Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Final Fantasy XII (12)

Vastaus: Uutisista, hyvää päivää

Datool sanoi:
Eli tuleeks FF12 eri versiona ps2 ja ps3? Vai suoraan ps3 julkaisuna?
Eiköhän tuo ollut ihan läppä, eli vain PS2-versio on tulossa. Onhan tuo jo kaikkialla muualla paitsi Euroopassa julkaistu.
FFXIII (13) on tulossa sitten useammassakin muodossa PS3:lle.
 
Vastaus: Uutisista, hyvää päivää

Oliver sanoi:
Eiköhän tuo ollut ihan läppä, eli vain PS2-versio on tulossa. Onhan tuo jo kaikkialla muualla paitsi Euroopassa julkaistu.

Samperin Oliver, ehdit jo nostaa innostuneisuuteni tasoa puoleksi minuutiksi, kunnes huomasin, että tämän kuun lopullahan tuo vasta Jenkeissä julkaistaan.
 
Vastaus: Uutisista, hyvää päivää

Dr Evil sanoi:
...että tämän kuun lopullahan tuo vasta Jenkeissä julkaistaan.
Kovasti anteeksi! On taas vaan tullut vilkuiltua ennakoita siihen malliin, että muistelin sen jo ilmestyneen.:eek:
 
Vastaus: Final Fantasy XII (12) hype

plaaplaa sanoi:
Nyt on tullut hakattua pari tuntia Ameriikan versiota (joo latasin sen, buhuu) ja pakko myöntää, että taistelusysteemi on hauskin mitä on FF-sarjassa nähty IMO. Ääninäyttelykin yllättävän hyvää. Vaan:kin alkaa näyttämään badassilta kun kouraan heittää Ninja Katanan ja hieman Dark Magicciä ;)

Huonot puolet eivät ole suuria, ainakaan minusta. Kamera on aika kehno ja hahmot ehkä hieman tylsän puoleisia. Mutta vahvistan sanaa hieman eli ei mitään mistä menettää yöunensa. Ja kuten alussa sanoin, olen pelannut vasta pari tuntia joten tilanne saattaa muuttua.

Voin vastailla kysymyksiin kokemukseni mukaan, jos pelikiireiltäni kerkeän :p
Latasit? Tarkoitat siis varmaan että tuttavasi Amerikasta toi sen sulle -_-
 
Vastaus: Final Fantasy XII (12) hype

zacharia sanoi:
Latasit? Tarkoitat siis varmaan että tuttavasi Amerikasta toi sen sulle -_-

Indeed. Kuulin nimittäin vähän juttua, ettei warestajia katsota hyvällä silmällä: Steven Seagal tulee ja katkoo warettajien kädet yöllä.
 
Vastaus: Final Fantasy XII (12) hype

Öö toi tuttava toi etukäteen jutun pohjana pitäisi niinkuin olla, se että se peli olisi julkaistu siellä mistä se tuttava sen pelin tuo... Sikäli kun tällä enää on mitään väliä.
Luulen että kovinkaan montaa ihmistä täällä ei kiinnosta kuunnella sinun Ware-kokemuksista. Luepa ihan huviksesi vaikka foorumin säännöt.
 
Vastaus: Final Fantasy XII (12) hype

Poistin viestin, jos se mitään auttaa kun kerran foorumin sääntöjä vastaan on. Ja pointtihan ei ollut kehuskella vaan mainitsin sen vain aluksi, koska joku olisi kuitenkin kysynyt että mistä olet englanninkielisen version jo saanut.
 
Vastaus: Final Fantasy XII (12) hype

Milloinkas me tosipelaajat (warettajat saavat haistaa pitkän p*skan) saamme XII:sta Eurooppaan?
 
Vastaus: Final Fantasy XII (12) hype

Nyt kun FFXII:n euroopan julkaisijaksi on varmistunut Ubisoft, niin sattuuko kukaan tietämään tuleeko tästä julkaisusta yhtä laadukas kuin KH2 ja DQ8, eli ns. "full-screen PAL 50Hz"?

Lähde: Pelit.fi
 
Vastaus: Final Fantasy XII (12) hype

Luulisin, sillä saman käsittelyn saa myös Dirge of Cerberus: Final Fantasy VII (ilmestyy 3.11.)
http://www.konsolifin.net/uutinen.php?site=ps2&id=2878

Square Enixin FFXII-tiedotteesta löytyi vielä:
A peerless localisation, the extensive script has been translated into English, French, Italian, German and Spanish for the European release and also boasts a full-screen, full-speed PAL conversion.
 
Vastaus: Final Fantasy XII (12) hype

Oliver sanoi:
Luulisin, sillä saman käsittelyn saa myös Dirge of Cerberus: Final Fantasy VII (ilmestyy 3.11.)
http://www.konsolifin.net/uutinen.php?site=ps2&id=2878

Square Enixin FFXII-tiedotteesta löytyi vielä:
Hyväksyyköhän Sodankylän jääkäriprikaati lykkäyslappua, jossa lukee "Tahon pelata FF12 oikeesti oon oottanu tosikauan enoo ehtiny pelata vielä paljomitaa mun veli nauraa ja se on jo lv 20 ja sillä on chogobo, pliis herra luutnantti"
 
Vastaus: Final Fantasy XII (12) hype

zacharia sanoi:
Hyväksyyköhän Sodankylän jääkäriprikaati lykkäyslappua, jossa lukee "Tahon pelata FF12 oikeesti oon oottanu tosikauan enoo ehtiny pelata vielä paljomitaa mun veli nauraa ja se on jo lv 20 ja sillä on chogobo, pliis herra luutnantti"
Pikku vinkki;) ... Osta Nintendo DS ja sille FF III ja tahko sitä kun oot intissä, pelailut muussa muodossa voi jäädä vähän vähemmälle. Koska tuvassa kuitenkin pystyy iltasin pelailee kätevästi käsikonsoleita.
Nimimerkillä: kokemusta löytyy (vuodelta2003):D
 
Vastaus: Final Fantasy XII (12) hype

Juzecko sanoi:
Pikku vinkki;) ... Osta Nintendo DS ja sille FF III ja tahko sitä kun oot intissä, pelailut muussa muodossa voi jäädä vähän vähemmälle. Koska tuvassa kuitenkin pystyy iltasin pelailee kätevästi käsikonsoleita.
Nimimerkillä: kokemusta löytyy (vuodelta2003):D
Hmm, pitää kyl kattoo, jos sais halvalla jostakin. Huoh, ku pääsen intistä nii PS3 ja FF13:ki on ilmestyny. XII on jo wanha. Pitää vaa tulla tänne sanomaan "MITÄ MISSASIN?!"
 
Vastaus: Final Fantasy XII (12) hype

zacharia sanoi:
Hyväksyyköhän Sodankylän jääkäriprikaati lykkäyslappua, jossa lukee "Tahon pelata FF12 oikeesti oon oottanu tosikauan enoo ehtiny pelata vielä paljomitaa mun veli nauraa ja se on jo lv 20 ja sillä on chogobo, pliis herra luutnantti"

Oletko tosissasi? Kyllä FF12 nyt pitäisi inttiä tärkeämpi juttu olla; kyseessähän olisi äärimmäisen vakuuttava, ymmärrettävä ja kriittinen syy jättää menemättä valtion larp-hässäkkään. Lappua sinne, peli tilaukseen ja ohjain käteen. Masokismiahan moinen pidättäytyminen on :eek:
 
Ylös Bottom