Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Final Fantasy XII (12)

Vastaus: Final Fantasy XII (12)

Olen pelannut Final Fantasy 12 ja olen jäänyt jumiin, enkä tiedä että mitä tehdä. Tietenki olis hyvä osata paremmin tuota kieltä ,mitä puhutaan, hyvin olen muuten pitkälle päässyt. Semmonen kohta, kun (Stilshrine of Miriam/Walk of Mind) siinä tulee loputtomasti epäkuolleita zompeja ja pitäs ettiä joku kuninkaitten miekka? Tai sinne päin. Siellä on, Mt Bur-Omisace, Paramina Rift ja lähellä on Golmore Jungle. Pitäs mennä just tuonne Stilshrine of Miriam:iin (We can get the sword of kings in the Stilshrine of Miriam.) Olen pelannut jotakin 25h . Mitä tehdä, miten päässä eteen päin, kun ovet ovat lukossa siellä ja pitääkö zombeilta saada jotakin.??:confused::mad:
 
Vastaus: Final Fantasy XII (12)

Olen pelannut Final Fantasy 12 ja olen jäänyt jumiin, enkä tiedä että mitä tehdä. Tietenki olis hyvä osata paremmin tuota kieltä ,mitä puhutaan, hyvin olen muuten pitkälle päässyt. Semmonen kohta, kun (Stilshrine of Miriam/Walk of Mind) siinä tulee loputtomasti epäkuolleita zompeja ja pitäs ettiä joku kuninkaitten miekka? Tai sinne päin. Siellä on, Mt Bur-Omisace, Paramina Rift ja lähellä on Golmore Jungle. Pitäs mennä just tuonne Stilshrine of Miriam:iin (We can get the sword of kings in the Stilshrine of Miriam.) Olen pelannut jotakin 25h . Mitä tehdä, miten päässä eteen päin, kun ovet ovat lukossa siellä ja pitääkö zombeilta saada jotakin.??:confused::mad:

en oo pelannu tätä varmaan puoleen vuoteen mut sun pitää ottaa käyttöön siellä se joku esine :D oliko se suoja vai ase vai joku... eli siis laittaa se vaan jollekkin hahmolle ja mennä sit sinne perälle missä on se mötikkä :p en muista esineen nimeä mut toivottavasti on jotain apuu... sen kyllä tietää et mikä pitää ottaa käyttöön, sen pysty päättelemään sen esineen nimestä
 
Vastaus: Final Fantasy XII (12)

Jep, se taikavoimat nollaava itemi jollekin hahmolle, otat sen hahmon käyttöön ja sitten menet temppeliin sille teleportille missä zombit kiusaa ja hyvin pääsee eteenpäin :)

Kannattaa laittaa se itemi huonoimmalle hahmolle ja vaihdella sitä sisään ja pois aina kun tarvitsee teleportteja käyttää.
 
Vastaus: Final Fantasy XII (12)

Jos tuo vaikuttaa vaikealta, niin odottappas vaan vikaa temppeliä, pelin pelanneet tietävät varmasti :D
 
Vastaus: Final Fantasy XII (12)

Olisko tietoo, että tekeekö nuilla stouneilla mitään, erilaisia stone:ja? Tietenki teleport stone.t on tärkeitä, mut muut?

Hyve peli , erilainen FF ja vaihtelu on hyväksi. Näkee viholliset ja voi karttaa niitä, jos ei ole aikaa tai ei tarvi taistella. Siitä iso plussa! Krafiikka hyve ja pelattavuus hyvä, silti mt.t loppuu välil liian aikasin ja ei ole rahaa että olis varalla ether.iä. Se tietenki on hyvä että mt kertyy pikkuhiljaa takas, mut taistelussa tarvii aina hädällä / varalla, etheriä jos on tiukkapaikka.;)
 
Vastaus: Final Fantasy XII (12)

Näkee viholliset ja voi karttaa niitä, jos ei ole aikaa tai ei tarvi taistella. Siitä iso plussa! Krafiikka hyve ja pelattavuus hyvä, silti mt.t loppuu välil liian aikasin ja ei ole rahaa että olis varalla ether.iä. Se tietenki on hyvä että mt kertyy pikkuhiljaa takas, mut taistelussa tarvii aina hädällä / varalla, etheriä jos on tiukkapaikka.;)

Näkee viholliset ja voi karttaa niitä, ihan hyvä idea, mutta aika useinhan tuo meni siihen että karkuun juostessasi saat yhtäkkiä perääsi puolentusinaa vihua jotka jatkuvasti nuijivat tiimiäsi -> pakko jäädä taistelemaan. Laajoilla alueilla tuo karttaminen onnistuu toki helpommin. No, sen jälkeen kun saa gambitit käyttöön niin taisteleminen on kyllä ihailtavan vaivatonta (ihan kaikkia vastaantulijoita ei kuitenkaan kannata aliarvioida).

Peli vain lässähtää jo melkeinpä ennen puoliväliä pitkäpiimäiseksi grindaamiseksi tyyliin wow. :mad:
 
Vastaus: Final Fantasy XII (12)

Toimiihan tämä ps3:lla (60gb versio)?
Ja kun on pelannut juonen läpi voiko jatkaa silti pelaamista?
 
Ylös Bottom