Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Formula One 06

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Formula One 06

Huomenna olisi tarkoitus peli ostaa. Pari kysymystä:

1. Mikä on uramodin raja? Eli montako kautta kestää

2. Kun tässä on tämä uusi aika-ajo järjestelmä niin kun on siellä ajalleut kuluuttaakseen polttoainetta niin voinko välissä käydä hakeen tuoreet renkaat alle mutta sillain ettei varikkotiimi tankaa autoa?

3. Kai peliin saa Suomen kielen?

joo tosi hyvä peli on. kyllä olen eläny monia ilon ja surun hetkiä ton pelin kanssa. eilenkin kolaroin montralissa varikon sisääntulokaistalla Coulthardin kanssa. olin juuri noussut hienosti 9. sijalta neljänneksi.:( Uramodissa on menossa 4 kausi 4 kisaa jäljellä ja olen MM-pisteissä toisena 9 pojoa Alonsosta jääneenä ja Montoya vaanii jo 4 pisteen pääsää takana eli jännittävä loppukausi tulossa.:cool:
Aloitin uran heti jättimunkilla Toro Rosson kakkoskuskina ja pääsin puolessa välissä kautta ensin Red Bullille testaamaan ja melkiein heti kakkoskuskiksi. lopulta keräsin kauden aikana 13 pistettä, paras sijoitus oli 4. Monacon kaatosateessa.
Heti seuraavan kauden alussa pääsin Toyotalle. Ajoin sillä ensimmäiseen voittoon megamunkilla Espanjassa.:eek: Kauden llopussa pääsin BMW Sauberille.
aloitin seuraavan kauden sillä ja ajoin loppuun asti. olin lopulta MM-pisteissä 5.
Nykyään ajan Williamsilla ja olen siis MM-pisteissä toisena.
Käytän Medium-tasoa.

tosiaan joskus on ohjain lentäny ku vähän suututtanu. kerrankin ajoin hienosti toisena ja taistelin ykkössijasta Buttonin kanssa. Lähdin hoittamaan puoli kierrosta ennen maalia. Ajoin mutkassa sisälle ja pääsinkin ohi mutta buttonin eturengas tökkäsi takaarnkaaseeni ja autoni pyörähi tipuin sijalle 9. Nousin kuitenkin 8. ja sain yhden pisteen mutta se oi laiha lohtu.

Tonen tapaus sattui suzukassa. olin johtanut kisaa alusta asti ja kävin varikolla kierroksen ennen muita. tipuin 9. kun tuli alamäkeen jossa ei ole kovin hyvä näkyvyys eteen koska satoi näin vain kuinka keltainen lippu heilui. en kerinnyt ajatella mitään kun kosahdin jo täysillä moottorinsa hajoittaneeseen keskellä rataa madelleeseen massaan.:mad:

Olen hankkinut tämän pelin 2007 enkä ole kuin kerran peliin koskenut on jäänyt kaapppiin. Nyt aloitan uuden Ura- modin. Ja vaikeimmalla tasolla. Saadaas nähdä mitä tapahtuu?

Olen hankkinut tämän pelin 2007 enkä ole kuin kerran peliin koskenut on jäänyt kaapppiin. Nyt aloitan uuden Ura- modin. Ja vaikeimmalla tasolla. Saadaas nähdä mitä tapahtuu?

Oi,oi en onnistunut noissa testeissä ja aloitan uuren uran kohtuullisella.
Tosin ajoapuni olivat olemattomat ja jarruttaminen on heikko kohtani, tällä kertaa otan jarruttamisajoavun päälle ja aloitan.

Dodii. Nyt tuli sitte paikka auki kyllä tolle Toro Rossolle mutta sitte alko Ura -modi bugitaa eikä sinne enää pääse.
Nyt siis pitää alotaa mestaruuskausi.

Ok. Näin kävi tälläkertaa 22 ekan session jälkeen aika-ajoissa selvästi otti päähän se että Ide ei päästänyt minua ohi kun olin pääsemässä huippuaikaan.

Olin siis kaksi sekkaa muita johdossa (iha lopussa) ekalla sektorilla kun sain Iden kiinni.
Idellä oli ongelmia eikä hän päästänyt ohi. Tähän kertyi monta sekuntia ja jäin ajallani 1:42:289 viimeiseksi.

Hieno kisa!:

Lähdössä saatiin sija 14. mutta kun huonosti aika-ajot ajanu M.Schumacher ajoi peräsimeen niin oli kyllä lähellä ettei olisi ollut kisa siinä. Takasiipi väpisi ja täyty mennä varikolle.
Varikon jälkeen 19. sija ja edessä nousu. kieroksella 40/70 muut menivät varikolle (yllättäin kaikki) ja pääsin kärkeen.

