Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Final Fantasy XII (12)

Vastaus: Final Fantasy XII (12) hype

No niin vahvistus tuli juuri sähköpostiin, että peli on matkalla. Ensi viikolla saa sitten tämän tulille.
 
Vastaus: Final Fantasy XII (12) hype

Ku nii hyvät arvosanat tuli IGN:ltä ni on kyl IHAN pakko-ostos!! Aluks kelasin et toi tappelusysteemi on iha perseest mut nyt ku kattoo ni se vaikuttaa todella siistiltä!! Toivon vaan et FF XIII on mukana Nobuo Uematsu ja et siin on niit perinteisii FF juttui messis kuten summonit (Bahamut, Shiva, Ifrit ja kumppanit) Weaponit vois olla ja sit Cid tietenki! :D Tietääkö kukaan että onko FF XII Cidiä ? Onko Nobuo Uematsu tehnyt tohon muuten musaa?
 
Vastaus: Final Fantasy XII (12) hype

A) Pelissä on kyllä Ifrit, Shiva ja kumppanit, mutta eivät aivan sellaisina kuin aikaisemmissa peleissä. Pelistä löytyy myös Summoneita, mutta ne ovat suurelta osin hieman harvinaisempia tuttavuuksia mm. FF Tacticsista.

B) Nobue Uematsu ei ole säveltänyt peliin kuin yhden kappaleen (hitaan poppikappaleen, Kiss Me Goodbyen). Sen sijaan 99% pelin kappaleista säveltää Hitoshi Sakamoto. Kyllähän pelistä löytyy niitä tutumpiakin melodioita, vaikkei nyt muuten ihan perinteistä FF-musiikkia olekaan.

C) Cidkin löytyy, mutta melko yllättävästä roolista.
 
Vastaus: Final Fantasy XII (12) hype

Dr Evil sanoi:
No niin vahvistus tuli juuri sähköpostiin, että peli on matkalla. Ensi viikolla saa sitten tämän tulille.

Tilasitko tuolta videogamesplus.ca kautta? Itse pistin juuri tilauksen ja maksoin visalla samantien. Saa nähdä tuleeko mtn. rahat meni ainakin :D

Mites toimiiko noi us-versiot miten eu-vehkeiden kanssa, vai tartteeks modata? Vai riittääkö rgp-kaapelin hankkiminen et saa värit kondikseen?
 
Vastaus: Final Fantasy XII (12) hype

Datool sanoi:
Tilasitko tuolta videogamesplus.ca kautta? Itse pistin juuri tilauksen ja maksoin visalla samantien. Saa nähdä tuleeko mtn. rahat meni ainakin :D

Mites toimiiko noi us-versiot miten eu-vehkeiden kanssa, vai tartteeks modata? Vai riittääkö rgp-kaapelin hankkiminen et saa värit kondikseen?
Modata tarvitsee ja vanhemmilla televisiolla myös RGB-kaapeli tulee tarpeeseen (se kyllä kannattaa omistaa muutenkin).
 
Vastaus: Final Fantasy XII (12) hype

Joo tiesin et siin on niit summoneit FF Tacticist.. Mun mielest ne ei oo kauheen siistin näkösii verrattun niihin perinteisiin summoneihin.
 
Vastaus: Final Fantasy XII (12) hype

arttq sanoi:
Modata tarvitsee ja vanhemmilla televisiolla myös RGB-kaapeli tulee tarpeeseen (se kyllä kannattaa omistaa muutenkin).

voihan vitura. Toikin on viel niin vtun kallista :I No ei kait auta ;<
 
Vastaus: Final Fantasy XII (12) hype

The Punisher sanoi:
Joo tiesin et siin on niit summoneit FF Tacticist.. Mun mielest ne ei oo kauheen siistin näkösii verrattun niihin perinteisiin summoneihin.
No jaa, miten sen nyt ottaa. Et varmasti ole enää niin varma tuosta lausunnosta, kunhan näet Summoneiden eri super-liikkeitä.
 
