Vastaus: Final Fantasy XIV
Siihen en ota kantaa onko jo alkujaan ajateltu TLOUta mutta Hildin questhan alkoi siitä kun herrasmieszombien johtajaa Southern Thanalaanista etsittiin. Ja musiikkinostalgiaa oli jo ekassa Greg matsissa, josta henkkohtaisesti diggasin enemmän. Demon Walleista samaa mieltä, "4 kertaa hurjempi"-taistelu mitä kiusoittelivat oli aika meh, varsinkin kun päästiin wipen jälkeen jatkamaan samasta kohtaa? Wut? WoDissa ihan kivoja mekaniikkoja DPSille, tankkina pitäisi se vielä käydä kokemassa kunhan ekaksi WHMlle löytäisi kroppaa peittämään Demonivaatetusta. Kaikki 2.5 jutut alkaa olla täälläkin nähty, ja nyt voinee taas keskittyä craftereiden kehittelemiseen
Ja kuka sanoi että PLD helppo? Nojoo, onhan se aika
Warrioriin en silti koske pitkällä tikullakaan, Dark Knight kuitenkin ekana menee kehitykseen 2-3 kuukauden päästä. Kolmea tankkia en tarvitse sentään.
Ei helkkari että tuli revettyä uusille Hildibrand-questeille. Siinä vähän parodioitiin Last of Usia, vai oliko Ellie-tyttö ja zombiet vain vahingossa keksittyjä?
Gilgamesh-matsi oli myös hauska. Varsinkin se ensimmäinen vaihe, jossa soi FF5:n 16-bittinen Clash on the Big Bridge.
2.5 alkaa olla pikkuhiljaa paketissa. Ainoastaan Odin on vielä vastassa. Ehkä vähän vaisun maun kyllä jätti. Nuo uudet dungeonit... no aika helppoja ne oli. Ainoastaan Midgardsormr tuotti vähän ongelmia. Suurin pettymys oli Amdapor Keepin Demon Wall-matsi, joka ei ollut ollenkaan sellainen kuin kuvittelin. World of Darkness on hauska, mutta ei paljon jaksata hakata sitä, kun kuuden runin aikana en ole nähnyt ensimmäistäkään healerin kamaa. Ja ne matsit tuntuu jotenkin niin ylipitkiltä. Mutta tietty nämä kaikki uudet jutut tarvitsee aina vähän totuttelua.
Siihen en ota kantaa onko jo alkujaan ajateltu TLOUta mutta Hildin questhan alkoi siitä kun herrasmieszombien johtajaa Southern Thanalaanista etsittiin. Ja musiikkinostalgiaa oli jo ekassa Greg matsissa, josta henkkohtaisesti diggasin enemmän. Demon Walleista samaa mieltä, "4 kertaa hurjempi"-taistelu mitä kiusoittelivat oli aika meh, varsinkin kun päästiin wipen jälkeen jatkamaan samasta kohtaa? Wut? WoDissa ihan kivoja mekaniikkoja DPSille, tankkina pitäisi se vielä käydä kokemassa kunhan ekaksi WHMlle löytäisi kroppaa peittämään Demonivaatetusta. Kaikki 2.5 jutut alkaa olla täälläkin nähty, ja nyt voinee taas keskittyä craftereiden kehittelemiseen

Ja kuka sanoi että PLD helppo? Nojoo, onhan se aika
