Vastaus: Formula One 06
Huhhuh, kausi on nyt ajettu, ja näette kovalla työllä hankitut tulokseni:
J.Vilneuve:
P V PP NK
5 0 1 1
Lyhyt katsastus parhaisiin hetkiin, erityistä Hockeysmanilta KonsoliFINiläisille (ei järjestyksessä)
Ensimmäinen, ja toistaiseksi viimeinenkin (vaikealla ajettu) paalupaikka, tuli lempiradassani Indianapolisissa. Tuolloin tipuin huonon varikkopysähdyksen vuoksi kymmenenneksi. kuitenkin ajoin puristaa itseni pisteille. Kun muutamia kolareita tuli, pääsin taistelulla neljänneksi. Menetin huipputallien kuskeille saamani eron kahden kierroksen kuluessa pieneksi, ja he ohittivat, olin sitten yhdeksäs. Puristin neljä viimeistä kierrosta uskalluksella. Jarrutin mutkaan myöhään, vedin kanttareita hipoen, ja saavuin maaliin seitsemäntenä. Paras koskaan tuossa pelissä kokemani viikonloppu!
Mukavia hetkiä koin myös Suzukassa ja Interlagosissa, sijat 7. ja 8.
Suzuka ei ole oikein mukava, ainakaan minun mielestäni. Olin aika-ajoissa kymmenes joka oli minulle kuin voitto, tosin ei se niin hyvältä tuntunut kuin paalupaikka Indianapolisissa. Kisaan valmistauduttiin sateessa. Alussa pyörähdin, ja autostani puhkesi toisen puolen kumi, etusiipi irtosi ja takasiipi väpätti, paha kolari siis. Onneksi olin lähelllä varikkoa ja pääsin nopeasti sinne. Mukaani tuli ainakin Ralf ja Michael Schumacher, Juan-Pablo Moyntoya, Nico Rosberg ja Mark Webber. 8-10:n sijan yleishaltijoita, kyllä Nick Hiefeldikin siellä oli, mutta hänen piti vain vaihtaa/laittaa, tai siis mekaanikkojen piti vaihtaa/laittaa etusiipi Nickiltä. Pääsin matkaan joukon ekana ja olin kymmenes, koksa moni keskeyttti juuri tuossa mutkassa.
Melkein menetin paikkani huonon jarrutustyöskentelyn vuoksi. Tästä pääsin mukaan ja olin jopa seitsemäs, ihan mukava kokemus.
Interlagosin kisa..
oli minun hallintaani, tosin siinä 10-6. sijan välillä. Olin aika-ajojen toinen ja olin hyvissä asemissa alussa. Minä kuitenkin, kappas,kappas pyörähdin Juan-Pablo Moyntoyan toimesta.
Tästä jatkoin ihan ok:sti, vaikka etusiipi väpättikin, varikon jälkeen olin kymmenes, taas nousun jälkeen olin kahdeksas johon myös päädyin maalissa.
HIENO KAUSI!!!