Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Final Fantasy X

  • Viestiketjun aloittaja TeaR
  • Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan AMS82

Varsinainen kysymykseni on se, että mikä tästä FFX International kohusta nyt sitten pitää paikkansa (käsiteltiin alkupuolella topiccia ja asia jäi ainakin minun mielestäni auki luin kyllä kaikki viestit). Elikäs jatkuuko peli todellakin pitempään kuin jenkkiversio vai liittyykö tämä international homma vain tähän, että tarjotaan kaksi eri sphere vaihtoehtoa ja Dark Aeoneita. Vai olivatko nämä kaksi asiaa myös ei-international-versiossa.

1. Elikäs jatkuuko peli todellakin pitempään kuin jenkkiversio ?
Ei jatku , eli peli on sama tarinan osalta.

2. vai liittyykö tämä international homma vain tähän, että Tarjotaan kaksi eri sphere vaihtoehtoa ja Dark Aeoneita.

Eli tässä ovat suurin osa eroista,
-Savepoint monster arenan pitäjän takana ( Tosin tämä nyt ei ole international muutos vaan tämä on kaikissa muissa versioissa, paitsi alkuperäisessä japanin versiossa).
-Kaksi valittavaa vaihtoehtoa sphere gridin kanssa.
-Dark Aeonit ja Penance.
-Uudet abilityt sphere gridillä jotka ovat Full Break, Nab Gil, Pilfer
Gil, Quick Pockets ja kaikki Extract-kyvyt.
-Uudet abilityt aseissa Distill Power , Distill Mana, Distill Speed ja
Distill Ability.
-Ribbon-ability tavaroihin.
-Omega weapon:lla on 999 999 hp:tä , alkuperäisten Japanin ja
Amerikan julkaisujen 99 999hp:n sijaan ( muistin alkuun että sillä
olisi ollut 99 999 Internationalissa , mutta ei ollutkaan. Olipa hyvä että tarkistin asian :) )
-Quick Hit kykyä hieman muokattu.
-Eri sala-Aeonien overdrivejen tehoa muokattu.
-Pari Overdrive modea on kokenut muokkausia.
-Muita monia pikku muokkauksia...

Suurin eroista joka löytyy ainoastaan FFX International versiosta eli ei PAL versiosta on "Other Side of the Final Fantasy II" ( Levyn nimen perässä oleva II johtuu siitä että aiemmin japanissa on julkaistu FFX:n mukana Other Side of the Final Fantasy levy, niin tämä oli sitten tavallaan osa II ) bonus-levyllä oleva Final Fantasy X Another Story Eien No Nagi-setsu, joka kertoo hahmojen toimista sitten FFX:n jälkeen. Tätä ei löydy ollenkaan PAL-bonus levyltä "Beyond Final Fantasy". Mutta jos jotakin erityisesti kiinnostaa niin voi sitten tulla kyselemään mitä siinä tapahtui, tai minua lähettämään sen .avi tiedostona (sellainen noin 110mb:n file) tuolla #ps2fin kanavalla IRCnetissä...

Sitten lisää tavaraa mitä tuli vain International versiossa , ainakin sellainen hieno Lady Yunalesca "keräilykortti" , jossa toisella puolella Yunalescan värillinen concept art ja toisella Yunalescan naaman kuva ja hieman tekstiä...

Onhan näitä eroja paljon, mutta en niitä tämän enempää viitsi listata.

EDIT: Pari muutosta lisäsin viellä....
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
jee..missaan keräilykortin jos en hanki internationalia.
hm.#ps2finin botit ei päästä mua sisään "you are not welcome on this server" enhän oo koskaan käyny edes siellä!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
blitball

miten voin saada uusia pelaajia joukkueeseen puutuu yksi pelajaa mistä niitä löytää sanokaa
 
Mushroom Rock

Mikäs se yks mesta on siel mushroom rockissa on mis on se al bhed tyyppi joka sanoo et vene vai mikä onkaan minkä edessä seisoo on paskana jne..? pelattu 160 tuntia..kaikki aeonit. kaikki celestial aseet. muut dark aeonit tapettu paitsi maguksen siskot.
 
Siitä blitzball jutusta...
Pelaajia saa palkattu painamalla...
...oisko kolmioo tai neliöö, tai sit se oli joku R1, R2, L1 tai L2.
Painat jotain niistä pelaajan kohdalla, jonka haluat palkata (kannatta palkata Wakka), niin saat esiin kyseisen pelaajan skill-valikon. Mutta yleensä kaikki pelaajat ovat jo jossakin tiimissä =(, mikä on typerä juttu. Jos haluat palkata kyseisen henkilön, niin maksat pelaajalle tarvittavan summan haluamaksesi ajaksi. Et silleen...
Kokeilkaa sitä, pitäis toimii.
En oo just nyt kotona niin en muista sitä niin tarkkaan , kun oon koulus, mut tesmikää sitä ! :D
 
Lullun overdrivesta.:confused:
Se toimii seuraavalla tavalla:
- Pyörität oikean puoleista analog-sauvaa ympäri reunoja niin monta kertaa kun mahdollista kyseisessä ajassa.
Taika jota yrität tehdä overdrivena toistuu kohteessa kierrosten lukumäärään.
:p Ei muuta.:rolleyes:
 
Mult puuttuis enää Wakkan celestial-weaponin-sigil.
Vähän mua ottaa päähä.
Ei oo vähään aikaan tullu pelattua Finalii mut pitäis taas vaihteeks pelata.
Pari dark- aeoniikin on piesty...
Tidus on mulla tän hetken paras jätkä, lyö lähemmäk 90 000, mut se siitä.
Kysykää multa jos on jotain kysyttävää Final Fantasy X:stä.
Ootan jo innolla Final Fantasy X-2:ta.
Helmee !!!:D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan sniper1
Onko mitään tietoo millon FF X-2 ilmestyy täällä Suomessa?

