Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Final Fantasy XIV

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 5945
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: Final Fantasy XIV

Jos muistan oikein, niin toisen pelaajan tulee olla myös online ja haku pelkästään etu tai sukunimellä.
 
Vastaus: Final Fantasy XIV

Voi hakea molemmilla nimillä, mutta haettavan pelaajan pitää tosiaan olla online eikä saa olla dutyssä (esim. dungeonit tai guildhestit) että näkyy hakutuloksissa.
 
Vastaus: Final Fantasy XIV

Jees. Jooh oli vähän vaikea final fantasyssä höpistä kuollut ilman näppistä. Trial versiossa ei voi privana chätätä ja muuta. Kokeilin langatonta usb näppistä mutta se ei ps4:sessa pelittänyt. Pitää varmaan hankkia joku halpa lanka usb näppis vaikka saiturinpörssistä.
 
Vastaus: Final Fantasy XIV

Jees. Jooh oli vähän vaikea final fantasyssä höpistä kuollut ilman näppistä. Trial versiossa ei voi privana chätätä ja muuta. Kokeilin langatonta usb näppistä mutta se ei ps4:sessa pelittänyt. Pitää varmaan hankkia joku halpa lanka usb näppis vaikka saiturinpörssistä.


Mulla toimii langaton usb näppis ihan hyvin
 
Vastaus: Final Fantasy XIV

Menen nykyään jopa levelillä 17, kyllä se tästä. Päätarinan se Duty, jotain, country tehtävä meinaa olla liian hankala (kyllä, olen oikeesti ihan käsi näissä), mutta jos tänään vaikka onnistuis ^^;
Ne Guildheistit (tjsp) ollu kivoja ja helppoa kiitos dyty finderin. Ei tule ihan yksikseen pelattua.
Miettiny kanssa että tohon pleikka koloseen hommais jonku näppiksen, kirjottaminen ihan tuskasaa ja hidasta. Eli olen edelleen tuppisuuna.
 
Vastaus: Final Fantasy XIV

Nyt Lvl 19 ja olen päässyt siihen kohtaan että vois lähteä ilmalaivalla jonnekin muualle? En ole kuitenkaan halunnut vielä. Guiltheistit on kyllä kivoja pikkupyrähdyksiä mitä itse olen 4-5? selvittänyt. Päässyt harjoittelemaan ryhmän kanssa pelailua. Nyt sain oman usb näppiksen ja hiiren toimimaan ps4:sessa. Eilen testasin vähän olkkarissa näppiksella ja hiirellä. Toihan on ihan kuin pelais uutta peliä heh. Toi koko interface muuttuu ja näppis modessa on enemmän noit pikavalikkoja tai silleen että saa nopeammin klikkailtua. Vaikeahan tota ois olkkarin sohvalta pelata näppiksellä ja hiirellä mutta löysin rakkaan ikeasta ostetulle sylitasolle nyt huikeaa käyttöä! mahtava että oli hankittu tollanen jota joskus pidin täysin turhakkeena :D Juuri sopii näppis ja hiiri siihen! Noh tietysti kun ei ole erikseen kahta näppistä ja hiirtä niin sitten pitää siirellä tietokoneen ja pleikkarin välillä. Noh pöytäkonetta ei tule käytettyä niin paljoa että se niin pahasti häiritsisi. Sitten kun olen saavuttanut lvl 20 niin ostan pelin. Turha trialia on enää sitten pelailla kun se limitti tulee vastaan ja kaikki expot sen jälkeen ei hyödytä mitään. Ei voi edes privaviestejä lähettää muille pelaajille trialissa. Sitten vaikka vois liittyä johonkin pelaajaryhmään jne ja paljon muutakin avautuu niin kuin ne kauppaboardit sun muuta jännää!
 
Vastaus: Final Fantasy XIV

Joo kyllä tekemistä riittää. Craftaukset ja Chocobon kasvatukset unohtuneet täysin. Ja keväällä tulossa vielä lisäosa jossa mainosmiesten mukaan emopelin verran uutta koluttavaa.
 
