Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Final Fantasy XIII

Vastaus: Final Fantasy XIII (13) [PS3 Hype]

Pienen huhun kuulosen jutun kuulin Gamestopin myyjiltä että olisi tulossa tämä peli Maaliskuussa kai (jos oikein muistan)

Jotkin asiat vain hajottavat näin iltasella aika pahasti T_T

Demosta viis. Ostetaanhan tämä kuitenkin, niinkuin ne kaikki muutkin FF-nimen alla kulkevat teokset mitkä vaan omille pelikonsoleille saa hankittua.
 
Vastaus: Final Fantasy XIII (13) [PS3 Hype]

Anteeksi tyhmää kysymystäni mutta suositteleteko tätä peliä minulle vaikka en ole koskaan pelannut yhtään final fantasyy koskaan mutta peli vaikuttaisi kiinostavalta :D
Voi olla aika vaikea suositella peliä, josta kellään ei ole minkäänlaisia kokemuksia, ja joka ei tule ilmestymään vielä pitkään aikaan. Mutta kyllähän jokaisen kannattaa ainakin yksi Final Fantasy -peli elämässään kokeilla, joten siinä mielessä voisi suositella.
 
Vastaus: Final Fantasy XIII (13) [PS3 Hype]

Anteeksi tyhmää kysymystäni mutta suositteleteko tätä peliä minulle vaikka en ole koskaan pelannut yhtään final fantasyy koskaan mutta peli vaikuttaisi kiinostavalta :D Samalla saisin vähän eri tyylisiä pelejä pelihyllyyni :D

Final Fantasyissa on se anteeksi antava ominaisuus, että jokaisessa osassa on oma itsenäinen tarinansa, joten hanki peli aivan huoletta! (Ja aiemmat FF:t huomioon ottaen voin lähes 97% varmasti taata eeppisen pelikokemuksen)

(E: Darn... TT-2k ehit eka :D)
 
Vastaus: Final Fantasy XIII (13) [PS3 Hype]

Kyllähän se FF taitaa olla kaikista helpoin varteenotettava peli jos ajattelee JRPG-genren pelejä kokeilla. Vasta sitten kun tietää diggaavansa genreä, kannattaa kokeilla näitä pienemmän profiilin pelejä, SMT-sarjaa ja näit Mana Khemioita tms. Jälkimmäiset, Ar Tonelicot ja mitä niitä nyt on, ovat vielä kokematta mutta pitää niitä joskus päästä pelaan. Vaikka ovatkin, tietääkseni, 2D-pelejä.
 
Vastaus: Final Fantasy XIII (13) [PS3 Hype]

Square-Enixin mukaan FFXIII:n demo ilmestyy vain Japanissa, ja sielläkin pelkästään Advent Children Complete -elokuvan Blu-ray-version kylkiäisenä. Jos kyseisessä Blu-ray-levyssä on aluerajoitus, demoa ei sitten todellakaan pääse pelaamaan täällä länsimaissa. :I
Kyllä sun pitäisi tietää, että PS3-pelit eivät ole IKINÄ aluekoodattuja. Demo tulee täysin erillisellä Blurayllä, eikä samalla levyllä leffan kanssa. Sitä paitsi, ei tuossa todellakaan taas kiistetä aivan täysin sitä. Sanotaan vain, että TÄLLÄ HETKELLÄ eivät varmista demoa muiden maiden AC Completeen.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!At present!!!!!!!!!!!!!!! the FINAL FANTASY XIII demo will only be available in Japan with the Blu Ray release of Advent Children Complete

huomaa: "at present", ehkä ei olekaan tällä hetkellä mitään suunnitelmia, koska eivät ole välttämättä edes suunnitelleet mitenkään hirveästi edes koko leffan länsimaista julkaisua

Ja

We hope to have further news in the coming months.

En todellakaan menisi sanomaan, että demo on aivan varmasti vain japanilaisille. Emmehän me tiedä tässä vaiheessa AC Completen länsimaisesta julkaisusta yhtään mitään, joten olisi kumma jos Square-Enix jonkin demonkin varmistaisi.
 
