Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

final fantasyt

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Regoil
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
R

Regoil

Guest
onko jo tiedossa et onko ff11 tulos ps2??? entä onko ff12 kuulunut mitää???:confused:
multa voi myös kysyä neuvoja ff7, ff8 ja ff9...:cool:
 
FFXI tulee PS2:lle, se on se Online-peli. Jatkoa on luvassa, mutta en tiedä mille koneelle, luultavasti PS2.
 
FFXI tulee PS2:lle, mutta julkaisut muilla koneilla ovat epävarmoja varsinkin Sonyn ostettua huomattavan osan Squaren osakkeista. Arvelisin sen kumminkin tulevan ainakin PC:lle. FFXII:stä ei ole vielä mitään muuta tietoa kuin että se on perinteiseen tyyliin yksinpeli (mikäli muistan oikein).
 
FFXI on Onlinepeli ja uskon että FF12 tulee PS2:lle.. sonyhan omistaa squaresta viipaleen mikä takaa varmaan sen että myös jatkossa nähdään PS2:lla Squaren pelejä..
 
kuinkakohan monenteen osaan final fantasy oikeen jatkuu.?
mitenköhän ne squaren poijat meinaa toteuttaa sen FFXI:n..? mahtaa olla aika herkkua moninpelinä... !!
 
Kuulin huhua että FFXI kuulemma tulee myös X-Boxille ja GameCubellekkin. Mutta ei kuitenkaan innosta online-pohjanen Final Fantasy. Tai no.. online-pelit ollenkaan. Ne ei mun mielestä kuulu konsolipeleihin. Ja onko kukaan nähny kuvaa FFXI:stä? Taitaa olla ainoa FF mitä en tule ikinä hankkimaan...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper
Kuulin huhua että FFXI kuulemma tulee myös X-Boxille ja GameCubellekkin. Mutta ei kuitenkaan innosta online-pohjanen Final Fantasy. Tai no.. online-pelit ollenkaan. Ne ei mun mielestä kuulu konsolipeleihin. Ja onko kukaan nähny kuvaa FFXI:stä? Taitaa olla ainoa FF mitä en tule ikinä hankkimaan...

Epäilen sitä,että mikään FF tulisi muulle pelikoneelle(ehkä PC) kuin
PS2 koska SONY omistaa osan Squaresoftia joka tekee final fantasy pelit.Sony ei antaisi missään nimessä lupaa Squaresoftille tehdä pelejä muille koneille.;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan k_laakso


Epäilen sitä,että mikään FF tulisi muulle pelikoneelle(ehkä PC) kuin
PS2 koska SONY omistaa osan Squaresoftia joka tekee final fantasy pelit.Sony ei antaisi missään nimessä lupaa Squaresoftille tehdä pelejä muille koneille.;)


Se, että Sony osti osan Squaresta ei varmaankaan meinaa sitä että, Sony saisi päättää siitä mille konsoleille Square pelinsä valmistaa, kunhan ne vain tulevat myös PS2:lle.. Voisi ehkä sanoa että Sony halusi varmistaa sen ettei Square tee samanlaista syrjähyppyä kuin Capcom teki Resident Evil sarjan suhteen.

Näyttää silti aika epätodennäköiseltä että FF sarja kääntyisi muille konsoleille. Sellaisen käsityksen olen saanut että Nintendo ei anna Squaren tehdä pelejä GBA:lle ilman että GC saisi myös oman osansa Squaren tulevista peleistä. Sinäänsä aika ikävää.. Olisi ihan hienoa päästä pelaamaan Final Fantasy IV-VI, Secret of Mana, Chrono Trigger ym. GBA:lla. :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper
Kuulin huhua että FFXI kuulemma tulee myös X-Boxille ja GameCubellekkin. Mutta ei kuitenkaan innosta online-pohjanen Final Fantasy. Tai no.. online-pelit ollenkaan. Ne ei mun mielestä kuulu konsolipeleihin. Ja onko kukaan nähny kuvaa FFXI:stä? Taitaa olla ainoa FF mitä en tule ikinä hankkimaan...

Älähän nyt vielä! Squaren tuntien tuosta voi tulla paras nettipeli ikinä! Ainakin toivottavasti!
 
Kyllähän tota FFXI:tä odotetaan innolla. Nyt vain mietityttää, että toimiikohan toi THPS3:n tapaan tuolla LinkSysin tai vastaavan adapterilla, vai pitääkö ostaa Sonyn oma adapteri lisämaksujen kera...
 
Final Fantasy on mielestäni peli joka ei voi mitenkään toimia nettipelinä. osat 78 ja 9 ja aiemmatkin toimivat todella hyvin niin kuin ne olivat, joten miksi sitä pitää muuttaa? onneksi 10 ja 12 ei ole nettipelejä!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Vern Fett
Final Fantasy on mielestäni peli joka ei voi mitenkään toimia nettipelinä. osat 78 ja 9 ja aiemmatkin toimivat todella hyvin niin kuin ne olivat, joten miksi sitä pitää muuttaa? onneksi 10 ja 12 ei ole nettipelejä!

