Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Final Fantasy X

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TeaR
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan bam margera
miten ton lulun overdrive(ylivaihde:p ) tehdään siihen tulee vaan joku mittari

Se kerrotaan ohjeissa:
Pyörität oikean puoleista tattia niin nopeasti kuin pystyt.
 
Tuo Lulun overdriven tekeminen on hankalin. Johtunee siitä, että dualshockin tatit on liian liukkaat.

Montakos "iskua" olette onnistuneet veivaamaan? Oma ennätykseni taitaa olla 7. Olen kehitelly oman tekniikan siihen.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fatal
Tuo Lulun overdriven tekeminen on hankalin. Johtunee siitä, että dualshockin tatit on liian liukkaat.

Montakos "iskua" olette onnistuneet veivaamaan? Oma ennätykseni taitaa olla 7. Olen kehitelly oman tekniikan siihen.

Liukkaus tosiaan haittaa. Minun ennätys on 9. Mario Partya pelatessa oppi hyvän pyöritystekniikan.
Onko Auronin, Tidusin ja Wakkan Overdriveissa merkitystä sillä, kuinka nopeasti ne saa tehtyä?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fatal
Tuo Lulun overdriven tekeminen on hankalin. Johtunee siitä, että dualshockin tatit on liian liukkaat.

Montakos "iskua" olette onnistuneet veivaamaan? Oma ennätykseni taitaa olla 7. Olen kehitelly oman tekniikan siihen.

kaheksan onnistuu normi spelleissä, laitan kämmenen tatin päälle silleen että kämmenen keskikohta on siinä ja vatkaan hulluna ;) jotain flarea ei mene kun 4-5

ja tohon vaikuttaa kuulemma vielä miten hyvä magic taito on että miten vaikeasti/helposti se mittari täyttyy
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan darkven


kaheksan onnistuu normi spelleissä, laitan kämmenen tatin päälle silleen että kämmenen keskikohta on siinä ja vatkaan hulluna ;) jotain flarea ei mene kun 4-5

jaahas... son tota menoo kohta hankinnassa uus ohjain :)


...äikkä seiska...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Crisis
enkat 9 taikaa ja rikki menny dual shock tatti :D

hahah ;)

itekki oon vähä pelänny ton tatin puolesta, jotenki toi lulun overdrive on aika köykänen, paitsi deathin kanssa siitä on joskus hyötyä jos monsut eioo immuuneja sille nii ainaki menee perillä, yleensä firaga tekee ~7000-8000 damua ja sitten kun vetäsee saman spellin overdrivellä niin se tekee 6-8x 700-1200damua, ei kauhean iso hyöty.
 
Nyt minäkin lopetin Final Fantasy X selibaattini ja tartuin ohjaimeen. Aivan mahtava peli! Kevyesti PS2:sen paras peli. Kaikki on kohdallaan ja ainoa mikä häiritsee on huono PAL käännös. Noniin nyt takaisin pelaamaan.
 
Lulun overdrive vatkaus tekniikka:

Minä otan tatista kiinni oikean käden kaikilla muilla paitsi pikkusormella. Ennätys 8.
 
BlitzBall

Kysymys kuuluu:

Kuinka moni on jäänyt tuohon peliin koukkuun? Mulla ei peli oikeen etene kun alkoi sujumaan ton pelaaminen :D. Nykyään häviäminen on mahdotonta. Mitäs mieltä te olette tästä "mini"-pelistä? Mun mielestä hemmetin hieno lisä Squarelta.
 
Re: BlitzBall

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin
Mitäs mieltä te olette tästä "mini"-pelistä? Mun mielestä hemmetin hieno lisä Squarelta.

Onhan tuo silleen kiva ku esim noitten korttipelien kanssa alko mennä pikku hiljaa hermot :p Tää on sopivan rentouttava:)
 
Voiko pelissä skipata prerenderoituja/pelin enginellä tehtyjä välinäytöksiä mitenkään? Savetus levisi käsiin eikä viittis kaikkia kattoa läpi vaikka nättejä ovatkin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan horna
Voiko pelissä skipata prerenderoituja/pelin enginellä tehtyjä välinäytöksiä mitenkään? Savetus levisi käsiin eikä viittis kaikkia kattoa läpi vaikka nättejä ovatkin.


ei taida mika kylla valilla ottaa paahan
 
Blitzball

Lähinnä mua alko v******a koko systeemi ekan matsin aikana ja en oo kokeillu sitä sen jälkee (tähän mennessä pelannu ~42h) siis tajutonta, ehkä kaikki muut diggaat siitä mutta minä en tod...
 
Re: Blitzball

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rixa
Lähinnä mua alko v******a koko systeemi ekan matsin aikana ja en oo kokeillu sitä sen jälkee (tähän mennessä pelannu ~42h) siis tajutonta, ehkä kaikki muut diggaat siitä mutta minä en tod...

Tottakai sua vituttaa kun sitä eka ottelua ei voi voittaa(vissiin?).
Kun pelaat otteluita enemmän niin pelaajasi kehittyvät ja ne oppivat uusia liikkeitä. Sitten kun pelaajat ovat kehittyneet niin alat varmasti voittamaan otteluita.
Kannattaa alkaa pelaamaan.
 
Re: Re: Blitzball

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mike


Tottakai sua vituttaa kun sitä eka ottelua ei voi voittaa(vissiin?).

Voi voittaa vaikka hivenen vaikeaa onkin. Ei vaikuta itse tarinaan, mutta voitosta saa Strength Spheren.
 
Kjeh, nyt meikäpoikakin vihdoin sai uusimman X-fantasian ja pirun addiktiivinen peli, täytyy myöntää. Piti tehdä tänään vaikka mitä, mutta juuri äsken lopetin ja huomasin, että "ohhoh, kellohan on jo puoli yksi!" :D Huomenna taas jatkamaan!
 
Ylös Bottom