kopolanpoika
Well-Known Member
Veikkaus: E3 messuilla uutta traileria ja tyhjiä lupauksia, peli on julkaisukunnossa loppuvuodesta v. 2020, mutta PS5 kerennyt markkinoille ennen sitä, joten grafiikka on jo vanhentunut uudelle sukupolvelle, jonka vuoksi SE vetää pelin takaisin jäihin grafiikkapäivityksien vuoksi ja pelin uudelleenjulkaisun uudelleenjulkaisu nähdään aikaisintaan v. 2025
Harmi, että tämä vaikuttaa olevan ikuisuus projekti, jonka lopputulemasta ei ole mitään takeita onnistumisen suhteen. Olen VIII, IX, X, X-2 ja XV pelannut lävitse ja tykkään peleistä todella paljon, kuluttanut FF lukemattoman määrän tunteja, mutta seiska jäänyt kokematta, koska pelin grafiikan ovat niin vaatimattomat jopa Switchillä pelatessa. Tarinan puolesta monien mielestä parhaita ellei jopa paras FF kyseessä.
Olen mieluusti väärässä veikkaukseni suhteen
Harmi, että tämä vaikuttaa olevan ikuisuus projekti, jonka lopputulemasta ei ole mitään takeita onnistumisen suhteen. Olen VIII, IX, X, X-2 ja XV pelannut lävitse ja tykkään peleistä todella paljon, kuluttanut FF lukemattoman määrän tunteja, mutta seiska jäänyt kokematta, koska pelin grafiikan ovat niin vaatimattomat jopa Switchillä pelatessa. Tarinan puolesta monien mielestä parhaita ellei jopa paras FF kyseessä.
Olen mieluusti väärässä veikkaukseni suhteen