Vähän tämän jäkeen sain kiinni kierroksella jääneen Takuma Saton. Lähin ohittamaan... Pääsin ohi ja aloin painaa kaasua pohjan! Sato pääsi imuun ja oli pääsemässä ohi. Katsoin taakse ja sielä ei ollut ketään, sitten katsoin eteen ja Sato oli siinä ihan juuri ennnen suoraa edeltävää mutkaa. Mitä muutakaan kun iso jarrutus ja hietikolle auto pyärimään.

Vaihelaatikko rikki ja 2., 4. ja 6. vaihde eivät toimineet täytyi koittaa saada vauhtia mutta se ei riittänyt jäin 15. sijalle.

Tuntui loistavalta olla edes siinä.

Renautti keskeytti heti lähdössä en alkuporukassa nähnyt paljon mitään ja törmäsin siihen.
Ei se vieä mitään. Perässäni tullut Ide posautti suoraan takasiipeen. Rengas lähti ja siinä se.

Huhhuh, kausi on nyt ajettu, ja näette kovalla työllä hankitut tulokseni:

J.Vilneuve:
P V PP NK
5 0 1 1

Lyhyt katsastus parhaisiin hetkiin, erityistä Hockeysmanilta KonsoliFINiläisille (ei järjestyksessä)

Ensimmäinen, ja toistaiseksi viimeinenkin (vaikealla ajettu) paalupaikka, tuli lempiradassani Indianapolisissa. Tuolloin tipuin huonon varikkopysähdyksen vuoksi kymmenenneksi. kuitenkin ajoin puristaa itseni pisteille. Kun muutamia kolareita tuli, pääsin taistelulla neljänneksi. Menetin huipputallien kuskeille saamani eron kahden kierroksen kuluessa pieneksi, ja he ohittivat, olin sitten yhdeksäs. Puristin neljä viimeistä kierrosta uskalluksella. Jarrutin mutkaan myöhään, vedin kanttareita hipoen, ja saavuin maaliin seitsemäntenä. Paras koskaan tuossa pelissä kokemani viikonloppu!

Mukavia hetkiä koin myös Suzukassa ja Interlagosissa, sijat 7. ja 8.

Suzuka ei ole oikein mukava, ainakaan minun mielestäni. Olin aika-ajoissa kymmenes joka oli minulle kuin voitto, tosin ei se niin hyvältä tuntunut kuin paalupaikka Indianapolisissa. Kisaan valmistauduttiin sateessa. Alussa pyörähdin, ja autostani puhkesi toisen puolen kumi, etusiipi irtosi ja takasiipi väpätti, paha kolari siis. Onneksi olin lähelllä varikkoa ja pääsin nopeasti sinne. Mukaani tuli ainakin Ralf ja Michael Schumacher, Juan-Pablo Moyntoya, Nico Rosberg ja Mark Webber. 8-10:n sijan yleishaltijoita, kyllä Nick Hiefeldikin siellä oli, mutta hänen piti vain vaihtaa/laittaa, tai siis mekaanikkojen piti vaihtaa/laittaa etusiipi Nickiltä. Pääsin matkaan joukon ekana ja olin kymmenes, koksa moni keskeyttti juuri tuossa mutkassa.
Melkein menetin paikkani huonon jarrutustyöskentelyn vuoksi. Tästä pääsin mukaan ja olin jopa seitsemäs, ihan mukava kokemus.

Interlagosin kisa..
oli minun hallintaani, tosin siinä 10-6. sijan välillä. Olin aika-ajojen toinen ja olin hyvissä asemissa alussa. Minä kuitenkin, kappas,kappas pyörähdin Juan-Pablo Moyntoyan toimesta.
Tästä jatkoin ihan ok:sti, vaikka etusiipi väpättikin, varikon jälkeen olin kymmenes, taas nousun jälkeen olin kahdeksas johon myös päädyin maalissa.

HIENO KAUSI!!!

Päätinpä hankkia tämän pelin jo kolmanteen kertaan. Kahesti oon jo myyny, ekalla kerralla "kyllästymisen takia" ja toisella kerralla rahapulasta. Nyt hinta on sen verra alhane (vaikkaki oli yllättävän vaikeaa löytää koko peliä mistään) että tulihan se sitte hankittua. Myin pelin kuitenki aikanaan hyvällä omallatunnolla koska oletin että uuden sukupolven konsoleille saatais peli 2008 tai edes 2009, mutta ei.

Pelihän on kuitenki ehottomasti paras formulapeli jota olen ikinä pelannut. Heti PS1 97:n jälkeen =)

itse ajan ensimmäistä kautta vaikealla tasolla ja olen midlandin kuski. ensimmäisen kisan pääsin ajamaan eilen. ja olin kisassa yhdeksäs. mitä te olette mieltä tuollaisesta suorituksesta että onko se hyvä?

Ylös Bottom