Vastaus: Final Fantasy XIII [PS3]
Juu, siinä oli kyllä vaikea taisto
Vinkkejä noihin Eidolon-taistoihin:
Itse taisin yksinkertaisesti hakata vain menemään tuon bossin kohdalla, lyöden potionia periaatteessa koko ajan.
Koko pelin vaikein bossi mun osalta, muuten. Tuossa kohtaa grindaus oli vielä niin olematonta, kun se Crystarium-systeemin katto tuli koko ajan vastaan, että piti ihan pelin ehdoilla pelata. Nyt kun on leveloinnin suhteen ollut vapautta vaikka kuinka, alkavat bossitkin joustamaan. Tässä nelisen tuntia kohta grindaillut eikä loppua näy =P
JEpa! Grindaaminen tosiaan on aika metkaa puuhaa. Erityisesti meikä tykkää tästä uudesta systeemistä,joka näyttää missä grindattavat vihulaiset on, jolloin tietää ainakin kun on vastassa hiukan ikävämpää porukkaa
Harmi vaan että nämä tämän hetkiset tyypit antavat hyvin niukasti noita kehityspinnoja.
Olen vasta kohdassa, jossa....
Minun on kukistettava Light typysen oma eka eidoloni ja se tuottaa hiukan ongelmia. Varmaan neljä tuntia jo grindannut, jonka aikana olen kokeillut kaiken laisia keinoja saada tuota eidolon-mittaria täyteen ennen kuin Doom iskee. Raaka voima ei ilmeisesti tehoa(grindasin lightninnig kakkos levelille asti Commandona) joten nyt koitan saada tuonne maagi-osastoon paljon kehitystä tapahtumaan. Loogista ainakin olisi, että vesi aiheuttaisi sähköroboa(jollainen se perhana näyttää olevan) vastaan ison määrän damagea. Katsoo nyt miten käy. Ei mikään maailman helpoin peli ja se on totta vie iso plussa!
Juu, siinä oli kyllä vaikea taisto
Vinkkejä noihin Eidolon-taistoihin:
Käytä Libraa. Muistaakseni tuossa vaiheessa peliä sen pitäisi olla jo auki, joten R1:llä saa tärkeää tietoa kyseessäolevasta Eidolonista. Erityisesti huomiota kannattaa antaa niille alalaidan note:ille, koska niissä lukee, mitä ko. Eidolon arvostaa. Toki jokaista Eidolonia vastaan voi hyökätäkin com + rav -kombolla, koska muistaakseni jokaisella on "yields to those who amass chain bonuses" tms, mutta kannattaa katsoa myös niitä muita kohtia. Saattaa olla esim "yields to those who heal their friends" tms, jolloin kannattaa ehdottomasti parannella jatkuvasti, nuo muut kun tuntuisivat täyttävän mittaria nopeammin kuin pelkkä hakkaus.
Itse taisin yksinkertaisesti hakata vain menemään tuon bossin kohdalla, lyöden potionia periaatteessa koko ajan.
Koko pelin vaikein bossi mun osalta, muuten. Tuossa kohtaa grindaus oli vielä niin olematonta, kun se Crystarium-systeemin katto tuli koko ajan vastaan, että piti ihan pelin ehdoilla pelata. Nyt kun on leveloinnin suhteen ollut vapautta vaikka kuinka, alkavat bossitkin joustamaan. Tässä nelisen tuntia kohta grindaillut eikä loppua näy =P