Lainatun viestin kirjoitti alkujaan bam margera
miten ton lulun overdrive(ylivaihde ) tehdään siihen tulee vaan joku mittari
Se kerrotaan ohjeissa:
Pyörität oikean puoleista tattia niin nopeasti kuin pystyt.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan bam margera
miten ton lulun overdrive(ylivaihde ) tehdään siihen tulee vaan joku mittari
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fatal
Tuo Lulun overdriven tekeminen on hankalin. Johtunee siitä, että dualshockin tatit on liian liukkaat.
Montakos "iskua" olette onnistuneet veivaamaan? Oma ennätykseni taitaa olla 7. Olen kehitelly oman tekniikan siihen.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fatal
Tuo Lulun overdriven tekeminen on hankalin. Johtunee siitä, että dualshockin tatit on liian liukkaat.
Montakos "iskua" olette onnistuneet veivaamaan? Oma ennätykseni taitaa olla 7. Olen kehitelly oman tekniikan siihen.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan darkven
kaheksan onnistuu normi spelleissä, laitan kämmenen tatin päälle silleen että kämmenen keskikohta on siinä ja vatkaan hulluna jotain flarea ei mene kun 4-5
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Crisis
enkat 9 taikaa ja rikki menny dual shock tatti
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin
Mitäs mieltä te olette tästä "mini"-pelistä? Mun mielestä hemmetin hieno lisä Squarelta.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan horna
Voiko pelissä skipata prerenderoituja/pelin enginellä tehtyjä välinäytöksiä mitenkään? Savetus levisi käsiin eikä viittis kaikkia kattoa läpi vaikka nättejä ovatkin.
http://www.nobuouematsu.com/Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gryzor
tietääkö kukaan sivua jolta löytyisi nuotteja?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rixa
Lähinnä mua alko v******a koko systeemi ekan matsin aikana ja en oo kokeillu sitä sen jälkee (tähän mennessä pelannu ~42h) siis tajutonta, ehkä kaikki muut diggaat siitä mutta minä en tod...
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mike
Tottakai sua vituttaa kun sitä eka ottelua ei voi voittaa(vissiin?).