Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Final Fantasy XII (12)

Vastaus: Final Fantasy XII (12)

VPD:hen kyllä aina voinut luottaa jo vuosiakin sitten :)
Olin kyllä hyvin onnellinen kun eilen tuli maili että on lähtenyt valumaan tähän suuntaan, tulee hyvin uneton viikonloppu Final Fantasyn parissa, on tätä jo odotettukkin, toivottavasti en vain pety.
 
Vastaus: Final Fantasy XII (12)

Ei muuten tullut tänään postista. :p Saattaa olla että laittoivat liian myöhään matkaan. Tosin varmaan postittivat tilaus järjestyksessä. Itsellänihän ei ollut tuo peli muuta kuin 2 viikkoa ja vähä reilut ennakkotilauksessa. Eikös se ollut niin että kello 16:30:ksi tuleva posti kerkeää vielä saman päivän postiin mukaan? Sain tuon "lähetetty" viestin eilen siinä 16:24. Meni varmaan aika tiukalle. Odotus jatkuu edelleen....
 
Vastaus: Final Fantasy XII (12)

Aleksi sanoi:
Ei muuten tullut tänään postista. :p Saattaa olla että laittoivat liian myöhään matkaan. Tosin varmaan postittivat tilaus järjestyksessä. Itsellänihän ei ollut tuo peli muuta kuin 2 viikkoa ja vähä reilut ennakkotilauksessa. Eikös se ollut niin että kello 16:30:ksi tuleva posti kerkeää vielä saman päivän postiin mukaan? Sain tuon "lähetetty" viestin eilen siinä 16:24. Meni varmaan aika tiukalle. Odotus jatkuu edelleen....

Mulle tuli play.comista toissapäivänä ilmoitus että on lähtenyt postiin. Ollut tilauksessa jo melkeen vuoden =) 16.3.2006 olin laittanut tilaukseen...

-Mvx
 
Vastaus: Final Fantasy XII (12)

Jooh.. persiilleen meni tämäkin homma. Verkkokaupasta oli tilattuna. Kysyin eilen, että ovatko saaneet olleenkaan tätä peliä, mutta eivätpä olleet saaneet ollenkaan. Peruin siis tilauksen ja pistin äkkiä uuden tilauksen pystyyn konsolinetistä ja vihjaili vähän että huomiseksi pitäisi vielä keretä.

Toivottavasti nyt vain tulisi, muuten voi tulla melko nihkeä viikonloppu. :(
 
Vastaus: Final Fantasy XII (12)

Oulun Pelimiehessä peliä oli tänään hyllyssä ja hainkin sieltä jo omani.
 
Vastaus: Final Fantasy XII (12)

Hey kymysys niille jotka ovat pelanneet tätä peliä. Onko FF XII semmonen putki final fantasy niinkuin tuo FF X?? eli putki pelillä tarkotan sitä että juoni menee kokoajan eteenpäin ja pelaaja ohjataan oikeeseen suuntaan. sivu tehtäviä ei sitten tietenkään lasketa.

Nemesis thegod
 
Vastaus: Final Fantasy XII (12)

Täytyy Konsolinetille antaa toimituksesta kyllä isot pisteet ja papukaija merkki^^.Eilen Aamupäivällä laitoin tilauksen menemään ja juuri hain postilaatikosta pelin :D.
 
Vastaus: Final Fantasy XII (12)

nemesis thegod sanoi:
Hey kymysys niille jotka ovat pelanneet tätä peliä. Onko FF XII semmonen putki final fantasy niinkuin tuo FF X?? eli putki pelillä tarkotan sitä että juoni menee kokoajan eteenpäin ja pelaaja ohjataan oikeeseen suuntaan. sivu tehtäviä ei sitten tietenkään lasketa.

Nemesis thegod


Ehkä juuri päinvastoin... FF-historian suurin pelikartta ja sivutekemistä sadaksi tunniksi. Toki juoni on lineaarinen, mutta tutkittavaa pitäisi riittää.
 
Vastaus: Final Fantasy XII (12)

nemesis thegod sanoi:
Hey kymysys niille jotka ovat pelanneet tätä peliä. Onko FF XII semmonen putki final fantasy niinkuin tuo FF X?? eli putki pelillä tarkotan sitä että juoni menee kokoajan eteenpäin ja pelaaja ohjataan oikeeseen suuntaan. sivu tehtäviä ei sitten tietenkään lasketa.