Alustavien tietojen mukaan Japanissa ilmestyy 13.3. Jenkkilän julkaisusta Square Electronic Arts LLC ei kertonut muuta kuin sen, että tulossa se on myös sinnekkin maailman kolkkaan.

Euroopan tilanteesta ei ole viellä mitään juttua ollut, mutta arviolta voisin veikata että jos FFX-2 on tänne suuntaamassa niin se tapahtuu noin 3-5kk:n päästä siitä kun se on jenkkilässä julkaistu.
 
Joo, se tulee varmaan kesän aikana suomeen. Toinen keino olis tilata se jenkeistä:D ,mut se ois aika kallista, mut jos on paljo rahaa ja on valmis uhraan FFX-2:den saamiseen ja haluu sen ennen kavereita, niin pitää tilata muualta.:p No ite aion oottaa kunnes se tulee suomeen...

;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan -=q33LoX=-
Toinen keino olis tilata se jenkeistä:D ,mut se ois aika kallista.

Tähän väliin sanon, että useimmat pelit mitä olen jenkeistä tilannut ovat tulleet halvemmaksi kuin täältä suomesta ostettuna.
 
Eli haluisin ite tilata jenkeistä pelejä (ff8 on jenkkiversiona, mutta ostin suomesta), ja varsinkin FFX:n jenkki/internationalversio (mikä se yleensä on?) olisi kiva saada, eli mistä tilaatte, ja tarviiko luottokorttia, sitä nimittäin ei löydy?
 
Niin ja mitä tulee tuohon huonoon PAL-käännökseen, sen saa luultavimmin korjattua tuolla Game Acceleratorilla. En ole vielä saanut takeita laitteen toimivuudesta, vaikka Samulila sitä tuolla vakuutteleekin. Jos jostain kaupan hyllyltä sen löydän niin luultavimmin nappaan mukaan. Täytyy tulla sitten kirjoittelemaan tänne sen toimivuudesta.
 
Ottakaapas muuten jätkät (ja tytöt) huomioon, että vaikka euroversioissa olisikin huonoja puolia, niissä on silti usein pahemmat vastukset, ja pelaaminen on vaikeampaa, esim. pääbosseilla ja weaponeilla saattaa olla reilustikin enemmän hp:ita kuin esim. usaversioissa. Itse pidän tuota plussana.

Sitä paitsi NTSC kusee verrattuna PALiin.. paljon huonompi laatuista kuvaa (joku sanoi että vielä pienemmällä resolla), mutta 60 herzisenä, eikä siitäkään ole hyötyä jos tv ei tue.

Se mitä itse kaipaan euroversioihin, on kotelon ja manuaalien ulkonäkö ja "laatutuotteen" fiilis. OMistan FF8:sta täydellisessä kunnossa olevan jenkkiversion, ja onhan se hieno värikuvineen tuohon europlatinumiin verrattuna.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Leon7
Se mitä itse kaipaan euroversioihin, on kotelon ja manuaalien ulkonäkö ja "laatutuotteen" fiilis.
Siis nuo jenkkiversioiden kannethan ovat hirveitä väri-ilotulituksia. Kyllä olen aina ollut sitä mieltä, että Final Fantasyiden euroversioissa on paremmat kannet.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Griever
Siis nuo jenkkiversioiden kannethan ovat hirveitä väri-ilotulituksia. Kyllä olen aina ollut sitä mieltä, että Final Fantasyiden euroversioissa on paremmat kannet.

Minä olen sinun, arvon herra Griever, kanssasi aivan samaa mieltän.

Toivon vilpittömästi, että kukaan BBS:n lukijoista ei pahastunut edellisen viestin hurjan asiattomasta käytöksestä. Nöyrimmät pahoitteluni siitä. Tästä lähtien yritän pysyä mahdollisimman asiallisella linjalla. Tsemmpiä itse kullekkin!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Griever
Siis nuo jenkkiversioiden kannethan ovat hirveitä väri-ilotulituksia. Kyllä olen aina ollut sitä mieltä, että Final Fantasyiden euroversioissa on paremmat kannet.
Siinä oot kyllä ihan oikeassa, oon käyny 5 kertaa Jenkeissä ja tiedän et ne pelien kannet on aika karmeen näkösiä. Euroversiot RULEZ!!!:p
 
Jenkkiversioiden kannet on kyllä hienoja - Etenkin FFX:llä - mutta jotenkin toi nimi+logo valkosella alustalla on vaan se mihin ollaan Euroopassa totuttu. Meinasin saada halvauksen kun näin FF Anthologyn kannen, mutta hienohan tuo amano-tyylinen kotelokin on. Nuo sururaidan FFX:ssä kyllä pistää pahasti silmään, kun ne siihen "osuu". Miten siis on, Game Accelerator poistaa sururaidat ja pistää pelin surraamaan 60hz-moodissa? Miten se edes on mahdollista ja onko kenelläkään tuota?
 
Ylös Bottom