Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Final Fantasy XII (12)

Vastaus: Final Fantasy XII (12) hype

Mielenkiinto nousi kun näin metacriticin keskiarvon, 93 pistettä 32 arvostelusta.

http://www.metacritic.com/games/platforms/ps2/finalfantasyxii


FFX ja X-2 oli minulle pettymyksiä, mutta palauttaisikohan tämä uskoni sarjaan. :) On muutenkin aikaa vierähtänyt viime JRPGstä.
Sitten kun julkaistaan täälläkin, milloin lie, aika pyyhkiä pleikasta pölyt:D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Final Fantasy XII (12) hype

Tässä todellakin on peli, joka on aiheuttanut vakavia "pakko päästä pelaamaan" -kouristuksia pitkästä aikaa. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Final Fantasy XII (12) hype

Kahdentoistan tunnin pelattuani jälkeen en vieläkään ole pääsyt kovin jyvälle tarinaan.. :p



Jos teillä on jotain kysyttävä taistelu systeemistä tai jostakin, nii mä voin vastata ..yrittään ainakin :p
 
Vastaus: Final Fantasy XII (12) hype

Todellakin pitkästä aikaa peli joka todella koukuttaa. Kymmeniä tunteja hurahtanu jo. Aivan loistokamaa.
 
Vastaus: Final Fantasy XII (12) hype

tuleekos tossa normi-versiossa joku bonus-dvd mukana kuten monessa aikaisemmassa?
 
Vastaus: Final Fantasy XII (12) hype

Dr Evil sanoi:
Minä tilasin tuolta www.videogamesplus.ca
Tänään napsahti postista, saa vaan nähdä milloin kerkeää pelailemaan.

Mahtokohan tuosta kertyä sulle mitään ylimääräsiä maksuja? Kun katsoin tuolta samasta paikasta kyseistä peliä ja kuluineen hintaa tulisi n. 49e.
 
Vastaus: Final Fantasy XII (12) hype

jukeboxi86 sanoi:
Mahtokohan tuosta kertyä sulle mitään ylimääräsiä maksuja? Kun katsoin tuolta samasta paikasta kyseistä peliä ja kuluineen hintaa tulisi n. 49e.

Pelille tuli yhteensä hintaa 47,5e.
 
Vastaus: Final Fantasy XII (12) hype

Dr Evil sanoi:
Pelille tuli yhteensä hintaa 47,5e.

Juuri laitoin pelin tilaukseen tuolta videogamesplussasta. Peli 44,30e ja kulut 5,16e = 49,46e
Eli tommosta tuli mulle, en tiedä onko ne nostanu hintoja vai mitä, mut eipä se haittaa kunhan ei tulliin jäis :D
 
Vastaus: Final Fantasy XII (12) hype

Mites teille on tuo jo tullut?
Itse tilasin tuolta lik-sangista...
2.11 kuulemma lähti paketti tänne mutta tänään tuo lik-sangin sivu on alhaal kun sony on haastanut ne oikeuteen tai jotain(rikkonut jotain sääntöä tai jotain).
Mitäs luulette, onko se tulossa sieltä? :confused:
 
Vastaus: Final Fantasy XII (12) hype

Tänään se tuli...
Mutta voe että kun ketuttaa.
Ääni pätkii??!! Missä voi olla vika?
Olen siis käyttänyt swap magickia.
Levy on hyvässä kunnossa.

EDIT: Vain alku demon ääni pätki... wtf

EDIT2: Toinen demo video pätkii kanssa... :/
Auttakaa, mikä on vikana?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Final Fantasy XII (12) hype

Olen nyt pelannut yli 9h jo, vaikka periaatteessa alotin pelaamaan eilen :D
Aivan uskomattoman hyvä ja addiktiivinen peli. Mahtavat hahmot, loistavat taistelut, hyvän tuntunen juoni, tapahtumia riittää, sivutehtäviä tehtäväksi, ym.

