Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Final Fantasy X-2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DemonWithin
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan frozen9999
nyt kun peli on japseissa ulkona niin kiva nahda etta kestaako taas vuoden kaantaa se pal versioks

About, voi tosi hyväl tzägäl tulla tänä vuonna :) , jos tulee ylipäätänsä ollenkaan :confused:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Arisalmi86
About, voi tosi hyväl tzägäl tulla tänä vuonna :) , jos tulee ylipäätänsä ollenkaan :confused:

Square tuntien tuo julkaistaan vuoden kuluttua hirvittävän kokoisilla sururaidoilla :(

3 n k ! n E

FF X-2 Myynti luvut japanista ja muitakin pelejä

Final Fantasy X-2 Dominates Japanese Sales Charts

If sales numbers are an indicator, Square's Final Fantasy X-2 is living up to the pre-release hype so far. Since its March 13th release, the first ever sequel to a Final Fantasy game has sold 1,543,494 copies, thereby easily topping this week's sales charts. Another new entry, Zelda: The Legend of the Four Swords for the GameBoy Advance came in at spot 2 selling 105,100 copies. Enix's PlayStation 2 RPG Star Ocean: Till The End of Time slipped from spot 2 to 5, selling 20,765 copies this week to bring its total to 433,728 copies. Square's GBA strategy RPG Final Fantasy Tactics Advance sold 19,725 copies this week for a total of 365,936 copies, thereby climbing back to spot 6. Nintendo's GameBoy Advance titles Pokemon Sapphire and Ruby fell to places 11 and 12, selling 14,967 (for a total of 2,060,379 copies) and 14,642 copies (for a total of 2,010,049 copies) respectively this week. The Megahits edition of Final Fantasy X sold 10,398 copies on spot 14 this week to reach a total of 69,233 copies. Sega's PlayStation 2 remake of Sakura Taisen, Sakura Taisen: Atuski Chishio Ni came in at spot 15, selling another 8,784 copies for a total of 172,439 copies. NEC Interchannel's Dreamcast adventure title Interlude entered the charts at spot 17 selling 8,157 copies. Atlus' Shin Megami Tensei III: Nocturne dropped to spot 22, selling 7,161 copies this week and a total of 211,371 copies since its February 20th release. Namco's newest Tales title, Tales of the World: Summoner's Lineage follows at spot 23, having sold 6,243 copies this week for a total of 17,532 copies. Nintendo's The Legend of Zelda: Kaze no Takuto climbed to spot 33, selling 3,951 copies this week to bring its total to 622,823 copies. Square's international version of Kingdom Hearts, Kingdom Hearts Final Mix came in at spot 43. The game has sold 3,195 copies this week and 355,701 copies since its December 26th 2002 release.

Linki On

http://www.rpgfan.com/news/2003/1268.html

Hyvältä kuulostaa, mutta onko pelissä minipelejä? Tai yleensä mitään jonka vuoksi sitä jaksaisi pelata vähänkään enemmän kuin läpi? (ex.FFX:n blizzball,monster arena)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia
En ole samaa mieltä.

Se voi olla merkki siitä, että peli ei ole hyvä ja sen oletetaan myyvän ihan vain minihameilla ja topeilla. Jos se on jonkun mielestä hyvä juttu, niin kannattaa varmaan vaihtaa alaa aikuisviihteeseen. Siinä sentäs näkee jotain ja sekin on aitoa eikä mitään piirrettyä.
DOAXBV ja BMX XXX ovat hyviä esimerkkejä siitä, kun peliä ei jakseta tehdä kunnolla ja sen oletetaan ´myyvän seksillä. Seksi myy ja sen on pelintekijät huomanneet.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Se voi olla merkki siitä, että peli ei ole hyvä ja sen oletetaan myyvän ihan vain minihameilla ja topeilla. Jos se on jonkun mielestä hyvä juttu, niin kannattaa varmaan vaihtaa alaa aikuisviihteeseen. Siinä sentäs näkee jotain ja sekin on aitoa eikä mitään piirrettyä.
DOAXBV ja BMX XXX ovat hyviä esimerkkejä siitä, kun peliä ei jakseta tehdä kunnolla ja sen oletetaan ´myyvän seksillä. Seksi myy ja sen on pelintekijät huomanneet.
Edelleen, olen niin perkeleen erimieltä. Olen pelannut ja tykännyt FF 2-10, eikä syynä IKINÄ ole ollut alastomat naiset, tai minihameet. Jos olet toista mieltä, otan osaa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia
Edelleen, olen niin perkeleen erimieltä. Olen pelannut ja tykännyt FF 2-10, eikä syynä IKINÄ ole ollut alastomat naiset, tai minihameet. Jos olet toista mieltä, otan osaa.

