta mutta, jos kekkaat hyvän paikan mistä ostaa tuo jenkkipleikkari niin ilmotatko mullekin? Yks ois Dvdboxoffice mutta hmm....

Ai niin Pexi voitko kertoo mistä sä hommasit ton jenkkikoneen?
 
Ylös Bottom