HideoMiyamoto
Well-Known Member
Niinhän mä pyysinkin että jos selviää tarinassa niin sen mainitseminen riittää.
Lähinnä mietin että onko mulla jäänyt jotain sisäistämättä ykkösen tarinasta
Ei ole. Ollaan kaikki yhtä kujalla.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Niinhän mä pyysinkin että jos selviää tarinassa niin sen mainitseminen riittää.
Lähinnä mietin että onko mulla jäänyt jotain sisäistämättä ykkösen tarinasta
Pist spoilerii mimmone tehtävä jos ei sillee liity pääjuonee, ei haittaa lukee tost.Ai että, mikä sidequest, koko sidequest oli aikalailla referenssi/tribute toiselle pelifirmalle ja heidän peleilleen, tällaisia sidequestejä lisää kiitos, oli todella yllättävää settiä. lupaa hyvää jatkoa ajatellen.
Pist spoilerii mimmone tehtävä jos ei sillee liity pääjuonee, ei haittaa lukee tost.
Patchia luvattu mikä parantaisi performance modea.
Jukoliste repee perse ton chapter 4 alueen protorelic tehtäväketjun kans. Originaalis toi kyseinen minipeli oli tosi hauska mut tässä ekan erän jälkee vaikeusastekäyrä nousee iha älyttömästi eikä mitenkää aika riitä voittoon. Oon viimeises taistelus ja jumalauta mitä bullshittiä!
Se viimeinen oli kyllä tosi haastava ja lopulta sain sen läpi vain hakkaamalla päätä seinään.Jukoliste repee perse ton chapter 4 alueen protorelic tehtäväketjun kans. Originaalis toi kyseinen minipeli oli tosi hauska mut tässä ekan erän jälkee vaikeusastekäyrä nousee iha älyttömästi eikä mitenkää aika riitä voittoon. Oon viimeises taistelus ja jumalauta mitä bullshittiä!
Joo sama homma lopulta ton kanssa. Parantajia ja sitten katapultteja niin meni lopulta kanssaItsellä pian matka käy kohti Junonin satamaa. Tosin saavuin siihen jo useampi tunti sitten mutta eksyin tekemään open world juttuja. Tuo Junon alueen relic tehtävä oli kyllä juuri sellaista hulluttelua kun tarvitaankin ja vaikka oli haastava niin kyllä ne sitten lopulta meni suht kivuttomasti. Ei siinä minipelissä tarvi kun hyödyntää oikeita yksiköitä niin menee aika helposti, kolme ekaa meni vaan ihan brute forcella mutta viimeisessä piti käyttää salaista asetta, parantajia kun heitti 3 kappaletta kentälle meni helposti läpi.
Itekin hajoilin noihin sivutehtävien mitäänsanomattomuudelle ja merkityksettömyydelle. Aikalailla samaa tauhkaa mitä ne Remakessakin oli, mene tänne, tee tämä, joku hahmo sanoo jotain joka ei liity juurikaan mitenkään mihinkään. Noissa olis mahdollista olla myös jotain fiksumpaakin sisältöä mut ainakaan toistaseks ei oo vakuuttanut. Toki vasta Grasslands ja Junon pelattuna, mut en henkeä lähtis pidättelemään et se juurikaan mihinkään muuttuis. Reliceissä on onneks jotain lihaa luiden ympärillä, mut ottaen huomioon miten noita sivutehtäviä rummutettiin ennen julkasua niin täytyy kyllä melkeen ihan kysyä et pitääkö tää paikkaansa ollenkaanSivutehtävien juonet ovat vähän niin ja näin, mutta ainaki tämmöiselle kovalle FF7-fanille ne tuovat ihan mukavaa lisää hahmoihin ja loreen jota ei ennalta edes tiennyt kaipaavansa.
Itse päätarina vie kyl mukanaan jälleen kerran, ja hahmojen välinen vuorovaikutus on todella upeaa ja korkealla tasolla, kiitos loistavan ääninäyttelyn. Varsinkin Red on ehdottomia lemppareita tässä pelissä versus alkuperäinen peli, kun hahmo saa vähän eleitä ja ilmeitä ja huumoria enemmän esille.
Ihan kiva että peli tarjoaa materian muodossa noita apustimia AI:n ohjaamille hahmoille, mutta edelleen olisin toivonut että niitä voisi ennemmin vaikka jostain valikosta säätää ja muokata mieleisekseen. ATB-mittari täyttyy edelleen turhan hitaasti muilla ku itse ohjaamalla hahmolla, ja samalla vihujen aggro siirtyy välittömästi just siihen hahmoon jota ohjastat.
Juu en ihan lähtis näitä pelejä kyllä vertaamaan, vaikka en Witcheriä oo kovin paljoa pelannutkaan. Enemmän oon iloinen noista monista minipeleistä mitä vastaan on tullut. Vaikkei niitäkään monesti tarvi/jaksa pelata, niin on ne hauskaa viihdettä ollu. Noi Remakesta kierrätetyt sivuhahmot samoine vitseineen on vähän kyl meh.![]()
The Witcher 3 Is A Major Inspiration For Side Content In Final Fantasy VII Rebirth
CD Projekt's The Witcher 3 is a major source of inspiration for the side content featured in Square Enix's Final Fantasy VII Rebirth.twistedvoxel.com
Tai ainakaan mä en tälläsiä vaikutteita juurikaan oo huomannu. Toki myönnetään et toi voi olla kontekstista irrotettu, mut on toi mun mielestä vähän typerää edes mainita et Witcheristä on otettu mallia jos siitä ei oo oikeen jälkeäkään näkyvissä itse pelissä. Grasslandsissa jaksoin tehdä kaiken, mutta siitä kyllä tuli sen verran vahvat Ubisoft-vibat kaikkien tornien (olikohan kellään positiivista reaktiota kun paljastu että näitä on tässäkin?) yms maankaivelun kanssa et taidan suosiolla valikoida jatkossa mikä on fiksua ajankäyttöä ja mikä ei.