Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Final Fantasy XIV

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 5945
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: Final Fantasy XIV

Nyt sitten jos joku vielä miettii tuota ps3 -> ps4 upgrade hommelia kannatta tehdä asia paikkoin koska se on mahdollista enään tämän kuun lopuun asti.
 
Vastaus: Final Fantasy XIV

täällä katsellaan kans, veikkaan että jossain vaiheessa toukokuussa tulee expansion :)

EDIT: vähän myöhemmin kun odotin, 23.6 tulee :D

Ja early access 19.6. Aika myöhään tosiaan. Eniten kyllä innostuin lentävistä mounteista :)
 
Vastaus: Final Fantasy XIV

Ja early access 19.6. Aika myöhään tosiaan. Eniten kyllä innostuin lentävistä mounteista :)

Se traileri lopussa jossa näytettiin expansionin alueita, oli huikea. Tästä tulee aivan valtava laajennus ja se on syy myöhästymiselle, jotta saadaan kaikki hiottua release kuntoon.

Lentävät lohikäärmeet...tuli ihan kylmät väreet niitä katsellessa.

EDIT:Tässä olisi se traileri jossa käydään Heavenswardin pelialuetta läpi, näyttää niin upealta.

https://www.youtube.com/watch?v=okypXypR80U
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Final Fantasy XIV

Ohhoh. Näyttipä hyvältä. Aiemmin en ollut kiinnostunut kun ei ole vielä 50lvl classiakaan.

Sopivasti loppui peliaika nyt ennen Bloodbornea. Sen jälkeen taas paluu ja tahkota 50 ennen lisäosaa :)
 
Vastaus: Final Fantasy XIV

Jep, näköjään menee pari kuukautta kauemmin saada HW ulos kuin yleensä patchien välillä. Tosin jos peli on tosiaan alkuperäisen ARR:n kokoinen on odotus varmasti sen arvoista. Onneksi sentään päättivät vähän jaksottaa noita 2.5x patcheja sen verran että vielä tässä kuussa saadaan lisää story tehtäviä. Huhtikuulle onkin sitten luvassa jo uusi benchmark ja toivottavasti kehittäjätkin rupeavat silloin kertomaan enemmän yksityiskohtia siitä mitä tuleman pitää :)
 
Vastaus: Final Fantasy XIV

Tiedustelenpa myös pelin omassa ketjussa seuraavaa. Kai tuon Storessa olevan digitaalisen collector's editionin 30 päivän peliajan voi liittää jo olemassa olevaan pelitiliin? Tekisi mieli korvata oma hyllystä löytyvä PS4:n standard editio tuolla digiversiolla ja nyt hintakin olisi houkutteleva. Kai tämä on ihan mahdollista?
 
Vastaus: Final Fantasy XIV

Kyllä ainakin itsellä tuli 30 päivää lisää kun aikoinaan ostin ps3 version ja liitin sen samaan tiliin siksi aikaa et sai PCn korjattua. Sinulla on erilainen tilanne toki kun sama versio pelistä kyseessä joten en varmaksi mene sanomaan.
 
Vastaus: Final Fantasy XIV

Heipähei kaikille, yritetääs aktivoitua täälläkin foorumilla! Lich:ltä löytyy ukkeli nimimerkillä Ifares Avaruus. Kaveripyyntöä vaan vetämään jos satut samalla serverillä pelailemaan.
Viime syksystä tullut pelailtua tätä ja relicciä tullut viime viikot tahkottua eteenpäin. GarudaHM tullut melko tutuksi paikaksi, mutta tulipa tehtyä http://i.imgur.com/jsEnB6l.jpg
Kovasti on pelissä tekemistä riittänyt ja tällä hetkellä siinä pisteessä, että yritetään kasailla pumppua tekemään bcob raideja, jos ehtisi ennen Heavenswardia käydä kurkkimassa vähän T5:sta pidemmällä.

Jos sattuu löytymään kiinnostusta rennolla meiningillä raidailusta ja ex primalien kaatelusta niin otahan yhteyttä!

Kuollut(Rita Menethil), täältä foorumeilta onkin jo herätetty eloon :)

http://eu.finalfantasyxiv.com/lodestone/freecompany/9228438586435608627/
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Final Fantasy XIV

Heipähei kaikille, yritetääs aktivoitua täälläkin foorumilla! Lich:ltä löytyy ukkeli nimimerkillä Ifares Avaruus. Kaveripyyntöä vaan vetämään jos satut samalla serverillä pelailemaan.
Viime syksystä tullut pelailtua tätä ja relicciä tullut viime viikot tahkottua eteenpäin. GarudaHM tullut melko tutuksi paikaksi, mutta tulipa tehtyä http://i.imgur.com/jsEnB6l.jpg
Kovasti on pelissä tekemistä riittänyt ja tällä hetkellä siinä pisteessä, että yritetään kasailla pumppua tekemään bcob raideja, jos ehtisi ennen Heavenswardia käydä kurkkimassa vähän T5:sta pidemmällä.

Jos sattuu löytymään kiinnostusta rennolla meiningillä raidailusta ja ex primalien kaatelusta niin otahan yhteyttä!

