Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Final Fantasy VII Remake

Herranisä mikä traileri GotY 2020, on kyllä isompi hype kun Cyberpunkista. Olin myös itse kuulevinani Mark Hamillin äänen ja mahtavaa saada tälle vahvistus, enkku ääninäyttely kuulosti muutenkin paljon paremmalta kuin uskalsi edes odottaa.... GIB!!!

Herranisä mikä traileri GotY 2020, on kyllä isompi hype kun Cyberpunkista. Olin myös itse kuulevinani Mark Hamillin äänen ja mahtavaa saada tälle vahvistus, enkku ääninäyttely kuulosti muutenkin paljon paremmalta kuin uskalsi edes odottaa.... GIB!!!
Kieltämättä näyttää kyllä todella upealta! Siitä huolimatta on heti todettava, että mikään selkeästi remasteroitu peli (tai edes remake, jos aletaan pilkkuja nysvätä) ei voi milloinkaan olla ainakaan minulle GOTY. Ei varsinkaan noinkin paljon juoneen perustuva peli, kuin FF VII on. Perusjuoni on kuitenkin sama, ja tuo juoni on pelattu moneen, moneen kertaan läpi. En todellakaan ymmärrä tätä nykyaikaa, kun ihan tosissaan ehdotetaan remasterointeja GOTY:iksi. Toki ihan kiva, että noita remasterointeja tulee, mutta itselleni yksikään remasterointi ei kyllä voi nousta juuri tuota ”ihan kivaa” korkeammalle tasolle kokonaisuudessaan. Toki se on selvää, että itsekin tätä kyllä aika kovalla mielenkiinnolla odotan.

Viimeksi muokattu:
Mulla ainakin on mielenkiinto nollissa siihen asti kunnes square saa koko pelin pihalle.
Paskalla tuurilla käy niin, että tämän ekan osan jälkeen saadaan odotella taas 5-10 vuotta jotta se seuraava saadaan pihalle tai sitten se jää tekemättä kokonaan.

Mulla ainakin on mielenkiinto nollissa siihen asti kunnes square saa koko pelin pihalle.
Paskalla tuurilla käy niin, että tämän ekan osan jälkeen saadaan odotella taas 5-10 vuotta jotta se seuraava saadaan pihalle tai sitten se jää tekemättä kokonaan.

Tämä isosti. Pelistä en ole kiinnostunu ennen kuin kaikki osat on ulkona ja jos nykyisen kehityksestä voi ottaa vinkkiä, oon 70 ja PS12 on julkastu. Dementiakin varmaan jo siinä kohtaa ni edes muista koko peliä.

Mielestäni hiton iso virhe lähteä tekemään tästä tällasta eeposta, jakaa peli osiin tällä tavalla. Faneille ois kelvannu varmaan iha tuttu FF7 jossai määrin parannetuilla graffoilla.

Joo vähän samoilla linjoilla. Mielenkiintoisena odotetaan mitä sieltä tulee, mutta aika skeptisillä aatoksilla tässä ollaan :D Toivottavasti sieltä tulee jotain mikä tekee oikeutta alkuperäiselle pelille. Toki tuo traileri on erittäin lupaava, mutta trailerit on myös ihmiskunnan suurimpia huijauksia :cool: Hype saattaa tulla päälle, kun näkee kunnon gameplayta jossain kohtaa. Mulle on aivan se ja sama onko peli joku remastered/remake vai ihan jotain uutta, ainoa merkityksellinen asia on se paljonko se antaa mulle viihdykettä.

Tuo episodimainen julkaisutapa kuulostaa niin epämääräiseltä, että niin kauan kun kokonaisaikataulu ei ole tiedossa niin mulle nämä näyttävät trailerit on verrattavissa Disneyn short filmeihin. Oma arvaukseni on, että episodit julkaistaan lähemmäs episodi/vuosi tahdilla

Aivan jäätävän hyvin ovat päivittäneet soundtrackin ja visuaalisen ilmeen yhdistettynä erittäin näyttävään taisteluun. Vaikuttaa siltä että SE on tekemässä mahdotonta ja tekee jopa alkuperäistä paremman pelin, aiai mitä nannaa on tulossa ensi vuoden alussa.

Kieltämättä näyttää kyllä todella upealta! Siitä huolimatta on heti todettava, että mikään selkeästi remasteroitu peli (tai edes remake, jos aletaan pilkkuja nysvätä) ei voi milloinkaan olla ainakaan minulle GOTY. Ei varsinkaan noinkin paljon juoneen perustuva peli, kuin FF VII on. Perusjuoni on kuitenkin sama, ja tuo juoni on pelattu moneen, moneen kertaan läpi. En todellakaan ymmärrä tätä nykyaikaa, kun ihan tosissaan ehdotetaan remasterointeja GOTY:iksi. Toki ihan kiva, että noita remasterointeja tulee, mutta itselleni yksikään remasterointi ei kyllä voi nousta juuri tuota ”ihan kivaa” korkeammalle tasolle kokonaisuudessaan. Toki se on selvää, että itsekin tätä kyllä aika kovalla mielenkiinnolla odotan.
Se nyt on ihan eri asia kun puhutaan esimerkiksi Shadow of the Colossuksen remakesta (toki erinomainen remake) jossa ainoa uusi juttu oli grafiikat jotka päivitettiin nykypäivään, mutta muuten kaikki oli copypastettu vuoden 2005 pelin koodista.

