Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

For Honor

Vastaus: For Honor (14.2.2017)

Jaha. Toivon mukaan vielä viikonloppuna koodit toimii, eikä ne oo jonkun outsourcatun intialaisen CR-duunarin hyväksyntää vailla :D Se vamistusmaili vie suoraan betan sivuille, mutta siinä on ilmeisesti joku muukin sivu välissä jonka urlin löysin ainoastaan beta-foorumeilta kun useampikin henkilö valitti, ettei näy koodia account management -sivuilla.

Linkki siihen betan tukithreadiin on http://forums.ubi.com/showthread.php/1554734-Friend-Invited-me-to-Beta-What-now-please-help , tosin äsken oli betaforumit bittitaivaassa ja nyt lataa hiukkasen hitaasti. Oisko suuri suosio yllättänyt ranskalaiset. Harmi ettei Division ollenkaan hajoillut käyttäjäkuorman alla, että siitä ois voinut oppia :D

Edit: sain juuri uuden mailin, josta ko. koodi löytyy. Selkeästi kannattaa purnata, että se osoittautuu turhaksi.
 
Vastaus: For Honor (14.2.2017)

Pelaajien toimesta lähetetyt koodit toimii 48h jonka jälkeen ne palautuu lähettäjälle ja voi invata uudestaan.
 
Vastaus: For Honor (14.2.2017)

Ei tää siihen liity vaan siihen, ettei Ubin palvelu herännyt antamaan sen inviten oikeuttamaa koodia uusille tulijoille. En siis ole ainoa, en tiedä korjasivatko just. Kun oli beta-foorumikin alhaalla niin ehkä sai serverit kickstartin :)
 
Vastaus: For Honor (14.2.2017)

Seurasin muutamaa streamiä ja vaikuttaa pvp peliltä jota olen hakenut. Menee tilaukseen pelkkien streamien perusteella.
 
Vastaus: For Honor (14.2.2017)

Seurasin muutamaa streamiä ja vaikuttaa pvp peliltä jota olen hakenut. Menee tilaukseen pelkkien streamien perusteella.

Vähän asian vierestä (pahoittelut kaikille), mutta jos aseisiin perustuvat brawlerit maistuu PS4:lle on myös F2P Let it Die tarjolla. For Honoria odotellessa. Chivalry ja Mount & Blade: Warband kanssa, lisätään Vermintidekin vielä. Mielestäni ollaan meitä miekkataistelufaneja hemmoteltu aika hyvin viime aikoina :)
 
Vastaus: For Honor (14.2.2017)

Betaa tullut kokeiltua tässä ja yllättänyt tämä peli kyllä positiivisesti. Ei ollut siis oikein odotuksia mihinkään suuntaan, mutta nyt voisin jopa ostaa. Taistelu oli aluksi hankalaa, mutta kun on alkanut sisäistämään tuon ohjauksen, niin alkaahan se siitä sujumaan. Lisää testailua.
 
Vastaus: For Honor (14.2.2017)

Ei alkuun oikein maistunut, mutta kyllä tää tuli pistettyä ennakkotilaukseen. Yksinpeli kiinnostaa eniten tällä hetkellä ja ehkä se nettimättökin alkaa maistuun sitten kun oppii paremmaks, nythän se on ollut pelkkää turpaan ottamista mitä ei kukaan täysjärkinen kauaa kestä..
 
Vastaus: For Honor (14.2.2017)

Oliskohan vielä beta-avaimia? Vaikuttaa hauskalta.
Tuli pistettyä ennakkotilaukseen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: For Honor (14.2.2017)

Oliskohan vielä beta-avaimia? Vaikuttaa hauskalta.
Tuli pistettyä ennakkotilaukseen.

Selaa threadia taaksepäin, Milkkis ystävällisesti tarjoili niitä pleikalle.

Otin sessiot eilen, täähän on oikein hauska brawleri. Vähän ehkä rajoitettu tasapainotus, yleensä näissä peleissä on se damage dealer, tankki ja healeri. Kun healerit otetaan pois niin valinnat on vain nopea harasser-tyylinen hahmo, tai se damage dealing tank (jotka osaa healatakin vielä argh). Pari hahmoa vastuksena tuottaa vielä ongelmia, mutta combot on sen verran yksinkertaisia että kun pelimekaniikan oppii, sulla on ihan reilu mahdollisuus flinchata kuka tahansa kuoliaaksi 1v1 -tilanteessa vaikka käyttäisi heikompaakin hahmoa.

