Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

final fantasyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Regoil
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
hmm..kovaa kähinää siitä,että pitäisikö olla nettipeli vai ei?
totta kai haluaisin FF11:n sen netti jutskien takia, mutta itse netti onkin ongelma. PC:ä on baana yhteys.mottu :p krhm..kuitenkin, PS2:e pitää kuitenkin ostaa se verkko kortti, ja perhanan kalliit liittymät, ellei sitten saa jotenkin ihmeen konstilla yhdistettyä omaa liittymää ps2.een vai miten se toimii?
joka tapauksessa rahaa palaa..ja jos pitää hankkia erillinen liittymä..entistä enemmän..
plus sitten näppäimistö ja hiiri, koska joustikillä netti pelaaminen on kuin saharassa jäätelön syöminen..yhtä hauskaa:o
itse en hanki PS2:e nettiä ehkä koskaan, jos haluan pelata netissä, otan ISD:n tai asdl:n ja pelaan jotain hauskaa PC peliä.
mutta koska olen FF fani..fani..hmh..noh pelaaja, voisi olla mielenkiintoista hakat..siis tavata muita pelaajia,ja vielä FF:n parissa. toivottavasti se netti hommeli ei maksa mielettömyyksiä ;)
sillä aikaa kun FF11 on tulossa, voi odotella FF10:ä..joka ei sekään huono ole..well..moi

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Shaban

Samaa mieltä. FFXI:stä pitäisi tehdä sarjaan kuulumaton osa tyyliin FF-tactics. Nettipeliin ei voi mitenkään saada niin loistavaa juonta kuin mitä sarjan aiemmissa osissa on ollut.

Aivan! :) Tässä on viisaita sanoja! Kuulkaa kaikki :D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jonby

Eikö PS2:lle ole jo luvattu kiinotlevyjä yms.? Tuon jälkeen kaikki tietokonepelaajat nauraisivat konsolipelaajat suohon, koska PS2 olisi sitten tietokone, huono sellainen.

Tuokin on varmasti totta... Mitä järkeä on sekoittaa konsolit ja PC keskenään kun kummankin pelaajat ovat ns. tunnetusti toisiaan "vihaavavia" ryhmiä?

FF Tactics

Onko kellään mitään tarkempaa tietoa milloin FF Tactics 2 ilmestyy suomen pelimarkkinoille?!

Tuota noin...Final Fantasyt pitäisi kaikki olla vain pelikonsoleilla eikä mitään typerää nettipeliä!Oikeesti!Sen nimi kyllä tosiaankin pitäis olla joku Final fantasy net-edition tai jotain :)

Final fantaseilla(monikko?)on aina ollut todella hyvä juoni(jokaisessa)mutta kun nyt ff11 on nettipeli,ei juonesta tule hyvää kirveelläkään!:mad: Final fantasy-peleillä on sekin hyvä puoli,että jos taukoa pitää ff:n pelaamisessa,kohta kumminkin tulee hirveä halu pelata final fantasya!Itse olen mennyt läpi final fantasy 6,7,8,9. Final fantasy RULEZ.:rolleyes: ...

Mistäs tiedätte ettei FFXI:sta voi olla yhtä hyvä juoni kuin muissakin FF:issä, kun ette ole vielä edes nähneet peliä pelattavan ja miten se toimii netissä. Itse ainakin odotan innolla, että pääsee pelaamaan FF:ää nettiin muita vastaan. Ainoa huono puoli on vain se, että jos online-pelaamisesta joutuu maksaa extraa.
Ja jos ei ole varaa pelata online-pelejä tai ei pidä online-peleistä, niin jättää sitten FFXI:sta väliin ja ostaa sitten FFXII:sta, joka on taas tavallinen FF.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Leo Stenbuck

Ja jos ei pidä online-peleistä, niin jättää sitten FFXI:sta väliin ja ostaa sitten FFXII:sta, joka on taas tavallinen FF.