Vastaus: Final Fantasy XIV

Ihan varoituksena keron, että älkää käyttäkö duty finderia saati joinatk mihinkään instanceen. Tässä reilu 3 tuntia ollut jumittuneena loading screeniin. Tuonne pelin omille forumeille postasin ja ajattelin et olen ainut jolla ongelmaa, mutta enpä ollut ainut.. aikamoinen ryntäys kohtalotovereita valittamassa siellä. Eikä SE:ltä mitään virallista tiedotetta...

edit. toimii taas ilmeisesti
 
Vastaus: Final Fantasy XIV

Kyllähän oli loistava tuo chocobo racing, 5h putkeen kisa toisensa jälkeen ja hauskaa oli joka kerta [emoji1]
 
Vastaus: Final Fantasy XIV

Kyllähän oli loistava tuo chocobo racing, 5h putkeen kisa toisensa jälkeen ja hauskaa oli joka kerta [emoji1]

Ihan hauska lisä, mutta itselle ainakin tuli vähän sellainen "tässäkö tämä Gold Saucer nyt sitten oli", enkä ymmärrä miten jaksoit viisi tuntia putkeen :D

Siellä ei pahemmin muuta ole kuin se korttipeli, ja sitten tuo Chocobo-kisailu. Korttipeliä voi alun jälkeen pelata missä vain joten Gold Saucerin ainoaksi vetonaulaksi jää tuo linturalli, joka itsessään oli melkoisen lagista, mulla oli joku sekunnin viive esim kun painoin hyppynappia ottaakseni powerupin, ohi se hyppy tietty meni :D Lintu juoksee raiteilla, ja sitten vain päätät että millä linjalla mennään ja milloin kiihdytetään, helppoa huvia ja varsin nostalginen fiilis tuli kuin muisteli mahtavaa FFVII:aa.

Mutta joo, ihan mukava lisä jos on ylimääräistä aikaa ja rahaa poltettavaksi, aikaa nimittäin menee kun kalleimmat palkinnot maksaa sen 1 miljoona manderville-pistettä, itse sain linturallista tällä hetkellä jonkun 50 pistettä, ja korttipelistä 20 pistettä jos voitin.

Voihan siellä päivittäin käydä laittamassa miniloton, ja viikottain jumboloton, mutta itse jätän rallit muille ja keskityn pelin muuhun sisältöön, 1 miljoonan ratsu ei ole vaivan arvoinen :) Gamblerin takki olisi kyllä hieno Glamouri craftereille, hmm.
 
Vastaus: Final Fantasy XIV

No mut odotas kun mulla on se miljoonan mountti alla ni johan on Huttu kateellista poikaa [emoji6] sitä kisailua jaksais vaik kuinka paljon lisää mut valitettavasti työt vie liikaa aikaa.
 
Vastaus: Final Fantasy XIV

Noo mä tuun sitten about vuoden päästä ihastelemaan sun Fenrir-ratsua :D
 
Vastaus: Final Fantasy XIV

Ei välttis 4 miljoonaa pelaajaa vaan 4 miljoonaa rekisteröityä tiliä ja joillakin voi olla 2 tai enemmän. [emoji14]
 
Vastaus: Final Fantasy XIV

Jaa-a, voisihan noita olla enemmänkin. Peliinhän tulee lisäsisältöä tiuhempaan tahtiin kuin WoWissa moneen vuoteen, vaikka pelaajamäärät ovat luultavasti murto-osa El Gigantoon verrattuna.
 
Vastaus: Final Fantasy XIV

Ei välttis 4 miljoonaa pelaajaa vaan 4 miljoonaa rekisteröityä tiliä ja joillakin voi olla 2 tai enemmän. [emoji14]

Ja Real Money Trading- tilit on kanssa tuossa 4 miljoonassa mukana :) Zodiarkilla oli Jumbo Cacpottiin osallistunut vain jotain 2500 pelaajaa? Mutta eipä tuo pelaajien "vähyys" ole omaa meininkiä hidastanut ollenkaan, kohta eka reliikki tapissa ja toinen tiukasti seuraa vanavedessä, ja Primalit Ramuhia ja Shivaa vaille voitettu. Coilit on tietty jääneet aika täysin kokematta... mutta en siitä hirveetä ressiä ota, varsinkin kun tuo craftaaminen ruvennut tosissaan kiinnostamaan.
 
Ylös Bottom