Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pexi
Täytyy sanoa et FF3=FF6 on paras FF-sarjoista Varsinkin SNES-versio!
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan olaiho
Onko FFX:ssä widescreen-tuki?
Ja jos ei ole niin minkä takia?
t. Ola
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
No kyllä! FF6 on aivan loistava.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Mitä pelaajat ovat mieltä? Kannattaako hankkia?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fatal
Yksi asia mikä pistää silmään on monstereiden laiha valikoima (olen lähes lopussa). Samoja hirviöitä eri väreillä ja ominaisuuksilla höystettynä.
No jos alkaa laskemaan ja vertailemaan esim. grandia kahteen. valikoima on todella suuri.
Tosin tuntemus "Samoja hirviöitä eri väreillä ja ominaisuuksilla höystettynä. " johtunee siitä, että viholliset esiintyvät aina samoissa paikoissa/ryhmissä.
Itse olen nykyään huomannut tekeväni niin, että skippaan kaikki tappelut sillä karkaus komennolla, paitsi no,joissa on savetus piste lähellä..ja olen Final Aeon tappelussaLainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin
Totta, tuntuu että olisi/on tullut mätettyä samoja hirviöitä läpi koko pelin. Kyllä ne mulle silti riittävät.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin
Yhden asian olen kympissä huomannut ja se on että joissain kohdissa tekstuurit ovat ihan älyttömän tarkkoja.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Shaban
Olethan huomannut, että osa pelin maisemista on vieläkin valmiiksi renderoituja littanataustoja ja osa polygoneista muodostuvia 3D-ympäristöjä? Valmiiksi renderoidut taustat ovat tietenkin hienon näköisiä, mutta omituisen paljon nämä polygonimaisemien taso vaihtelee. Aivan upeista vain keskinkertaisiin.