Näin aion tehdä! :D Mutta harmittaa kyllä että jää yksi FF pois välistä... Sais nimetä sen oikeasti joksikin muuksi kuin FFXI:ksi, niin että suunnitellusta XII:stä tulisikin XI... oliko tarpeeksi sekavasti :D

Mutta mitenhän tuossa Final Fantasy 11 saadaan pidettyä hakkerit kurissa? Ainakin Dreamcastin PSO:n hakkerit tuhosivat pelaajien hahmoja tai formatoivat muistikortteja. Se voi olla aika haaste jopa Squaresoftille...

olen samaa mieltä siitä että pelin nimen pitäisi olla joku Final Fantasy: net edition niinkuin joku sanoikin...mutta voivathan pääsarjasta poikkeavat pelit ollakin hyviä niinkuin esim FF-tactics...luulenpa vielä että aika monet tulevat jättämään väliin ton FFXI juuri ylimääräisten maksujen takia...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gradeur
Kyse ei oo sitä,etteikö oo varaa.

Kyllä minulla enimmäkseen on :p (ja myös se että en pidä online peleistä, joka johtuu suurimmilta osin juuri noista hinnoista, sekä kunnon juonen puutteesta)...

Juonta on turha haukkua etukäteen ja toisaalta koko homma taitaa mennä vituiks tai ainaki siinä kestää joku 3vuotta.
XI:n jälkeen muut perinteiset Finalit voi periaatteessa tuntua huonommilta... tai sitten ei.
Onkohan maksut vuosi vai kk tyyliin?

FF Online juonesta...

Mä sain tässä jokin aika käsityksen että FF Onlinen idea tulee muistuttamaan Phantsy Star Onlinea... Tämä ei kyllä kerro minulle yhtikäs mitään, kun en ole kokeillut PSO:a...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Juzecko

Onkohan maksut vuosi vai kk tyyliin?

Eiköhän ne ole ihan x-määrä rahaa/y-määrä peliaikaa.
Vuoden maksut olisivat oudot, sillä kuka pelaa samaa peliä yli vuoden (siis, kuka normaali ihminen)?

Tämä jotenkin vain tuntuu järkevämmältä, mitäänhän ei voi vielä varmasti sanoa.

Minusta tuo maksullinen peliaika on varsin tyhmä idea, jos maksan pelistä 350mk, niin ei paljon huvita ruveta vielä maksamaan 50mk/kk maksuja, vain siksi, että voin pelata peliä, josta olen jo maksanut 350mk.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lastsoul

Vuoden maksut olisivat oudot, sillä kuka pelaa samaa peliä yli vuoden (siis, kuka normaali ihminen)?

Öö hä?:O Luokittelen itseni kyllä täysin normaaliksi ihmiseksi vaikka olenkin pelannut monia pelejä netissä jo useamman vuoden ajan.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kohokas
Öö hä?:O Luokittelen itseni kyllä täysin normaaliksi ihmiseksi vaikka olenkin pelannut monia pelejä netissä jo useamman vuoden ajan.

Joo, täällä taas puhuu täysin sellaiset ihmiset jotka eivät ole koskaan koskeneetkaan nettipeliin. Hirveät ennakkoluulot päällä. PSO:ta olen pelannut netissä ja täytyy sanoa, että olen todella innostunut FFXI:stä erityisesti kun kaksi viimeisintä fantasiaa ovat olleet minulle vähän tylsähköjä pettymyksiä.

Square muuten ilmoitti tänään FFXI:n olevan Massive Multiplayer Online RPG, eli samaan aikaan yhdellä serverillä voi olla mukana tuhansia pelaajia.

http://ps2.ign.com/previews/14009.html

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nakkerton

Joo, täällä taas puhuu täysin sellaiset ihmiset jotka eivät ole koskaan koskeneetkaan nettipeliin. Hirveät ennakkoluulot päällä. PSO:ta olen pelannut netissä ja täytyy sanoa, että olen todella innostunut FFXI:stä erityisesti kun kaksi viimeisintä fantasiaa ovat olleet minulle vähän tylsähköjä pettymyksiä.

