Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

For Honor

Vastaus: For Honor (14.2.2017)

Olisi näköjään kannattanut vetää tuo Advanced Tutorial läpi ennen nettiin siirtymistä. Blokkaaminen viikingillä ON mahdollista.
 
Vastaus: For Honor (14.2.2017)

Testiviikonloppu vielä menossa, mutta jo esitellään ylpeänä lukuja. Lupaa hyvää myynneille.

C4Z_IqUWQAAfkZX
 
Vastaus: For Honor (14.2.2017)

No eihän tuo nyt kerro yhtään mitään tulevista myynneistä. Itsekkin testasin ja en latiakaan tuohon laittais, erittäin tylsää.
No joo.. Jakaahan peli mielipiteitä kyllä mutta itselle pitkästä aikaa hyvä ja hauska peli.
Tämä vieläpä erittäin humala ystävällinen peli :)
 
Vastaus: For Honor (14.2.2017)

Juu eiköhän miljoonat tykkää ja miljoonat pitää huonona [emoji2]
 
Vastaus: For Honor (14.2.2017)

No joo.. Jakaahan peli mielipiteitä kyllä mutta itselle pitkästä aikaa hyvä ja hauska peli.
Tämä vieläpä erittäin humala ystävällinen peli :)

Taitaa olla aika tuuripeliä osuuko humalaystävälliseen joukkoon, etenkin kun matchmake alottaa strict level-matchilla :)

Mielestäni kyllä on aika hyvin onnistuttu, mieleen tulee aika harva low fantasy -titteli, Mount & Blade, Chivalry, Bladestorm, kun miettii tyylilajia. Tasapainotus aika kohdillaan ja taktikointi palkitsee. Pataan tulee äkkiä jos mokaa, mutta on siellä lentänyt monta ärräpäätä takaisinkin, kun käyn mun nobushilla sohimassa :D

Bonuspisteet siitä, että useimmilla hahmoilla on oma pelityyli, ihan juniorikin kyllä saa spämmäämällä mahdollisuuden voittaa, mutta hahmon opettelu kyllä näkyy tuloksissa. Ei taatusti ole niiden makuun, jotka haluaa nopeatempoisempaa tai casualimpaa menoa, mutta nythän sitä on saanut betassa testata. Propsit Ubille riskinotosta. Itse pelimekaniikat tuntuu toimivan jo hyvin, matchmake on sitten aika buginen saasta. Toivon mukaan saavat hiottua julkaisuun, koska kyllä tätä voisi jengille pelinä ilomielin suositella.
 
Vastaus: For Honor (14.2.2017)

Alun teilaamiseen jälkeen on peli alkanut aukeamaan. En silti tästä ole valmis täyttä hintaa maksamaan. Niin hauskaa kuin pelit ovat olleetkin.

Tänään 2 vs. 2 pelejä ja huumoria riitti. Väliin jopa uskotteli itselleen hallitsevan hahmonsa ja tällöin oltiin tämän testiviikonlopun parhaimmissa hetkissä. Tästä olisi ainesta laneihin. Katsellaan jos hinta tuosta tippuu.
 
Vastaus: For Honor (14.2.2017)

Muutaman tunnin kaverin kanssa pelasin ja kyllähän tämä ihan hyvältä peliltä vaikuttaa, mutta sisältöä tuntuis olevan niin vähän että ei ole kyllä itselle täysihintaisen pelin arvoinen. 20-30€ tuntuis betan perusteella oikealta hinnalta.
 
Vastaus: For Honor (14.2.2017)

Hetken betaa pelailin ja eihän tämä ole kuin hirveää refleksihippaa ja kombojen kanssa kikkailua. Ja sitä grindausta... Ihan hyvältä tuntuu onnistua välillä mutta turpiin ottaminen sattuu [emoji1] Ei mun makuuni.
 
Vastaus: For Honor (14.2.2017)

Muutaman tunnin kaverin kanssa pelasin ja kyllähän tämä ihan hyvältä peliltä vaikuttaa, mutta sisältöä tuntuis olevan niin vähän että ei ole kyllä itselle täysihintaisen pelin arvoinen. 20-30€ tuntuis betan perusteella oikealta hinnalta.

Pelihän on täysin pvp painotteinen peli. Kaikki sisältö ei toki ollut betassa mukana, mutta ei sieltä mitään hirveän mullistavaa puuttunut. Mielenkiinnosta utelen millaista sisältöä kaipaisit?
 
Vastaus: For Honor (14.2.2017)

Voin hyvin ymmärtää että tämä jakaa mielipiteitä, kun itselläkin on todella kaksijakoinen fiilis pelistä.