Nemesis thegod

Zoukka vastasikin.

Suosittelen sinulle, eli kannattaa ostaa. KonsoliFINin arvio tulossa tänään.
 
Vastaus: Final Fantasy XII (12)

Luettu vasta puoleen väliin, mutta mielestäni pitää mainita väliin että arvostelussa on yksi aika iso spoileri. Tai ainakin minulle se olisi ollut, koska tätä asiaa odotin ja mietin koko pelin keston ajan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Final Fantasy XII (12)

GrandAlf sanoi:
KonsoliFIN-arvio on täten julkaistu. Final Fantasy XII oli itselleni vähän pettymys, mutta mainio pelihän tuo on silti.

Hatunnosto arvostelusta ja rohkeasta valtavirrasta poikkeavasta arvosanasta!
Luulen että aika monet saattaa hieman pettyä peliin jahka se on läpi vedetty ja kunnolla pureskeltu. Onhan se silti laatutekele ei siinä mitään, mutta henkilökohtaisesti uskon God of War kakkosen olevan se tämänvuoden PS2-merkkiteos.

Kommentoidaan arvostelua nyt vielä sen verran, että mielestäni pelin vaikeus nyt on aika suorassa suhteessa tasojen nostoon käytettyyn aikaan, suht pienellä grindaamisella pelin haaste putoaa aika matalalle. Hahmot eivät myöskään ole perusominaisuuksiltaan täysin identtisiä, vaan hahmoilla on pelaajasta riippumattomia pieniä eroja.

Hyvä arvostelu!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Final Fantasy XII (12)

Dr Evil, kiitti. :)

Pibe, en ihan hokaa mikä tuossa lainauksessa tarkalleen on spoilaavaa? Täsmennätkö, niin voin tarvittaessa sensuroida vielä jälkeenpäin?
 
Vastaus: Final Fantasy XII (12)

Hyvä, mutta huono arvio mielestäni :D
Monia hyviä pointteja, kuten henkilöiden kehittyminen/osa tarinassa. Silti arvosana mielestäni aivan liian huono ja muutenkin arvostelussa tuntuu fanius sakaguchia ja uematsua kohtaan (en tiedä onko näin, siltä vaan tuntuu) :p

No, omasta mielestä FFXII:n on jaettava FFVII:n jälkeen sija FFX:n kanssa. Lopun mahtavat juonen kehitykset ja megaeeppinen toteutus on kruunaavat tekijät, jotka mun mielestä nostaa tän yyberipeliksi kakkospallille kautta aikain (kakkospallilla on kyllä FFX:n ja FFXII:n lisäksi aiiiika monta peliä, mm. Zelda:WW, Metroid Prime, Oblivion, MGS2, ym. :D)
 
Vastaus: Final Fantasy XII (12)

Olen aikalailla täysin samaa mieltä arvostelusta. Jotain pelistä puuttui, mutta erittäin koukuttava se silti oli.
Peli ei ole edes kaksikerroksisella levyllä, jotenkin tuli sellainen tunne, että peli olisi karsittu versio.
Aivan kuin finaaliversiosta oli tarkoitus tulla paljon laajempi, mutta mutta..

ajatukset eivät nyt juokse tämän pidemmälle, huomenna kokeet..
 
Vastaus: Final Fantasy XII (12)

Kyllähän se piti nyt mennä tilaamaan myös eurooppalainen versio :)
Jos vaikka sitten etsisi myös salaisuuksia.
 
Vastaus: Final Fantasy XII (12)

En yleensä tule örisemään sonyn puolelle, mutta täytyy sanoa että kaunis peli on! ;)
Ihan hyvät arvionnithan tuo nykäs :)
 
Vastaus: Final Fantasy XII (12)

GrandAlf kiitos arvostelusta! Hyvä oli! Olen itsekkin ajatellut kyseisestä pelistä ihan samalla tavalla mutta huomenna se nähdään millainen se on :D FFX ja FFVII on minun suosikki Finaalit ja toivon että tästäkin tulee yhtä helmi.. Mutta jotenkin tuntuu että pelin uudistukset ovat melko radikaaleja klassisiin FF tottuneeseen minuun. Mutta uskon että peli tulee olemaan kyllä itseni mielestä parempi kuin 8 1/2 arvoinen! Tai ainakin toivon :D Tekeekö Mistwalker sonyn koneille pelejä?
 
Ylös Bottom