Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Nämä on näitä mielipideasioita. Minä en ole päässyt vanhaan FF-fiilikseen missään kohti peliä. En koe minkäänlaista akuuttia tarvetta pelata peliä eteenpäin ja pystyn lopettamaan pelisessiot hyvin lyhyeen. Nuo taistelut ja joidenkin pakollisten hahmokokoonpanojen toimimattomuus aiheuttavat sellaista "ei kai taas taistelua"-fiilistä.Neljän tunnin jälkeen en vaan voi ymmärtää miten tämä peli on saanut noinkin alhaisia arvosanoja monelta arvostelijalta. Ihan kuin aiemmissa Final Fantasyissäkään mitään todellista vapautta olisi ollut ennen viimeistä kolmannesta. Mutta ehkä niissä tämä putki oli vain naamioitu paremmin.
Voisiko joku ystävällisesti selittää vielä nuo Commandot, ravengerit, medicit, sentinelit, synergistit ja saboteurit! Mitä vaikutusta on milläkin ja mikä kasvattaa eniten staggeria yms. Mitkä sopivat hyvin yhteen ja mikä millekkin tyypille
Tuo siirtymä hahmojen välillä hieman ärsyttää itseänikin.Lisäksi en voi sietää juuri tätä teinidraamaa ja jatkuvia hyppyjä pelattavasta hahmosta toiseen. Tuo hahmojen välinen siirtymä voisi toimia vähemmän käytettynä, nyt se alkaa kärsimään inflaatiosta. Joissain kohdissa jo tietää etukäteen että pian taas siirrytään.
Nyt on n.25h takana ja ollaan jumissa
Joten kaikki jotka sen ovat läpäisseet niin miten ihmeessä tuo chapter 9 viimeisen bossin toinen muoto voitetaan, se jossa ne päät on kaikki tuhottu ja se alkaa tekee sitä destructoo vai mikä sen liikkeen nimi nyt olikaan. tappaa kaikki hahmot yhdestä osumasta :/ entäs se doom jonka se heittää ihan randomisti, onko siihen mitään apuja koska en ainakaan itse keksi kuinka sen saa pois.
Siinäpä vähän niksiä.
Siinä Destructo phasessa unohdat hiilit ja mättäät sitä niin kauan että se bossi "ähkäsee" siitä tietää että tulee dmg reduction, sitte hiilu kehiin ja hiilata läpi se. Sitte vaan uusiks. Niin ja se Doom on tavallaan bossin enrage timer jos tuntuu että rupee meneen ottelut pitkiks niin se tiputtaa sen. Voi olla että kerkee tappaa sen ennen ku Doom ees castataan.
No, nytpä pääsin, sanotaanko, että eräälle alueelle sen enempää spoilaamatta: helppoja vastustajia (kuolee mun hahmoilla ~10 iskusta), jokainen antaa vähintään n. 200cp ja joka taistelusta tippuu vähintään pari kappaletta komponenttia, jotka nekin antavat montaa hunttia ekspaa.
No, arvatkaas onko tämä koko pelin ENSIMMÄINEN (havaintojeni mukaan) paikka, jossa viholliset EIVÄT spawnaa takaisin vaikka kuinka juoksisi.
Osaakohan joku vastata tällaiseen... Pystyykö aseita uppaamaan seuraavaan muotoon, niin kuin accessoriesseja pystyy (magicians mark ---> shamans mark), upgrade kivillä?