Saattaa mennä jopa FF7 ohi jos juoni nousee tarpeeksi monimutkaiseksi. :p
 
Vastaus: Final Fantasy XII (12) hype

onhan toi peli tossa ollu jo muutaman pv,mutta kertaakaan tullu käytettyä laitteessa. Jos huomenna alottas maratoonimaisesti ;>
 
Vastaus: Final Fantasy XII (12) hype

Oisko kyse jostain PAL/NTSC-synkronointiongelmasta? Pätkiikö äänen lisäksi myös video? Toimiiko pelit swap magicilla alkuperäisessä 60Hz-tilassa vai pakottaako eurokonsoli sen käyttämään 50Hz:iä? Itselläni ei valitettavasti ole kokemusta swap magicista.

Isefenoth sanoi:
Tänään se tuli...
Mutta voe että kun ketuttaa.
Ääni pätkii??!! Missä voi olla vika?
Olen siis käyttänyt swap magickia.
Levy on hyvässä kunnossa.

EDIT: Vain alku demon ääni pätki... wtf

EDIT2: Toinen demo video pätkii kanssa... :/
Auttakaa, mikä on vikana?
 
Vastaus: Final Fantasy XII (12) hype

72h tullu pelailtua, todella addiktiivinen :DDD
 
Vastaus: Final Fantasy XII (12) hype

Tämä peli tuli postissa tiistaina. Tilasin siis pelin osoitteseen Yhdysvaltoihin, josta se lähetettiin minulle. GameStop vasta seuraavassa tekemässäni tilauksessani huomasi, että "rikoin sääntöjä" ja peruivat sen, mutta FFXII tuli perille. Outoa. Osoite oli USA:ssa ja kortti täältä, joten se on kuulemma "ongelma". Väittivät, että "it's against our policy to sen overseas" tai jotain, vaikka sieltä voi tilata suoraan ulkomaille, tosin $30 (!!!) hintaan.

Tuli tilattua CE versio pelistä ja kannet ovat kivat ja Bonus Disci tuli messissä. Ihan OK tarjous ja kivempi kansi kuin "originaali". Pitäisi tilata näitä useampikin ja säästää sitten ja katsoa nouseeko pelin arvo. :D

Kuitenkin, mitä peliin tulee, olin ensin vähän epäröivä mutta olen tässä n. 4 tuntia ehtinyt pelata tätä ja peliin innostuu nopeasti. "Mielenkiintoinen" tarina. Ainakin vähän erilaisella tavalla "presented" (suom.?). Taistelusysteemi on ihan kiva, mutta ei mitään aivan päätä huimaavaa, tosin erilainen eikä ole mitään moitteita. Katsotaan mitä siitä löytyy. Ainakin kustomointimahdollisuudet on laajat. Hahmoista voi tehdä, aitoon RPG tyyliin, vähän minkälaisen tyypin kuin haluaa. Asetyyppejä on kiva määrä, joista esim. jousipyssy on uutuus pitkästä aikaa. Paljon tämä oikein muistuttaa mm. FFXI:tä?

Grafiikka ja musiikkipuoli on sitten taattua Square-(Enix) kamaa, jonka ei pitäisi häiritä ketään. Musa on vähän Star Wars tyylistä, jos kehtaan sanoa. Viimeismpänä haluaisin mainita, että S-E on onnistunut ääninäyttelyssä kerrankin. Hyvin näytellyt ääniraidat sopivat erittäin hyvin pelin hahmoihin. (Tuo Franin ääni on aika seksikäs.) Hyvä peli. Ei ole ongelma istua tämän ääressä.
 
Vastaus: Final Fantasy XII (12) hype

Kas, enpäs ollutkaan ainoa. Tähtien sota tuli minullekkin vahvasti mieleen pelin meiningistä ja musiikeista. 92 tuntia ja läpi, tekemistä jäi vieläkin. Täytyy tässä pelata peli uudestaan läpi keräten parhaat kamat ja sellaiset, kuten muissakin fantsuissa on ollut tapana. :p
 
Ylös Bottom