Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

For Honor

Vastaus: For Honor (14.2.2017)

Elikkä Emblem ja joku emote on goldin valtti.

Muut saakin sitten pelaamalla.
Onhan siellä myös sitten yhteensä 1,5kk tuota champion statusta joka tulee hyvään tarpeeseen sille ajalle ku peliä tulee pelattua eniten. Sitäkin sai ainakin Closed Betassa ostettua pelin omalla valuutalla mutta hinta oli muistaakseni joku 2-3k steeliä muutamasta päivästä, tiedä sitten miten se skaalautuu julkasussa.
 
Vastaus: For Honor (14.2.2017)

Post Launch Trailer

[video=youtube;IEGVIPCNHpI]https://www.youtube.com/watch?v=IEGVIPCNHpI[/video]

- 3kk seasonit jotka lisää peliin 2 mappia ja 2 heroa
- uutta kamaa heroille
- Ranked ja tournament modet myöhemmin tänä vuonna
 
Vastaus: For Honor (14.2.2017)

Post Launch Trailer

[video=youtube;IEGVIPCNHpI]https://www.youtube.com/watch?v=IEGVIPCNHpI[/video]

- 3kk seasonit jotka lisää peliin 2 mappia ja 2 heroa
- uutta kamaa heroille
- Ranked ja tournament modet myöhemmin tänä vuonna

Vaikuttaa lupaavalta! Pientä hypen nousua huomattavissa.
 
Vastaus: For Honor (14.2.2017)

Nämä ylirahastusmallit eri peliversioineen (deluxe, gold, platium, diipadaapa) ja season passeineen on hivenen harkitsematonta politiikka peliteollisuudelta. Just tämmöisellä politiikalla saadaan kaikkein suurimmat flopit aikaiseksi ja vähennetään ihmisten pelien ostomääriä. Itselle tämmöinen politiikka on erittäin suuri turn-offi minkä takia mm. Siege jäikin ostamatta. BF4:stä tuli ostettua premium versio vuosia sitten hyvillä alennuksilla ja sitä pelaan edelleen. BF1:stä ei tullut ostettua premium versiota koska se oli vaan liian kallis. Vanha BF4 antaa enemmän vastinetta rahalle edelleen. Siege ja luultavasti tämäkin kiinnostava peli jää sitten jo ostamatta ihan kokonaan. Näissä pitkälti verkkopelaamiseen tähtäävissä peleissä kun on toisaalta täysi kysymysmerkki, että onko siellä ekan DLC:n julkaisemisen aikana edes enää yhtään pelaajia, jos peli floppaakin. Siinä on sit satanen hukattu ja pelin jälleenmyyntiarvo aikalailla 0.

Jos kuitenkin käy niin, että peli on niin hyvä että sitä jaksaa pelata vuosia (kuten BF4), niin ne lisälaajennukset saa aikanaan murto-osahinnalla. Ostelee sitten koko pelin.
 
Vastaus: For Honor (14.2.2017)

Nämä ylirahastusmallit eri peliversioineen (deluxe, gold, platium, diipadaapa) ja season passeineen on hivenen harkitsematonta politiikka peliteollisuudelta. Just tämmöisellä politiikalla saadaan kaikkein suurimmat flopit aikaiseksi ja vähennetään ihmisten pelien ostomääriä. Itselle tämmöinen politiikka on erittäin suuri turn-offi minkä takia mm. Siege jäikin ostamatta. BF4:stä tuli ostettua premium versio vuosia sitten hyvillä alennuksilla ja sitä pelaan edelleen. BF1:stä ei tullut ostettua premium versiota koska se oli vaan liian kallis. Vanha BF4 antaa enemmän vastinetta rahalle edelleen. Siege ja luultavasti tämäkin kiinnostava peli jää sitten jo ostamatta ihan kokonaan. Näissä pitkälti verkkopelaamiseen tähtäävissä peleissä kun on toisaalta täysi kysymysmerkki, että onko siellä ekan DLC:n julkaisemisen aikana edes enää yhtään pelaajia, jos peli floppaakin. Siinä on sit satanen hukattu ja pelin jälleenmyyntiarvo aikalailla 0.

Jos kuitenkin käy niin, että peli on niin hyvä että sitä jaksaa pelata vuosia (kuten BF4), niin ne lisälaajennukset saa aikanaan murto-osahinnalla. Ostelee sitten koko pelin.

Eikös tässä kaikki pelin lisäsisältö ole ilmaista gold version ostajat saavat sen vain viikkoa aikaisemmin. Erikoisversiot eivät siis ole mitenkään pakollisia mikäli olen oikein käsittänyt.
 
Vastaus: For Honor (14.2.2017)

Nämä ylirahastusmallit eri peliversioineen (deluxe, gold, platium, diipadaapa) ja season passeineen on hivenen harkitsematonta politiikka peliteollisuudelta. Just tämmöisellä politiikalla saadaan kaikkein suurimmat flopit aikaiseksi ja vähennetään ihmisten pelien ostomääriä. Itselle tämmöinen politiikka on erittäin suuri turn-offi minkä takia mm. Siege jäikin ostamatta. [...] Siege ja luultavasti tämäkin kiinnostava peli jää sitten jo ostamatta ihan kokonaan.

