Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

For Honor

Vastaus: For Honor (14.2.2017)

Mutta: samalla hieman epäilyttää että onko tämä peli jota kannattaa hankkia jos ei oikeasti ole aikaa tahkota ja harjoitella vähintään paria tuntia per päivä? Pärjäsin varsin hyvin betan alussa kun kaikki olivat suunnilleen yhtä kokemattomia (toki osalla jo closed beta takana), mutta mitä pidemmälle viikonloppu meni niin sitä selkeämmin tuli koko ajan turpiin 1vs1 tilanteissa. Tietysti hienoa jos peli palkitsee harjoittelun, mutta ainakin tällaisella perheellisellä ns. kasuaalilla jolla on rajallisesti peliaikaa käytössä per ilta, saattaa kynnys lyödä peli tulille nousta turhan kovaksi jos luvassa on vain 1-2 tuntia turpaanottoa git gud -tyypeiltä ennen nukkumaanmenoa.

Samat mietteet. Peli tuntuu mahtavalta mutta tosiasia on että vaatii liikaa panostamista. Matchmakingin pitäisi toimi todella hyvin ja siltä ei tällä hetkellä näytä mitä olen lueskellut.
 
Vastaus: For Honor

Dodii, tuli vetästyä ensin yksin hardilla stoori vähän rauhallisemmin läpi ja äsken juostiin kaverin kans realistikilla n. 5-6h ja läpi.. Semmonen lauantaiyö sitten :D Ei se nyt niin vaikea ollut, kuin olis äkkiseltään kuvitellut.. Saakin ruveta keskittyyn kunnolla online puoleen nyt kun on tutoriaalit takana..
 
Vastaus: For Honor

Onko tarinassa mitään merkittävää sisältöä, vai onko kyseessä vain bottiarmeijoiden vyöryä toisensa perään? Avaako jotain verkkopelin puolelle?
 
Vastaus: For Honor

Onko tarinassa mitään merkittävää sisältöä, vai onko kyseessä vain bottiarmeijoiden vyöryä toisensa perään? Avaako jotain verkkopelin puolelle?
Pientä tarinanpoikastahan tossa on. Ei mitään suurta. Ja avaa emblemeitä, pääkoristeita ja scavange laatikoita onlineen.. eli eipä suurempia.
 
Vastaus: For Honor

Dodii, tuli vetästyä ensin yksin hardilla stoori vähän rauhallisemmin läpi ja äsken juostiin kaverin kans realistikilla n. 5-6h ja läpi.. Semmonen lauantaiyö sitten :D Ei se nyt niin vaikea ollut, kuin olis äkkiseltään kuvitellut.. Saakin ruveta keskittyyn kunnolla online puoleen nyt kun on tutoriaalit takana..
Avasitteko kaikki kerättävät samalla?
 
Vastaus: For Honor

Avasitteko kaikki kerättävät samalla?

Ei tullut avattua juuri mitään siinä kun vaan juostiin läpi. Varmaan joku puolet ainakin niistä mitä pitää nähdä uupuu ja pari rikottavaa luuttikippoo on vielä samurai mestoilla avaamatta. Mennään myöhemmin vielä easyllä tarina niin, että kerää kaikki mahdolliset niin saa ne saavutukset.

E. Olin siis yksinään availlut suurimman osan ja tossa juoksussa löyty vaan ne mitä vastaan tuli.

Olis kyllä hienoo jos tähän tulis onlineen joku hc muoto missä ei näy noita miltä puolelta tulee iskut.. Oli kyl ihan hauska realisticilla vetää varsinkin kuuppina, yksin olis vaikeeta..
 
Vastaus: For Honor

Onko tarinassa mitään merkittävää sisältöä, vai onko kyseessä vain bottiarmeijoiden vyöryä toisensa perään? Avaako jotain verkkopelin puolelle?
Bottivastustajia siinä pääosin hakataan, niitä samoja janttereita mitä moninpeliin on valittavana. Ei niitä normisolttuja kovin paljoa tarvitse edes teurastaa.

