Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Formula One 06

Vastaus: Formula One 06

Tulikettu sanoi:
Sen takia sitä kisamatkaa saa lyhentää jos ei jaksa ajaa täyttä kisaa...
Nii-in mutta olisihan se kiva ajaa joskus täysiäkin kisoja mutta ei niitä oikeen jaksa ajaa putkeen:) kuinka pitkiä kisoja te ajatte? itse ajan 30% pitkiä kisoja.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Formula One 06

Onko teillä jos pääsette aika-ajojen viimeiseen osioon aina 26 litraa bensaa tankissa? vaikka olisitte valinneet kisastrategiaksi vaikka 9 litraa.:confused:
 
Vastaus: Formula One 06

ömh.. ilmeisesti haamuautoa ei saa otettua pois, jos ajaa ratilla?
hassu bugi tuokin.
 
Vastaus: Formula One 06

Larviz sanoi:
Onko teillä jos pääsette aika-ajojen viimeiseen osioon aina 26 litraa bensaa tankissa? vaikka olisitte valinneet kisastrategiaksi vaikka 9 litraa.:confused:


Oon joo kyseisen asian huomannu. Ajan 20 prossan kisoja ja aina on aika-ajossa 26 kiekkaa löpöä, ei kiva. Mutta onhan siinä 15 minsaa aikaa ajaa tankkia tyhjäksi.
Bugi, tai suunnitteluvirhe tämäkin.
 
Vastaus: Formula One 06

Jar sanoi:
Oon joo kyseisen asian huomannu. Ajan 20 prossan kisoja ja aina on aika-ajossa 26 kiekkaa löpöä, ei kiva. Mutta onhan siinä 15 minsaa aikaa ajaa tankkia tyhjäksi.
Bugi, tai suunnitteluvirhe tämäkin.
Juu, se on kyllä hieman ärsyttävää koska on hieman vaikeata päästä ikinä paalupaikalle kun on tankki täynnä bentsiiniä. ;)
 
Vastaus: Formula One 06

Itsellä ei ole kokemusta F1 05:stä, mutta isot pojat puhuu että kyseessä on täysin erilainen peli. Vuoden '97 klassikkoa vastaava. Tiedä sitten.

Asiasta toiseen nyt en oo muuton jälkeen pelannu kolmeen viikkoon mitään ratilla, tai yleensäkkään mitään autopeliä. Nyt alkoi kaasujalkaa vipattaa siihen malliin että ratille oli pakko saada teline, ihan mistä vain. Aloin sitte värkätä telinettä jakkarasta ja vanhasta omatekemästäni puisesta DVD-telineestä :D

Vaikka värkit kuullostaa kovin vaatimattomilta niin tuohon on hyvää vauhtia tulossa ratin korkeuden- sekä etäisyyden säätö, sekä polkimien kulman säätö.

Kuvia tulossa aivan varmasti kunhan saan tuon valmiiksi. Pääsee taas vaihteeksi räikköstelemään.
 
Vastaus: Formula One 06

On kyllä makia peli. Tuo muuten tuo bensabugi kolmansissa aika-ajoissa johtuu siittä että siihen autoon laitetaan kisabensat. Ja ne on realistiset eikä skaalatut. Elikkä, jos kisastrategia on vaikka kaks pysähdystä, niiin sinne tulee suunnilleen 20 kiekan löpöt tankkiin. Riippuu tietty radasta.

Mutta tietääkö kukaan löytyiskö jostain faq tai walkthrough tähän peliin? Haluttais saaha tietoon tallien vaatimukset uramoodissa.
 
Vastaus: Formula One 06

No nyt sain tallipaikan McLarenilta :cool:

Ensimmäistä uraa pelaan ja kolmas kausi menossa, kisat on 20%. Ennen Mäkille siirtymistä oli kyllä paras kisa Interlagosissa Sauberin ratissa. Tykkään tuosta radasta viimesissä ja aika-ajoissa olin pitkään ensimmäinen ennen kuin Fisi vei ykkössijan ihan viimesillä hetkillä, jäin toiseksi. Lähdössä Sauberi jäi auttamatta jälkeen Fisistä ja sen jälkeen se painelikin menemään ihan omia menojaan. Varikolle mentäessä Schumi ja Alonso pääsi aivan parin metrin turvin mun edelle, hirvittävällä riskillä sain Alonson ohitettua ja lopullinen sijoitus kolmas.

Ehkä paras pelikokemus mitä on ikinä ollu. Tänään jatkuu testikuskin hommat Mäkillä :)
Ehkä sitte jo siihen Monacon kisaan pääsee ajamaan.
 
Vastaus: Formula One 06

Pelailetko helpolla tai keskitasolla?

Mulla on tullu aloteltua uusia uria koko ajan ku medium meinaa olla liian helppo ja hard liian vaikee. Testikuskina ei tuu mistää mitään jos on vaikee taso. Pari päivää sitte sain vihdoin heti uran alkuun ykköskuskin paikan Agurilta. Kyllä helpotti. Korkein sija tällä hetkellä 13 ja seuraavana olis Espanjan GP... Mutta alkaa kisat tuntuu realistisemmilta ku ei enää ajele agurilla tai toro rossolla paalulle.
 
Vastaus: Formula One 06

Piti oikein tarkistaa tuo, vaikealla vaikeustasolla ajan uramoodia.