Paitsi että Siegessä on luultavasti paras Season Pass DLC politiikka mitä viime vuosina AAA peleissä on ollut. En sit tiedä onko syy se vai pelin halpa hinta jonka seurauksena pelaajat ovat kasvaneet julkasun jälkeen. Siellä - ja tässä pelissä - ei ole mitään tärkeää pelattavuuden kannalta (pelattavat hahmot, mapit) maksumuurin takana.
 
Vastaus: For Honor (14.2.2017)

Paitsi että Siegessä on luultavasti paras Season Pass DLC politiikka mitä viime vuosina AAA peleissä on ollut. En sit tiedä onko syy se vai pelin halpa hinta jonka seurauksena pelaajat ovat kasvaneet julkasun jälkeen. Siellä - ja tässä pelissä - ei ole mitään tärkeää pelattavuuden kannalta (pelattavat hahmot, mapit) maksumuurin takana.

Nimenomaan näin. Siegessä ei ole mitään maksujen takana, mitä ei ilmaisena voisi saada. Sama sisältö on kaikille, mutta silti Season Pass tarjoaa hyvää sisältöä ja sille ostajia on ollut. Itsekin Season Passin ekana vuonna ostin ja ostan vielä tällekin vuodelle.

For Honoriin en ole sen kannalta tutustunut, mutta jos vaan mitään pay to win - tyyliä ei tule, niin ei pitäs hätää olla.
 
Vastaus: For Honor (14.2.2017)

For Honoriin en ole sen kannalta tutustunut, mutta jos vaan mitään pay to win - tyyliä ei tule, niin ei pitäs hätää olla.
Aikalailla sama juttu ku Siegessä, uudet Herot tulee viikkoa aikasemmin käyttöön. Ja sit sitä kosmeettista sälää ja 1kk Champion status.
 
Vastaus: For Honor (14.2.2017)

Ja patch notet saatavilla https://www.reddit.com/r/forhonor/comments/5spqu6/open_beta_changes_from_official_discord/

Orochi changes
Fixed Storm Rush stamina penalty on Parry
Attack indicator is now visible during the run part of Storm Rush


Peacekeeper changes
Zone Attack range reduced from 4,3m to 3,5m
Bleed damage on stabs decreased.


Warlord changes
Headsplitter Leap (forward dash heavy attack) range reduced from 4m to 3,5m
Headsplitter Leap (forward dash heavy attack) stamina damage reduced from 40 to 20
Headbutt can no longer be canceled into guardbreak
Full Block Stance entry stamina cost increased from 5 to 15
Dash forward range reduced
Headbutt costs more stamina
Headbutt removes less stamina on hit and can't be cancelled into gb


Kensei:
Increased HP from 120 to 125
Light attack damage increased to 20 from 15
Helmsplitter (forward dash attack) damage increased to 20 from 15
Swift strike (side dash attacks) damage increased to 20 from 15
Fixed bug on side dash where you could go into the top heavy after dash.
 
Vastaus: For Honor (14.2.2017)

Ja patch notet saatavilla https://www.reddit.com/r/forhonor/comments/5spqu6/open_beta_changes_from_official_discord/

Orochi changes
Fixed Storm Rush stamina penalty on Parry
Attack indicator is now visible during the run part of Storm Rush


Peacekeeper changes
Zone Attack range reduced from 4,3m to 3,5m
Bleed damage on stabs decreased.


Warlord changes
Headsplitter Leap (forward dash heavy attack) range reduced from 4m to 3,5m
Headsplitter Leap (forward dash heavy attack) stamina damage reduced from 40 to 20
Headbutt can no longer be canceled into guardbreak
Full Block Stance entry stamina cost increased from 5 to 15
Dash forward range reduced
Headbutt costs more stamina
Headbutt removes less stamina on hit and can't be cancelled into gb


Kensei:
Increased HP from 120 to 125
Light attack damage increased to 20 from 15
Helmsplitter (forward dash attack) damage increased to 20 from 15
Swift strike (side dash attacks) damage increased to 20 from 15
Fixed bug on side dash where you could go into the top heavy after dash.

Hyvä et balansoivat classeja viel näin julkasunkin alla. Toi Peacekeeperin bleedi vaikutti ainakin suht kovalta aiemmin.
 
Vastaus: For Honor (14.2.2017)

Kolme-neljä kertaa eri iltoina kokeillut ja peli ilmoittaa "Be pacient, servers are in maintenance mode."

Jää testaamatta kun ei serverit tunnu päällä olevan.
 
Vastaus: For Honor (14.2.2017)

Q: How long does the Open Beta last?
The For Honor’s Open Beta begins on February 9th 3 PM CET and runs through February 12 at 11 PM CET. You can pre-load the game starting February 6th.

Suomi on CET +1 eli alkaa 16.00 ja päättyy 00.00
 
Vastaus: For Honor (14.2.2017)

Random jengi kärryillä, jep jep :D Tosin jos Ubilla oltais fiksuja, ois varmaan saatu peliin palvelinviesti aikaiseksi tätä varten. Nythän ne pelittääkin jo.
 
Vastaus: For Honor (14.2.2017)

Beta testattu ja eipä mitenkään yllättänyt etten tule tykkäämään, ekana häirihti 30fps ja tämän jälkeen uskomattoman paska pelattavuus.. idea on kyllä ihan ok ja mielenkiintoinen mutta toteutus on sitten tasoa Ubisoft, eipähän kyseinen roska firma saa vieläkään rahojani :D
 
Ylös Bottom