Kuollut(Rita Menethil), täältä foorumeilta onkin jo herätetty eloon :)

http://eu.finalfantasyxiv.com/lodestone/freecompany/9228438586435608627/

Pakko mainostaa, että erittäin ystävällistä ja rentoa porukkaa ovat (olemme?). Itse olen saanut suunnattomasti apua ja koen edenneeni melko ripeään tahtiin ja päässeeni myös tutustumaan loppupään contenttiin ko. heppujen ansioista. Kertaakaan ei ole vähätelty minun saati muidenkaan uusien ihmisten "noobimaisia" tarpeita ja kysymyksiä. Mukavan paljon on ollut yhteistä aktiviteettia riippumatta edes siitä hyötyykö kaikki.

En voi kuin lämpimästi suositella linkissä näkyvää free companya. Tai jos Company on jo alla, niin edes muuten ystävystymään minun, Ifaruksen ja muiden serverillä pelaavien suomalaisten kanssa. Olisihan se vain pirun kova juttu päästä suomipoppoolla wipeilemään (..ja sitä myötä oppimaan) tuonne Coilin puolelle.

Minulle myös voi vapaasti kaverikutsua pistellä jos samalla serverillä pelaillaan.

Nimim. Rita Menethil
 
Vastaus: Final Fantasy XIV

Eli uutta tieto 2.55 ja 3.0 patcheista

2.55 julkaistaan 31.3 ja 2.0 tarina saadaan päätökseen

Final Coil tulee duty finderiin, echo myöhemmin
World of darkness viikottainen loot rajoitus poistuu
muutoksia gold saucer kisojen palkintoihin ja triple triad NPC pelaajiin jotka olivat liian vaikeita.

3.0 tiedot ovat tässä

http://forum.square-enix.com/ffxiv/threads/224701-Letter-from-the-Producer-LIVE-Special-Edition-Digest?p=2836412#post2836412

Fyysinen collectors edition 130€ :D taidan tilata digitaalisen version joka on vain 60€, patsas taidekirja ja bonus blu ray ei ole 70 arvoisia mielestäni...ehkä :p
 
Vastaus: Final Fantasy XIV

Tänään sitten tuo 2.0 aka realm reborn tarinan päättävä patchi putkahti ulos. Samalla tuli myös encrypted tomestonet weekly CT tehtävään joten ensi töikseni hommasin ilvl 130 aseen ja sit lähdin tekemään tuota tarina jotta näkisi mitä se SE on meille kyhännyt. Homma vaan ei olekkaan ihan niin helppoa, matkalla on sellainen 8 miehen trial taistelu jossa
suojellaan siltaa joka johtaa ishgardiin valtavalta lohikäärmeeltä ja miljoonalta sen apurilta.
Ongelma on että taistelussa on sen verran vaikeita mekaniikkoja jotta perus tallaajat eivät niitä ymmärrä ja tuon trialin läpäisy ei ole kovin helppoa, itse osaan sen jo hyvin ja neuvon uusia pelaajia mutta kun joka kerta sitä yrittäessä puolet on uusia niin aina se kaikki aika menee siihen et jengi opii mekaniikat, toinen ongelma on siinä että koska sitä ei tarvitse mihinkään muuhun kun tarinan läpäisyyn ne jotka sen pääsevät läpi jatkavat matkaa ja muut jää hakkaa päätään seinään :D ehkä se siitä jokupäivä luonnistuu.
 
Vastaus: Final Fantasy XIV

Tänään sitten tuo 2.0 aka realm reborn tarinan päättävä patchi putkahti ulos. Samalla tuli myös encrypted tomestonet weekly CT tehtävään joten ensi töikseni hommasin ilvl 130 aseen ja sit lähdin tekemään tuota tarina jotta näkisi mitä se SE on meille kyhännyt. Homma vaan ei olekkaan ihan niin helppoa, matkalla on sellainen 8 miehen trial taistelu jossa
suojellaan siltaa joka johtaa ishgardiin valtavalta lohikäärmeeltä ja miljoonalta sen apurilta.
Ongelma on että taistelussa on sen verran vaikeita mekaniikkoja jotta perus tallaajat eivät niitä ymmärrä ja tuon trialin läpäisy ei ole kovin helppoa, itse osaan sen jo hyvin ja neuvon uusia pelaajia mutta kun joka kerta sitä yrittäessä puolet on uusia niin aina se kaikki aika menee siihen et jengi opii mekaniikat, toinen ongelma on siinä että koska sitä ei tarvitse mihinkään muuhun kun tarinan läpäisyyn ne jotka sen pääsevät läpi jatkavat matkaa ja muut jää hakkaa päätään seinään :D ehkä se siitä jokupäivä luonnistuu.