Itse en ole koskaan mitään vastaavanlaista peliä pelannut, joten oli jo senkin takia varsin uniikki kokemus. Lisäksi peli on todella hyvän näköinen ja tuntuinen, hahmoluokat ovat oikeasti erilaisia (joka muuten antaa kummasti lisäpituutta pelille) ja mielestäni melko hyvin tasapainossa sekä taistelumekaniikkakin tuntuu oikealta, ts. riittävän hitaalta ja raskaalta. Käytännössä joka kerta kun henki lähtee on pakko myöntää (toki pienen tukanrepimisen jälkeen) että oma moka oli, taas kerran kävi joko ahneeksi ja/tai kärsimättömäksi tai sitten käytin ihan väärää taktiikkaa vastustajaa ja hänen hahmoluokkaansa vastaan. Erityiskehu boteille, varsinkin hahmoluokkaa opetellessa olivat aivan korvaamaton apu.

Mutta: samalla hieman epäilyttää että onko tämä peli jota kannattaa hankkia jos ei oikeasti ole aikaa tahkota ja harjoitella vähintään paria tuntia per päivä? Pärjäsin varsin hyvin betan alussa kun kaikki olivat suunnilleen yhtä kokemattomia (toki osalla jo closed beta takana), mutta mitä pidemmälle viikonloppu meni niin sitä selkeämmin tuli koko ajan turpiin 1vs1 tilanteissa. Tietysti hienoa jos peli palkitsee harjoittelun, mutta ainakin tällaisella perheellisellä ns. kasuaalilla jolla on rajallisesti peliaikaa käytössä per ilta, saattaa kynnys lyödä peli tulille nousta turhan kovaksi jos luvassa on vain 1-2 tuntia turpaanottoa git gud -tyypeiltä ennen nukkumaanmenoa.

P.S. toivon muuten että pelintekijät ovat hereillä noiden varusteboostien kanssa ja oikeasti pitävät huolta etteivät muutaman samaan stattiin vaikuttavan esineen komboilla saa rikottua taistelujärjestelmää, ts. boostattua jotain ominaisuutta tasolle OP
 
Vastaus: For Honor (14.2.2017)

Pelihän on täysin pvp painotteinen peli. Kaikki sisältö ei toki ollut betassa mukana, mutta ei sieltä mitään hirveän mullistavaa puuttunut. Mielenkiinnosta utelen millaista sisältöä kaipaisit?
Ainakin yksinpelikampanja on tulossa, vaikka itsekin betan perusteella oletin että tämä on pelkkä multiplayer.

En jaksa analysoida ostoksiani kovin tarkasti, tykkäsin pelata betaa joten tilaukseen (tai siis lataukseen) meni ja keskiyöllä vissiin aukeaa. Eiköhän tästä ihan mukavaa viihdettä saa BF1:n rinnalle. Kuten edellä oleva sanoi, niin enpä ole kyllä minäkään tämmöistä vastaavaa koskaan pelannut, ehkä se tässä juuri kiehtookin. Toivottavasti kaveritkin hommaa tämän kun porukalla aina kivempi mätkiä menemään.
 
Vastaus: For Honor (14.2.2017)

P.S. toivon muuten että pelintekijät ovat hereillä noiden varusteboostien kanssa ja oikeasti pitävät huolta etteivät muutaman samaan stattiin vaikuttavan esineen komboilla saa rikottua taistelujärjestelmää, ts. boostattua jotain ominaisuutta tasolle OP

Ei yhteen stattiin vaikuttanut nähdäkseni kuin yksi gear, en tosin tiedä onko valikoima sama kaikilla hahmoilla. Itse tykästyin nobushiin ja se oli molemmat betat käytössä, keihästä craftatessa oli valittava boostaako attack-, defense- tai jotain kolmatta stattia jonka unohdin jo. Attackin uppaaminen ainakin tiputtaa defenseä ja teki hahmosta ns. glass cannonin. Tein todella pahaa jälkeä, mutta tosissaan yksi combo kun pääsi läpi, niin tulikin äkkiä kiire lähteä lipettiin sieltä. Jos kärsivällisesti craftaa keihästä, niin nobushista saisi vastaavasti tehtyä korkean defensen tankin jolla pidätellä jengiä aloillaan, mutta tappamisen suhteen on sitten vähän hiljaisempaa.

Muilla geareilla sama, oliko nyt luokkaa stamina recovery TAI revenge mode -buffi TAI revive speed tjsp vaihtoehdot jollain toisella gearilla. Kun closed betan aikana epäilin että voi pelata vaan tankkia tai damage dealeria, niin nythän tässä on aika selkeästi linjattu nämä healerin, harrasserin, damage dealerin, tankin arkkityypit. Craftaaminen vaikuttaa olennaisesti pelityyliin, kun yhden statin lisääminen automaattisesti alentaa toista stattia. Ei tuosta mun mielestä älyttömän OP hahmoja saa tehtyä.