Vastaus: Final Fantasy XIII (13) [PS3 Hype]

Kyllä sun pitäisi tietää, että PS3-pelit eivät ole IKINÄ aluekoodattuja. Demo tulee täysin erillisellä Blurayllä, eikä samalla levyllä leffan kanssa.
Tiedän kyllä, ettei PS3-peleillä ole aluerajoituksia. Jostain syystä vaan ajattelin demon tulevan fyysisesti samalla levyllä itse BD-leffan kanssa (jolloin noudatettaisiin BD-leffan aluerajoitusta). Mutta tosiaan, voihan se demo tulla erillisellä kiekollakin, tyhmä minä. :p
 
Vastaus: Final Fantasy XIII (13) [PS3 Hype]

Final Fantasyissa on se anteeksi antava ominaisuus, että jokaisessa osassa on oma itsenäinen tarinansa, joten hanki peli aivan huoletta! (Ja aiemmat FF:t huomioon ottaen voin lähes 97% varmasti taata eeppisen pelikokemuksen)

(E: Darn... TT-2k ehit eka :D)

Kyllä tuo sitten täytyy hommata
PS: Löysin final fantasy VII ps1:lle kaapistani täytyy kokeilla mutta en muista että olisin koskaan pelannut sitä
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Final Fantasy XIII (13) [PS3 Hype]

FF VI on oma suosikkini, mutta on tuo VII kelpo peli myös. Että kokeile ihmeessä.
 
Vastaus: Final Fantasy XIII (13) [PS3 Hype]

Uusi pelattava hahmo on paljastettu ja tottelee nimeä Sazh Kalzroy. Linkin takaa löytyy myös kuva, jonka suosittelen katsomaan :rolleyes:

http://www.ps3fanboy.com/2009/01/14/new-playable-ffxiii-character-revealed-in-latest-famitsu/

Eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(Niille joita rupee pyörryttää monen i:n lukeminen:)

Nooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Se on.. Se on..

DREBIN! (Mgs4)

Otacon: "Snake, what's wrong!?"

Snake: "I feel dizzy."

Otacon: "It's the virus, you need to..."

Snake: "Oh god, now it's getting all blurry and sh*t"

Otacon: "Snake, what do you see?"

Snake: "I see.. *gough* Drebin!? No.. Or is it you? I don't recognize him with that afro. It's so illuminating that it hurts my eyes. *gough gough*

Otacon: Snake? SNAKE!? SNAAAAAAAAAAAAKE!

Mutjoo, en haluis dissata ff13 tai mitn. Aika jännä et ne meni pistää Bob Marley:n peliin mukaan :D
 
Vastaus: Final Fantasy XIII (13) [PS3 Hype]

Mukava nähdä toinen musta "päähahmo" FF-sarjassa. Barret on/oli hieno mies ja tuskin tämä yltää samalle tasolle. Toivottavasti vaan kaverin luonne ja puhetyyli ole sitä luokkaa, minkä saan heti mieleen tuota kuvaa katsottuani. Ei siis liian jenkkityyliin, kiitos. :)
 
Vastaus: Final Fantasy XIII (13) [PS3 Hype]

Cough = yskiä. Joo oon kova jyystään pilkkua.

Eniveis, ite pidän tuosta kharakterista. Paaaaljon ennemminkin kuuntelen ja katselen tuollaisia länsimaisen näköisiä hahmoja kuin niitä piikkipäitä ja muita. Se onkin, IMO, JRPG:iden ainoa huono puoli, hahmosuunnittelu. Ei aina, tietenkään. Ja liian länsimaiseksi ei saa mennä, toivottavasti länsimaistaminen jää tuohon.
 
Vastaus: Final Fantasy XIII (13) [PS3 Hype]

Square-Enixin pörssitiedotteesta (?) käy valitettavasti ilmi, ettei FFXIII ilmesty länsimaissa kuin aikaisintaan vasta huhtikuussa 2010.
Square Enix also plans to launch the next version of "Final Fantasy" in 2009 in Japan, further strengthening its product lineup.
Overseas launches of the latest "Final Fantasy" game will come in the business year from April 2010 or later, Wada said.
 
Vastaus: Final Fantasy XIII (13) [PS3 Hype]

o_O! Pitäisikö jo suunnitella vaihtaa pelin jo toiseen peliin, kun olen ennakkovaranut FFXIII GS:llä jo 2007 syksyllä. :D

Kiitos päiväni piristämisestä :D Katotaan ni GS lopettaa viel ennen julkaisua...
Voisi itse mennä kyllä myös varaamaan tämän :D
 
Vastaus: Final Fantasy XIII (13) [PS3 Hype]

Kiitos päiväni piristämisestä :D Katotaan ni GS lopettaa viel ennen julkaisua...
Voisi itse mennä kyllä myös varaamaan tämän :D
Niin, ennakkovarasin jo pelin, kun oli 3 ps2 peliä + 1. :p

PS. Myyjä joka kerta sanoo, kun näkee tietoni mitä pelejä olen varanut: "Hmm, voisit varmaan vaihtaa tämän FFXIII toiseen peliin, kun pelin julkaisua ei näy ja olet varanut pelin 2007." xD
 
Ylös Bottom