Vastaus: Final Fantasy XII (12) hype

Upeita nuo Esperit ovat, kevyesti samalla tasolla kuin Ramuhit ja Shivat, mielestäni jopa tyylikkäämpiäkin.
 
Vastaus: Final Fantasy XII (12) hype

Perkeleen perkele, mun FFXII viivästyy ku piti mennä ottaan tilaukseen mukaan Children of Mana. :(

...sen CoM:n ois paras olla maailman paras käsikonsolirpg sit. ;>
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Final Fantasy XII (12) hype

Noniin.
Gamestopista tilattu peli saapui tänään ja 1,5 tuntia olen sitä testaillut. Uusi taistelusysteemi vaikuttaa todella hyvältä ja nopealta ja grafiikka on upeaa. 16:9-tuki on myös positiivinen ominaisuus. Tarinasta on paha sanoa tässä vaiheessa vielä mitään, mutta kyllä tässä mielestäni on sitä aitoa FF-tunnelmaa.
 
Vastaus: Final Fantasy XII (12) hype

Origo sanoi:
Perkeleen perkele, mun FFXII viivästyy ku piti mennä ottaan tilaukseen mukaan Children of Mana. :(

...sen CoM:n ois paras olla maailman paras käsikonsolirpg sit. ;>
Anteeksi pieni Offtopic, mutta tlasitko japanin kielisen version Children of Manasta?
Onko jenkkiversio jo julkaistu?
FFXII pääsee kohta pelailemaan toivottavasti :)
 
Vastaus: Final Fantasy XII (12) hype

Nyt ku katoin netist video arvostelun ni en kyl malta odottaa et toi saapuu Suomeen !!!! Niin siistin näköne peli :cool: Joo se kyl on totta etten oo nähny niiden superliikkeit... :D Odotan innolla!
 
Vastaus: Final Fantasy XII (12) hype

The Punisher sanoi:
Nyt ku katoin netist video arvostelun ni en kyl malta odottaa et toi saapuu Suomeen !!!! Niin siistin näköne peli :cool: Joo se kyl on totta etten oo nähny niiden superliikkeit... :D Odotan innolla!

tilaat jenkeistä ni ei tartte venata. ;)
 
Vastaus: Final Fantasy XII (12) hype

yllättävän huonot pisteet sai gametrailerssin arviossa, pistää ihmetyttämään
 
Vastaus: Final Fantasy XII (12) hype

foeprkl sanoi:
yllättävän huonot pisteet sai gametrailerssin arviossa, pistää ihmetyttämään
Kaikkia ei voi miellyttää. Itse tykkäilen tästä kovastikin.
 
Vastaus: Final Fantasy XII (12) hype

jos siis tilaa www.play.com pelei ni tuleeks niis mitään posti tai tullimaksui? Tai jos tilaa jenkeis ni tuleeks niis mitää ? Millonkohan muuten IGN tekee Video arvostelun ???? :confused:
 
Vastaus: Final Fantasy XII (12) hype

Gamespotissa taitaa olla video review...


Ja playsta ei tule mitään lisäkuluja, eikä peli jää tulliinkaan. Mutta se julkaistaan playssa vasta ensi vuonna samaan aikaan kuin Suomessa. Jenkeistä tilattua varten tarvitset modatun koneen.

Gamespotin arvostelua komppaan. Hyvin kirjoitettu eikä hypetä liikaa. Hus lukemaan...
 
Vastaus: Final Fantasy XII (12) hype

Zoukka sanoi:
Ja playsta ei tule mitään lisäkuluja, eikä peli jää tulliinkaan..

Play sijaitsee Jerseyn saarilla, joka kuuluu EU:n tullialueeseen, muttei veroalueeseen, joten arvonlisävero paukahtaa päälle, jos perittävä vero nousee yli 10 euroon, eli se raja menee siellä jossain 45e:ssä
 
Ylös Bottom