Näin mä kyllä yhden Peacekeeperin jolla oli isketty kaikki mahdollinen sprint speediin, mitään jakoa saada kiinni :D Kolmella tyypillä sai juosta ympyrää kunnes saatiin pelaaja motitettua. Tuota kun vastustaja pelaa dominationissa, saattaa alkaa hirvittää se lipunvaltausvauhti. Mutta jos parkittaisi tankin lippua pitämään, niin saahan siinä juoksennella eikä siitä mitään hyötyä ole...
 
Vastaus: For Honor (14.2.2017)

Revenge gain by defense + revenge mode attack on ainakin mahdollinen combo ja muistaakseni siihen saa vielä yhden lisättyä tehostamaan revengepelailua.

Berserkerillä ja +60 kamoilla pelatessa: revenge gain by defense, attack terä, revenge mode attack combo tarkoitti yli 50% helaa vievää niittiä hevillä runtatessa. Closedia pelatessa Conquerorilla sama setti, mutta attackin tilalla defense tarkoitti sitä että revengen kerääminen ja modessa hyökkääminen oli paljon riskittömämpää. Liiloja vehkeitä ei vielä edes ole ollut päällä, joten vielä rumempaakin jälkeä saa aikaan kuin mitä betoissa sai aikaiseksi. Mainittakoon vielä Conquerorin helaa blokeista passive tukemaan tota comboa niin on aika ikävä pelata vastaan.
 
Vastaus: For Honor (14.2.2017)

Mille factionille tääl meinaa porukka lähtee jyliseen? Oma porukka ainakin on lähdössä viikinkien kelkkaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: For Honor (14.2.2017)

Onkohan tässä päätarina mistään kotoisin? Kovasti kyllä kiinnostaisi tämäkin hankkia. Mutta mietityttää sekin, että hankkisiko PS4(orkkis) vai PC:lle. No pitänee odottella arvosteluja. Betaa en testannut ollenkaan, vaikka koodi kyllä napsahti spostiin.
 
Vastaus: For Honor (14.2.2017)

Mille factionille tääl meinaa porukka lähtee jyliseen? Oma porukka ainakin on lähdössä viikinkien kelkkaan.
Juu Viikinkien kelkkaan itsekkin hyppäämässä omalla porukalla. Suurin syy varmaan siinä, että moni omasta porukasta ovat kiinnostuneita Norsen mytologiasta ym. Ja toki pohjoismaisuus pakottaa siihen :D
Betaa tuli hakattua jonkunverran ja tykästyin. Tulee kyllä peli hommattua viikonlopuksi mitä todennäköisimmin. Alkuun varmaan tulee pelattua Campaing ja sitten silloin tällöin PvP kun mättö mieli iskee :)
 
Vastaus: For Honor (14.2.2017)

Katsonut tämän illan Eurogamerin striimiä. Ikävä kyllä kampanja on vain jatkettua Tutorialia, ilman sen syvempiä kerrostumia. Hankinta perusteeksi se ei täällä kelpaa, eli betan kokemuksilla pitäisi ostopäätös vahvistaa.

 
Vastaus: For Honor (14.2.2017)

Vastarannan kiiskinä liityin Samuraihin. Kaksjakoiset tunnelmat ensi metreiltä. Peli on todella viihdyttävää ja palkitsevaa kun vain jaksaa opetella hahmon ja liikkeet. Toisaalta joissain pelimuodoissa tuntuu ettei kovin kunniakkaasti väännetä kun välillä on erittäin reiluja 3vs1 hyökkäyksiä ja vähän ne syö miestä kun jäät jonnekin yksin. :D Toisaalta sitten iteki tulee noita harrastettua aika ronkisti kun tilaisuus tekee varkaan. Kaikentasoista hiihtäjää on tullut vastaan, osa todella hyviä ja osa lähinnä seisoo ja blockaa eivätkä edes lyö, ne on silloin helppo napsia pois.

En oo ennen ihan tän tyylistä peliä pelaillu. Toki miekkapelejä Souls-peleinä yms, joten reaktiot on kyllä kohillaan ja saan iha hyvi blockailtua. Lukituksen kanssa suurin haaste on kun useampi on vastassa. Tuntuu että oon aina lukittuna väärään kaveriin ja sitten menee ihan vikasuuntaan iskut.

Pienellä älyllä matseissa kuitenkin on suht helppo ollut pärjätä. Lähinnä oon nyt testaillu eri ukkoja joita availin niin tuolla Dominion ja Elimination muodoissa. Story-moodiakin aloitin ja se tuntuu ihan kiinnostavalta onneksi. Jatketaan harjoituksia..
 
Ylös Bottom