On hyvä peli, mutta mielestäni Final Fantasy ja anime kuuluu erottumattomasti yhteen. Olenkohan vanhanaikainen, kun nykyään ollaan enemmän realististen hahmojen kannalla.
Jos et huomannut, niin arvostelin FF X-2:n tyyliä, en suinkaan FF 1-10:ä. Jos pointtini jäi tajuamatta, otan osaa.

Otat siis osaa.

Huh huh! Kyllä on Final Fantasyt menemässä huonompaan suuntaan kokoajan. En kyllä olisi ikinä uskonut, että tätäkin sarjaa ruvetaan vähäpukeisella päähenkilöllä myymään. FF pelejä tulee niin tiuhaan tahtiin ja ne ovat toinen toistaan huonompia, että sarjan tulevaisuutta en viitsi edes ajatella. Miksi ihmeessä animehahmoista on luovuttu? Ai niin, ne eivät voi olla seksikkäitä. Toivottavasti tämä ei myy kappalettakaan.

No huhhuh, en minä ainakaan ikinä ostais peliä vain seksikkäiden hahmojen takia...

Animehahmoja en myöskään haluaisi, koska ne eivät ole realistisia (ainakin minun mielestä on paljon mukavampi pelata oikeilla ihmisillä kuin jollain anime ukkeleilla). Ja tarkottaako se, jos pelissä on vähäpukeisia naisia, että siinä ei muuta hyvää olisi? Voihan se olla vain sellanen sivuseikka todella mainiossa pelissä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan potsku
No huhhuh, en minä ainakaan ikinä ostais peliä vain seksikkäiden hahmojen takia...

Animehahmoja en myöskään haluaisi, koska ne eivät ole realistisia (ainakin minun mielestä on paljon mukavampi pelata oikeilla ihmisillä kuin jollain anime ukkeleilla). Ja tarkottaako se, jos pelissä on vähäpukeisia naisia, että siinä ei muuta hyvää olisi? Voihan se olla vain sellanen sivuseikka todella mainiossa pelissä.

... ja samalla saadaan muutama kiimainen teini lisää ostamaan pelin;) Mutta jos peliä voisi pelata yhdellä kädellä, alkaisi se jo huolestuttaa:p

Niin, miksei siinä voisi olla joku ruma noita-akka pääosassa ja mies olisi kiiltokuvapojan sijasta joku vanha viinalle haiseva metsuri.:)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan paavi88
Niin, miksei siinä voisi olla joku ruma noita-akka pääosassa ja mies olisi kiiltokuvapojan sijasta joku vanha viinalle haiseva metsuri.:)

RPG Suomen maisemissa, siis. Päähenkilön taidot kehittyisivät aseenkäyttötaidoissa (kirveen heiluttelu), metabolismissa (montako ryppyä kirkasta pitää ottaa ennen kuin ollaan kännissä) sekä linguistiikassa (tasolla 30 opitaan kirosanat jotka tuhoavat heikommat vastukset hetkessä).

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ghegs
RPG Suomen maisemissa, siis. Päähenkilön taidot kehittyisivät aseenkäyttötaidoissa (kirveen heiluttelu), metabolismissa (montako ryppyä kirkasta pitää ottaa ennen kuin ollaan kännissä) sekä linguistiikassa (tasolla 30 opitaan kirosanat jotka tuhoavat heikommat vastukset hetkessä).

Juuri näin:)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan potsku

Mmh..melkein samaa mieltä, mutta mulle anime-hahmot kelpaa. Ei aina jaksa katsella "realistisia" hahmoja. FF9:ä oli hienoja hahmoja, etenkin se Zidane

!

Yksi syy voisi olla se, että se olisi juonellisesti aika vaikeaa. "Me, TimMcLumberjack am gong to chop down this tree, ya?- Nooo! don't destroy my beautiful forest!!1. *firaga* muahahah" Eikä se välttämättä toimisi muutenkaan.

jos peliä voisi pelata yhdellä kädellä, alkaisi se jo huolestuttaa:p
Heh heh.. :p

Mitä jos tehtäisiin kompromissi ja vaihdettaisiin koko Final Fantasy -nimi. Uusi nimi voisi olla vaikkapa Hentai Fantasies. Uudessa pelissä olisi luonnollisesti hyvä juoni, kovia taisteluita, paljon seksiä ja anime-hahmoja - jokaiselle jotakin!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Mitä jos tehtäisiin kompromissi ja vaihdettaisiin koko Final Fantasy -nimi. Uusi nimi voisi olla vaikkapa Hentai Fantasies. Uudessa pelissä olisi luonnollisesti hyvä juoni, kovia taisteluita, paljon seksiä ja anime-hahmoja - jokaiselle jotakin!

Tämä on jo tehty, nimeltään Knights of Xentar.

Tai siis näin olen kuullut. *kröhöm*

Paitsi ettei se juoni mikään hyvä ollut.

Ylös Bottom