Tälle vielä jatkumoa kun nyt menee jo sen verran käsittämättömäks et multa loppuu melkeen ihan sanat kesken. Ei mua sinällänsä haittaa et pelin saaminen viivästyy päivällä tai viikonlopun yli, mut se käsittämätön logiikkaa vailla oleva tapa miten niinkin yksinkertanen asia kun ennakkotilaaminen noudolla on hoidettu tässä firmassa.
Peliä siis on valitussa noutopaikassa suoraan huomenna varastossa.
Kuitenkin ennakkotilaajana pääsen odottamaan että peli lähetetään ensin liikkeeseen, jonka kukkuraksi sen sijaan et sen vois helposti liikkeen sisätiloista noutaa siitä kassan viereiseltä tiskiltä, pääsen ihan asioimaan noutovaraston puolella joka on todnäk suunniteltu kodinkoneiden, isojen telkkareiden yms noutopaikaksi. Kyllähän sieltä kannattaa yks peli myös antaa.
Unohtamatta sit terveisiä vielä loppuun muistutuksena siitä et hei, tää muuten tosiaan lähetetään vasta huomenna sinne liikkeeseen et varmistetaan et se ei oo mitenkään julkasupäiväksi perillä. Olishan se varmaan kauheaa jos se olis jo etukäteen liikkeeseen lähetetty, vaikkapa noitten varastossa olevien kappaleiden mukana. Tilauspäivä on mulla 31.1, eli ei oikeen mitenkään mahdollista et se ei siihen kuormaan olis myös kerinnyt.
En oo ihan hetkeen nähnyt näin järjettömän typerää prosessia. Sanattomaks vetää ja ellei pelin loppusumma bonuksien käytön jälkeen ja sen 15€ lisäalen jonka vielä sai napattua olis sellanen 20€, niin peruisin ton ihan suosiolla ja hakisin vaikka viereisestä gigantista.
Ehkä vähän OT, mut koin tän niin absurdiks tilanteeks et miten näinkin yksinkertasesta asiasta tehdään monimutkanen. Ehkä mä voisin kävellä huomenna liikkeeseen ja näyttää tilausta sekä saada sen mukaani, mut mä en vaan yksinkertasesti kyllä jaksa selitellä siinä kassalla tätä tilannetta ja mikä tässä on pielessä.