Vastaus: For Honor (14.2.2017)
P.S. toivon muuten että pelintekijät ovat hereillä noiden varusteboostien kanssa ja oikeasti pitävät huolta etteivät muutaman samaan stattiin vaikuttavan esineen komboilla saa rikottua taistelujärjestelmää, ts. boostattua jotain ominaisuutta tasolle OP
Ei yhteen stattiin vaikuttanut nähdäkseni kuin yksi gear, en tosin tiedä onko valikoima sama kaikilla hahmoilla. Itse tykästyin nobushiin ja se oli molemmat betat käytössä, keihästä craftatessa oli valittava boostaako attack-, defense- tai jotain kolmatta stattia jonka unohdin jo. Attackin uppaaminen ainakin tiputtaa defenseä ja teki hahmosta ns. glass cannonin. Tein todella pahaa jälkeä, mutta tosissaan yksi combo kun pääsi läpi, niin tulikin äkkiä kiire lähteä lipettiin sieltä. Jos kärsivällisesti craftaa keihästä, niin nobushista saisi vastaavasti tehtyä korkean defensen tankin jolla pidätellä jengiä aloillaan, mutta tappamisen suhteen on sitten vähän hiljaisempaa.
Muilla geareilla sama, oliko nyt luokkaa stamina recovery TAI revenge mode -buffi TAI revive speed tjsp vaihtoehdot jollain toisella gearilla. Kun closed betan aikana epäilin että voi pelata vaan tankkia tai damage dealeria, niin nythän tässä on aika selkeästi linjattu nämä healerin, harrasserin, damage dealerin, tankin arkkityypit. Craftaaminen vaikuttaa olennaisesti pelityyliin, kun yhden statin lisääminen automaattisesti alentaa toista stattia. Ei tuosta mun mielestä älyttömän OP hahmoja saa tehtyä.
Näin mä kyllä yhden Peacekeeperin jolla oli isketty kaikki mahdollinen sprint speediin, mitään jakoa saada kiinni

Kolmella tyypillä sai juosta ympyrää kunnes saatiin pelaaja motitettua. Tuota kun vastustaja pelaa dominationissa, saattaa alkaa hirvittää se lipunvaltausvauhti. Mutta jos parkittaisi tankin lippua pitämään, niin saahan siinä juoksennella eikä siitä mitään hyötyä ole...