No älä nyt viitti! Eihän ne sitä pelisarjaa silleen muuta jos 10 ja 12 on tavallisia pelejä ja välissä vaan nettipeli! Ite oon kyllä samaa mieltä ettei nettipelit voita yksinpelejä(Ainakaan Final Fantasyja), mutta voishan se olla hauskaa don't you think so?
 
Final Fantasy XI:n nimi ei pitäisi olla FFXI vaan Final Fantasy Online... Tää on vaan mun mielipide... :) Ja Verne Fettin kanssa oon samaa mieltä!
 
Aika naurettavaa väittää, etteivät onlinepelit kuulu konsoleihin. Jos joku on huomannut, niin tekniikka menee kokoajan eteenpäin ja sen mukana tulee aina jotain uutta ja onlinenpelit ovat vain uusi aluevaltaus kun tekniikka kehittyy. Uskon, että parin vuoden päästä suurin osa peleistä on onlinepelejä myöskin konsoleilla.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Leo Stenbuck
Aika naurettavaa väittää, etteivät onlinepelit kuulu konsoleihin. Jos joku on huomannut, niin tekniikka menee kokoajan eteenpäin ja sen mukana tulee aina jotain uutta ja onlinenpelit ovat vain uusi aluevaltaus kun tekniikka kehittyy. Uskon, että parin vuoden päästä suurin osa peleistä on onlinepelejä myöskin konsoleilla.
Dreamcatilla on ollut jo monta vuotta nettipelejä.... Sega näyttää tietä ja muut seuraa...:)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Leo Stenbuck
Aika naurettavaa väittää, etteivät onlinepelit kuulu konsoleihin. Jos joku on huomannut, niin tekniikka menee kokoajan eteenpäin ja sen mukana tulee aina jotain uutta ja onlinenpelit ovat vain uusi aluevaltaus kun tekniikka kehittyy. Uskon, että parin vuoden päästä suurin osa peleistä on onlinepelejä myöskin konsoleilla.

Saa kai ihmisillä olla mielipide? Minusta Online-tuki on aina ollut PC-pelaajien juttu, jota en ole ikinä ymmärtänyt. Eikä minulla ole mitään intoa maksaa että saa pelata jotain peliä muuta kuin itse pelin hinnan...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peoplez


No älä nyt viitti! Eihän ne sitä pelisarjaa silleen muuta jos 10 ja 12 on tavallisia pelejä ja välissä vaan nettipeli! Ite oon kyllä samaa mieltä ettei nettipelit voita yksinpelejä(Ainakaan Final Fantasyja), mutta voishan se olla hauskaa don't you think so?

Niin eihän sitä tiedä miten hyvän ne siitä tekee, vaikka olis oikeen hitsin hitsin kivaa ja upeaa toi FFXI nettipeli.. vähintään mielenkiintoista, saas nähdä..
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper
Final Fantasy XI:n nimi ei pitäisi olla FFXI vaan Final Fantasy Online... Tää on vaan mun mielipide... :)

Pelin nimihän onkin Final Fantasy XI: Online joka käy selväksi seuraavasta kuvasta: http://www.thegia.com/psx2/ff11/other1/ff11-logo.jpg

Ja mitä tohon Online-Fantasyyn tulee, itse en järemmin lämpene idealle. Suurin este siihen että minä alkaisin peliä verkossa pelaamaan, on se että siinä on oma kuukausimaksunsa. FFX, FFXII sekä Kingdom Hearts kiinnostavat paljon enemmän kuin toi FFXI...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Leo Stenbuck
Aika naurettavaa väittää, etteivät onlinepelit kuulu konsoleihin. Jos joku on huomannut, niin tekniikka menee kokoajan eteenpäin ja sen mukana tulee aina jotain uutta ja onlinenpelit ovat vain uusi aluevaltaus kun tekniikka kehittyy. Uskon, että parin vuoden päästä suurin osa peleistä on onlinepelejä myöskin konsoleilla.

Yhdyn Guardian Viperin kannalle. Nettipelit kuuluvat tietokoneille. Ihan hulluahan se on lähtä mitään nettipeliä panostaan konsoleille, siitä ei tulisi muuta kuin sanomista. Eikö PS2:lle ole jo luvattu kiinotlevyjä yms.? Tuon jälkeen kaikki tietokonepelaajat nauraisivat konsolipelaajat suohon, koska PS2 olisi sitten tietokone, huono sellainen.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper
Final Fantasy XI:n nimi ei pitäisi olla FFXI vaan Final Fantasy Online...

Samaa mieltä. FFXI:stä pitäisi tehdä sarjaan kuulumaton osa tyyliin FF-tactics. Nettipeliin ei voi mitenkään saada niin loistavaa juonta kuin mitä sarjan aiemmissa osissa on ollut.
 
Ylös Bottom