Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Firewall Zero Hour

Parasta omaan silmään tuolla. ”We are a tactical game. The specific design of Firewall Zero hour is focused on having players explore the strategic methods of Attacking and Defending. New modes, such as Hardcore, will be determined based on the growth of the community. There are currently no plans to add respawning game modes to Firewall Zero Hour.
Eli codi jonneja ei tarvita

Tavallaan tämä on hyvä, mutta toisaalta ei jaksaisi myöskään odotella rundien päättymistä, jos sattuu kupsahtamaan heti kättelyssä. Tuo taktisuutta, mutta heikentää pelin "flowta".
 
Tavallaan tämä on hyvä, mutta toisaalta ei jaksaisi myöskään odotella rundien päättymistä, jos sattuu kupsahtamaan heti kättelyssä. Tuo taktisuutta, mutta heikentää pelin "flowta".

Tuossa se taktisuus vasta alkaakin, kun kuolleet alkavat laulaa valvontakameroiden välityksellä havaittujen vihujen sijainteja ym. Kuolleet ovat mukana syke korkealla matsin loppuun asti. Nimenomaan lisää flowta.
 
Näitä viritelmiä aseohjaimeen on nähty monia. Nyt on kaupallinen taho innostunut aiheesta. Ensi viikolla julkaistaan tällainen:

DnWumHDW4AAZZOK.jpg


Lähde: https://virtualriflesystems.com/
Kämäset 126 dollaria, halpaa kuin saippua. Onneksi on ruma.

Mutta kyllä tässä muutaman viimeisimmän illan aikana on vahvistunut käsitys, että tämä on vuoden hauskin peli. Ja ennen kaikkea Suomi-yhteisö on täyttä rautaa. Ensimmäistä kertaa uskaltaa luottaa siihen, että kun käynnistää pelin ja lähettelee summassa squad-kutsuja kaikille linjoilta löytyville, niin tiimiin liittyvät ovat hyvää peliseuraa. Kolme-neljä tuntia hurahtaa kuin siivillä. (Ja aamulla on töissä ihan kuolleena...)
 
Harmi vaan että ostin juuri tuolle VR systeemille kuulokkeet joissa ei ole mikkiä mukana :/ saati mahdollisuutta liittää sitä mukaan

Jos tätä pitää kerta tiiminä pelata.
 
Tämä pitää tsekata kun himaan pääsee. Onko se siinä VOL 1 versiossa.

Itsellä on julkaisumalli ja siitä se löytyy myös. Kaikilla on mikrofonit, joten raportointi suomiporukoissa on aivan jatkuvaa. Eikä pääty tosiaan kuolemaan vaan silloin siirrytään seuraamaan kameroita. Mykkä pelaaja on matkalaukku, olkoonkin kuinka hyvä muuten.

Tässä videossa saan vinkkejä "haudan takaa":
 
Viimeksi muokattu:
Itsellä on julkaisumalli ja siitä se löytyy myös. Kaikilla on mikrofonit, joten raportointi suomiporukoissa on aivan jatkuvaa. Eikä pääty tosiaan kuolemaan vaan silloin siirrytään seuraamaan kameroita. Mykkä pelaaja on matkalaukku, olkoonkin kuinka hyvä muuten.

Mulla on myös tämmöset kuulokkeet nää on vaan langattomat joita ei jostain käsittämättömästä syystä voi käyttää lasien kanssa.

https://www.jimms.fi/fi/Product/Show/137031/hd00006880100/superlux-hd00006880100
Näillä taas ainakin ajopelissä saa enemmän infoa kun kuulee jotain siitä pidosta.
 
Mulla on myös tämmöset kuulokkeet nää on vaan langattomat joita ei jostain käsittämättömästä syystä voi käyttää lasien kanssa.

https://www.jimms.fi/fi/Product/Show/137031/hd00006880100/superlux-hd00006880100
Näillä taas ainakin ajopelissä saa enemmän infoa kun kuulee jotain siitä pidosta.

Yksi yleisimpiä ohjeita mitä maailmalla kuuluu aseohjaimen ajoittaisiin driftaus-ongelmiin on sulkea kaikki ylimääräiset langattomat laitteet pelitilasta. Tämä on pelkkää mutua, mutta väitetään operoivan osin samoilla taajuuksilla joten saattaa aiheuttaa häiriöitä.

Itsellä langalliset kuppikuulokkeet on liitetty VR-lasien 3,5 mm liittimeen. Äänimaisemalla iso rooli, joten kupeilla mennään.
 
Tämän takia juuri halusin suljetut kuulokkeet.