Hakkasin tuon kampanjan tosiaan itsekin läpi, joku 3 iltaa siinä meni kun 2-3 tuntia kerrallaan tahkosin. Hyvää treeniä moninpeliä varten, ja pääsee pakolla tutustumaan erilaisiin hahmoihin. Muuten se olikin ihan odotetun tiivis putkimainen paketti, välillä tuli pysähdyttyä ihastelemaan grafiikoita, ja ainakin mulle se oli ihan hyvää viihdettä kun jaksoi läpi pelata, en jaksa nykyään väkisin yrittää mitään pelata jos ei nappaa. Ainakin niistä "laatikoista" mitä saa palkintona joistain tehtävistä voisi kuvitella olevan hyötyä myös moninpeliä ajatellen.

En kyllä ihan tajunnut, että mitä sillä "story experiencellä" oikein tekee? Onko se pelkästään se, että sillä kartutetaan sitä storyleveliä, joka sitten avaa uusia featteja, vai voiko sillä ostaakin jotakin (en ole löytänyt)?

Tykkään kyllä tästä todella paljon, välillä moninpelissä tulee ihan huikeita kaksintaisteluita! Joskus ne tosin menee sillä pilalle kun joku kolmas pyörä - joko oma tai vieras - tulee sekaan hakkaamaan. :rolleyes: Onneksi peli tarjoaa vähän helpotusta noihin 2vs1-tilanteisiin blokkaamisen osalta joten niistäkin on mahdollisuus selviytyä.

Hankalinta tässä pelissä tuntuu olevan päättää se, millä hahmo(i)lla moninpeliä pelaisi. Sen verran hyvin nuo on balanssissa, että kaikista löytyy sekä hyviä että huonoja puolia. Kai se on vaan pakko napata se mikä käteen parhaiten sopii ja alkaa opettelemaan kunnolla sen hienouksia. :p
 
Vastaus: For Honor

Loistavaa mättöä kyllä peli tarjoaa, ja hauskaa ja turhauttavaakin hupia. Ehkä hitusen kaipaisi kontrolleihin parempaa sulavuutta ja lukitus on joskus iso hankaluus varsinkin vihumassassa.

Yksinpelikampanja odotetusti on lyhyt, ja tuntuu tosiaan suurelta tutoriaalilta. Mutta suosittelen sen läpipelaamista kuitenkin. Ihan näyttävää menoa ja tulee harjoiteltua eri hahmoilla samalla. Lämmittelyä moninpeliin. Moninpelissä omat suosikit on ehottomasti Dominion ja Elimination. Neljän pelaajan joukolla on mukavan vilkasta menoa. Dueliakin kokeilin, ja sekin maistui, tosin tuntui turhan vakavalta menolta itelleni.

Hahmoluokista plussaa, kaikki on ihan päteviä ja pyrin jokaista kyllä kokeilemaan ja harjoittelemaan. Silti huomaa että toisentyylisillä tulokset on paremmat. Nopeat jampat tuntuu omaan käteen ja pelityyliin parhailta. Oonkin jättänyt nyt noi hitaat viimeiseksi avattaviksi. Suosikkeina tällä hetkellä Kensei, se keihäs nainen, Valkyrie ja Orochi. Myös Congueror uusimpana tuntuu huipulta. Tähän asti kerran oon pelistä lentäny pihalle connectionin takia, eli ei suuria ongelmia oo ilmennyt.

Random porukalla on tähän asti vedelty. Tutussa porukassa varmasti 6x parempaa menoa.
 
Vastaus: For Honor

Onko kenelläkään kokemuksia kampanjan läpäisystä yhteistyönä toisen kanssa? Löytyykö haastetta, ts. skaalataanko vastus pelaajien lukumäärän mukaan?

Polttelee näpeissä tehdä ostopäätös. :D
 
Vastaus: For Honor

Hahmojahan ei tarvitse avata että niillä voi pelata, niitä ei vain voi muokata ilman tuota maksua. Näin olen ymmärtänyt.
 