Kuuden tunnin session perusteella oli hauskaa ja aika hyvin sai perusteet selville. Betasta tulee kyllä vibat että pelistä olisi tarkoitus tulla MOBA kilpailemaan Overwatchin ja Rainbow 6:n kanssa, enkä ole varma miten aktiivinen se online-moodi sitten olisi esim. vuoden kuluttua. Ehkä vähän jäykät animaatiot, mutta tämä ei olekaan miksikään sulavaksi taistelupeliksi tarkoitettu. On kanssa hauskaa nähdä kun ritarilla on täysi levyhaarniska ja rengashame alla, ja sitten se tekee ukemeita mikä tietääkseni on sula mahdottomuus. On se sen verran vaivalloisen näköiseksi tehty, että voi säilyttää illuusion että ne panssarit jotain painaakin :D

Vedin matsin jossa sain 17 tappoa ja kaaduin kaksi kertaa, heti seuraavaksi ei onnannut yhtään ja hädintuskin tuli 1:1 KD-ratio. En siis oo erinomaisen hyvä, pelaajien taitotaso vaan huitelee ihan järjettömällä skaalalla. Kaappaa siinä lippuja kun kolme tiimikaveria ryntää kuolemaan ekaan vihollistankkiin ja loput vihut tulee kolmen porukalla sun perään. Luulen et tämän pelin kohdalla ne mikit tulee tärisemään "***** PTFO! P! T! F! O!" -karjumisista, sen verran välillä tympii kun jotkut betan pelaajat ei ilmeisesti ole ikinä nähneet capture the flagia livenä :D Toivon mukaan peli saa suuren suosion, että pelaajat saadaan matchattua taitotason mukaan. Betassa se ei ole vielä toiminut.
 
Vastaus: For Honor (14.2.2017)

Oliskohan vielä beta-avaimia? Vaikuttaa hauskalta.
Tuli pistettyä ennakkotilaukseen.
Vielä on tosiaan toi 1 invi jäljel pleikalle. uPlayssa kaveripyyntöä ( Maito_ ) niin pistän tulemaan. Kokoa latauksella oli joku 26gigaa että jos ei netti pysty sitä lataamaan seuraavan 6h sisään ni ei ehkä kannata koska beta loppu joko 2 tai 3 ensi yönä.

__________________________

@aeris

Saattaa aika pitkälti pelin pitkäikäisyys riippua siitä saako ne pistettyä dedi servut sen nykyisen p2p shaiban tilalle.
 
Vastaus: For Honor (14.2.2017)

Saattaa aika pitkälti pelin pitkäikäisyys riippua siitä saako ne pistettyä dedi servut sen nykyisen p2p shaiban tilalle.

Olihan se aika vakaa kumminkin, ei ihan kaikki pelit selviä siitä että hosti lähti syystä tai toisesta lätkimään. Välillä oli paha lagi joka musta johtui suoraan kun hostilla oli huono netti, mutta välillä tökki ruudunpäivitys ihan vaan kun oli liikaa kamaa ruudulla. Sit siihenkin kuolee, kun peli ja ohjainkontrollit kulkee ihan omaa aikataulua eikä siinä auta serverihostaus ollenkaan. Oishan se silti kiva että kaikilla olisi suht tasa-arvoinen lagi, kun tämäntyylisistä pelimekaniikoista puhutaan :)

Mä otan nää betat enemmänkin stressitesteinä kuin valmiina kamana, tosin täytyy sanoa että Nioh-beta oli paljon viimeistellymmän oloinen ja odotan sitä suuremmalla mielenkiinnolla. Toivon mukaan ei käy kuten BF4/Destiny/Division, että korjataan vielä ensi vuonna, jotenkin oli raakileen oloinen käyttöliittymä ja ehkä sitä taisteluakin, etenkin animaatioita voisi vielä hioa. Onhan se nyt hassua ettei esim. armor break ja heitot mukamas toimi takaapäin.
 
Vastaus: For Honor (14.2.2017)

Olihan se aika vakaa kumminkin, ei ihan kaikki pelit selviä siitä että hosti lähti syystä tai toisesta lätkimään. Välillä oli paha lagi joka musta johtui suoraan kun hostilla oli huono netti, mutta välillä tökki ruudunpäivitys ihan vaan kun oli liikaa kamaa ruudulla. Sit siihenkin kuolee, kun peli ja ohjainkontrollit kulkee ihan omaa aikataulua eikä siinä auta serverihostaus ollenkaan. Oishan se silti kiva että kaikilla olisi suht tasa-arvoinen lagi, kun tämäntyylisistä pelimekaniikoista puhutaan
Kyllähän se vakaa voikin olla mutta koska pelaajia voi tulla (ainakin PS profiilien kielivalintojen perusteella) lätäkön tuolta puolen, hosti Italiassa ja itse Suomessa ni siinä on jo kyllä semmossia viiveitä mitä comppi pelissä ei pitäisi tulla kun verrattaisiin samojen pelaajien välistä ottelua Alankomaissa hostatulla dedillä. + Ne ihmiset joilla NAT strict on pelin löytäminen kokonaan eri asia, jos edes pääsevät pelaamaan.
 
