Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Formula 1

Vastaus: Formula 1

Miks tässä aina käy näin...V**TU!
Tilanne olis voinu kääntyä lopussa ihan miten vaan...
Hamilton olis keskeyttäny niin pojat olis taas ihan nipussa kärjessä...
Mutta tietysti se meni näin päin...

Se kausi tais sitten olla siinä...
Mä kyllä palautan tän MTV3 paketin...asiakkaiden huijaamista..
En mä tällästä tilannu..PRKL!!=)
 
Vastaus: Formula 1

En ole ollut näin pettynyt pitkään aikaan...Jos Rosbergia ei olisi ollut siinä, niin Kimi olisi voittanut...Ei jossittelut kuitenkaan auta...

Saa nähdä saako Hamilton jotain rangaistusta. Hamiltonhan pääsi imuun, vaikka päästikin Kimin ohi.
 
Vastaus: Formula 1

Mielenkiintoisin kisa koko kaudella! Aivan mahtava meno lukuunottamatta viimeisiä paria kierrtosta. Olisihan se Kimi saanut pysyä mestaruuskamppailussa. Mielenkiintoista nähdä, miten talli kommentoi ja varsinkin Kimi itse...
 
Vastaus: Formula 1

Voi perkele mä hurrasin ensin ku Lewis veti nurmikolle ja sitten Kimi pyöräyttää ja suoraan valliin. Kausi pulkassa, vituttaa..
 
Vastaus: Formula 1

Voi perkele mä hurrasin ensin ku Lewis veti nurmikolle ja sitten Kimi pyöräyttää ja suoraan valliin. Kausi pulkassa, vituttaa..

Aamen, katon vormuloita uudestaan sitten Singaporen aika-ajot ja sitten enskautena alan kattoo, et kannattaako tätä lajia enää kattoa ollenkaan :mad:
 
Vastaus: Formula 1

Ei sateen tulo ensin hermostuttanut, kun samanlainen se on kaikilla. Mutta nyt tajuaa, kuinka paha se oli. Se Hamiltonhan oikas yhden mutkan?

Nyt se Kimi vasta kakkoskuski on, kunnes seuraava kausi pääsee alkamaan.
 
Vastaus: Formula 1

Juu, nyt voi vain sitten jossitella ja jälkiviisastella, että olis Räikkösen kannattanut "malttaa" ajaa kisa loppuun asti eikä lähteä yltiöpäiseen ykkössijan tavoitteluun. Räikkönenhän totesi kisan jälkeen, että muut sijat kuin voitto ei häntä kiinnostanut.
 
Vastaus: Formula 1

Aika outoa. Päästihän Hamilton Räikkösen ohi mutkan jälkeen, mutta meni taas seuraavassa mutkassa ohi. No parempi näin päin niin Räikkönen ei ole kuin 19 pistettä jäljessä koska Hamilton tippui kolmanneksi.


Outoa? Kai sen nyt sokeakin näki, että Hamilton hyötyi tuosta oikaisusta. Jos olisi vetänyt niinkun, kuuluu takasin radalle suoraan niin olis jääny Räikkösestä kunnolla, nyt meni sisäpuolelle ja anto Räikkösen mennä rinnalle ja sai paremman kiihdytyksen. Ihmettelin tuota ohitusta heti, kun se tapahtui ja olin varma, että ainakin tuomaristo sen tutkii.
 
Vastaus: Formula 1

Sangen yllättävät tulokset aika-ajossa. Vettel ykkönen, Kovalainen kakkonen, Massa kuudes, Raikkonen 14. ja Kultapoju-Hamilton 15..

Kisasta voi tällä kertaa tulla ihan mielenkiintoista katsottavaa.
 
Vastaus: Formula 1

Sangen yllättävät tulokset aika-ajossa. Vettel ykkönen, Kovalainen kakkonen, Massa kuudes, Raikkonen 14. ja Kultapoju-Hamilton 15..

Kisasta voi tällä kertaa tulla ihan mielenkiintoista katsottavaa.

Joo pitää varmaan katsoa alusta asti tuo kisa.
 
Vastaus: Formula 1

Olipahan todella jännittävä ja yllättävä aika-ajo. Iso peukku annettava Toro Rossolle todella hienot sijoitukset. Ja Heikki hienosti toisessa ruudussa.
Kimin kohtalo tosin vähän harmittaa. Ei oikein päässyt missään vaiheessa puhtaaseen väliin. Mutta pääasia ettei homma mennyt putkeen KoP:lläkään. :D
 
Vastaus: Formula 1

Vau, eipä olisi uskonut että entinen Minardi yltäisi ikinä pisteille ja nyt sitä ollaan jo paalulla. Tietyllä tapaa vielä kovempi saavutus vaikka yhtään pistettä ei tietysti ole jaettu. Kisassa voi pärjätä tsägällä, aika-ajoissa ei.

Kovalaista olen pitänyt keskinkertaisena vellihousuna joka kuivalla ajelee perusvarmoja ihan ok kierroksia. Nyt kaveri yllätti. Jos huomenna on kuivaa niin eiköhän tuo voita ensimmäistä kertaa ilman toisten epäonnea.
 
Vastaus: Formula 1

Massalla on mahdollisuudet kiriä umpeen Hamiltonin johto, tai päästä kokonaan ykköseksi pisteissä.

Jos huomenna sataa, sijoituksista ei ei voi sanoa vielä yhtään mitään.
Nyt toivotaan Kovalaiselle parasta. Eiköhän se pallille pääse. :cool:
 
Vastaus: Formula 1

Jos huomenna sataa, sijoituksista ei ei voi sanoa vielä yhtään mitään. Nyt toivotaan Kovalaiselle parasta. Eiköhän se pallille pääse. :cool:

Porsche Supercupin lopussa alkoi Monzassa tihuttamaan vettä. Toisaalta Ferrarin (ennenkin kädettömiksi osoittautuneet) poppamiehet ennustivat suuressa pow-wow'ssaan, että sadetta ei tule kisan aikana. Eli 50-50. Varmaa on, että kisa ainakin aloitetaan märällä.

Aikamoinen okki on jos Kovalainen ei kisaa voita. Jos se siis saa ajaa ilman teknisiä murheita tai ulosajoa. Innolla odotan myös Kimin raivoamista tuolta takaa - mitään ei ole menetettävissä.
 
Vastaus: Formula 1

Tällä hetkellä taitaa vain olla niin että ferrarin on jonkun verran heikompi mclarenia vastaan sadekelillä
 
Vastaus: Formula 1

Tällä hetkellä taitaa vain olla niin että ferrarin on jonkun verran heikompi mclarenia vastaan sadekelillä

Totta, mutta sade tuo yllätys-elementin, jota Kimi kipeästi tarvitsee. Lisäksi ohittaminen helpottuu. Kuivalla kelillä olisi Kimillä kova homma nousta edes pisteille tuolta.
 
Ylös Bottom