Vastaus: For Honor

Onko kenelläkään kokemuksia kampanjan läpäisystä yhteistyönä toisen kanssa? Löytyykö haastetta, ts. skaalataanko vastus pelaajien lukumäärän mukaan?

Polttelee näpeissä tehdä ostopäätös. :D
Ei vastus vaikene pelaajista riippumatta mut bossitappelut (ainakin ensimäinen) käydään jonossa eli kun kuolet niin kaveri jatkaa siitä.. helppojahan nuo tuntuu olevan ainut haaste on keräiltävien osalla.
 
Vastaus: For Honor

Heittääkö teillä erroria useasti kesken pelin? Mulla tekee, vie kyllä peli ilon tälläset ubisoftin verkko ongelmat jota ne ei osaa koskaan korjata! Mukavaa saada leveliä pelissä kunnes tulee error ja huppista et saakaan sitä leveliä koska se on nyt kadonnut, mikä siinä että ei voida tehdä kerralla kunnolla... muuten olisi hauskaa menoa.
 
Vastaus: For Honor

Heittääkö teillä erroria useasti kesken pelin? Mulla tekee, vie kyllä peli ilon tälläset ubisoftin verkko ongelmat jota ne ei osaa koskaan korjata! Mukavaa saada leveliä pelissä kunnes tulee error ja huppista et saakaan sitä leveliä koska se on nyt kadonnut, mikä siinä että ei voida tehdä kerralla kunnolla... muuten olisi hauskaa menoa.

Kerran on itellä tullut error. Tosin saattoi olla omassa netissä vika. Muuten on pyörinyt peli ainakin itsellä sulavasti ilman lageja. Jonkun pelaajan quitatessa kesken matsin tulee joskus pieni jäätyminen, joka yleensä koskee sitten kaikkia pelaajia. Paitsi kerran jäätymisen loputtua olinkin kuollut kun toinen pääsi mättämään rauhassa turpiin.

Valikossa bugaa mulla ainakin se osuus missä näkyy edelliset PVP matsit. On jumittunut ekan päivän matseihin eivätkä päivity enää. Statsit muuten kyllä päivittyy nopeasti. Ja matchmaking pelittää itellä ihan jouhevasti ja peliseuraa löytyy suht nopeasti. Harmi vaan että tasoero on ihan jäätävää välillä.

Eilen avasin sen ison samurain, Shugokun vai mikä lie. On kyllä hauska kaveri pelailla, varsinki Dominionia. Sattui vielä omaan tiimiin minä sillä isolla kaverilla ja 3 muuta oli Orochilla, niin selvästi käyttivät mua syöttinä kun vihut keskitty minuun ja sitten nämä Orochit aina leimahtivat paikalle vihujen selkään kun itse yritin selvitän 1vs3 tilanteita :D Ihan kivaa menoa silti.
 
Vastaus: For Honor

Ubin servuissa (nat tyypeissä) häikkää. Hajosi eilen joskus keskiyöllä ja vieläkin korjataan... huoh.
 
Vastaus: For Honor

Itsekin pidän haasteellisimpina vastuksina assassin classeja, mutta en silti nää, että ne olisivat mitenkään OP. Orochi tuntui itsestäkin alkuun oplta kunnes opettelin jokaisen sen liikkeen ulkoa. En vain pidä siitä super passiivisesta pelityylistä mitenkä muita assassineja vastaan joudun pelaamaan. Pelaan siis itse berserkerillä. Hyviä muutoksia näyttäisi olevan nopealla vilkaisulla.
 
Vastaus: For Honor

Paitsi että Orochi ei ole edes top tier Hero..?

Orochi on kyllä A tierissä

S: Warden ja Peacekeeper
A: Orochi, Warlord, Shugoki, Nobushi
B: Kensei, Valkyrie (nousee nyt varmaan A Shugon), Lawbringer
C: Conquer, Raider Berserker

edit Orochi on samalla pelin pelatuin hahmo johtuen että se on helppo ja voimakas.
 
Ylös Bottom