Pääsin kuin pääsinki Monacoon ajamaan kisaa. Montrealin kisasta tuli erittäin komea hattutemppu, paalulta voittoon ja kisan nopein kierros :) Myös varikollakäyntien aikana sijoitus pysyi ensimmäisenä. Nyt tuli Ferrarilta kakkoskuskin paikkaan tarjous ja otin sen. Vielä Ranskan GP Mäkillä ja sitte saa siirtyä Kimin tyyliin punaisiin ajohaalareihin :p

Olen kyllä samaa mieltä että testit on usein yhtä tuskaa tuolla vaikeimmalla. Sen takia toivoinkin että pääsis mahdollisimman nopeasti kisakuskiksi, niissä menestyn kuitenkin helpommin kuin testikuskina. Vielä ku sadekelillä ajaminen ei oikeen oo se mun juttu niin sateella ajetuissa testeissä ei oo mitää jakoa pärjätä...

EDIT: Ilmeisesti jokaisen kisan voitosta saa jonkun palkintoauton :eek:
Tuon Montrealin voiton jälkeen nimittäin avautui yks palkintoauto lisää, samaten kuljettajien ja valmistajien maailmanmestaruudesta tulee ilmeisesti jokin auto. Loppujen lopuksi niitä on aika monta.
 
Vastaus: Formula One 06

Niitä muistaakseni tuli joku 4 autoo erinäisistä asioista. Ainaki time trialin hopea ja kulta-ajat tuotti palkintoja ja sitte kisaviikonloput ja maailman mestaruus. Ei muista just silleen. Mutta totta veistät. Paljo helpompi ja kivempi ajella kisoja ku testejä. Mutta hyvin taidat vetää jos sauberilla voittelet siellä täällä...
 
Vastaus: Formula One 06

Aloitin juuri uuden uran keskitasolla ja pääsin toro rosson testikuskiksi. Olen nyt ajanut n.5-7 testiä ja kaikki ovat olleet sadekelillä,joka ei ole minun vahvin osa-alueeni:( .Onko kenelläkään muulla ollut vastaavanlaista tilannetta?
 
Vastaus: Formula One 06

Ei kyllä noin montaa testiä oo ollu putkeen sadekelillä. Silloin tällöin sade on pilannu hyvin alkaneen testin vasta testiajan loppuvaiheilla, harvoin on satanu alusta asti. Aika huonoa säkää jos noin monta testiä joutuu sadekelillä ajamaan, sieltähän lentää kohta pihalle jos sateella ajaminen ei luonnistu :eek:

horppatohtori: En suinkaan Sauberilla voittanu vaan olin siinä Interlagosin kisas kolmas ;)
Montrealinkin voitto tuli Mclarenilla.
 
Vastaus: Formula One 06

Nyt tuli sitten semmonen testi toro rossolla että pitäis ajaa ranskassa sadekelillä alle 1.22.799. 10kierrosta aikaa yrittää:eek: Alku oli kankeeta, mutta onneks sain 7kierroksella ajettuu ajan 1.22.599 ja sain testin ajettuu:)
 
Vastaus: Formula One 06

Noi on noi testit tosiaan aika hanurista. Tosi paljo sataa ja ajat on yleensä aika kovia. Tai siis ajat on ihan ok mutta ku ne pitäs yleensä saaha kolme kertaa putkeen ja tuota sadetta on hulluna enemmän ku kisoissa. Mutt näillä mennään.

Olis lysti jos ois noita vaikeustasoja vähä useammanlaisia. Sais vähä lähemmäs omaa tasoa pelin. Medium meinaa kkäydä tylsäksi helppoutensa takia. Ennen Monacoa oli jo kaks voittoa plakkarissa Toro Rossolla. Hardilla sen sijaan sai tehä tosissaan töitä että pääsi kuskiksi johonki talliin. Super Agurille siis ykköskuskiksi. Sattu testi olemaan Magny-Cours ja kuivana ja sitähän pääsee pelissä kyllä reenaamaan. Vielä ku pääsis Agurilta pois...

Tulikettu: On se muuten mun mielestä Sauberilta aika hyvin kolmaskin sija.. Ainakin siltä kantilta ku ajattelee, että miten vaikee tuo vaikee taso on mulle ollu.

Nii joo. Ja sattuuko kukaan tietämään mistä löytyis FAQ tai walkthrough tähän peliin. Haluaisin tietää mitä kukakin talli vaatii mistäkin kuskin paikasta.
 
Vastaus: Formula One 06

Ferrarillakin on nyt ajettu pari kisaa ja hyvin meni. Hockenheimissa olin muistaakseni 9. ja Unkarissa 3. Unkarissa oli hyvät mahdollisuudet voittoon mutta yliyrittäminen ja sitä kautta spinnaaminen tiputti mut jonnekki kympin paikkeille. Sitte vielä kovemmalla yliyrittämisellä ja riskinotolla sain nostettua itseni kolmanneksi :)

Kausi alkaa olla jo lopuillaan ja seuraavalle viimeselle kaudelle tavoitteet on kuljettajien ja valmistajien maailmanmestaruus Ferrarilla :cool:
 
Vastaus: Formula One 06

Miten ura-moodissa pystyy tallentamaan kesken kisaviikonlopun? Hieman rasittavaa ajella täysillä kierroksilla kisoja, kun koko paska aika-ajoineen sun muineen pitää vetää samaan putkeen.
 
Vastaus: Formula One 06

Onkos tämä viimeinen F1-peli PS2:selle? Jos on täytyisi tämä hommata. Mutta jos tänä vuonna tulisi uusi voisi sitten odotella sitä.
 
Ylös Bottom