Askeläänien perusteella saadaan usein tietää vihun suunnitelmat. Nämä havainnot välitetään heti tiimikavereille. Samaa luokkaa arvoltaan kuin suorat näköhavainnot. Siellä on tosin olemassa skillejä, joilla askeläänet ja oviblokkerin purkamisen saa hiljennettyä. :/
 
Mutta kyllä tässä muutaman viimeisimmän illan aikana on vahvistunut käsitys, että tämä on vuoden hauskin peli. Ja ennen kaikkea Suomi-yhteisö on täyttä rautaa. Ensimmäistä kertaa uskaltaa luottaa siihen, että kun käynnistää pelin ja lähettelee summassa squad-kutsuja kaikille linjoilta löytyville, niin tiimiin liittyvät ovat hyvää peliseuraa. Kolme-neljä tuntia hurahtaa kuin siivillä. (Ja aamulla on töissä ihan kuolleena...)

Itsellä tämä peli menee arvoltaan samaan kastiin Socomin kanssa, joka aikanaan avasi verkkopelit PlayStation 2:lla (verkkoadapteri tuli myyntiin samalla hetkellä). Todistaa varsin pätevästi asiansa. Tässä tapauksessa sen, miten taktinen militaristi räiskintä voi onnistua VR-laseilla. Jopa niin, että tavanomainen ruudulta pelaaminen kärsii jo inflaatiota. Killeri.
 
Tavallaan tämä on hyvä, mutta toisaalta ei jaksaisi myöskään odotella rundien päättymistä, jos sattuu kupsahtamaan heti kättelyssä. Tuo taktisuutta, mutta heikentää pelin "flowta".
Sitten kun kuollaan autetaan tiimikavereita kameroiden avulla. Tärkeä osa peliä tämäkin. Flowta ehkä enemmän omasta mielestä heikentää tuo jatkuva lataaminen peliin ja pelistä pois yhden rundin jälkeen. Toisaalta tuo taas lisää nälkää peliin.
Jos ja kun rundeja lisätään pelkona on että ragequittaajat lähtee kesken pelin ja sitten pelataan 4vs2 pelejä loppuun ja ei sekään ole hyvä juttu.
 
Siellä jo porukat ottaa harjoitusmaaotteluita. Eilen Puola ja aiemmin oli Italia. Hienoa. Kuulin huhuja tiimiverkkareista. :D
 
Kuka tilaa ekana? Videolla vähän laiskanoloinen kaveri vetää täydennettyllä aseohjaimella.

 
Tuossa se taktisuus vasta alkaakin, kun kuolleet alkavat laulaa valvontakameroiden välityksellä havaittujen vihujen sijainteja ym. Kuolleet ovat mukana syke korkealla matsin loppuun asti. Nimenomaan lisää flowta.
Saisiko tästä "kamera peluusta" myös pelikuvaa? :) Ellei sitä ole jo esim @Nisupulla'n videoissa?
 
Kertokaas joku vaikka @Nisupulla mikä tässä on tuo niin sanottu suojautumis mekanismi?
Onko se sitä että mä meen fyysisesti ite kyykkyyn jonnekin laatikon/seinän taakse.
Sieltä sit nousen ja ammun porukkaa :D
 
Kertokaas joku vaikka @Nisupulla mikä tässä on tuo niin sanottu suojautumis mekanismi?
Onko se sitä että mä meen fyysisesti ite kyykkyyn jonnekin laatikon/seinän taakse.
Sieltä sit nousen ja ammun porukkaa :D

Suojan taakse, fyysisesti kyykkyyn, kurkin sivulta tai päältä. Tuen asetta virtuaalisen tason päältä jne. Se menee virtuaalitodellisuudessa samaan tapaan kuin ”täällä”. Löytyy erikseen vielä kyykkynappi, mutta en ole siihen sortunut.

Ylipäätänsä ampuma-asemassa kannattaa olla mahdollisimman vähän esillä. Mielummin tulet esille vain aseen verran, esimerkiksi nurkasta tai matalasta suojasta. Liiku parin kanssa limittäin/toista suojaten/tarkistaa ajoittain ettei selästä tulla. Taistelutilanteissa ei jämähdä paikoilleen vaan vaihtaa suojaa alinomaa ja pysyy matalana.

Liikkuessa pysähtelee välillä kuulostelemaan äänimaisemaa. Sieltä usein tulee vinkkejä vihun liikkeistä (askeläänet).

Kuljettaa asetta, niin että sen voi nopeasti nostaa tähtäimille. Usein liikkuessa tarkkailen näkymiä tähtäimen läpi, saan näin jo etumatkaa kohtaamistilanteissa.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom