Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Firewall Zero Hour

Tekijät lupasivat taannoin tiedottaa viikottain missä mennään kehityksen suunnalla. Firewall friday.

Development Update!

  • The main feature of the next patch is the opening of our PlayStation Store which will include cosmetic items such as Trinkets, Facepaints, Weapons Skins and more!
  • We have a special surprise Halloween Facepaint for PS Plus users that we will be releasing soon! Stay tuned for this one, I think you’ll like it.
  • Misc bug fixes and improvements.
  • We are currently testing features for future patches which includes handling AFK Players, Weapon Offset Options, Anti-Aliasing for PS4 Pro’s and a whole lot more, stay tuned for our Friday updates for more info on these.

Nämä ovat juuri niitä asioita jotka ovat olleet keskusteluiden piirissä yhteisön sisällä.

Annetaan itse PSVR Frankin kertoa:



Lähde: https://www.firstcontactent.com/single-post/2018/10/05/Firewall-Zero-Hour---Community-Update-3
 
Vaikuttaa ihan paskalta peliltä. En hukkaa rahojani tähän

On erinomainen peli ja edustaa lajinsa parasta kastia. Ehdoton suositus jokaiselle PSVR:n omistajalle, joka pitää Rainbow Six-sarjan kaltaisesta taktisesta verkkoräiskinnästä. Aseohjaimen kanssa et tätä lähemmäksi pääse inttimuistoja. Peli on PSVR:n killeri.
 
On erinomainen peli ja edustaa lajinsa parasta kastia. Ehdoton suositus jokaiselle PSVR:n omistajalle, joka pitää Rainbow Six-sarjan kaltaisesta taktisesta verkkoräiskinnästä. Aseohjaimen kanssa et tätä lähemmäksi pääse inttimuistoja. Peli on PSVR:n killeri.
Kyllähän tämä taitaa olla hankinta listalla!
Perkl..aika pelaamiseen tahtoo olla vaan rajallista!
 
Eilen pääsi peleille ja ei enää malttanut olla hiljaa vaikka oven takana oli nukkujia. Pakko oli infota mm. että salkun vieressä oli miina ja C4. Eipähän tuosta apua ollut, moinen määrä räjähteitä vaikeuttaa aika lailla.

Mahtava peli kerta kaikkiaan.
 
Tänään ilmestyneessä Pelit-lehdessä Niko Nirvi arvosteli Firewall: Zero Hourin.

Jos räiskintä kiinnostaa edes marginaalisesti, Firewall on aika lailla pakko-ostos PSVR:n ylpeälle omistajalle. Jos omistat Aim Controllerin, nauti suositus tuplana.

Pakko myöntää, että virtuaalitodellisuus istuu taktiseen räiskintäpeliin paremmin kuin uskalsin tai edes osasin odottaa. Palomuuri pelin ja todellisuuden välillä on murrettu!

88 ”Pelit suosittelee”

DpLGHa8XgAAchHs.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Innokkaana postasin videota PSVR Frankille, tajutakseni tämän viikon olleen puukko-teemainen...:oops:

Jokatapauksessa esimerkki miten kuolleet osallistuvat pelitapahtumiin kameroiden kautta. Tiimi, jossa keskustelua ei käydä kaiken aikaa antaa selvän edun vastapuolelle. Voitamme illan peleistä arviolta 70-80 % ja osaksi se perustuu kommunikointiin.

 
Viimeksi muokattu:
Perun aikasemmat puheeni pelistä. Olen muutaman tunnin opetellut /tutustunut peliin ja olen ihan täpinöissäni pelin suhteen. Voisiko joku vielä kerrata miten pääsee pelaamaan suomi porukoissa. En ole missään pelissä pyrkinyt tiettyihin porukoihin, joten ihan uusi asia!
 