Vastaus: For Honor (14.2.2017)

+ Ne ihmiset joilla NAT strict on pelin löytäminen kokonaan eri asia, jos edes pääsevät pelaamaan.

Eihän sillä periaatteessa ole muuta vaikutusta kuin se, että NAT type 3 ei voi koskaan hostaa toista NAT type 3:a. Jotkut pelit sit toki potkii lobbysta jo sen takia, kun konsolit ei kättele, riippuu middlewaresta. Mut ei tämä kai enää ole suuri salaisuus, kun PS3:llakin ikää 10+v :)

Tein PST orgille vastikään laskelman siitä paljon noita dedicated/third party -servuja on käytössä, eikä se kyllä ole kuin vajaa viidesosa kaikista online-peleistä vaikka laskee MMO:t sun muut mukaan. Dead Starhan meni nurin vajaassa vuodessa kun serverien ylläpito on sen verran kallista. Tosin For Honor ei mikään indiejulkkari olekaan. Beta kyllä antaa ymmärtää että ois vaan third party stattiserveri pyörittämässä persisten universea ja p2p tuli jäädäkseen, koska palvelin-taustainfra, middleware jne., käytännössä tämänkin rakentamiseen menee kuukausitolkulla kehitys- ja testaustyötä. Jos ne ei ole stressitestaamassa palvelininfraa nyt kun julkaisuun on kaksi viikkoa, niin tuskin sitä silloin löytyykään...
 
Vastaus: For Honor (14.2.2017)

Noh, se on matchmaking-palvelimen esto sitten, ei mahda mitään. Ei siis tosiaan ole eka eikä vika peli jonka kohdalla nää samat käyttäjät hakkaa päätään seinään. Ei vaan kannata jättää konsolia palomuurin taakse...

Matchmakesta puheenollen se palvelin hajos just 10min sitten eikä tuu kuin virheilmoitus mistä tahansa pelimoodista. En tiedä koska nousee takaisin pystyyn ja kun on 5h maksimissaan aikaa, ehkä se siitä betasta. Ihan jees mäiskintää, vaikkei mitään Let it Dien kaltaisia "aivan upeeta kamaa" -viboja mulle syntynytkään :)
 
Vastaus: For Honor (14.2.2017)

Noh, se on matchmaking-palvelimen esto sitten, ei mahda mitään. Ei siis tosiaan ole eka eikä vika peli jonka kohdalla nää samat käyttäjät hakkaa päätään seinään. Ei vaan kannata jättää konsolia palomuurin taakse...

Matchmakesta puheenollen se palvelin hajos just 10min sitten eikä tuu kuin virheilmoitus mistä tahansa pelimoodista. En tiedä koska nousee takaisin pystyyn ja kun on 5h maksimissaan aikaa, ehkä se siitä betasta. Ihan jees mäiskintää, vaikkei mitään Let it Dien kaltaisia "aivan upeeta kamaa" -viboja mulle syntynytkään :)
Pleikkarilla ainaki toiminu kokoajan servu
 
Vastaus: For Honor (14.2.2017)

Varmaan ensimmäinen beta josta jäi semmoinen fiilis että pakko ostaa, vaikka ollut edes kuullut koko pelistä.
The Division kyllä onnistui myös betallaan, mutta sen olin muutenkin hommaamassa niin...

Kunhan vaan
nerfifät neliötä viemään enempi staminaa
korjaavat pienet matchmake viat ja party joining bugit
tekisivät dedicated serverit (aina saakeli joku lähti meidän matsista pois ja peli jumitti ihan törkeen pahasti kun joku taas joinas ja katto etää 20-800, eiköhän lähetä pois ja sama jatkui...)
klaaniominaisuudet ja muuta sälää, ehkä joku linna missä voi chillaa
matsin jälkeen aloittaisi seuraavan pelin pikkaisen nopeammin (nyt on kai jossain minuutin kohdalla, mutta saisi olla 20 sec)
 
Vastaus: For Honor (14.2.2017)

Tällä hetkellä näyttäisi siltä että siellä olisi Open Beta tulossa 9.-12. (pari päivää ennen julkasua);

https://www.reddit.com/r/forhonor/comments/5r32pr/looks_like_there_will_be_an_open_beta_february/

Mielenkiintoiseen aikaan mutta kelpaahan tuo. Hyvälle toiminnalle vaikutti ton suljetun beetan perusteella, vaikka aika paljon jäi itelle vielä harjoiteltavaa. Joutuu varmaankin harkitsemaan ihan koko pelin ostoa kans. Vähän silleen jopa yllätti meikäläisen puskista, kun vähän heikonlaisesti oli tullut seurattua kysestä peliä kehityskaarensa aikana. Joku mobamainen pelimuoto voisi olla myös poikaa.
 
Ylös Bottom