FFVII remakessa taas ei ole mitään samaa alkuperäiseen kuin samat hahmot ja sama juonen rakenne. Kaikki muu on enginestä aina gameplay-mekaniikkoihin asti muuttunut. Myös tarinaan on laitettu lihaa luiden ympärille tukemaan paremmin pelin juonen tahtia.

En olisi itsekään SotCia hyväksynyt GOTY-listoille aikanaan mutta kyllä FFVII niille listoille voidaan laskea, kun ovat muuttaneet ja luoneet uutta niin paljon.

Tuli katsottua uusimmat klipit pelistä ja täytyy sanoa, että tässä on peli jonka odotukset on aivan taivaissa asti. Ja minkään pelin kohdalla ei ole ikinä pelottanut lopputuloksen puolesta näin paljoa. Ei niinkään pelin sisällön vaan tämä kirottu episodipäätös hirvittää yhä. Toivottavasti peli tehdään kunnolla ja loppuun asti. Tästä Remakesta on kuitenkin haaveiltu jo vuosia enkä usko pettyväni kun pelin kouraani saan. Vielä pikku offtopiccina mainittakoon, että vielä kun joku rohkenisi tehdä saman Blood omen Legacy of Kainille niin muuta en enää tarvitse. Kiitos!

Max käy läpi uusia kuvia ja videomateriaalia, ihmiset jopa luulivat nähneensä team attackin jossa hahmot tekevät yhteisliikkeen mutta ei se mielestäni siltä näytä. No tämä "uusi" boss fight on kyllä niin upea kuin vaan voi toivoa ja peli näyttää paremmalta ja paremmalta joka kerta. Mutta toistaiseksi ei ole näytetty kuin taisteluita, haluan nähdä minkälainen pelin maailma on ja millaista sielä on vain häröillä ympäriinsä.

Hauska video joka tuli vastaan tuubissa, tytön unelmista tuli totta. Sekä vähän millaista on elämä kun ei saa kertoa asiasta kenellekkään.

Kyllä... Ja EDELLEEN sehän on aina tiedetty että peli saapuu joskus muillekkin alustoille :D nyt näyttäisi että vuoden viiveellä:

Edit: pakko oli muuten ottaa esille meillekkik tutun sivuston uutisointia ja pääseehän meidäm Markus Hirsilä myös loistamaan:

Kyllä... Ja EDELLEEN sehän on aina tiedetty että peli saapuu joskus muillekkin alustoille :D nyt näyttäisi että vuoden viiveellä:

Edit: pakko oli muuten ottaa esille meillekkik tutun sivuston uutisointia ja pääseehän meidäm Markus Hirsilä myös loistamaan:

Niin no pelin julkistus trailerissäkin oli että "Play first on playstation" joten mikä uutinen tämä on, kiven allako nämä journalistit asuu. Mutta mielestäni kuulostaa ihan hyvältä että vuoden päästä voisi päästä pelaamaan Next Gen versiota.

Gamereactor linkit ei toimi.

Niin no pelin julkistus trailerissäkin oli että "Play first on playstation" joten mikä uutinen tämä on, kiven allako nämä journalistit asuu. Mutta mielestäni kuulostaa ihan hyvältä että vuoden päästä voisi päästä pelaamaan Next Gen versiota.

Gamereactor linkit ei toimi.

Joo eipä nuo toiminut mutta löyty kun meni uutisiin ja laittoi hakuun final fantasy vii niin tuli 3 uutista lähes samalla otsikolla. Minun mielestä koko toimittaja menettää arvonsa kun tausta työtä ei tehdä minkään suhteen vaan uutiset käänetään toisen kädettömän kautta suomeksi.

Joo eipä nuo toiminut mutta löyty kun meni uutisiin ja laittoi hakuun final fantasy vii niin tuli 3 uutista lähes samalla otsikolla. Minun mielestä koko toimittaja menettää arvonsa kun tausta työtä ei tehdä minkään suhteen vaan uutiset käänetään toisen kädettömän kautta suomeksi.
Tuttua Gamereactor laatua :D

Uusi traileri game awardsista, nousee karvat pystyyn eeppisyydestä. Musiikkissa on onnistuttu täydellisesti. Tämä peli tulee kyllä olemaan huikea.

Oooh boi, pian päästään kokeilemaan demoa, listattu PSN storessa jo.

EDIT: En tiedä miksi siitä tollanen sekasotku tuli mutta voi klikata siitä yläosasta ja se vie suoraan viestiin.

Viimeksi muokattu:
Oooh boi, pian päästään kokeilemaan demoa, listattu PSN storessa jo.

EDIT: En tiedä miksi siitä tollanen sekasotku tuli mutta voi klikata siitä yläosasta ja se vie suoraan viestiin.

Onko tähän nyt olemassa joku eta? Joka vuosi luullut että tulee tänä vuonna

Ylös Bottom