Perun aikasemmat puheeni pelistä. Olen muutaman tunnin opetellut /tutustunut peliin ja olen ihan täpinöissäni pelin suhteen. Voisiko joku vielä kerrata miten pääsee pelaamaan suomi porukoissa. En ole missään pelissä pyrkinyt tiettyihin porukoihin, joten ihan uusi asia!
Liity pleikkarilla Firewall Zero Hour Suomi yhteisöön ja sitä kautta voi liittyä muiden peliin. Tai lisäilet porukkaa sieltä kaverilistalle
 
Ensi tiistain maksullinen lisäpaketti pitää sisällään yksinomaan visuaalista pintaa.
  • As announced this week, our first DLC launches this Tuesday, October 16th. It marks the opening of the PlayStation Store for Firewall Zero Hour, featuring cosmetic items such as Trinkets, Facepaints, and Weapons Skins. Customize your Contractors and weapons in a whole new way!

Testaavat jo seuraavaa päivitystä, joka tuo parannuksia mm. savukranaattiin ja grafiikkaan PS4 Prolle.
  • This update is to set-up the framework for our PlayStation Store in every region. Looking ahead, we are still testing and planning the rollout of future patches to the game, focusing on improvements such as Weapon Offset Options, improvements to Smoke Grenades and Noise Maker to make them more useful, and Anti-Aliasing for PS4 Pro’s. We cannot wait to share more with you. Stay tuned to our weekly updates for more information regarding our patches and updates.


Lähde: https://www.firstcontactent.com/single-post/2018/10/12/Firewall-Zero-Hour---Community-Update-4
 
Viimeksi muokattu:
Onko muilla samaa ongelmaa että nettiyhteys häviää palvelimeen vähän väliä. Ärsyttävä kun saattaa juuri erän loppua yhteys hävitä ja matsissa on pärjännyt hyvin.Ei pitäis olla netistäkään kiinni kun dna valokuitu 200+ yhteys käytössä
 
Onko muilla samaa ongelmaa että nettiyhteys häviää palvelimeen vähän väliä. Ärsyttävä kun saattaa juuri erän loppua yhteys hävitä ja matsissa on pärjännyt hyvin.Ei pitäis olla netistäkään kiinni kun dna valokuitu 200+ yhteys käytössä

Peliservun hostaaavat pelaajat itse. Teiltä lähtee hosti pelistä ja silloin servu ajetaan alas. Saat itse hostivuoron, kun menet pelihakuun ja olet ensimmäisenä paikalla.

Me hostaamme kaikki pelit itse, joten ei katkeile yhteys illan aikana. Jatkuvaa tykitystä minuutin-parin erätauoilla.
 
Tänään nähtiin kovimmat pelit aikoihin. Vastassa maailman rankinginin huippuja. Suomipoikaa vietiin, mutta lopussa me veimme ja vastapuolen 4-hengen supertiimi luikki häntä koipien välissä hakemaan helpompaa vastusta.

Meillä tupla door blockkerit, useampi C4 ansoitus ja kovaa äänenkäyttöä radiokanavalla. Näillä eväillä ja tietysti sillä yli 100 tunnin henkilökohtaisilla panostuksilla jatkettiin voittajina.

Yhteisössä 68 jäsentä.
 
Peli sai maanantai-illassa vielä päivityksen versioon 1.04.

Storeen ilmestynyt kasvomaaleja, trinkettejä ja skinejä aseisiin, uusia maastovärejä ja kangasmerkkejä pelihahmoille ym.

Hinnat alkaen eurosta ja bundlattuna samaan pakettiin kolme euroa. Nyt annetaan iso käsi First Contact Entertainmentille ja hankintaan kaikki mikä irti lähtee.


178E314D-FDCF-4E57-AE73-41575C1B8AFF.pngDEC5F31E-BEA4-44C6-92D9-3EDC551EC0CC.pngFDA1055A-5601-4A25-A669-ED4182AC1615.png
 
Viimeksi muokattu:
Harvinaista herkkua saada tekijöitä kameran eteen. Tuore pätkä liittyen tämän päiväiseen DLC #1:n.

 
Ylös Bottom