Tappelun jälkeiset välinäytökset ovat sen verran hyviä että kannattaa vain jatkaa yrittämistä :). Itse päädyin monen Duty Finder-epäonnistumisen jälkeen tekemään Party Finderissa oman ryhmän ja sitä kautta se voitto viimein tuli. Vaikka ärsytyskynnys nousikin ennen sitä pelaajien taitamattomuuden takia niin voitto tuntui sitten sitäkin paremmalta. En ollut vielä niin innoissani lisäosasta ennen 2.55 mutta nyt tarinaa seurattuani en malta odottaa tuomion porttien aukeamista ;). Tarinan muuttunut ilmapiiri ja varsinkin erään NPC:n lausahdus antaa osviittaa siitä, mitä tuleman pitää. Ja mikä parasta (tai huonointa), tekijät vaativat että kaikki tekevät nykyisen tarinan loppuun ennen kuin pääsevät lisäosan kimppuun.

11.4 tarina saa myös jatkoa trailerin muodossa.
 
Vastaus: Final Fantasy XIV

Tappelun jälkeiset välinäytökset ovat sen verran hyviä että kannattaa vain jatkaa yrittämistä :). Itse päädyin monen Duty Finder-epäonnistumisen jälkeen tekemään Party Finderissa oman ryhmän ja sitä kautta se voitto viimein tuli. Vaikka ärsytyskynnys nousikin ennen sitä pelaajien taitamattomuuden takia niin voitto tuntui sitten sitäkin paremmalta. En ollut vielä niin innoissani lisäosasta ennen 2.55 mutta nyt tarinaa seurattuani en malta odottaa tuomion porttien aukeamista ;). Tarinan muuttunut ilmapiiri ja varsinkin erään NPC:n lausahdus antaa osviittaa siitä, mitä tuleman pitää. Ja mikä parasta (tai huonointa), tekijät vaativat että kaikki tekevät nykyisen tarinan loppuun ennen kuin pääsevät lisäosan kimppuun.

11.4 tarina saa myös jatkoa trailerin muodossa.

Kyllähän tuo läpi meni heti seuraavan päivänä :D On kyllä niin hieno taistelu ette sen tekee mielellään monta kertaa uudestaan. Se mitä tarinassa tapahtui lopussa sai kyllä odotusket lisärin suhteen vaan kasvamaan vaikka ne aika taivaissa on ollut tähänkin mennessä. Varoitus niille kun peli lopussa varoitta että nyt tulee pitkä pätkä cutscenejä putkeen niin kannattaa varautua tosiaan että niitä tulee paljon, 50 min siinä menee itsellä mutta joka sekunti on katsomisen arvoista. :) Toivottavasti tämä on vaan alkusoittoa siitä mitä nähdään Heavenswardissa.
 
Vastaus: Final Fantasy XIV

mistä serveristä löytyisi vielä suomalaisia pelaajia? Itse mietin takaisin pelaamaan palaamista kun olen moogle serverissä joka oli pelin alkuaikoina suurin suomalais yhteisö serveri ja nyt melkein kuollut tai ainakin suomalainen free company (Faith in north) mihin kuulun niin olen ainoa jäsen siinä joka vielä pelailee tätä tai ainakin viimeksi kun olin pelaamassa niin ainakin moogella ei ketään sieltä pelannut.
 
Vastaus: Final Fantasy XIV

mistä serveristä löytyisi vielä suomalaisia pelaajia? Itse mietin takaisin pelaamaan palaamista kun olen moogle serverissä joka oli pelin alkuaikoina suurin suomalais yhteisö serveri ja nyt melkein kuollut tai ainakin suomalainen free company (Faith in north) mihin kuulun niin olen ainoa jäsen siinä joka vielä pelailee tätä tai ainakin viimeksi kun olin pelaamassa niin ainakin moogella ei ketään sieltä pelannut.

Luultavasti suurimmalla osalla servereistä suomalaisten määrä kasvaa lisäosan julkaisun tienoilla kesäkuussa. Mooglella varsinkin luulisi olevan paljon suomalaisia siihen aikaan. Odinilla tulee vastaan aina jokunen suomalaiseen free companyyn kuuluva mutta ei niin paljon kuin ennen.

Tällä hetkellä ei lisäsisältöä ole luvassa muutamaan kuukauteen joten pelaajiakin on vähemmän kuin yleensä.
 
Vastaus: Final Fantasy XIV

Nyt kun vuoden kovin pelijulkaisu lähestyy uutta traileria pukkaa, maanantaina julkaistava Heavensward benchamrk on saanut trailerin joten älä katso jos et halua spoilaantua. Videolla näkyy paljon uusia asioita kuten uusi boss ja fate sekä uudet jobit tositoimissa ja aivan videon lopussa on yksi uusi Limit Brake 3, vaikea arvata minkä jobin ;) Tämä on siis se sama video joka tulee olemaan benchmarkissa jos sitä nyt ei sen takia halua ladata, mutta siinä on myös hahmonluonti mukana jossa voi kokeilla miltä se uusi rotu näyttää niin ei tarvitse pohtia haluaako vaihtaa siihen vai ei.

[video=youtube;RGOIF_7vuLw]https://www.youtube.com/watch?v=RGOIF_7vuLw[/video]
 
Vastaus: Final Fantasy XIV

Myös toinen traileri julkaistiin, kumpi on parempi?

[video=youtube;8yZXjxuoEGA]https://www.youtube.com/watch?v=8yZXjxuoEGA[/video]
 
Ylös Bottom