Square muuten ilmoitti tänään FFXI:n olevan Massive Multiplayer Online RPG, eli samaan aikaan yhdellä serverillä voi olla mukana tuhansia pelaajia.

http://ps2.ign.com/previews/14009.html
Aayeeh, vähän siistiä, mutta ainoa paska homma on se, että jos se tulee maksamaan extraa, että pääsee pelaamaan sitä. Sais olla ihan ilmanen, niin sinne varmasti tulis enemmän pelaajiakin. :P Itse odotan kumminkin innolla, että pääsee mättämään FFXI:sta netissä.

hmm tämän topicin alta löydän useammankin viestin joiden kirjoittajien en usko edes koskaan kokeilleen online-pelejä? eniten ihmetyttää tuo epäily etteikö FFXI:ssä olisi hyvä juoni??? online-pelithän juuri tarjoavat aivan mielettömät mahdollisuudet upealle juonelle jonka mukaan sitten suuri pelaajajoukko toimii ja pyrkii edistymään. kannattaa ehdottomasti tutustua esimerkiksi Asheron's Callin ja Ultima Onlinen kotisivuihin ja ottaa vähän selvää millaista meininkiä se on. vielä huomiona tuohon spekulaatioon että ilman kuukausimaksuja olisi enemmän pelaajia; totta todellakin, mutta mitä vähemmän pelaajia, sitä vähemmän Square tarvitsee palvelintehoa -> sitä sulavammin peli toimii käyttäjillä, ja maksava asiakas aina parempi kuin 100000 ilmaiskäyttäjää :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kohokas

Ääh, ei sitä noin pitänyt käsittää. Jutun tarkoitus oli se, että ei ole mitään järkeä laittaa pelin maksuja tyyliin 300mk/vuosi, vaan järkevämpää olisi x mk/kuukausi, koska varmasti joitkut kyllästyvät peliin jo ensimmäisen 2:n kuukauden jälkeen.
Olisi kyllä pitänyt kirjoittaa tuo paljon selkeämmin, myönnetään. Olisi myös pitänyt jättää tuo "kuka normaali pelaa..." kommentti pois.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan lator
hmm tämän topicin alta löydän useammankin viestin joiden kirjoittajien en usko edes koskaan kokeilleen online-pelejä? eniten ihmetyttää tuo epäily etteikö FFXI:ssä olisi hyvä juoni??? online-pelithän juuri tarjoavat aivan mielettömät mahdollisuudet upealle juonelle jonka mukaan sitten suuri pelaajajoukko toimii ja pyrkii edistymään. kannattaa ehdottomasti tutustua esimerkiksi Asheron's Callin ja Ultima Onlinen kotisivuihin ja ottaa vähän selvää millaista meininkiä se on. vielä huomiona tuohon spekulaatioon että ilman kuukausimaksuja olisi enemmän pelaajia; totta todellakin, mutta mitä vähemmän pelaajia, sitä vähemmän Square tarvitsee palvelintehoa -> sitä sulavammin peli toimii käyttäjillä, ja maksava asiakas aina parempi kuin 100000 ilmaiskäyttäjää :)
yout have point..mutta jotku ei pelaa sitä pelkästään periaate kysymyksestä. se on aika pölj...heti ois tullu iskuja joka suunnasta jos olisin sanonu noin:(

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia
hmm..kovaa kähinää siitä,että pitäisikö olla nettipeli vai ei?
totta kai haluaisin FF11:n sen netti jutskien takia, mutta itse netti onkin ongelma. PC:ä on baana yhteys.mottu :p krhm..kuitenkin, PS2:e pitää kuitenkin ostaa se verkko kortti, ja perhanan kalliit liittymät, ellei sitten saa jotenkin ihmeen konstilla yhdistettyä omaa liittymää ps2.een vai miten se toimii?
joka tapauksessa rahaa palaa..ja jos pitää hankkia erillinen liittymä..entistä enemmän..
plus sitten näppäimistö ja hiiri, koska joustikillä netti pelaaminen on kuin saharassa jäätelön syöminen..yhtä hauskaa:o
itse en hanki PS2:e nettiä ehkä koskaan, jos haluan pelata netissä, otan ISD:n tai asdl:n ja pelaan jotain hauskaa PC peliä.
mutta koska olen FF fani..fani..hmh..noh pelaaja, voisi olla mielenkiintoista hakat..siis tavata muita pelaajia,ja vielä FF:n parissa. toivottavasti se netti hommeli ei maksa mielettömyyksiä ;)
sillä aikaa kun FF11 on tulossa, voi odotella FF10:ä..joka ei sekään huono ole..well..moi
ohhoh..huomaa että olin aika väsynyt tätä tehdessä..risti-riitoja enemmän kuin mcdonaldtsilla oikeus juttuja

Ylös Bottom